Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szerző |
Üzenet |
ngexi
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Rendben, köszönöm! ps: kilazult a gyertya, kifújt a henger. Hátha valakinek segít 
|
2016. június 3. 13:00 |
|
 |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Látni fogod, hol megy bele a gyújtó kábel. Onnantól befelé egy darab. Nem igen lehet elszakítani. Nem tekerős, "cuppantós".
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2016. június 3. 12:53 |
|
 |
ngexi
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok, a tankot leszedtem, eddig rendben, de sehogy sem jön le a pipa :O Ez cuppanós kell legyen nem? Nem csavarós, tehát nem tudom elvileg leszakítani akkor sem ha erőnek erejével is csinálom?
|
2016. június 3. 12:49 |
|
 |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Elég hosszú a gyertyapipa. Biztosan le kell venni a tankot is. Nem nagy dolog. 4 csavar meg 2 cső! Úgy mennie kell a gyertyapipának is. A gyertya a kulcs miatt megint komoly kérdés. Elég hosszú szerszám kell hozzá.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2016. június 3. 11:05 |
|
 |
B1200
Motor: K 1300 GT
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hülye ész, marha erő elve nem működik?
|
2016. június 3. 10:53 |
|
 |
ngexi
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Köszönöm! Arra gondoltam a klattyog alatt, hogy kifúj a henger, és emiatt öblös, csattogó hangot ad a pipa. Szétszedtem a motorkerékpárt, viszont nem sikerül a gyertyapipát leszedni a gyertyáról. Van valami technikája, hogy hogyan kell kiszedni? (nem lennék meglepve, ez a 250es bandita nagyon cseles műszaki megoldásokkal operál..) Köszönöm! Kristóf
|
2016. június 3. 8:41 |
|
 |
B1200
Motor: K 1300 GT
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szia! A klattyog a gyertyapipa mint pontos muszaki meghatarozas, nem konnyiti meg a behatarolast. Klattyog alatt lehet erteni, hogy a pipa lotyog, lehet erteni, hogy a pipatol a szikra athuz a hengerfejre, igy a gyartyahoz mer nem jut delej. Ergo en eloszor egy gyertyakabel cseret probalnek, hogy akkor a hiba a rossz hengeren megszunik-e. Ha nem akkor gyertya ki es kezzel szikrat nez. Ezzel az elektromos hiba behatarolhato. Lehet még porlaszto koszosodas vagy hengerbeli mechanikus gond, akkor ugyis szerelo kovetkezik.
|
2016. június 1. 16:35 |
|
 |
ngexi
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! 250-es bandit szerencsés(?) tulaja vagyok, azt vettem észre, hogy a jobb szélső hengernél klattyog a gyertyapipa, szerintem a henger sem jár. Olyan mintha a dugattyú felütne a gyertyára, de lehet csak kifúj. Szerintetek van ilyen? Mitől lehet? Eddig nem volt ilyen baja, nem volt gyertya cserélve benne jó rég óta, szóval nincs ferdén becsavarva, vagy ilyesmik. Előre is köszönöm!
|
2016. május 31. 16:19 |
|
 |
Nils81
Motor: Suzuki Bandit GSF600S
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
S.O.S!!! Ma benzin cseppet találtam. Az alábbi fotón pirossal karikáztam. Miután letöröltem, nem gyöngyözött újra, de gondoltam hátha van itt valaki aki tőlem okosabb ebben a témában! Hétvégén mennék egy hosszabb túrára, de így húzom a seggem :S [img] [img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/160530/IMAG0154_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img] [img] [img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/160530/IMAG0155_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]
_________________ A sorsod meg van írva, de Te töltöd meg élettel! Hát ÉLJ!!!
|
2016. május 30. 19:54 |
|
 |
Péti
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta: Péti írta: zöldi írta: emeld meg a tűt egy osztással Szia. Ezt nekem cimezted? bezony  Szia! Köszi, megpróbálom.
|
2016. április 29. 7:36 |
|
 |
zöldi
Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Péti írta: zöldi írta: emeld meg a tűt egy osztással Szia. Ezt nekem cimezted? bezony 
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2016. április 29. 6:22 |
|
 |
Yoss
Motor: R1200GS LC
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Péti írta: zöldi írta: emeld meg a tűt egy osztással Szia. Ezt nekem cimezted? Ki másnak?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2016. április 28. 7:35 |
|
 |
Péti
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
zöldi írta: emeld meg a tűt egy osztással Szia. Ezt nekem cimezted?
|
2016. április 28. 7:33 |
|
 |
zöldi
Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
emeld meg a tűt egy osztással
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2016. április 27. 14:25 |
|
 |
Péti
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok! 600 s banditom most esett àt karburàtor tisztítàson és szinkronizàlàson, minden érték jó hengerekben a kompressziós is jó, mégis terhelés alatt 3000-5000 fordulatszám között mintha egy lyuk lenne nincs ereje, viszont 5000 felett rendesen megy. Ötleteket javaslatokat elöre is köszönöm.
|
2016. április 27. 9:31 |
|
 |
Nils81
Motor: Suzuki Bandit GSF600S
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
karesz írta: Nils81 írta: Sajnos nem ugyanaz, Az S-verziónak a krómozott része nem fedi be az egész műszerfalat (hátsó, alsó részt). Így ha lebontom, ott igencsak beázna! Viszont ha ráteszed a csupasz műszerfalának krómozott alját akkor már nem ázik be . Én tudom  Épp azt "vadászok"  Ha valakinek van használaton kívüli épp/egészséges nyugodtan megkereshet  Az árban megegyezünk
_________________ A sorsod meg van írva, de Te töltöd meg élettel! Hát ÉLJ!!!
|
2016. február 3. 10:52 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nils81 írta: Sajnos nem ugyanaz, Az S-verziónak a krómozott része nem fedi be az egész műszerfalat (hátsó, alsó részt). Így ha lebontom, ott igencsak beázna! Viszont ha ráteszed a csupasz műszerfalának krómozott alját akkor már nem ázik be . Én tudom 
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2016. január 25. 18:49 |
|
 |
Nils81
Motor: Suzuki Bandit GSF600S
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
B1200 írta: :?: A csupasz verzion ugyanez a muszerfal van, igy nem kell kokanyoljal semmit Miert cserelned a muszerfalat? Sajnos nem ugyanaz, Az S-verziónak a krómozott része nem fedi be az egész műszerfalat (hátsó, alsó részt). Így ha lebontom, ott igencsak beázna!
_________________ A sorsod meg van írva, de Te töltöd meg élettel! Hát ÉLJ!!!
|
2016. január 25. 15:14 |
|
 |
B1200
Motor: K 1300 GT
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
A csupasz verzion ugyanez a muszerfal van, igy nem kell kokanyoljal semmit Miert cserelned a muszerfalat?
|
2016. január 22. 11:15 |
|
 |
Nils81
Motor: Suzuki Bandit GSF600S
|
Sziasztok, GSF600 S 2004-esre a gyárin kívül esetleg valami másfajta műszerfalegységet rá lehet szerelni, különösebb kókányolás nélkül? Annyi a lényeg, hogy naked-re át akarom alakítani, de a gyári dolgokat nem akarom szétbarmolni! Előre is várom az építő jellegű 5leteket 
_________________ A sorsod meg van írva, de Te töltöd meg élettel! Hát ÉLJ!!!
|
2016. január 22. 10:39 |
|
 |
|