Pontos idő: 2017. október 24. 12:09




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2898 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Következő
 Segítség - műszaki kérdések [moderált] 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: GSF1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Godolom akkor egyertelmuen a gazkar gyorsan visszaall ugye? Ergo nincs kiszorosodve a bowden?
Ha az jo, akkor csak karbi oldali hiba lehet-sztem. Pl. falsot sziv. Embered toppon van a temaban? Amugy ezt ugy szoktak ellenorizni egy halonnal olto tarsasagaban, hogy injekcios tuvel rafrocskolnek kulonbozo helyeken a karbikra es ahol a fordulat emelkedik ott a gond.
De a tobbiek most Horvatorszagban nyitjak a szezont, igy a tobbi valaszra varnod kell.


2017. május 11. 17:51
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Üdv. 600-as banditom van és segítséget szeretnék kérni tőletek. Valamiért nem ejti vissza a fordulatot csak nagyon lassan. Kompressziók egyformák karbi tisztítás és szinkron megvolt. Valami ötlet?


2017. május 10. 19:23
Profil
Avatar

Motor: GSF 650S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
SIMSON karbit kb. 7szer szedtem le és mostam mindenben, de nem lett jó. Pedig csillogott a nem létező furat belseje is. Meguntam, beraktam ultrahangos mosóba, összeraktam, a beállításokat találomra tekertem be, szivató nélkül elsőre indult, azóta megy , mintha új lenne.


2017. április 13. 15:16
Profil

Motor: Suzuki Bandit GSF600S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
B1200 írta:
Menj vele 2-300km-t és saját magát kitakarítja a karbi azokon a részeken is ahol Ti nem fértek hozzá. Ez a jó kis ragacs amit benzinnek csúfolnak sok minden szépre alkalmas (vagy alkalmatlan). Az sem haj ha ezen km-ek során a jobb kezed a lehető legtöbbször mozgatja koppanásig és vissza a gázkart...
Legalábbis ez a saját tapasztalatom.


Egy bő százast már mentem így vele, tettem bele tisztító adalékot!
De nem használt! Most a karbi le van véve, még féktisztítóval átfújkáljuk a kevésbé hozzáférhető részeket és holnap rakjuk össze!
Ha van valami tapasztalat vagy fejlemény, megosztom hátha jár így más is!

_________________
A sorsod meg van írva, de Te töltöd meg élettel! Hát ÉLJ!!!


2017. április 12. 7:21
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Menj vele 2-300km-t és saját magát kitakarítja a karbi azokon a részeken is ahol Ti nem fértek hozzá. Ez a jó kis ragacs amit benzinnek csúfolnak sok minden szépre alkalmas (vagy alkalmatlan). Az sem haj ha ezen km-ek során a jobb kezed a lehető legtöbbször mozgatja koppanásig és vissza a gázkart...
Legalábbis ez a saját tapasztalatom.


2017. április 12. 5:55
Profil

Motor: Suzuki Bandit GSF600S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Téli állás után (havonta egyszer legalább volt indítva) nem megy egy hengerem!
Ha a szívatót ráhúzom akkor minden szépen megy!
Amint leveszem hallani, hogy nem megy!
Gyertyákat kicseréltem újra, szikra minden hengernél van! Kapott egy új akkumulátort is.
Karbit leszedtük, tiszta minden fúvóka, úszó nincs felakadva, gumimembrán is szemrevételezés alapján jó!
Valakinek valami használható ötlete?
Előre is köszi az építő jellegű ötleteket!

_________________
A sorsod meg van írva, de Te töltöd meg élettel! Hát ÉLJ!!!


2017. április 11. 8:54
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
ocsi-y3 írta:
Sziasztok!használt már valaki Brenta fékbetétet 1,2-es Bandithoz?Normál motorozáshoz organikus vagy szinter a javaslat?Köszi a segítséget.

A banditok elég hergye fékhatását ismerve én a szinter javasolnám. Az enyémhez is azt használtam. Jó volt. És nem, nem eszi meg a tárcsát. :bulivan:

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2017. február 11. 22:06
Profil ICQ

Motor: suzuki bandit 1200S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!használt már valaki Brenta fékbetétet 1,2-es Bandithoz?Normál motorozáshoz organikus vagy szinter a javaslat?Köszi a segítséget.


2017. február 11. 21:35
Profil

Motor: Bandit 600
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Köszi a segítséged!!!


2017. február 6. 11:02
Profil
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Eldugult az alapjárati fúvókád. ÉS azért veszi a gázt, mert még a főfuvi működik.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2017. február 5. 13:38
Profil

Motor: Bandit 600
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!

Szeretnék egy kis szakmai segítséget kérni! 2004-es Bandit 600-s motorom van és minden télen havi egy alkalommal be szoktam pöccenteni. Három hete a nagy hidegek után szintén így tettem és azt tapasztaltam, hogy az egyes henger könyöknél alig melegszik. Már 15 perc járatás után üzemi hőfoknál sem sokat változott a többi hengerhez képest. Egyenetlen járás, kormos gyertya és mintha sorosról V-re váltott volna. Gyertya csere megtörtént, pipánál a kábelt 1cm visszavágtam, szikra rendeben. Ma beindítottam, hidegen pöccre indul, de az egyes henger nem akar úgy melegedni mint a többi. Üzemi hőfokon gázadásra és elvételre veszi a fordulatot. Gyertya kontroll, kicsit kormos az egyik pólus. Fűtetlen garázsban van.
Mi lehet a hiba oka? Köszi előre is!!!


2017. február 4. 17:06
Profil

Motor: Gsf 250
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!
Jó pár éve egy 250-es kisbanditot nyüstölök. Egy darabig (1,5 év) nem volt használva, majd újra üzembe lett állítva. Teljes karbi tisztításon + szinkronon esett át. A problémám az vele, hogy 5000-es és 6000-es fordulat között elkezd dadogni a motor, de ez a jelenség csak bemelegedve jön elő valamint közepes gáznál (ha nagyon kicsi vagy nagy gázt adok akkor nem dadog le),valamint a gyertyák kormolnak, ha alacsony (5000 alatt) megyek vele. A szerelő aki csinálta, azt mondja, hogy a karbin minden pöpec és mindent gyári alkatrészekkel pótolt, amit cserélni kellett rajta. A gyújtás elektronikára gyanakodik, de nem meri 100%-ra ezt állítani, így kicsit megakadt ez az ügy és tanácstalan vagyok. Valakinek volt korábban ilyen jellegű problémája? Esetleg van olyan kisbanditos sorstárs, aki egy próba erejéig megengedné, hogy kipróbálhassam, hogy valóban a gyújtás elektronika okozza a problémát?


2016. október 11. 19:53
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Rendben, köszönöm!

ps: kilazult a gyertya, kifújt a henger. Hátha valakinek segít :)


2016. június 3. 13:00
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Látni fogod, hol megy bele a gyújtó kábel. Onnantól befelé egy darab. Nem igen lehet elszakítani. Nem tekerős, "cuppantós".

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2016. június 3. 12:53
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok, a tankot leszedtem, eddig rendben, de sehogy sem jön le a pipa :O Ez cuppanós kell legyen nem? Nem csavarós, tehát nem tudom elvileg leszakítani akkor sem ha erőnek erejével is csinálom?


2016. június 3. 12:49
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Elég hosszú a gyertyapipa. Biztosan le kell venni a tankot is. Nem nagy dolog. 4 csavar meg 2 cső!
Úgy mennie kell a gyertyapipának is. A gyertya a kulcs miatt megint komoly kérdés. Elég hosszú szerszám kell hozzá.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2016. június 3. 11:05
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hülye ész, marha erő elve nem működik?


2016. június 3. 10:53
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Köszönöm! Arra gondoltam a klattyog alatt, hogy kifúj a henger, és emiatt öblös, csattogó hangot ad a pipa. Szétszedtem a motorkerékpárt, viszont nem sikerül a gyertyapipát leszedni a gyertyáról. Van valami technikája, hogy hogyan kell kiszedni? (nem lennék meglepve, ez a 250es bandita nagyon cseles műszaki megoldásokkal operál..) Köszönöm! Kristóf


2016. június 3. 8:41
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szia! A klattyog a gyertyapipa mint pontos muszaki meghatarozas, nem konnyiti meg a behatarolast. Klattyog alatt lehet erteni, hogy a pipa lotyog, lehet erteni, hogy a pipatol a szikra athuz a hengerfejre, igy a gyartyahoz mer nem jut delej. Ergo en eloszor egy gyertyakabel cseret probalnek, hogy akkor a hiba a rossz hengeren megszunik-e. Ha nem akkor gyertya ki es kezzel szikrat nez. Ezzel az elektromos hiba behatarolhato. Lehet még porlaszto koszosodas vagy hengerbeli mechanikus gond, akkor ugyis szerelo kovetkezik.


2016. június 1. 16:35
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! 250-es bandit szerencsés(?) tulaja vagyok, azt vettem észre, hogy a jobb szélső hengernél klattyog a gyertyapipa, szerintem a henger sem jár. Olyan mintha a dugattyú felütne a gyertyára, de lehet csak kifúj. Szerintetek van ilyen? Mitől lehet? Eddig nem volt ilyen baja, nem volt gyertya cserélve benne jó rég óta, szóval nincs ferdén becsavarva, vagy ilyesmik.
Előre is köszönöm!


2016. május 31. 16:19
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2898 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség