Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Szerző |
Üzenet |
pogi
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Tangerine, az újonnan telepített traffik valamelyikébe futottál bele? Mert ha igen, akkor annak a fényképnek nem lesz következménye, jövőhéttől indul az éles üzem. http://www.origo.hu/itthon/20090105-sebessegmerok-tesztelese-az-m0ason-15-ora-alatt-12-ezer-gyorshajto.html
|
2009. január 5. 16:52 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Hunter írta: ... Gratulálok a verseny győztesének. Nyereményét postai úton fogja megkapni! Ja, ja. Az előző 30k-t épp a múlt héten fizettem be (megállni tilosért) Most motorral megúsztam volna, mert szemből fényképeztek.
|
2009. január 5. 15:27 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Tangerine írta: Ha lenne olyan verseny, hogy "kit fényképez le a traffipax 2009-ben először?" akkor a mai nappal nyernék. Hát okosat mondani nem tudok, DE Gratulálok a verseny győztesének. Nyereményét postai úton fogja megkapni! Mi többiek meg majd lassan beállunk a sorba. Hiszen hosszú még az esztendő!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. január 5. 12:49 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Ha lenne olyan verseny, hogy "kit fényképez le a traffipax 2009-ben először?" akkor a mai nappal nyernék. Az M0-áson a 6-os és M6-os között 80-as táblánál. Lehet tudni, hogy mennyinél kezd fényképezni? Csak szeretném tudni, hogy legalább 30e lesz (közigazgatási akármi objektív felelősség szerint), vagy van esélyem az olcsó(bb) hagyományos verzióra (szabálysértés)? Úgy számoltam, hogy 95-ig szabálysértés és 96-tól (20%-tól 30%-ig) 30eHUF. Valahol pont a határon mehettem 90-100 között, így nem tudom eldönteni. Azt is el tudom képzelni, hogy 20%-ra vagy fölé van állítva a limit, így ha már villan akkor eleve elkönyvelhető a minimum 30e, és ne is reménykedjek. Tudja valaki?
|
2009. január 4. 23:41 |
|
|
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Azt ja, aztán ha leejted a hordót sokkal több bor megy kárba.
|
2008. december 25. 22:55 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
---> na ezért kell a bort hordóstul venni!!
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2008. december 24. 13:22 |
|
|
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Mai 10forintos kérdés: Ma vettem két üveg bort a boltban, de csak egy üveggel hoztam haza. Hol a másik ? ......Nem, nem ittam meg.... az üvegszilánkot felsöpörték, a bort felmosták .
|
2008. december 23. 16:21 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
B1200 írta: ... Az igaz, hogy nem szerettem volna vele ütközni... Na ez az
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2008. december 23. 14:22 |
|
|
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Én meg az előző fajta Swiftbe tettem bele 150 ezret, és azon kívűl, hogy tankoltam és a kopó-forgó alkatrészeket cseréltem, semmi baja sem volt. Az igaz, hogy nem szerettem volna vele ütközni...
|
2008. december 23. 14:10 |
|
|
Jack
Motor: Kymco People 250
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Nekünk az egyik kocsink egy K6 1.3 GLX Swift, 2 éves, 35.000 km-t tettem bele eddig. Nagyon más mint az előző Swift (az nem volt nekünk szerencsére), nem bántam meg hogy e mellett döntöttünk. Márcsak azért sem, mert ezt annyira nem sajnálom ha az ebek összenyálazzák. Jól összerakott kis kocsi, azonban a váltó néha reccsen már, direkt figyelem, néha akkor is, ha a kuplungot rendesen kinyomom. Pedig jó kis kemény, pontos váltó. De a dologhoz hozzátartozik, hogy minden piros->zöldnél kilövök, és elég keményen kuplungolok.
_________________ "Nekem a Puffin lekvár ad erőt és mindent lebíró akaratot!!"
|
2008. december 21. 18:42 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Az új Swift, a Splash , és az SX4 már négycsillagos az EuroNCAP-en . A régi Swiftről tudnék érdekeset mondani de arról inkább ne beszéljünk
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2008. december 21. 12:33 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Merem nagyon remélni, hogy azért a Suzuki motorkerékpárokat nem ugyan ott, sőt nem is egy cég alatt gyártják, tervezik, ahol az autókat. Nyugtassatok meg! Egyébként ahoz képest amennyibe kerül " a mi autónk", teljesen rendben van. Akinek nem felel meg, az vegyen 3x drágábbat és kész, valahogy igy gondolkodtak a tervezők. Van néhány ilyen tulajdonos ismerős, és a sok év alatt a kopókon kívül max akkut vettek bele. Az már más tészta, hogy a biztonság, futómű terén nem érte utol azt az elvárást amit kellene. Vagy már igen?
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2008. december 21. 12:00 |
|
|
Fecó
Motor: 1.2S K3, WR250Z
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
zöldi írta: Tetszik a kis kékséged Fecó. Nekem is! Kis vadállat gép.. Váltó témához: Ahogy Karesz is írta más motorokon is van ilyen probléma, csak talán nem ilyen nagy számban. DR sorozatnak is van ugyanilyen típushibája. A Rm-eknek sem a legjobb a váltója (pedig ez már versenygép). WR/YZF Yamikon nem jellemző ez a pitting inkább törik a fog, ami nem feltétlen jobb, mint a búgócsiga effektus. Elképzelem ahogy egy új bandit vásáró belealkud az árba még egy pár új 6. fogaskereket mert hosszú távra tervez!
|
2008. december 21. 8:34 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Váltó
Ne gondoljátok hogy a probléma csak a Banditon van . Tudom sovány vigasz de én a múltban két Hondát is szereltem egy XL500R-t (ez a sajátom volt ) majd egy XL600R-t. Mindkettőt donorblokkból javítottam, és mind a 4 blokknál volt a fogakon pittingesedés. Futásteljesítményük úgy 50ekm körül volt. Szal van máshol is bibi, pedig azoknak a moccoknak koránt sincs akkora nyomatéka mint a mieinknek Egyébiránt ha belegondoltok mekkora váltója van mondjuk egy Ladának és mekkora a mi gépeinknek (ott a képtárban a fotó Csöngőnél), sajna törvényszerű hogy nem fog kibírni százezreket. Persze biztos lehetne jobb anyagból , stb. de akkor biztos nem is ennyi lenne az ára. A Magyar Suzukival a munkám során voltam korábban kapcsolatban. Ismerem a filozófiájukat. Nem törekszenek kiválóságra, a minőség persze fontos, de az ár is is lényeges szempont. Az alacsony árból próbálják kihozni a lehetséges max minőséget. Ennek során valahol persze van egy kompromisszumos max határ , ott megállnak. Nem véletlen hogy a cég ahol dolgozom kirepült a beszállítói körből, holott a Mercinek, BMW, VW-nak GM-nek, Ford-nak továbbra is szállítunk. Nem a gyártmányok minőségével és műszaki színvonalával volt a baj . Amúgy ha odáig jut az enyém is, ne gondoljátok hogy engem nem fog bosszantani.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2008. december 20. 12:58 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Tetszik a kis kékséged Fecó.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2008. december 20. 12:12 |
|
|
Fecó
Motor: 1.2S K3, WR250Z
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Bagelo írta: ..honnan tudjam, hogy amit hírdetnek váltók azok jó minőségűek? Nem búgnak, meg pontosan váltanak... Aki tud erre választ, az kérem ne tartsa magában! Ha bontott váltót veszel akkor nincs gond. Meg kell nézni a kapcsolókörmöket, fogfelületeket, kapcsolóhornyokat. Kicsi az esélye hogy pár ezer km-t futott váltót találsz, ezért a hibáknak már kellene látszani. Mondjuk a búgás és nehezen kapcsolható 3. azért két különböző hiba is lehet: Váltó-kuplung.
|
2008. december 20. 11:55 |
|
|
Bagelo
Motor: Suzuki GSF 1200 S K1
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Valóban idegesít a dolog. A gondom ezen túlmenően annyi, hogy honnan tudjam, hogy amit hírdetnek váltók azok jó minőségűek? Nem búgnak, meg pontosan váltanak... Aki tud erre választ, az kérem ne tartsa magában!
|
2008. december 20. 11:24 |
|
|
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Úgy látszik innen már csak visszafelé vezet az út. Lehet hogy a végén valami nagytestű robogón kötünk ki (pl. Burgman)
|
2008. december 18. 23:56 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Gondolom kicsit sem vet szét az ideg, hogy most tetted össze, szedheted is szét... A helyedben elkezdenék komplett váltókat keresgélni, valószínűleg úgy jobban jössz ki.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2008. december 18. 20:32 |
|
|
Bagelo
Motor: Suzuki GSF 1200 S K1
|
Re: Dühöngő (18+ Nem moderált!)
Nekem is gondjaim vannak a váltómmal (k1-es bandit). Elősször csak a búgásra lettem figyelmes, azonban a szezon vége-felé már alig-alig tudtam 3. fokozatból viszaváltani... Remélem nem lesz nagy gond vele, január közepén szedjük szét...
|
2008. december 18. 19:37 |
|
|
|