Szerző |
Üzenet |
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
Re: szerviz
kttom írta: Ami viszont sántít, szelephézagállítás. A moci VC szal ez drága lesz, de reális h 25000+700Ft/lapka? Tudtok barátibbat valahol?? Fontos lenne! Ja, sajnos ennyibe kerül. Örülj neki, hogy legalább vállalják, mert általában ha meghallják, hogy belpiacos is lapkás is meg még VC is akkor azt mondják, hogy ahhoz nem értünk, vidd máshova. kttom írta: A másik meg a kuplung. Álló helyzetben járó motornál nem lehet üresbe rakni, ők nem szedték szét ugyh az lutri de az lamellacsere, nem? Ez majdnem minden motornál így van. Mielőtt megállsz lassú gurulásnál pöccintsd üresbe.
|
2009. március 28. 9:56 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: szerviz
kttom írta: Ami viszont sántít, szelephézagállítás. A moci VC szal ez drága lesz, de reális h 25000+700Ft/lapka? Tudtok barátibbat valahol?? Fontos lenne! ! Nem nagyon. szerintem a reális ára 20e körül van. Ha nekiállsz, majd meglátod, hogy annyira azért nem egyszerű. Első lépésben töltsd le a szervízkönyvét, aztán majd meglátod. Én kunadacson tudok egy nagyon lelkiismeretes, megbízható szerelőt, de nem hinném, hogy sokkal olcsóbban vállalná.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. március 28. 6:53 |
|
|
kttom
Motor: GSF 400VC '96
|
szerviz
Szevasztok! Kéne egy kis segítség! Elgurítottam egy szerelőhöz a vasat, nem hinném, hogy jól döntöttem... A lényeg, h kisebb vagyont akarnának a szerelésekért leakasztani. Gondoltam, most h tudom mi a hibás, elbúcsúznék tőlük. Az apróságok mint teloszimeringcsere, olajcsere... megcsinálom. Kis okosítás után sztem a karbitisztítás sem lehet olyan ördöngős dolog , a szinkronhoz meg néhány sörért sztem találok segítséget, remélem Ami viszont sántít, szelephézagállítás. A moci VC szal ez drága lesz, de reális h 25000+700Ft/lapka? Tudtok barátibbat valahol?? Fontos lenne! A másik meg a kuplung. Álló helyzetben járó motornál nem lehet üresbe rakni, ők nem szedték szét ugyh az lutri de az lamellacsere, nem? Ez még rejtély. Nem sok kedvem van náluk javíttatni, inkább kicserélném magam, ha ez a baja... Előre is köszi a segítséget!
|
2009. március 27. 20:58 |
|
|
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
Re: Bandit 250-400cm3
Meg kéne nézni, mennyi ereje van az akksinak. Nálam is volt, hogy forgatta, de arra már nem volt elég, hogy szikrát is adjon. Fesszab csere lett az eredmény. A másik, meg a levegőszűrő lehet még.
|
2009. március 27. 15:35 |
|
|
jophry
Motor: '92 gsf 400
|
Re: Bandit 250-400cm3
szevasztok sracok tanacsot kernek. nem indul a 400as banditom.jo ideje nem volt beinditva, s masfel napon keresztul probalom inditani, de nem jon ossze sehogy se.benzin van a karbikba, gyertyak azok jok, de csak forgatja, es nem gyujt.neha neha lo egy fekete fustot de annyi..... segitsetek (
|
2009. március 27. 13:53 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Bandit 250-400cm3
Keress rá a "Slip On" kifejezésre.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2009. március 25. 23:18 |
|
|
kttom
Motor: GSF 400VC '96
|
kipufogó
Szevasztok!
Az a nagy kérdésem lenne, hogy ha pl másik dobot akarnék a vasra tenni, van vmi elfogadott technika arra hogy egyben legyen a rendszer, de ha úgy adódik(műszaki) akkor visszacserélhessem az eredetire? Ja, és vmi költséghatékony megoldást keresek:)
Köszi!
|
2009. március 25. 22:54 |
|
|
stevesky
Motor: GSF 250
|
Re: Bandit 250-400cm3
köszi
_________________ Napot adj a motoros feje fölé Ó Uram!
|
2009. március 22. 11:54 |
|
|
MLAci
Motor: bandit 250
|
Re: Bandit 250-400cm3
stevesky írta: 93-as 250-es Banditnak milyen foglalatú az elsö tompítot/távolsági izzója?
Ha jól emlékszem H4
_________________ Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!
|
2009. március 22. 11:49 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Bandit 250-400cm3
Erre a legegyszerűbben úgy kapsz választ, ha lekapod a lámpabúrát és megnézed.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 22. 11:39 |
|
|
stevesky
Motor: GSF 250
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! Kérdésem lenne: 93-as 250-es Banditnak milyen foglalatú az elsö tompítot/távolsági izzója?
Köszi:
István
_________________ Napot adj a motoros feje fölé Ó Uram!
|
2009. március 22. 11:28 |
|
|
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
Re: Bandit 250-400cm3
Annyit hozzátennék, hogy ne hagyd pöfögni. Nem arra van kitalálva, hogy alapjáraton forogjon hosszasan. Azt persze simán elviseli amíg elindulsz, vagy megállsz egy pirosnál. De amúgy szépen bekormolja a gyertyákat ha hosszasan megy alapjáraton.
|
2009. március 17. 11:24 |
|
|
jerry
Motor: Bandit 250, simsom s51
|
Re: Bandit 250-400cm3
rendben, értem, köszi a választ!
|
2009. március 16. 20:07 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Bandit 250-400cm3
Hello!
40fok árnyékban, és 30perc dugó Pesten. Kb itt kapcsol. Ez nem hiba, teljesen jó így. Egy alkalommal hagyd pöfögni az udvaron (szellőzés azért legyen, a kipuffogógáz miatt), és el fog indulni. (vagy nem, ha rossz)
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2009. március 16. 19:55 |
|
|
jerry
Motor: Bandit 250, simsom s51
|
Re: Bandit 250-400cm3
Szép estét! Kisbanditon a hűtőnél lévő ventilátor mikor kapcsol be, vagy mikor kellene neki bekapcsolni?
|
2009. március 16. 19:52 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Bandit 250-400cm3
A 250-esnek egy első féktárcsája van, a 400-asnak kettő (okkal), ezek után 400-asba 250-es villát tenni nem túl bölcs dolog.
Ettől még másik irányba járható lehet az út. Azt kéne kiderítsd, hogy a 400-as villán a fékek ugyanott vannak-e mint a tieden (és hogy kapsz-e sárvédőt). Az, hogy az egyik oldalon nem lesz fék, az csak szépséghiba. Szerintem oda kéne menni a bontóhoz és lemérni mind a kettőt. Úgy látszik, hogy talál-e.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 3. 8:53 |
|
|
csocsa3
|
Re: Bandit 250-400cm3
Köszi a segítséget, de akkor ha a komplett régi 400as villákat cserélem sárvédőstől az új 250es-ére akkor az működhet? mert az a baj h nem kapok villát a 250esbe. De a neten láttam olyan 400ast amibe 250es villa volt.
|
2009. március 3. 8:00 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Bandit 250-400cm3
Én kérek elnézést.... De végülis ha 41es a felső szár átmérő akkor bele lehet tenni. De ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. március 3. 7:17 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Bandit 250-400cm3
Pontosabb infó: nem azonos a villaszár.
Az egyikbe 41 x 53 x 8/9,5mm-es szimering jár, a másikba 41 x 54 x 11mm-es.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 3. 0:04 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Bandit 250-400cm3
Találgatásokba ne menjünk bele, főleg ha e-miatt valaki sújos forintokon venne számára haszontalan alkatrészt. Próbálom előkeresni az infóimat, de emlékeim szerint a két típus nem átjárható villászárak szempontjából.
Ha megvan a pontos infó, még jelentkezem.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 2. 23:43 |
|
|
|