|
Pontos idő: 2024. április 19. 3:55
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szerző |
Üzenet |
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
jedi írta: Háááát nem olyan kevés azért ! A 2006-os 1200-asoknak, olyan senki földje fílingje van ( bocs Api ) ! Már az új forma, de még a régi olajkályha blokk ( nem mint ha gond lenne magával a konstrukcióval ) ! A 2007-esek már vizesek voltak, injektorral ! Ezek 1.1-től indulnak a hasznaltauto.hu -n ! Szóval az a +3 kiló szerintem nem sok az injektorért, meg a vízért, meg mondjuk nem egy hátrány, a 12000Km-es helyetti, 24000Km-es nagy szerviz intervallum sem ( szelepállítás stb. ) 24e km?? Nekem lassan 50 van benne, de még a szelepeket ember nem látta, csak a kis japó aki belerakta Pedig a 24-es szervizt még a Suzukinál csináltattam
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. április 22. 21:18 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Háááát nem olyan kevés azért ! A 2006-os 1200-asoknak, olyan senki földje fílingje van ( bocs Api ) ! Már az új forma, de még a régi olajkályha blokk ( nem mint ha gond lenne magával a konstrukcióval ) ! A 2007-esek már vizesek voltak, injektorral ! Ezek 1.1-től indulnak a hasznaltauto.hu -n ! Szóval az a +3 kiló szerintem nem sok az injektorért, meg a vízért, meg mondjuk nem egy hátrány, a 12000Km-es helyetti, 24000Km-es nagy szerviz intervallum sem ( szelepállítás stb. )
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2015. április 22. 20:09 |
|
|
sanci
Motor: GSF 1200
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok. Még új vagyok itt,de ehhez hozzászólnék. Szerintem a túlzott félelem sem visz sehová sem. Észnél kell lenni persze,de azért nem minden átverés.Vannak jó vételek. És 100%-ban nem lehet biztos az ember akkor sem,ha reális az ár. És nem tűnik túl olcsónak.Érdekes ez a félelem,hisz mindenki a jó vételt vadássza...
|
2015. április 22. 19:28 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta: Olinak nem volt bizodalma Pedig nem tűnt rossz vételnek..
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. április 21. 15:39 |
|
|
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta: Olinak nem volt bizodalma Kinek a pap, kinek a ......
|
2015. április 21. 11:12 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Olinak nem volt bizodalma
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. április 21. 10:31 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. április 21. 7:42 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Az gyárilag ilyen a K6on. Szerintem is Bonjovis kicsit. Ten line kft, 10e ft, és fekete
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. április 21. 7:39 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nézem ezt a kék banditot, nem is lenne rossz, de a króm deli mindkét oldalon, az már sok!
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2015. április 21. 7:18 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
ja Van egy haver, hoz az olaszoktól motort. Múltkor vettem tőle egy 2000-es GSXF-et. 24 ezer volt benne, o.sz. Tudom, hogy Ő nem tekeri, tekerhette más...Aztán szétszedtem(mert hát volt némi karbidugulás). Mindenhol minden éritetlen, karbi sem volt az életben szétszedve, gyári vastagságú, vállnélküli féktárcsák, bontatlan szerszámkészlet, kezelési könyv, gyári csavarok minden idomban. És 2003-as kopásjelzőig kopott Pirelli GTS gumipár rajta.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. április 21. 5:58 |
|
|
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta: Jesszus, egy szarra extrazott k6 szezonban 820-ert?? Gondoljatol bele, dobozrendszer meg a yoshi 150ert par nap alatt elmegy... Nekem csak ettől a km tekergetéstől megy fel az agynyomásom. Ki az a répa Gizi, aki egy túra motort vesz, felextrázza dobbal, dobozokkal, és 9 év alatt megy 17ekm-t? Mert OK, hogy a sport motort megveszik csajozni és reggelizni járni a sarokra, de azért még azt is időnként elviszik egyet sztrádázni, no de egy túra motor ezek közül mindegyikre csak a saját határai között alkalmas, nem az a tipikus fallosz növelő szerkezet..... Amúgy meg most éppen autóknál dühöngtem az 5-6 éves behozott német autókon, hogy láss csodát milyen sokban van éppen kilencven x ezer km. Aztán megnézem a mobile.de-t és ott meg szinte csak 160-250e közöttiek vannak....... Ha meg motort akartam volna venni, akkor lehet egy megnézést megért volna ez a gép is, hiszen a piaci árhoz képest még 1 kilót rá lehetne költeni a javítására...
|
2015. április 21. 5:02 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
talloli írta: Kedves Márkatársak! Remélem, hogy sikeres és tiszta vásárláson vagyok túl. Sikerült szert tennem egy normál állapotú, koros, de kevés kilométert futott Banditra. Egy másik topikban (gumik) már többen jelezték a kételyüket. Ott nem reagáltam a felvetésre, mert nem a témához kapcsolódik. Igen, a lánc és a lánckerék korai cseréje bennem is gyanút keltett. Ezt azzal magyarázta a tulaj, hogy nem igazán értett és foglalkozott a dolgokkal. Betolta a szakműhelybe (Amargo Kft) ahol azt mondták neki, hogy ki kell cserélni. Ő meg kifizette. A gumik gyáriak (Michelin Macadam, 2001-es) Még kb 1,5- 2 mm futófelülettel. A gumis szerint ritka, hogy ennyit kibírt. A csavarokon (kerék, blokk, stb) semmi nemű szerelésnyom nem látszik. A fékpofák határ fölött vannak, gyáriak. (Tokico, réz színű) A tulaj egy középkorú, motorhoz alig értő cégvezető volt. (Bp. Rózsadombi irodában) Ha ezek után is kiábrándít valaki, bizony isten eladom a francba a gépet... Ehhez viszont nekem sem volt bizodalmam: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/231462/SUZUKI_BANDIT_GSF_1200_S.htmlKíváncsi vagyok a véleményetekre! Na, nezd meg a felniket, van e rajta szerelesnyom a peremen. Eleg ergya a gyari szinter, hamar meglatszik a peremen. Meg a tarcsanak tokeletesen simanak kell lennie, 0 vallal.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. április 20. 19:57 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Jesszus, egy szarra extrazott k6 szezonban 820-ert?? Gondoljatol bele, dobozrendszer meg a yoshi 150ert par nap alatt elmegy...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. április 20. 19:54 |
|
|
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
|
2015. április 20. 19:06 |
|
|
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Kedves Márkatársak! Remélem, hogy sikeres és tiszta vásárláson vagyok túl. Sikerült szert tennem egy normál állapotú, koros, de kevés kilométert futott Banditra. Egy másik topikban (gumik) már többen jelezték a kételyüket. Ott nem reagáltam a felvetésre, mert nem a témához kapcsolódik. Igen, a lánc és a lánckerék korai cseréje bennem is gyanút keltett. Ezt azzal magyarázta a tulaj, hogy nem igazán értett és foglalkozott a dolgokkal. Betolta a szakműhelybe (Amargo Kft) ahol azt mondták neki, hogy ki kell cserélni. Ő meg kifizette. A gumik gyáriak (Michelin Macadam, 2001-es) Még kb 1,5- 2 mm futófelülettel. A gumis szerint ritka, hogy ennyit kibírt. A csavarokon (kerék, blokk, stb) semmi nemű szerelésnyom nem látszik. A fékpofák határ fölött vannak, gyáriak. (Tokico, réz színű) A tulaj egy középkorú, motorhoz alig értő cégvezető volt. (Bp. Rózsadombi irodában) Ha ezek után is kiábrándít valaki, bizony isten eladom a francba a gépet... Ehhez viszont nekem sem volt bizodalmam: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/231462/SUZUKI_BANDIT_GSF_1200_S.htmlKíváncsi vagyok a véleményetekre!
|
2015. április 20. 17:53 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Lehet, de az egyén szubjektív vizuális orgazmusán kívül semmit nem ér. Sőt! Nehézkesebben lehet majd dönteni. Ha fenti indok nem tényező, vagy jóval drágább a gyári, akkor maradj a gyári méretnél.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2015. február 15. 22:02 |
|
|
Jpaja
Motor: Suzuki gsf 600 s
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok
Segítséget kérnék tőletek: lassan esedékes a motoromon (suzuki gsf 600 2000es évjárat) a gumicsere a gyári méreten kívűl lehet-e illetve érdemese-e nagyobbat (180 ast) rárakni hátra? Köszi a választ.
|
2015. február 15. 18:43 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
tapsiHun írta: Benzin beletöltve, akksi fullra feltöltve. Elindult, de nagyon egyenletlenül jár, rángat és kis gázadásra is visszadurrog, valamint leáll gázadás nélkül magától... Megfolyt az egyik karbi, szállításnál előfordul. Semmi para, gyertyák ki (nem kell levenni sem a tankot sem a fejidomot) tőgázzal tekertesd át jópárszor önindítóval, aztán gyertya megtöröl, gyertya vissza, szivató rá, és GO. Ha sikerül, töls bele egy adag spurit a tankba, és azt járd ki, kihoz sok retket, dugulást.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. február 9. 9:48 |
|
|
tapsiHun
Motor: Bandit 1200N
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Benzin beletöltve, akksi fullra feltöltve. Elindult, de nagyon egyenletlenül jár, rángat és kis gázadásra is visszadurrog, valamint leáll gázadás nélkül magától...
|
2015. február 8. 15:36 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hát. Első körből tölts bele 5L benzint, aztán benzincsap PRI -állásra, aztán hajrá! Figyelj, hogy az akkut ne fáraszd le. Fel is tölthetnéd előtte, lehet hogy az is gyengélkedik kicsit, az sem segít!
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2015. február 8. 13:04 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|