Pontos idő: 2018. augusztus 16. 8:53




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2914 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 142, 143, 144, 145, 146
 Segítség - műszaki kérdések [moderált] 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
csibra írta:
áthajtani a láncot addig amíg megtalálod az összekötést, ott megbontod, hozzáfűzöd az új láncot, áthajtod amíg megjelenik az új lánc a másik oldalon, majd összekötöd. Láncfeszítőre kell odafigyelni még, hogy jó legyen.


Aha, és mivel bontod meg illetve mivel kötöd össze célszerszám nélkül, horgászcsomóval?
Nittelőszerszám és gyári leírás hiányában én neki nem állnék ilyennek. Ha csak egy pár fokkal elfokolod a tengelyeket, akkor az első indítás után meglepően gyorsan meglátod milyen az, mikor a dugó és a szelep szoros barátságba lép.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. január 12. 7:30
Profil
Avatar

Motor: vizes bandit ;)
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
band írta:
Valaki cserélt már vezérműláncot 400-as változóvezérlésűnél?
Ha igen leírná a folyamatot és hogy milyen célszerszám kell hozzá?
Köszi

Én ugyan nem cseréltem még, de érzésre semmilyen célszerszám nem kell hozzá. Szelepfedél le (először ki kell kötni a hűtőcsöveket és egyebeket persze), áthajtani a láncot addig amíg megtalálod az összekötést, ott megbontod, hozzáfűzöd az új láncot, áthajtod amíg megjelenik az új lánc a másik oldalon, majd összekötöd. Láncfeszítőre kell odafigyelni még, hogy jó legyen.


2009. január 11. 22:27
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Értem.
Az a helyzet, hogy egy volt Banditos tulajtól kapnám a tatyót és azt mondta neki karcolta a tankot. Ő javasolta ezt a fóliáztatá dolgot.
Ez a Lidlis tényleg jó, ugy hallom. Örülnék ha lenne még valamikor náluk.

Köszi a hozzászólásokat!

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. január 11. 12:19
Profil
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ticu írta:
Tanktáskásokhoz intézett kérdés.
Mindegyik tanktáska összekarcolja a tankot?


A bandit előtt egyik gépemen sem volt doboz, így mindenhova tanktáskáztam. Egy louisos emeletes tatyóm van, 8 éve szolgál rendületlenül. Arra figyelj, hogy tiszta, pormentes tankra tedd fel és az alját soha ne tedd a földre. Még egy fontos dolog van, hogy ne csúszkáljon(ne terheld túl, kötözd a kormányhoz stb...), akkor nem lehet gond.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. január 11. 10:09
Profil

Motor: bandit 250
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ticu írta:
Mindegyik tanktáska összekarcolja a tankot?


Szerintem ez attól függ mennyit használod. Nekem a már sokat emlegetett lidl-bol szarmazo van, és még nem karistolta őssze, de nem is használom napi szinten. Szezononként kb 15-20 alkalommal...ha messzebb megyek, vagy ha valamit el kell vinnem valahova :D

_________________
Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!


2009. január 10. 23:00
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tanktáskásokhoz intézett kérdés.
Mindegyik tanktáska összekarcolja a tankot? Fóliáztatta már le valaki ez ügyből kifolyólag? Tartós dolog az?

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. január 10. 22:48
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hali mindenkinek!

Valaki cserélt már vezérműláncot 400-as változóvezérlésűnél?
Ha igen leírná a folyamatot és hogy milyen célszerszám kell hozzá?
Köszi


2009. január 10. 20:54
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Köszönöm szépen az infót!! http://www.bandit.hu/phpBB3/images/icon ... rgreen.gif


2008. december 16. 17:30
Profil
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
dodesz írta:
Szisztok

Volna egy olyan kérdésem 1200 Banditba gyárilag milyen oktámszámu benzint irnak elő????


91 a minimum. Magyarul véletlenül se tankolj 95-nél magasabb oktánszámút, csak drágább lesz, jobb nem.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2008. december 15. 21:06
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szisztok

Volna egy olyan kérdésem 1200 Banditba gyárilag milyen oktámszámu benzint irnak elő????


2008. december 15. 20:17
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Na kicsereltem a levego szurot ujra szepen befujtam levegoszuro olajal.
Meg kapott uj gyertyasort, a elektroda hezagot beallitottam konyv szerinti 0,6-ra. es gyonyoruen mukodik. semmilyen fordulatszam tartomanyban nem dadog kiporog szepen.

Mar csak egy dolog lenne.
Van egy vilagos kek, es egy fekete feher csíkkal vezetek. ott a szelepfedel kornyeken agazik ki a kábelkotegbol. es nincs bedigva sehova, es nem is talalom a parjat. :( az mi lenne az a 2 vezetek.


2008. december 15. 14:38
Profil
Avatar

Motor: Bandit 400VC
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
A fúvókát nem érdemes cserélni... A tűt rakd arrébb

_________________
Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.


2008. december 14. 17:05
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sikkerult mindent bellítani. Indul szepen van szep alapjarat.
Mar csak egy problema van. Ha "hirtelen" rahuzom a gázt lefullad. szerintunk nem kap rendesen uzemanyagot. Gyári méretu fofuvokak vannak benne. Mekkorakra kellene cserelni?
Vagy valakinek van elado fuvoka szetje 400V-as bandithoz?
koszi


2008. december 14. 14:49
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Kernek egy kis segitseget. Van egy 400V-s banditam
Karbik kitakaritva.
Tunet: Beindul, ha huzom nekei akkor megy de alapjarat kozeleben azzonal lefullad.
Karbikban gyari meretu fuvokak vannak. Szet lettek szedve ki van takaritva de megis.
A tűnek melyik rovatkaban kell lennie?

A masik Borzasztoan kopog a szelephezag. Bellítnak neki(allitottunk mar szelephezagok jopar legkulonbozobb auton) csak tudni kellen a szelephézagokat. Es kernek egy kis tanacsot hogy a valtozo vezerles miatt hogy kell a valtozaskori hezagot allitani. Akinek van tapasztalata megosztahatna velem.
Valaszokat elore is koszi


2008. december 13. 18:40
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2914 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 142, 143, 144, 145, 146


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség