|
Pontos idő: 2024. április 20. 5:40
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Bandit 250-400cm3
buddyglass írta: Sziasztok! Bandit 250-hez keresek benzincsapot (sajnos a jelenlegi elkezdett csöpögni). Motorkód:J705122598. Gyártási év: 1994. Köszönöm előre is, ha tud valaki segíteni. Üdv Tamás Eredményt szerintem csak a bontókban fogsz elérni. Ott próbálkozz. Többiek: Benzincsapokhoz szokott lenni felújító szett. Az típus specifikus, vagy valami egyéb megoldás? Hol lehet ilyeneket beszerezni?
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2013. március 5. 13:31 |
|
|
buddyglass
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok!
Bandit 250-hez keresek benzincsapot (sajnos a jelenlegi elkezdett csöpögni).
Motorkód:J705122598. Gyártási év: 1994.
Köszönöm előre is, ha tud valaki segíteni.
Üdv
Tamás
|
2013. március 5. 12:59 |
|
|
Devil92
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! 250es banditám van 99-es évjáratú.szeretnék venni egy martin dobot. és az a nagy problémám,hogy nem tudom rámegy e az enyémre.a dobról a csavarok távolságát kaptam meg: 5,2 cm a rövid oldal 6,75 cm a hosszú oldal átló 8,5 cm és az én kipufogomnak belső átmérője 5,3 cm, a tűzgyűrű külső átmérőjének 6,3 cm -nek kell lennie. ez a belső átmérő engem megzavart mert az én dobom odavan hegesztve gyárilag.és ha valaki tudna adni információt a hasonlo 250es banditának a kipuffjáról azt megköszönném
|
2013. március 1. 1:22 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
Flyboy
Lendkereket mindenképpen nézned kell mert ha szét esik akkor az elkerülhetetlen hogy vegyél egy használtat de jó állapotút.
Én úgy tudom hogy a gyújtás nem állítható de ne legyen igazam.Minden esetre megnézném a szakival a mocit.
|
2013. február 28. 20:45 |
|
|
Flyboy
Motor: Suzuki GSF 250 90'
|
Re: Bandit 250-400cm3
Fejlemény.Belaraktam a trafókat (400 as bandit trafókról van szó , hibátlan állapotban) Ugyan az . Nem indul. Néha néha mintha elkapná de csak annyi. Illetve van olyan ,hogy a 4-edik hengernél a karburátoron keresztül vissza durran az üzemanyag. Érdekes jelenség. Na mind1. Gondotam megnézem mi a helyzet a menetirány szerinti bal oldali dekni alatt . Ahol a generátor és a lendkerék van . Sajnos az várt ,hogy az egyik mágnes el van törve illetve egy másik már meg van repedve . Mit kezdhetnék ezzel ? Mivel ragasszam ? Mert már olvastam régebben ,hogy sajnos ez elég sok kis bandittal megesik. 250 esről beszélünk most éppen. Várom ,hogy ki mit tud , miként oldaná meg a helyzetet és,hogy ez okozhatja e azt ,hogy nem indul . Mert már annyira ideges vagyok . Össze raktam a motort úgy ,hogy darabokban volt teljesen és akkor azonnal beindult.Utána már elkezdett olyanokat csinálni ,hogy nem ment minden henger... másnap indítási kísérletre nem válaszol.Nem indult. (már ott tartok ,hogy felgyújtom:D ) Köszi előre is .[/quote] Hali! Nem az önindító lenne az?Mert én csak találgatok most hirtelen. Mert nekem is volt hasonló problémám.Az önindítónak a henger része amin a mágnescsíkok voltak felragasztva lestek és már nem tudta megforgatni a motort,mivel beakadt.Így vennem kellett egy önindítót.Azóta is tökéletesen működik.De ha pontosan meg tudod határozni hogy mi az amire gondolsz többet tudunk segíteni. Nyugi nálam is volt már olyan mikor elszakadt a cérna, (5 kg kalapácsot kértem az egyik cimbitől,amit szerencsére nem kaptam:D) Általában ne a bonyolultabb dolgokat keresd,mert mint nálam kiderült hogy egy kis semmiség miatt nem indult sokszor.(csatlakozok szétcsuztak,a vákumcső nem lett vissza dugva.stb [/quote] Szia! Az önindítónak semmi baja nincs. Tekeri rendesen a főtengelyt. Úgyhogy ez kilőve sajnos. Ma átnézem a kábelezést illetve a gyújtást ,hogy jó időben gyújt-e . Illetve megpróbáljuk két komponensű ragasztóval vissza ragasztani a letört mágnest a lendkerékről. Csövek vissza vannak dugdosva "sajnos nem ez a probléma" Az a bosszantó ,hogy össze raktam és egy gombnyomásra indult a motor... utána elkezdett szarozni... járattam járattam . Leállítottam. Már nem indult be minden henger a következő indításra ... de még mindig járt a motor... utána másnap sehol semmi... még jelét sem adta ,hogy ő be akar indulni. Karburátor nem lehet gondolom. Mert ha még el is mászott volna szinkronizált értékek akkor is be kellene ,hogy induljon . Benyát kap... mert a gyertyák benzinesek szoktak lenni ha kiveszem és megnézem őket. Gyújtást lehet amúgy állítani ?
|
2013. február 28. 9:41 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
ocsi-y3 írta: sziasztok!bandit 250nél megcsináltam az olajcserét levegöszüröt is.az a gondom hogy ha nem gyorsan huzon rá a gázt akkor felpörög de ha hirtelen ráhuzom akkor elkezd pörögni de rögtön elkezd folytott hangot adni és nem pörög ki.keveset kapna?a karbi csészék aljánál ami csavarok vannak azon mi a jó beállítás?azon állítsak? Szia! Nézesd meg egy szerelővel aki ért hozzá.Lehet hogy egy karbi szinkron kell neki.Ha a karbit még nem állítottál akkor ne kísérletezz vele mert aztán lesz ott kalamajka.
|
2013. február 27. 22:40 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
Flyboy írta: Flyboy írta: steve1982 írta: Flyboy gyertyák mikor lettek cserélve?Milyen gyertyák vannak benne? Szia ! Előző évben lettek cserélve. CR9EK gyertyák vannak benne ma vettem 2 tratfót holnap minden kiderül Fejlemény.Belaraktam a trafókat (400 as bandit trafókról van szó , hibátlan állapotban) Ugyan az . Nem indul. Néha néha mintha elkapná de csak annyi. Illetve van olyan ,hogy a 4-edik hengernél a karburátoron keresztül vissza durran az üzemanyag. Érdekes jelenség. Na mind1. Gondotam megnézem mi a helyzet a menetirány szerinti bal oldali dekni alatt . Ahol a generátor és a lendkerék van . Sajnos az várt ,hogy az egyik mágnes el van törve illetve egy másik már meg van repedve . Mit kezdhetnék ezzel ? Mivel ragasszam ? Mert már olvastam régebben ,hogy sajnos ez elég sok kis bandittal megesik. 250 esről beszélünk most éppen. Várom ,hogy ki mit tud , miként oldaná meg a helyzetet és,hogy ez okozhatja e azt ,hogy nem indul . Mert már annyira ideges vagyok . Össze raktam a motort úgy ,hogy darabokban volt teljesen és akkor azonnal beindult.Utána már elkezdett olyanokat csinálni ,hogy nem ment minden henger... másnap indítási kísérletre nem válaszol.Nem indult. (már ott tartok ,hogy felgyújtom:D ) Köszi előre is . Hali! Nem az önindító lenne az?Mert én csak találgatok most hirtelen. Mert nekem is volt hasonló problémám.Az önindítónak a henger része amin a mágnescsíkok voltak felragasztva lestek és már nem tudta megforgatni a motort,mivel beakadt.Így vennem kellett egy önindítót.Azóta is tökéletesen működik.De ha pontosan meg tudod határozni hogy mi az amire gondolsz többet tudunk segíteni. Nyugi nálam is volt már olyan mikor elszakadt a cérna, (5 kg kalapácsot kértem az egyik cimbitől,amit szerencsére nem kaptam:D) Általában ne a bonyolultabb dolgokat keresd,mert mint nálam kiderült hogy egy kis semmiség miatt nem indult sokszor.(csatlakozok szétcsuztak,a vákumcső nem lett vissza dugva.stb
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára steve1982 2013. február 27. 22:43-kor.
|
2013. február 27. 22:36 |
|
|
ocsi-y3
Motor: suzuki bandit 1200S
|
Re: Bandit 250-400cm3
sziasztok!bandit 250nél megcsináltam az olajcserét levegöszüröt is.az a gondom hogy ha nem gyorsan huzon rá a gázt akkor felpörög de ha hirtelen ráhuzom akkor elkezd pörögni de rögtön elkezd folytott hangot adni és nem pörög ki.keveset kapna?a karbi csészék aljánál ami csavarok vannak azon mi a jó beállítás?azon állítsak?
|
2013. február 27. 21:55 |
|
|
Flyboy
Motor: Suzuki GSF 250 90'
|
Re: Bandit 250-400cm3
Flyboy írta: steve1982 írta: Flyboy gyertyák mikor lettek cserélve?Milyen gyertyák vannak benne? Szia ! Előző évben lettek cserélve. CR9EK gyertyák vannak benne ma vettem 2 tratfót holnap minden kiderül Fejlemény.Belaraktam a trafókat (400 as bandit trafókról van szó , hibátlan állapotban) Ugyan az . Nem indul. Néha néha mintha elkapná de csak annyi. Illetve van olyan ,hogy a 4-edik hengernél a karburátoron keresztül vissza durran az üzemanyag. Érdekes jelenség. Na mind1. Gondotam megnézem mi a helyzet a menetirány szerinti bal oldali dekni alatt . Ahol a generátor és a lendkerék van . Sajnos az várt ,hogy az egyik mágnes el van törve illetve egy másik már meg van repedve . Mit kezdhetnék ezzel ? Mivel ragasszam ? Mert már olvastam régebben ,hogy sajnos ez elég sok kis bandittal megesik. 250 esről beszélünk most éppen. Várom ,hogy ki mit tud , miként oldaná meg a helyzetet és,hogy ez okozhatja e azt ,hogy nem indul . Mert már annyira ideges vagyok . Össze raktam a motort úgy ,hogy darabokban volt teljesen és akkor azonnal beindult.Utána már elkezdett olyanokat csinálni ,hogy nem ment minden henger... másnap indítási kísérletre nem válaszol.Nem indult. (már ott tartok ,hogy felgyújtom:D ) Köszi előre is .
|
2013. február 27. 15:55 |
|
|
Flyboy
Motor: Suzuki GSF 250 90'
|
Re: Bandit 250-400cm3
steve1982 írta: Flyboy gyertyák mikor lettek cserélve?Milyen gyertyák vannak benne? Szia ! Előző évben lettek cserélve. CR9EK gyertyák vannak benne ma vettem 2 tratfót holnap minden kiderül
|
2013. február 26. 21:39 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
Flyboy gyertyák mikor lettek cserélve?Milyen gyertyák vannak benne?
|
2013. február 26. 0:51 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
Flyboy írta: steve1982 írta: Flyboy írta: Sziasztok! Érdeklődnék ,hogy gyújtótrafóból mindegy milyet veszek a kis banditomba ? 250 es GJ74A . Gondolom csak annyinak kell megfelelnie ,hogy suzuki legyen de azon belül lehet 250-1000 -res suzukié is a trafó nem? Szia! Nem adja le a szikrát az eredeti?Mert nekem is volt ilyen problémám nehezen indult az hidegen.Még igazán nyárias időszakban is.Már nem adta le a szikrát ahogy kellett.Nekem a 400 banditomba egy gixxer 1000 trafo van benne attól viszont hidegen is pöccre indul (nekem legalábbis) Igaz barkácsolni kellett. De ha jól emlékszem ugyanaz az a váz a 250 és a 400 as és fel tudod fogatni a 400 as trafot mind a 2 oldalt rendesen.Lehet neked egy 400 as trafo is megteszi és jobb lesz mint 250.(gixxer tarfót csak csak 1 helyen tudtam felfogatni kicsit maszerás volt de tökéletesen müködik.) Remélem tudtam segíteni. De ha többieket is hallgasd meg mert ők tapasztaltabbak Szia ! Ma már meguntam ezt a hülye trafót... A probléma a következő. Az egyik trafó áthúz ... illetve mind a kettő azt csinálja ,hogy ha nincs rajta a pipa egész jól adja a szikrát... de ha már a pipa rajta van és a gyertyát beleteszem akkor szinte alig szikrázik... De tényleg látványosan sokat csökken a szikra mennyiség. Ráadásul össze vissza adja. Képzelem nyomáson mit produkál... már mint a hengertérnél. Mert most be sem akar már indulni. Eléggé gáz dehát ez van . Most rászántam magam egy másik trafó vételére . Meglátjuk mit hoz a sors. Az én véleményem szerint a gyertyapipával lehet a gond.Nekem is áthúzott mikor megvettem azóta kicseréltem a gyertyapipákat újra és azóta egy sem húz át.(sajnos mivel már ezek nem mai gépek a pipák elöregedtek elég egy kisebb repedés és áthúz) De a trafot is megnézném ha van egy cimbid akinek van egy 400 as jó trafója max egy 600 as jó trafo cseréljétek ki és úgy próbáljátok beindítani hallható a változás másképp jár a motor,természetesen érdemes a pipa cserélés után.
|
2013. február 26. 0:47 |
|
|
Flyboy
Motor: Suzuki GSF 250 90'
|
Re: Bandit 250-400cm3
steve1982 írta: Flyboy írta: Sziasztok! Érdeklődnék ,hogy gyújtótrafóból mindegy milyet veszek a kis banditomba ? 250 es GJ74A . Gondolom csak annyinak kell megfelelnie ,hogy suzuki legyen de azon belül lehet 250-1000 -res suzukié is a trafó nem? Szia! Nem adja le a szikrát az eredeti?Mert nekem is volt ilyen problémám nehezen indult az hidegen.Még igazán nyárias időszakban is.Már nem adta le a szikrát ahogy kellett.Nekem a 400 banditomba egy gixxer 1000 trafo van benne attól viszont hidegen is pöccre indul (nekem legalábbis) Igaz barkácsolni kellett. De ha jól emlékszem ugyanaz az a váz a 250 és a 400 as és fel tudod fogatni a 400 as trafot mind a 2 oldalt rendesen.Lehet neked egy 400 as trafo is megteszi és jobb lesz mint 250.(gixxer tarfót csak csak 1 helyen tudtam felfogatni kicsit maszerás volt de tökéletesen müködik.) Remélem tudtam segíteni. De ha többieket is hallgasd meg mert ők tapasztaltabbak Szia ! Ma már meguntam ezt a hülye trafót... A probléma a következő. Az egyik trafó áthúz ... illetve mind a kettő azt csinálja ,hogy ha nincs rajta a pipa egész jól adja a szikrát... de ha már a pipa rajta van és a gyertyát beleteszem akkor szinte alig szikrázik... De tényleg látványosan sokat csökken a szikra mennyiség. Ráadásul össze vissza adja. Képzelem nyomáson mit produkál... már mint a hengertérnél. Mert most be sem akar már indulni. Eléggé gáz dehát ez van . Most rászántam magam egy másik trafó vételére . Meglátjuk mit hoz a sors.
|
2013. február 26. 0:35 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
Flyboy írta: Sziasztok! Érdeklődnék ,hogy gyújtótrafóból mindegy milyet veszek a kis banditomba ? 250 es GJ74A . Gondolom csak annyinak kell megfelelnie ,hogy suzuki legyen de azon belül lehet 250-1000 -res suzukié is a trafó nem? Szia! Nem adja le a szikrát az eredeti?Mert nekem is volt ilyen problémám nehezen indult az hidegen.Még igazán nyárias időszakban is.Már nem adta le a szikrát ahogy kellett.Nekem a 400 banditomba egy gixxer 1000 trafo van benne attól viszont hidegen is pöccre indul (nekem legalábbis) Igaz barkácsolni kellett. De ha jól emlékszem ugyanaz az a váz a 250 és a 400 as és fel tudod fogatni a 400 as trafot mind a 2 oldalt rendesen.Lehet neked egy 400 as trafo is megteszi és jobb lesz mint 250.(gixxer tarfót csak csak 1 helyen tudtam felfogatni kicsit maszerás volt de tökéletesen müködik.) Remélem tudtam segíteni. De ha többieket is hallgasd meg mert ők tapasztaltabbak
|
2013. február 26. 0:29 |
|
|
magellan
|
Re: Bandit 250-400cm3
csomy írta: magellan írta: Sziasztok! Egy 250-es Banditról van szó. Ha minden nap gurulok vele, akkor az indítás teljesen normálisan zajlik. Rögtön elkapja, de hosszabb állás után igencsak szenvedni kell vele. Az lenne a kérdésem, hogy ez teljesen normális? Mert én arra gondoltam: 1. Mivel nem injektoros ezért elpárolog a benzin és kell neki pár indítás, mire lefolyik 2. A hideg sem tesz neki jót ( 0 fok körül ) Hosszabb állás alatt 1-1,5 hetet értek, amint beindítom másnap gond nélkül megy mint a "veszedelem". Amit még tudni érdemes, hogy nemrég elszállt a generátor, ezért az indítás csak tolásra megy jelenleg. Érdemes vele foglalkoznom? Válaszaitokat előre is köszi! Hello! Az első tippem az egyes. Tegyél rá magasról. A második dolog, ez a generátor téma. Az akkud még rendben van? Ha igen, csinálj egy tesztet. Töltsd fel az akkut hálózatról, és indítózz. Ha jól tippelem, akkor szinte észrevehetetlen lesz a késlekedés. Arra alapozom ezt, hogy az indítómotor sokkal nagyobb fordulaton pörgeti a motorod, mint a betolás. Ha bejön a tippem, akkor csináltasd meg a generátort. Ha nem, akkor is. Köszönöm a gyors válszt! Sajnos az akku is kuka, viszont pont most jutott, eszembe, hogy amikor bikáztuk akkor pöcc-röff volt
|
2013. február 25. 21:47 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Bandit 250-400cm3
magellan írta: Sziasztok! Egy 250-es Banditról van szó. Ha minden nap gurulok vele, akkor az indítás teljesen normálisan zajlik. Rögtön elkapja, de hosszabb állás után igencsak szenvedni kell vele. Az lenne a kérdésem, hogy ez teljesen normális? Mert én arra gondoltam: 1. Mivel nem injektoros ezért elpárolog a benzin és kell neki pár indítás, mire lefolyik 2. A hideg sem tesz neki jót ( 0 fok körül ) Hosszabb állás alatt 1-1,5 hetet értek, amint beindítom másnap gond nélkül megy mint a "veszedelem". Amit még tudni érdemes, hogy nemrég elszállt a generátor, ezért az indítás csak tolásra megy jelenleg. Érdemes vele foglalkoznom? Válaszaitokat előre is köszi! Hello! Az első tippem az egyes. Tegyél rá magasról. A második dolog, ez a generátor téma. Az akkud még rendben van? Ha igen, csinálj egy tesztet. Töltsd fel az akkut hálózatról, és indítózz. Ha jól tippelem, akkor szinte észrevehetetlen lesz a késlekedés. Arra alapozom ezt, hogy az indítómotor sokkal nagyobb fordulaton pörgeti a motorod, mint a betolás. Ha bejön a tippem, akkor csináltasd meg a generátort. Ha nem, akkor is.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2013. február 25. 21:20 |
|
|
magellan
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! Egy 250-es Banditról van szó. Ha minden nap gurulok vele, akkor az indítás teljesen normálisan zajlik. Rögtön elkapja, de hosszabb állás után igencsak szenvedni kell vele. Az lenne a kérdésem, hogy ez teljesen normális? Mert én arra gondoltam: 1. Mivel nem injektoros ezért elpárolog a benzin és kell neki pár indítás, mire lefolyik 2. A hideg sem tesz neki jót ( 0 fok körül ) Hosszabb állás alatt 1-1,5 hetet értek, amint beindítom másnap gond nélkül megy mint a "veszedelem". Amit még tudni érdemes, hogy nemrég elszállt a generátor, ezért az indítás csak tolásra megy jelenleg. Érdemes vele foglalkoznom? Válaszaitokat előre is köszi!
|
2013. február 25. 19:16 |
|
|
ocsi-y3
Motor: suzuki bandit 1200S
|
Re: Bandit 250-400cm3
Köszi akkor megpróbálom remélem kapok.
|
2013. február 4. 22:32 |
|
|
renderman
Motor: suzuki bandit 250
|
Re: Bandit 250-400cm3
Hello! Sima autós boltban vettem régebben tömítést kipufogóhoz. beviszel egy mintát és adnak hozzá valót.
|
2013. február 3. 12:43 |
|
|
ocsi-y3
Motor: suzuki bandit 1200S
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok,tudja valaki hogy hol tudnék venni a 250-es Banditra Kipufogó tömítést tűzkarikát azt hiszem így hívják ami a hengerhez kell.Egy hiányzik.Nem tudom hogy gond-e nem igazán lehet hallani a hangján de nincs meg.Kösz a segítséget előre is.Vagy melyik kompatibilis hozza?
|
2013. február 3. 12:27 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|