Szerző |
Üzenet |
burky
Motor: XJR 1200, FZ1 SA
|
Re: Locsi-fecsi
Utcai mociban még nem láttam, de pl. a Honda RCV211 is ilyen. Btw, Gibernau is egy ilyet hajtott 2004-ben. Kíváncsian várom a visszatérését a MotoGP-be!
|
2008. december 31. 22:30 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Locsi-fecsi
Ma kiégett pár biztosítékom... Láttatok már V5ös motort? Ma begurult egy a kapun. Állítólag az új vfr be is az lesz..
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2008. december 30. 21:37 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Locsi-fecsi
Nagy küzdelmek árán végre sikerült regisztrálnom, de csak a réges-régi nevemen. remélem mindenkinek jól telt a Karácsyon! BUÉK!
|
2008. december 30. 16:40 |
|
|
laciba45
Motor: GSF-400 Bandit
|
Re: Locsi-fecsi
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kivánok mindenkinek!!
|
2008. december 26. 6:49 |
|
|
Palkó
Motor: Gsf 600 Bandit
|
Re: Locsi-fecsi
Boldog Karácsonyt mindenkinek Láttam a fotó albumokon meg az oldalon is azt a bikafejet nagyon tetszik , és azt szeretném megkérdezni hogy hol lehet ilyen matricát illetve pólót beszerezni ?
|
2008. december 25. 18:36 |
|
|
lacibacsi
|
Re: Locsi-fecsi
Nagyon Boldog Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
|
2008. december 24. 14:47 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Locsi-fecsi
BÉKÉS,BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!
_________________ SZOTYI
|
2008. december 24. 10:42 |
|
|
jerry
Motor: Bandit 250, simsom s51
|
Re: Locsi-fecsi
Boldog karácsonyt mindenkinek!!!
|
2008. december 24. 9:59 |
|
|
Ironed
Motor: Bandit1200 "z" naked
|
próba..üdv Urak!
|
2008. december 18. 18:38 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Locsi-fecsi
csomy írta: Számomra semmi logikai kapcsolat nincs a Zord és a Zöldi elnevezések között, csak a "Z" az elején. Avasson be valaki! Te látod jól A többiek fantáziálnak
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2008. december 16. 17:45 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Locsi-fecsi
Most megyek csapatépítésre , holnap elküldöm a sztorit.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2008. december 16. 17:43 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Locsi-fecsi
zöldi írta: .. betelne az oldal .. Csak hajrá!
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2008. december 16. 17:38 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Locsi-fecsi
Ma kipróbálom, tegnap nem volt idő. Fékfolyadékom még maradt az olajcseréből, ilyen huncutságokra pont jó lesz. Nem felújítás, rá kéne tenni egy kappa topcase tartóra, mert akkor tök profin tudom rögíteni az egyáltlán nem rávaló dobozplatnimat Ha elmesélném az egész sztorit, betelne az oldal.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2008. december 16. 14:56 |
|
|
Kraven
|
Re: Locsi-fecsi
[/quote]Megvolt, nem jött be. 3 napja WD-ben ázik, hátha---.[/quote]
A sima gázolaj és/vagy fékfolyadék tud minden helyre "beavászkodni". Olcsó is, tehát egy próbát megér...
|
2008. december 16. 14:16 |
|
|
kori
Motor: Suzuki SV650S K5
|
Re: Locsi-fecsi
zöldi írta: Megvolt, nem jött be. 3 napja WD-ben ázik, hátha---. Sikerült szétkapni? Óvatos hőlégfúvós melegítés-hűtés-melegítés jutott még eszembe, hátha a hőtágulás meglazítja a kötést. Fel akarod újítani?
|
2008. december 16. 13:02 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Locsi-fecsi
kori írta: zöldi írta: Kisebbfajta gumikalapács? Megvolt, nem jött be. 3 napja WD-ben ázik, hátha---.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2008. december 15. 10:11 |
|
|
kori
Motor: Suzuki SV650S K5
|
Re: Locsi-fecsi
zöldi írta: Más téma: Adott egy 1001 éves givi monorack topcase tartó+ platni. Szét kéne szedni. A platnit rögzítő két db M8-as csavart kitekertem. A platni lejött, valamint a ricnis dőlésszög szabályzó felső fele is. Viszont az alsó része nem akar megindulni. Őtletek? Kisebbfajta gumikalapács?
|
2008. december 15. 9:30 |
|
|
kori
Motor: Suzuki SV650S K5
|
Re: Locsi-fecsi
Kraven írta: ... A mostani nyersolaj árzuhanás kínálati oldali bővülés miatt van. Oka: Spekulációs és határidős befoglalások felszabadulása. A tényleges kereslet viszonylag merev... Merev, vagyis meglehetősen árrugalmatlan. Az ár 1%-os emelkedése a kereslet igen minimális mértékű csökkenését eredményezi. "közlekedni muszáj"...
|
2008. december 15. 9:28 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Locsi-fecsi
Más téma: Adott egy 1001 éves givi monorack topcase tartó+ platni. Szét kéne szedni. A platnit rögzítő két db M8-as csavart kitekertem. A platni lejött, valamint a ricnis dőlésszög szabályzó felső fele is. Viszont az alsó része nem akar megindulni. Őtletek?
|
2008. december 15. 9:20 |
|
|
Kraven
|
Re: Locsi-fecsi
A benzinár témához:
A monopol (MOL) helyzetű cégek profitmaximalizáló árképzése egy kicsit eltér a laikus gondolkozástól. Nem mennék bene, de akit érdekel biztosan talál rá ezer leírást a neten (Ez nem egyenlő a monopolisztikus piaccal!!)
A mostani nyersolaj árzuhanás kínálati oldali bővülés miatt van. Oka: Spekulációs és határidős befoglalások felszabadulása. A tényleges kereslet viszonylag merev.
A petrolkémiában sok éve nem igazak a szabadpiaci törvények. Nem is érdemes az alapján elemezni, mert csak megkeveredik az ember.
Üdv
|
2008. december 15. 9:16 |
|
|
|