Pontos idő: 2024. április 19. 3:55




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 147  Következő
 Segítség - műszaki kérdések [moderált] 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
jedi írta:
Háááát nem olyan kevés azért ! A 2006-os 1200-asoknak, olyan senki földje fílingje van ( bocs Api :mrgreen: ) ! Már az új forma, de még a régi olajkályha blokk ( nem mint ha gond lenne magával a konstrukcióval :mrgreen: ) ! A 2007-esek már vizesek voltak, injektorral ! Ezek 1.1-től indulnak a hasznaltauto.hu -n ! Szóval az a +3 kiló szerintem nem sok az injektorért, meg a vízért, meg mondjuk nem egy hátrány, a 12000Km-es helyetti, 24000Km-es nagy szerviz intervallum sem ( szelepállítás stb. ) :roll: :D

24e km?? Nekem lassan 50 van benne, de még a szelepeket ember nem látta, csak a kis japó aki belerakta :) Pedig a 24-es szervizt még a Suzukinál csináltattam :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. április 22. 21:18
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSF 1250N ( black )
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Háááát nem olyan kevés azért ! A 2006-os 1200-asoknak, olyan senki földje fílingje van ( bocs Api :mrgreen: ) ! Már az új forma, de még a régi olajkályha blokk ( nem mint ha gond lenne magával a konstrukcióval :mrgreen: ) ! A 2007-esek már vizesek voltak, injektorral ! Ezek 1.1-től indulnak a hasznaltauto.hu -n ! Szóval az a +3 kiló szerintem nem sok az injektorért, meg a vízért, meg mondjuk nem egy hátrány, a 12000Km-es helyetti, 24000Km-es nagy szerviz intervallum sem ( szelepállítás stb. ) :roll: :D

_________________
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !


2015. április 22. 20:09
Profil
Avatar

Motor: GSF 1200
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok. Még új vagyok itt,de ehhez hozzászólnék. Szerintem a túlzott félelem sem visz sehová sem. Észnél kell lenni persze,de azért nem minden átverés.Vannak jó vételek. És 100%-ban nem lehet biztos az ember akkor sem,ha reális az ár. És nem tűnik túl olcsónak.Érdekes ez a félelem,hisz mindenki a jó vételt vadássza...:)


2015. április 22. 19:28
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta:
Olinak nem volt bizodalma :D

Pedig nem tűnt rossz vételnek..

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. április 21. 15:39
Profil ICQ
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta:
Olinak nem volt bizodalma :D

Kinek a pap, kinek a ......


2015. április 21. 11:12
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Olinak nem volt bizodalma :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2015. április 21. 10:31
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta:
Ehhez viszont nekem sem volt bizodalmam: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/231462/SUZUKI_BANDIT_GSF_1200_S.html
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Mi a baj vele?

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. április 21. 7:42
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Az gyárilag ilyen a K6on. Szerintem is Bonjovis kicsit.
Ten line kft, 10e ft, és fekete :)

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2015. április 21. 7:39
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nézem ezt a kék banditot, nem is lenne rossz, de a króm deli mindkét oldalon, az már sok!

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2015. április 21. 7:18
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
ja :)
Van egy haver, hoz az olaszoktól motort. Múltkor vettem tőle egy 2000-es GSXF-et. 24 ezer volt benne, o.sz. Tudom, hogy Ő nem tekeri, tekerhette más...Aztán szétszedtem(mert hát volt némi karbidugulás). Mindenhol minden éritetlen, karbi sem volt az életben szétszedve, gyári vastagságú, vállnélküli féktárcsák, bontatlan szerszámkészlet, kezelési könyv, gyári csavarok minden idomban.
És 2003-as kopásjelzőig kopott Pirelli GTS gumipár rajta.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2015. április 21. 5:58
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta:
Jesszus, egy szarra extrazott k6 szezonban 820-ert??
Gondoljatol bele, dobozrendszer meg a yoshi 150ert par nap alatt elmegy...


Nekem csak ettől a km tekergetéstől megy fel az agynyomásom.
Ki az a répa Gizi, aki egy túra motort vesz, felextrázza dobbal, dobozokkal, és 9 év alatt megy 17ekm-t?
Mert OK, hogy a sport motort megveszik csajozni és reggelizni járni a sarokra, de azért még azt is időnként elviszik egyet sztrádázni, no de egy túra motor ezek közül mindegyikre csak a saját határai között alkalmas, nem az a tipikus fallosz növelő szerkezet.....
Amúgy meg most éppen autóknál dühöngtem az 5-6 éves behozott német autókon, hogy láss csodát milyen sokban van éppen kilencven x ezer km. Aztán megnézem a mobile.de-t és ott meg szinte csak 160-250e közöttiek vannak.......

Ha meg motort akartam volna venni, akkor lehet egy megnézést megért volna ez a gép is, hiszen a piaci árhoz képest még 1 kilót rá lehetne költeni a javítására... :P :P


2015. április 21. 5:02
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
talloli írta:
Kedves Márkatársak!

Remélem, hogy sikeres és tiszta vásárláson vagyok túl. Sikerült szert tennem egy normál állapotú, koros, de kevés kilométert futott Banditra. Egy másik topikban (gumik) már többen jelezték a kételyüket. Ott nem reagáltam a felvetésre, mert nem a témához kapcsolódik. Igen, a lánc és a lánckerék korai cseréje bennem is gyanút keltett. Ezt azzal magyarázta a tulaj, hogy nem igazán értett és foglalkozott a dolgokkal. Betolta a szakműhelybe (Amargo Kft) ahol azt mondták neki, hogy ki kell cserélni. Ő meg kifizette.
A gumik gyáriak (Michelin Macadam, 2001-es) Még kb 1,5- 2 mm futófelülettel. A gumis szerint ritka, hogy ennyit kibírt.
A csavarokon (kerék, blokk, stb) semmi nemű szerelésnyom nem látszik. A fékpofák határ fölött vannak, gyáriak. (Tokico, réz színű) A tulaj egy középkorú, motorhoz alig értő cégvezető volt. (Bp. Rózsadombi irodában)
Ha ezek után is kiábrándít valaki, bizony isten eladom a francba a gépet...

Ehhez viszont nekem sem volt bizodalmam: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/231462/SUZUKI_BANDIT_GSF_1200_S.html
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!


Na, nezd meg a felniket, van e rajta szerelesnyom a peremen. Eleg ergya a gyari szinter, hamar meglatszik a peremen. Meg a tarcsanak tokeletesen simanak kell lennie, 0 vallal.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2015. április 20. 19:57
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Jesszus, egy szarra extrazott k6 szezonban 820-ert??
Gondoljatol bele, dobozrendszer meg a yoshi 150ert par nap alatt elmegy...

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2015. április 20. 19:54
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
:D ;)


2015. április 20. 19:06
Profil

Motor: Suzuki GSF1200S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Kedves Márkatársak!

Remélem, hogy sikeres és tiszta vásárláson vagyok túl. Sikerült szert tennem egy normál állapotú, koros, de kevés kilométert futott Banditra. Egy másik topikban (gumik) már többen jelezték a kételyüket. Ott nem reagáltam a felvetésre, mert nem a témához kapcsolódik. Igen, a lánc és a lánckerék korai cseréje bennem is gyanút keltett. Ezt azzal magyarázta a tulaj, hogy nem igazán értett és foglalkozott a dolgokkal. Betolta a szakműhelybe (Amargo Kft) ahol azt mondták neki, hogy ki kell cserélni. Ő meg kifizette.
A gumik gyáriak (Michelin Macadam, 2001-es) Még kb 1,5- 2 mm futófelülettel. A gumis szerint ritka, hogy ennyit kibírt.
A csavarokon (kerék, blokk, stb) semmi nemű szerelésnyom nem látszik. A fékpofák határ fölött vannak, gyáriak. (Tokico, réz színű) A tulaj egy középkorú, motorhoz alig értő cégvezető volt. (Bp. Rózsadombi irodában)
Ha ezek után is kiábrándít valaki, bizony isten eladom a francba a gépet... :-)

Ehhez viszont nekem sem volt bizodalmam: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/231462/SUZUKI_BANDIT_GSF_1200_S.html
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!


2015. április 20. 17:53
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Lehet, de az egyén szubjektív vizuális orgazmusán kívül semmit nem ér. Sőt!
Nehézkesebben lehet majd dönteni. Ha fenti indok nem tényező, vagy jóval drágább a gyári, akkor maradj a gyári méretnél.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2015. február 15. 22:02
Profil

Motor: Suzuki gsf 600 s
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok

Segítséget kérnék tőletek: lassan esedékes a motoromon (suzuki gsf 600 2000es évjárat) a gumicsere a gyári méreten kívűl lehet-e illetve érdemese-e nagyobbat (180 ast) rárakni hátra? Köszi a választ.


2015. február 15. 18:43
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
tapsiHun írta:
Benzin beletöltve, akksi fullra feltöltve.
Elindult, de nagyon egyenletlenül jár, rángat és kis gázadásra is visszadurrog, valamint leáll gázadás nélkül magától...


Megfolyt az egyik karbi, szállításnál előfordul. Semmi para, gyertyák ki (nem kell levenni sem a tankot sem a fejidomot) tőgázzal tekertesd át jópárszor önindítóval, aztán gyertya megtöröl, gyertya vissza, szivató rá, és GO. Ha sikerül, töls bele egy adag spurit a tankba, és azt járd ki, kihoz sok retket, dugulást.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2015. február 9. 9:48
Profil

Motor: Bandit 1200N
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Benzin beletöltve, akksi fullra feltöltve.
Elindult, de nagyon egyenletlenül jár, rángat és kis gázadásra is visszadurrog, valamint leáll gázadás nélkül magától...


2015. február 8. 15:36
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hát. Első körből tölts bele 5L benzint, aztán benzincsap PRI -állásra, aztán hajrá!
Figyelj, hogy az akkut ne fáraszd le. Fel is tölthetnéd előtte, lehet hogy az is gyengélkedik kicsit, az sem segít!

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2015. február 8. 13:04
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 147  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség