Pontos idő: 2018. október 22. 17:54




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 93  Következő
 Bandit 250-400cm3 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Helo Mindenki!

Az a helyzet, hogy van '97-es 250V Bandim, de km számláló megadta magát. A "fogas tengely",amit a bowden meghjat /nem tudom ez e a neve xd/ fogait megette az idő, és így csak a km óra megy, a számláló meg se moccan...
Tud valaki segíteni,hogy honnan tudok hozzá ilyet rendelni, vagy keressek bontott órát kompletten?

Új vagyok itt, nem tudom van-e erre külön fórum. Ha van irányítsatok oda kérlek. ;)
Köszönöm előre is :)


2017. április 9. 17:33
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Szerk: Zöldi, közben olvasom a másik topic-ban, hogy felhagytál az alkatrész eladással. :-(

Hali!

Zöldi, termosztátot tudsz nekem beszerezni?
Egy elvileg 1990-es vagy 1991-es belpiacos 400-asba, GK75A106 kellene.
Mennyibe fájna?
Köszi!

Üdv!


2015. szeptember 9. 18:33
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok!

Nem tudja valaki az úszószint előírt értékét 250ccm-es 1992-es (45 lóerős) Banditon? Illetve azt, hogy pontosan hol kell mérni?

Üdv:
Dani


2015. augusztus 18. 14:48
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Goblinfatyu írta:
Sziasztok!

Ha valakinek Falsot szív a motorja a pillangó tengelyek mentén és emiatt az alapjárat ingadozik nem ejti lefullad, van egy szett pillangó tengely tömítésem 5000 Ft ért vihető :)

Üdv,

Balázs



Hali,

tudnál konkrétabb elérhetőséget adni?

Üdv,
Kas


2015. július 29. 11:41
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok!

Ha valakinek Falsot szív a motorja a pillangó tengelyek mentén és emiatt az alapjárat ingadozik nem ejti lefullad, van egy szett pillangó tengely tömítésem 5000 Ft ért vihető :)

Üdv,

Balázs


2015. május 18. 20:54
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Még amit ugy nézegetek az az rf 400 az is jönak tűnik :D


2015. május 15. 14:23
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 250 '92
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Úgy néz ki én leszek az egyetlen itt a fórumon aki szereti a kisbanditot. Ez nagy valószínűséggel azért lehet mert épp azt hajtok. ;)
Nagyrészt igazat adok én is a többieknek.
Fiatal tulajok, széthajtott motorral. Nehéz alkatrészbeszerzés és drága is.
Vagy végigjárod az összes eladót és talán találsz megkíméltet, vagy vársz, félreteszel és veszel nagyobbat.

A sajátomra is rá lett költve már majdnem a teljes vételára.
Szerencsére jó szerelőnél lett "műttetve". Szívott vele,de azóta semmi baja. És még mindíg elvállal ha bármiért hozzá kellene menni :)
Alkatrészekről számla van, munkalapot ad, a motorhoz ért.
Egy jobb állapotút jó szerelővel és kellőképpen mély pénztárcával és lelkesedéssel be lehet vállalni. Persze ezt ne várd, hogy bárki más mondja :D
Amióta rendbe lett rakva, nekem a kopó alkatrészeken kívül semmi baja és cserben sem hagyott.

4 éve hajtom, mostanra kezdem érezni, hogy valami nagyobb jöhetne :)

_________________
"úton lenni boldogság, megérkezni halál"


2015. május 6. 16:13
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Nekem a dr650 nagy kedvencem. Mikor a mostani XT660R-t vettem, eredetileg az volt célkeresztben, csak egy ideje nem forgalmazzák Európában az újakat (csak amcsiban, itt Freewind néven futtat valami hasonlót a Suzuki). A dr-ből a 90 körüliek kifejezetten jók és egyszerű a konstrukció, van szerelő is bőven hozzá. A drz újabb/drágább választás, ráadásul kisebb is. A dr-el hosszabb kényelmesebb vonulásokat tudok inkább elképzelni, a drz rövidebb (1-200 km) kiruccanásokhoz jó, meg élménykedni. Bármelyik típust nyugodtabban megveheted mint a 400-as banditot (mint az egyik nagyon szerencsés volt 400-as tulajok egyike mondom ezt), persze az egyedek rácáfolhatnak erre, de átlagban ez az igazság.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2015. április 15. 8:39
Profil YIM
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
köszönöm a tanácsokat szerintem akkor inkább egy dr650 supermoto lesz ebből vagy drz mert az A2-be nagyobb nem fér bele. Azokról tudtok valamit?


2015. április 8. 15:34
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
vigyor96 írta:
400as banditát szeretnék venni, mire érdemes odafigyelni? Miket kérdezzek az eladótól? És hasonló tanácsokat szeretnék kérni

Igaza van Jedinek. A fő szabály, hogy nem menj a közelébe se! Olvass vissza akár itt a fórumon, akár a sportmotoron. A 250/400 tulajok folyamatosan szívnak, nincs alkatrész, ha van, az aranynál kicsit drágábban, ha valamit megcsinálsz, beszarik más, a szerelők vagy nem értenek hozzá, vagy messze elkerülik, folyamatos szopóroller.. Nagyon drága tud lenni a végén és még akkor is szar.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. április 8. 7:48
Profil ICQ
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Ott a pont Jedi :)
ahogy egy osztrák motoros társam mondá , mikor megemlítettem neki hogy mit akarok venni:
" Hubraum ist mit nichts zu ersetzen" szabad fordításban : a lökettérfogatot semmivel nem lehet pótolni.
Most számolok, a 250-esben picit több mint négy Simson dolgozik :). Emlékszem mikor Csibra után mentünk a Bakonyban , derekasan helytállt de hátulról csak a jobb csuklójának meg a bal lábának a folyamatos küzdését lehetett látni. Persze aki mazochista (mint egyesek az öreg Jawákkal:) ) az nyugodtan vegyen kisbandit, aki viszont TÉNYLEG motorozni akar az ne álljon meg 600-asig

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2015. április 7. 21:49
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF 1250N ( black )
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
vigyor96 írta:
400as banditát szeretnék venni, mire érdemes odafigyelni? Miket kérdezzek az eladótól? És hasonló tanácsokat szeretnék kérni


Elmondom neked a legfontosabb banditos aranyszabályt, hogy mit kell figyelned 400-as bandit vásárlásakor ! Ha ezt megfogadod, nem érhet meglepetés ! Első soron, a legfontosabb, hogy minimum 100 köbcentivel ( GS500 , ha nagyon nincs pénz ), vagy 200 köbcentivel ( GSF600=középbandit ) több legyen, mint 400 !!!!!!!! Ha nem akarsz szívni, felejtsd el a 400-as, és 250-es japán belpiacos kitaposott lelkü, veszett láncfűrészeket ! Mint a fehér holló, olyan a "megkímélt" darabok száma Magyarországon !
Van egy olyan érzésem, mindenkitől ezt fogod hallani közülünk ! Ha csak nem valami ismerősi körből származó, több éve gondos gazdi alatt zümmögő darabról van szó !

_________________
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !


2015. április 7. 19:53
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
400as banditát szeretnék venni, mire érdemes odafigyelni? Miket kérdezzek az eladótól? És hasonló tanácsokat szeretnék kérni


2015. április 7. 19:30
Profil

Motor: Suzuki GSF 400 V
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.Van egy 94 es évjáratú 400 as Banditám és egy gyönyörűszép délután úgy gondolta hogy ő többet nem indul be.Szikra egyik gyertyakábelen se jön (gyertgyák ellenőrizve és jók, kábelek cserélve,pipák jók) én két dologra gyanakszom,trafók vagy jeladó.trafót már intéztem az érkezik de jeladót eddig nem tudom honnan szerzek.valakinek ötlet?Válaszokat előre is köszönöm!


2014. október 2. 19:49
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Ha osszerakod és tényleg faszán, akkor beleszeretsz. Értelme nincs, de szeretni fogod.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2014. szeptember 17. 18:04
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
csomy írta:
Szerelőként... ha szereted a kihívásokat, akkor vegyél 3-at, és akkor lesz miből dolgozni.
Röviden:
-drága alkatrészek
-leharcolt motorok
-ellenőrizhetetlen múlt
-fiatal tulajdonosok

Kerüld el ha motorozni akarsz.
Ha van hozzá türelmed és nem sajnálod a pénzt az alkatrészre akkor jó hobbi lehet.

Olvass lejjebb. 1-2 oldalon belül megtalálod a srácok véleményét.



az sejtettem hogy olcsósága és kora miatt már kihalófélben vannak! de maga a konstrukció érdekelne! hogy ha találok egy jobb állapotút és mondjuk rendbe is rakom, akkor is minden nap motorozást 3 nap szerelés fog megelőzni? vagy ha jól összerakja az ember akkor hű társ lesz belőle?


2014. szeptember 17. 15:22
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Szerelőként... ha szereted a kihívásokat, akkor vegyél 3-at, és akkor lesz miből dolgozni.
Röviden:
-drága alkatrészek
-leharcolt motorok
-ellenőrizhetetlen múlt
-fiatal tulajdonosok

Kerüld el ha motorozni akarsz.
Ha van hozzá türelmed és nem sajnálod a pénzt az alkatrészre akkor jó hobbi lehet.

Olvass lejjebb. 1-2 oldalon belül megtalálod a srácok véleményét.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2014. szeptember 17. 15:14
Profil
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Jövőre motort szeretnék venni és tapasztalat hijján csak érzésre tudtam választani! Kiszemeltem a GSF 250 bandit lett! Azonban több féle változattal is találkoztam! Korai 90-95-ös évjáratokról lenne szó! Árban ezek férnének bele! Nézegetem a hírdetéseket és 20-tól 45LE-ig van minden! Ráadásul valamelyikre 5 másikra 6 sebességes váltót írnak! Továbbá ami nekem nagyon megtetszett hogy akár 18.000-et is forognak! De ez sem mindre igaz! Tudom nem egy erőgépek,de ha már veszek akkor a pörgősebb, erősebb verziót szeretném! Milyen változatok voltak, miről lehet felismerni őket?
Sokan riogatnak hogy 500köbcenti alatt soros4 hengerest nem szabad venni, mert hamar össze akadnak a dugattyúk! Mennyire kell ettől tartani? Alapjában túrázni szeretnék, de autóban is szeretek időnként sportosan lendületesen haladni! Meg elképzelhető hogy mint az autómmal motorral is ellátogatnék pályanapokra ahol azért kapná a terhelést! Nagyon tetszik a motor megjelenése és biztos nagy élményt adhat egy ilyen nagy fordulatú motor! Autószerelő vagyok, tehát nem vagyok műszaki analfabéta, de a motorokról nincs tapasztalatom! Minden segítséget megköszönnék!


2014. szeptember 17. 14:56
Profil
Avatar

Motor: Suzuki Bandit 400 VC
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy Kisbanditom eszi az olajat 1000 km ként kb 3-4 dl.Szelepszár szimeringek 2 éve lett cserékve azóta mentem kb 10000 km t.10w40 Repsol olaj van benne.Milyen olajat lenne érdemes venni?


2014. szeptember 15. 13:40
Profil
Avatar

Motor: GSF 250 (tesztelés alatt...)
Hozzászólás Re: Bandit 250-400cm3
zöldi írta:
Hozok Neked, küldj a mailemre egy képet róluk, meg hogy milyen méretet szeretnél.
motoralkatresz@gmail.com


Köszönöm, email ment!

_________________
Köszönöm, Tamás.
('93 GSF 250)


2014. július 14. 20:35
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 93  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség