Pontos idő: 2024. április 16. 5:05




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147  Következő
 Segítség - műszaki kérdések [moderált] 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
humbuk írta:

Nem tudja valaki megmondani régi ezerkettesen hogyan áll az első keréknél a bal oldali távtartó? Karima kerék felé vagy kifelé kunkorodik?
.


Minjárt....elemzek

Update: az előbb benéztem, az nem a távtartó volt, hanem a km kihajtás. Felnagyítottam 400%-ra, baromira nem látszik, merre kunkorodik.... :? :?

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 6. 20:22
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tangerine, karbikat motor elrakása előtt nem engedted le, ugye?

Nem tudja valaki megmondani régi ezerkettesen hogyan áll az első keréknél a bal oldali távtartó? Karima kerék felé vagy kifelé kunkorodik? Nem tudom, hogy legutóbb rosszul raktam-e be, vagy rossz csapágyakat adtak. Hézagosnak tűnik, belátok a csapágyhoz a távtartó mellett.


2009. április 6. 20:07
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szerencséd van :D

Az a példány amiről ez a cucc készült 2001-es, azért van a feliraton, hogy '01-ig készült gépekre jó. Később látták a szerkesztők, hogy a motor nem változott nagyot ezért nem is kapott a könyv új számot (3367).

Itt az igazság:

Haynes 3367 Suzuki GSF600, 650 & 1200 Bandit Fours (95 - 06)

Manual covers:

GSF600N 599cc 95 - 04
GSF600S 599cc 96 - 04
GSF650 656cc 05 - 06
GSF650S 656cc 05 - 06
GSF650A 656cc 05 - 06
GSF650SA 656cc 05 - 06
GSF1200N 1157cc 96 - 06
GSF1200S 1157cc 96 -06
GSF1200NA 1157cc 2006
GSF1200SA 1157cc 2006

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2009. április 6. 16:15
Profil YIM
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Helló,


A későbbi típusok ('04) mennyiben térnek el ettől?


kolixx írta:
Itt találsz egy szervízkönyvet (kicsit kevesebb mint 60 mega): http://kolixx.extra.hu/Motor/Bandit/suz ... 0-1200.pdf

Ebből remélem okosabb leszel.


2009. április 6. 15:29
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nem vitték el, a sportmotoron a múltkor kialakult árból is még jócskán alkudni akartak. Amúgy tetszett a moci, csak úgy emlékezett a srác, hogy van doboz is, de nincs (nem is írtam sehol).
Nem indítottam be 1 évig, tavaly áprilisban mentem vele olajcsere után egy kört, hogy beálljon a szint, és azóta a garázsban állt takaró alatt. A karbikban minimális kosz volt, kb. 1 gyufafejnyi mindegyikben. A 4-es karbiban az egyik fúvóka volt kissé eldugulva (pilot jet), de szerintem attól mennie kellett volna. Utólag arra gondoltam, hogy a dugattyú ragadhatott lent, és elég lett volna a 4-es tetejét levenni, és megmozgatni.
Sebaj, így legalább láttam Bandita karbit is belülről. Eddig még sosem volt szétszedve. Persze szívesen kihagytam volna inkább.


2009. április 5. 22:20
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tangerine írta:
Szombaton jöttek motort nézni, péntek este gondoltam kipróbálom, hogy elindul-e 1 év után. Akkucsere után simán elindult, de csak 3 henger. A 4-es nem akart. Este 10-kor nekiálltam szétszedni, reggel 7-re végeztem. Most már megy mind a 4. :mrgreen:


Banyek, egy évig be sem indítottad? :o ;) És mit találtál a karbikban? És elvitték?

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 5. 19:39
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szombaton jöttek motort nézni, péntek este gondoltam kipróbálom, hogy elindul-e 1 év után. Akkucsere után simán elindult, de csak 3 henger. A 4-es nem akart. Este 10-kor nekiálltam szétszedni, reggel 7-re végeztem. Most már megy mind a 4. :mrgreen:


2009. április 5. 18:50
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tangerine írta:
Mivel az egész múlt éjszakám karbiszereléssel telt,


Miért?

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 5. 18:38
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Mivel az egész múlt éjszakám karbiszereléssel telt, nagyjából emléxem, hogy milyen csövek vannak a 600-ason, de nem tudom, melyikre gondolsz.
Van a benzincső, ami a karbisor közepén, hátul, alul csatlakozik a 2-es 3-as karbi közötti műanyag T-idomra. Itt töltődik a 2-es és 3-as karbi, ezekből továbbmegy 1-1 műanyag csonkon az 1-es és a 4-es karbiba. Van még 1-1 műanyag T-idom elöl felül az 1-es és 2-es karbi között és a 3-as 4-es között. Ezek a szellőzőcsövek, ezekre megy 1-1 viszonylag vastagabb gumicső. Ez a két gumicső (ha jól láttam) később közösítve van egy T-idommal a legszűrődoboz bal oldalán, és hátrafelé megy valamerre, talán a motor alá a szabadba, de nem néztem.
Van még 1-1 vékony csonk mind a négy karbin, elöl, felül, jobbra. Ezek a vákuumcsonkok, az 1-es és 2-es karbin 1-1 gumisapkával van lezárva, a 3-ason és 4-esen vékony gumicső van. A 3-asról a PAIR szelepre megy, a 4-esről pedig a benzincsapra (a vákuum nyitja a csapot ON állásban). Más csőre nem emléxem, vagy nem kötöttem vissza. :lol:


2009. április 4. 21:34
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Itt találsz egy szervízkönyvet (kicsit kevesebb mint 60 mega): http://kolixx.extra.hu/Motor/Bandit/suz ... 0-1200.pdf

Ebből remélem okosabb leszel.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2009. április 4. 12:39
Profil YIM
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
hy :::: 600 as banditnal a karbisor 2 vege fele van 1-1 csatlakozas
az egyik vegen csung egy cso a masik csonk meg szabadon
gondoltam osszekotom mer ugy adta ki a cso hajlasa es a csonk is szabadon volt gondoltam lecsuszott de amint radugtam telefolyt a levegoszurom benzinnel
amint lehuzom pedig megy megint mindn normalisan mi lehet az a cso? es a csonk?
miert hagytak azt lehuzva es miert folyik a benzin?
segitsegeteket elor e is koszonom


2009. április 4. 12:28
Profil
Hozzászólás Re: szelephézag
Hivd az Antit: 20-4144039

üdv

rudi

kttom írta:
segítsetek légyszi!

Kéne egy pesti MEGBÍZHATÓ szerelő aki ért a változó szelepvezérlésű Bandit szelephézag állításához!!!
Nagyon nagy szükségem lenne rá!
Ha lehet akkor normális áron dolgozzon!
Köszi!


2009. március 31. 8:25
Profil
Avatar

Motor: GSF 400VC '96
Hozzászólás szelephézag
segítsetek légyszi!

Kéne egy pesti MEGBÍZHATÓ szerelő aki ért a változó szelepvezérlésű Bandit szelephézag állításához!!!
Nagyon nagy szükségem lenne rá!
Ha lehet akkor normális áron dolgozzon!
Köszi!


2009. március 29. 22:37
Profil
Avatar

Motor: vizes bandit ;)
Hozzászólás Re: gyújtáskapcsoló
kttom írta:
fesszabályozó túltölt, áthidalással javítható
Összeg: 9700 úgy h 1500Ft-os anyagköltség benne van
Ez komoly hiba? Vagy kibekkelhető még egy ideig?

Ha a fesszab túltölt, akkor az akksi előbb-utóbb kinyiffan. Az egy 10-es, és az újat is ki fogja nyírni előbb-utóbb.


2009. március 29. 21:43
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ezen a zsír nem segít, el van kopva. Ha ráadod a gyújtást ki lehet venni a kulcsot és zsebretenni, nehog motorozás közben elhagyd :D

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2009. március 29. 10:55
Profil YIM
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hondám gyújtáskapcsolója szétszedhető volt. Kis zsír segített rajta. Szerintem próbáld megjavítani otthon.


2009. március 28. 21:23
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
A fesszabra nem tudok mit mondani (mikor én vettem, akkor cserélve lett), de a gyújtáskapcsolót hagyd a francba. Annyi a gond vele, hogy nehezen jár mert kopott.

Már egy ideje jársz vele, gondolom rájöttél, hogy ha egy kicsit megnyomod a kulcsot a múszerfal fele, akkor könnyen jár. Ha elfordítottad, akkor van gyujtás rendesen. Akkor kell erre pénzt költeni, ha nem gyujt elfordított kulcsnál a motor. Erre ne költs pénzt, és szerelés költség ezen van, mert jól szét kell bontani a fejét a motornak.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2009. március 28. 20:44
Profil YIM
Avatar

Motor: GSF 400VC '96
Hozzászólás gyújtáskapcsoló
Szevasztok!

Szervizben volt a vas és kaptam javítási árajánlatot.(GSF 400 VC)
Hiba: gyújtáskapcsoló rossz, fesszabályozó túltölt, áthidalással javítható
Összeg: 9700 úgy h 1500Ft-os anyagköltség benne van
Ez komoly hiba? Vagy kibekkelhető még egy ideig? Ráadásul tényleg ennyibe kerül? Már csak azért is para mert van még mit kifizetni ezen kívül és ha csak a kb 30e Ft-os szelephézagállítást veszem figylembe akkor most ezt nem csináltatnám meg.
Vélemény?


2009. március 28. 16:27
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Én most csináltam az enyémet! Tesztert tudok kölcsönkérni, ha gondolod egyik hétvégén elmolyolhatunk vele!

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. március 25. 8:03
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
szotyi írta:
Valaki precíz úriemberre lenne szükségem Dombóvár 100km-es körzetén belül,karbiszinkront kellene vágrehajtani a gépsárkányon de se szerszámom,se szinkronteszterem!
Előre is köszönve a segítséget :leborul:
üdv

Szotyi


ui:áprilisban lenne esedékes!

_________________
SZOTYI


2009. március 24. 22:13
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség