|
Pontos idő: 2024. március 29. 5:46
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
enyém nem ing...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. április 1. 19:17 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Motor
Az alapjárat a nagy banditán is ingadozik.Állítólag nem igazán lehet mit kezdeni vele.(Lehet,hogy nem mindegyik..) Ha gázfröccs után a fordulatszám alapjárat alá esik,akkor valószinűleg sok benyát kap alapjáraton.Otthoni módszernek talán az a legjobb az alapjárati keverék beállítására,ha megnézed,hogy gázfröccs után hogy ejti a fordulatot a gép.Amíg szegény a keverék,addig lassan ejti a fordulatot,amikor pedig dús,akkor alapjárat alá esik.A jól beállítot keveréknél szépen ejti a fordulatot a gép,és stabilan megáll alapjáraton a mutató.
|
2013. április 1. 17:27 |
|
|
atos30
Motor: GSF600N 1996
|
Re: Motor
Üdv! GSF600N 96'-os! Kicsit (minimálisan) ingadozott az alapjáratom. Gondoltam kipucolom a karbikat. Előtte szelephézag ellenőrzés és minimális utánállítás volt 3 szelepnél. A karbikban az 1-es (motoron ülve a bal szélső) volt egy kicsit lekoszolódva a fúvóka. Darabokra szedtem az összeset és kipucoltam. Az alapjárati keverékszabályzó csavarok össze-vissza álltak, ezért a gyári 1 és 7/8-ad fordulatra tekertem őket (volt amelyik 2 és 1/2 ,volt amelyik 3 és 1/4-re volt csavarva). Összeszerelés után beállítottam a bowdeneket, alapjáratot (1100-ra) és bemelegedett állapotban leellenőriztem szív-e fals levegőt. Az úszószint, szelepek, membránok ellenőrizve.Levegőszűrő kifujatva. Az alapjáratom továbbra is ingadozik. 1100-1200 közt mozog. Gyorsításnál már nem érzem azt , amit a pucolás és állítások előtt, miszerint meghúzva a gázt egy darabig gyorsult, majd egy adott pontnál megindult a gép. Most egyenletes a gyorsulás. Visszaengedve a gázt szépen visszaesik a fordulat, nem hallok ledurrogást ( a kipuf az gyári) Nagy fordulatról visszaengedve viszont néha 1000 alá esik a fordulat, majd lassan visszaáll 1100-1200-ra. Karbi szinkron még hátravan. Kérdésem: Az alapjárati rendszernél normális-e, hogy minimálisan ingadozik az alapjárat? Okozhatja-e ezt a jelenséget gyűrűkopás, gyújtás (74 000 km van a gépben) ? A nagy fordulatról való visszaesés 1000 rpm alá, majd visszaáll 1100-1200-ra okozhatja-e, hogy a keverékszabályzó csavarok a gyári értékekre lettek visszaállítva és esetleg ilyenkor kevés a keverék mennyisége a rendszerben? Ha jól tudom akkor az alapjárati rendszer az alsó negyedes fordulatszámtartományban eggyütt működik a fő rendszerrel, majd ha a pillangószelepek jobban kinyitnak, akkor a vákum hatása a fő fuvókán fogja csak kifejteni a hatását és az alapjárati rendszertől már nem jön keverék. Üveggyertya nélkül, hogyan tudom beállítani az alapjárati rendszert? Ez jó hosszú lett !
|
2013. március 31. 17:43 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Motor
Egyet értek az előttem szólóval.Minden neves márka,tökéletesen meg kell,hogy feleljen!!!Nyugodtan veheted bármelyiket!
|
2013. március 28. 11:18 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
Az autómba használom az 5w30-es fullsyntet. Mit mondhatnék róla.... sárgásfehér, a 10 ezres preriódus végén meg fekete Ez az olaj olyan vallásféle, mindenki másra esküszik. Ettől még a motul marad a legjobb Egyben biztos vagyok, se a repcétől, se a castroltól nem lesz baja.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. március 27. 6:30 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Motor
Elf motorolajról tudtok valami mondani? Repsolt akartam venni de mondta a szaki hogy ő azt javasolná utoljára a motoromba. mint ahogy a Castrol-t is! (csendben megjegyezem Castrollal semmi bajom nem volt) Értem én hogy ebből van lóvé meg azt forgalmazzák de tényleg ennyire rossz lenne a 2 emlitett márkájú olaj? Nekik Elf van készleten de akár Motult is be tud szerezni,de Repsolt és a Castrol-t az felejtős. Köszi az infót!!!
|
2013. március 26. 21:09 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Motor
borz_alom írta: steve1982 írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő mi a különbség a lég-olaj és a víz hűtéses bandit 650 eknél,maga a szót értem de miért mutatkozik meg ez a teljesítményben? Hosszú távon melyik a jobb a kettő között? Most csak a műszaki adatokat néztem kb 10 le különbség van a kettő között... Bocsi az amatőr kérdésért de mivel az én kisbanditom vízhütéses így analfabéta vagyok a lég-olaj hűtéssel kapcsolatban. A lég-olajos még karbis és az egyenetlenebb üzemi hőmérséklet miatt nem lehetett annyira kihegyezni a teljesítményre a környezetvédelmi normák miatt. A vizes már injektoros, illetve a külső generátor helyett belső, olajban fürdő van rajra. A régi olajos biztosan, de valószínűleg az új vizes is elnyűhetetlen konstrukció. Nagyon köszönöm a hasznos információt.
|
2013. március 22. 4:29 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
steve1982 írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő mi a különbség a lég-olaj és a víz hűtéses bandit 650 eknél,maga a szót értem de miért mutatkozik meg ez a teljesítményben? Hosszú távon melyik a jobb a kettő között? Most csak a műszaki adatokat néztem kb 10 le különbség van a kettő között... Bocsi az amatőr kérdésért de mivel az én kisbanditom vízhütéses így analfabéta vagyok a lég-olaj hűtéssel kapcsolatban. A lég-olajos még karbis és az egyenetlenebb üzemi hőmérséklet miatt nem lehetett annyira kihegyezni a teljesítményre a környezetvédelmi normák miatt. A vizes már injektoros, illetve a külső generátor helyett belső, olajban fürdő van rajra. A régi olajos biztosan, de valószínűleg az új vizes is elnyűhetetlen konstrukció.
|
2013. március 19. 10:18 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Motor
Sziasztok!
Kérdésem a következő mi a különbség a lég-olaj és a víz hűtéses bandit 650 eknél,maga a szót értem de miért mutatkozik meg ez a teljesítményben? Hosszú távon melyik a jobb a kettő között? Most csak a műszaki adatokat néztem kb 10 le különbség van a kettő között... Bocsi az amatőr kérdésért de mivel az én kisbanditom vízhütéses így analfabéta vagyok a lég-olaj hűtéssel kapcsolatban.
|
2013. március 19. 10:08 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Motor
Köszi Zöldi kereslek majd a mocival kapcsolatban ha aktuális lesz. Még el kell adnom a mocimat és majd csak utána esedékes a vásárlás. Köszönöm a srácoknak is az infot.Er6 tetszik külsőleg de valahogy a sor 4 esek hangját szeretem
|
2013. március 16. 22:19 |
|
|
Miki
|
Re: Motor
Esetleg Kawasaki ER6. Igaz ez két hengeres, de kb. 40kg-mal könnyebb, mint a másik kettő. Nekem ez a kedvencem, és már ki is próbáltam .
|
2013. március 15. 19:35 |
|
|
Bottyi
Motor: GSF 650
|
Re: Motor
Szia
Nekem 2006 óta van 650-em és 40000 km et tettem bele, a szokásos kopó alkatrészek és gumi cserén kívül csak egyszer kellet hozzányúlni, de az az én baromságom miatt volt. Gagyi helyen tankoltam és ez bosszulta meg magát, de ez is csak üzemanyagszűrő problémát okozott. Azóta nem megyek kis forgalmú, olcsó kutakra. Nem az a 10 Ft különbség tesz tönkre. Z750-em viszont még nem volt de mentem már vele nekem nagyon bejön az is, sőt a kedvencem a Z1000-es de azon még nem ültem ha váltok valószínű az lesz a következő. A vízhűtéses 650-ről nem tudok véleményt mondani mert nincs tapasztalatom vele kapcsolatba. Csak ajánlani tudom a 650-est én nem csalódtam benne.
üdv.:Bottyi
|
2013. március 15. 7:51 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
Ket tok mas motor,probald ki oket. Ha a bandit 650 a nyero, tudok egy nagyon penge elado nakedet.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. március 15. 7:48 |
|
|
steve1982
Motor: Suzuki Bandit 400 VC
|
Re: Motor
Sziasztok!!!
Kinek milyen személyes tapasztalata van a Bandit 650 ről? Mert tervezem a nagyobbra váltást. Bandit 650 n vs Kawasaki z750 között hezitálok.
Köszi az infot!!!
|
2013. március 15. 4:41 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Motor
A 40-es olajból,mivel hígabb,mint az ötvenes,jobb a kúszóképessége,ezért több jut belőle a kenendő helyekre,ahol a súrlódó fémalkatrészeket szét kell választania.A jobb kúszóképesség miatt jobban is hűt,mint az 50-es. (Lég-olaj!!! ) A váltónak szüksége van a súrlódásra,ezért finomabb a vastagabb,50-es olajjal. A szintetikus olaj,minden tulajdonságában felülmúlja az ásványi ,vagy a félszint olajat!Az más kérdés,hogy egy hétköznaoi tulaj,nem használja ki a fullos olaj biztonsági tartalékait.
|
2013. március 6. 18:35 |
|
|
Goblinfatyu
|
Re: Motor
Félszintetikus vagy full szintetikust szereti jobban a kis bandit ?
|
2013. március 6. 16:25 |
|
|
CsuBeE
Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
|
Re: Motor
zöldi írta: Motul 5100 10w50. Szerintem Postával megúszod 11e-ből. 10W50 nem lesz nagyon viszkózus normál használat mellett? Úgy is kérdezhetném, hogy mennyiben tér el a 40-estől? Mert nemigen szoktam tekerni (persze azt is néha), de leginkább csak túrázom 120-140-es utazóval... Köszi mindenesetre! A netben bízhatok? Márkaboltból, vagy tudsz valami korrekt webshopot esetleg? Mégegyszer köszi!
_________________ Azért élek, hogy motorozzak- motorozom azért, hogy éljek!
|
2013. március 5. 16:06 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
Motul 5100 10w50. Szerintem Postával megúszod 11e-ből.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. március 5. 14:34 |
|
|
CsuBeE
Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
|
Re: Motor
Sziasztok! Ha minden jól megy, hétvégén bekövetkezik a szezonra felkészítő olajcsere a Banditon, és érdeklődnék, hogy tudtok-e ajánlani jó kenőanyagot a picikémbe (1200 k5). Ezelőtt Castrol volt benne, de nemigazán tetszett, sokszor elkeményedett a váltó, és olyan "száraznak" éreztem a seggem alatt a vasat. Persze mivel skót vagyok, ezért nem lenne rossz, ha a cserét megúsznám 2-3-ezer Ft/l áron... Emellett milyen viszkozitást javasoltok? 10w40 elég lesz nyáron? 10w50 elég lesz hűvösben? Köszi a pro-és kontrákat!
_________________ Azért élek, hogy motorozzak- motorozom azért, hogy éljek!
|
2013. március 5. 10:38 |
|
|
bozsi80
Motor: 98' GSF 600S
|
Re: Motor
B1200 írta: Mindig a gépkönyv előírásaihoz ragaszkodj, ebben az esetben is. Ha annak mindkettő megfelel, akkor igény szerint esetleg javaslatok alapján. Nekem pl. Repsol jobban bejön mint a Castrol, de azzal is gond nélkül elment, csak a váltó kapcsolásán éreztem különbséget. Hidegen jobb volt a Castrol, melegen meg a Repsol. Szintetikus olaj 5let nekem nem szimpatikus, de inkább olvass: https://docs.google.com/file/d/0B5TvkEz ... edit?hl=huKöszönöm szépen a hasznos infókat!
|
2013. március 3. 0:33 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|