Pontos idő: 2022. augusztus 16. 7:54




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Következő
 Motor 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
Hozzászólás Re: Motor
csomy írta:
A második jelenség ismerős. Nem akkor szokott jelentkezni, mikor félig van tankolva a motor? ;)

Én is gondoltam a benyára, de full teli tanknál is csinálja néha... :P

_________________
Azért élek, hogy motorozzak-
motorozom azért, hogy éljek!


2012. július 31. 13:51
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Motor
A második jelenség ismerős. Nem akkor szokott jelentkezni, mikor félig van tankolva a motor? ;)

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2012. július 31. 13:48
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
Hozzászólás Re: Motor
Ha már a légolajnál tartunk... Egyrészt paranoiás vagyok, és képes vagyok belehallani-érezni doglokat a vasba, de azért megkérdem, hátha valaki másnak is van hasonló panasza! :)
Szóval... Szerelmem néha kopogó hangot hallat a blokkból, olan mintha szelepkopogás lenne, de nem tudom igazán, és a legborzasztóbb, hogy nem tudom összekötni sem a problémámat semmivel... néha hidegen is hallom, néha abszolut nem, legtöbbször talán akkor, ha kicsit kifüstülüm, és utána városban közlekedek, amíg még meleg! De persze olyankor sosem csinálja, ha valakinek meg akarom mutatni. Van ötlete valakinek?:)
A másik, ez mégnagyobb hülyeségnek hangzik:
Álló helyzetben, alapjáraton, pl piros lámpánál szoktam néha érezni, mintha a blokk (a motor) dülüngélne jobb-bal irányba egy adott ütemben, nagyon furcsa érzés, le sem tudom írni, olyan, mint amikor egy lendkerék kicsit kibillen az egyensúlyból, és beleng oldalra (nyolcas alakban). Ez lehetséges, hogy valami forgó alkatrész bedötögeti a motort? Vagy csak agydaganatom van? :D
Köszi előre is az idióta kérdéseimre adott használható válaszotokat! :)

_________________
Azért élek, hogy motorozzak-
motorozom azért, hogy éljek!


2012. július 31. 13:43
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250N ( black )
Hozzászólás Re: Motor
blazee írta:
Sziasztok!
Hidegen beindítva "csörgős" (vezérműlánc?) hangja van a motoromnak (1200-as, mindössze 26e km van benne), ez a zaj melegen viszont teljesen megszűnik. Kuplungot behúzva semmi változás... van 5let mi okozhatja?



Ez a levegő-olaj hűtéses típusoknál természetes. Amúgy mikor volt szelep állítva utoljára ? Mivel arra bizony nagyon érzékenyek 12000-ként kell mindenféleképpen.

_________________
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !


2012. július 30. 19:40
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok!
Hidegen beindítva "csörgős" (vezérműlánc?) hangja van a motoromnak (1200-as, mindössze 26e km van benne), ez a zaj melegen viszont teljesen megszűnik. Kuplungot behúzva semmi változás... van 5let mi okozhatja?


2012. július 30. 7:17
Profil
Avatar

Motor: GSF600N 1996
Hozzászólás Re: Motor
Köszönöm a válaszokat! Megnyugottam! Mindenesetre csinálok még egy ilyen alkatrészt biztos ami biztos. Meg beraktam a pótalkatrészek közé egy bowden toldó félét szakadás esetére.


2012. július 25. 8:02
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
Hozzászólás Re: Motor
atos30 írta:
Sziasztok!
96-ös GSF600, kuplung elszállt menet közben. Mint később kiderült, a kuplungbowdent húzó kis fém bizbasz, amibe bele van akasztva a bowden vége lent a dekni mögött és ez csatlakozik az órsós menetű kuplungtárcsanyomó rúdhoz, na ez a kis fémakasztó vagy mifene eltört. Házilag csináltam hozzá egy ugyanolyat, úgyhogy a javítás megoldódott.
Viszont sosem váltottam ezelőtt kuplung nélkül, így kénytelen voltam eme rövid időre amíg hazaérek vele, kuplung nélkül váltani. Az indulást úgy tudtam kivitelezni, hogy 1-esbe raktam majd indítottam a motort és 2000-es fordulatszám alatt tudtam feljebb váltani. Nagyobb fordulatnál meg sem bírtam mozdítani a váltót.A lefele váltás könnyebb volt kuplung nélkül.
Kérdésem: okozhatott-e valami kárt a kuplung nélküli váltás, mert most úgy hallom, mintha hangosabb lenne mikor 1-esbe rakom? Eddig is kattant egyet 1-esbe rakáskor, de most mintha hangosabban kattana és ha lassan teszem 1-esbe akkor egy kicsit darálja a fogaskerekeket.
Válaszokat köszönöm.
Üdv mindenkinek!


Az indulást kivéve, ha az ember egyszer ráérez a kuplung nélküli váltásra, le sem tud majd szokni róla! :) Sőt, nekem néha lágyabban, egyenletesebben megy a váltás úgy, mint kuplungolva! :)

_________________
Azért élek, hogy motorozzak-
motorozom azért, hogy éljek!


2012. július 23. 11:45
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Biztos,hogy nem lett baja a váltónak!
Ha nagyobbat kattan egyesbe rakáskor mint eddig,elképzelhető,hogy nem úgy lett beállítva a kuplung mint eddig.Lehet,hogy nem emel ki rendesen és egy kicsit még állítani kell rajta.
És ne lassan tedd egyesbe! ;)


2012. július 23. 11:29
Profil
Avatar

Motor: GSF600N 1996
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok!
96-ös GSF600, kuplung elszállt menet közben. Mint később kiderült, a kuplungbowdent húzó kis fém bizbasz, amibe bele van akasztva a bowden vége lent a dekni mögött és ez csatlakozik az órsós menetű kuplungtárcsanyomó rúdhoz, na ez a kis fémakasztó vagy mifene eltört. Házilag csináltam hozzá egy ugyanolyat, úgyhogy a javítás megoldódott.
Viszont sosem váltottam ezelőtt kuplung nélkül, így kénytelen voltam eme rövid időre amíg hazaérek vele, kuplung nélkül váltani. Az indulást úgy tudtam kivitelezni, hogy 1-esbe raktam majd indítottam a motort és 2000-es fordulatszám alatt tudtam feljebb váltani. Nagyobb fordulatnál meg sem bírtam mozdítani a váltót.A lefele váltás könnyebb volt kuplung nélkül.
Kérdésem: okozhatott-e valami kárt a kuplung nélküli váltás, mert most úgy hallom, mintha hangosabb lenne mikor 1-esbe rakom? Eddig is kattant egyet 1-esbe rakáskor, de most mintha hangosabban kattana és ha lassan teszem 1-esbe akkor egy kicsit darálja a fogaskerekeket.
Válaszokat köszönöm.
Üdv mindenkinek!


2012. július 22. 8:51
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
Ok. De ha jársz a bázismotor fele, ott raktáron is van :D
Vagy szólunk Knáb Pistának, vegyen az egyik kuponjára egy hektót, majd elfogy :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. május 10. 6:22
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Motor
zöldi írta:
karesz írta:
Gyakorlatilag semmivel sem tudtak rossz eredményt (olaj minősége a teszt után illetve kopásból eredő részecskék az olajban)mérni.


Jaja, a banditforum.de -n elég nagyszámú felhasználó tötölgeti bele a Procycle olajat, aminek kb 5 rugó a 4L, és fingjuk nincs, melyik "markenhersteller" állítja elő. De többeknek elment már 100e+ -t a blokk, és újkorától azt kapta.

Aha. Akkor a következő bizniszünkre ilyen olajat hozz, lszi :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2012. május 9. 21:53
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
karesz írta:
Gyakorlatilag semmivel sem tudtak rossz eredményt (olaj minősége a teszt után illetve kopásból eredő részecskék az olajban)mérni.


Jaja, a banditforum.de -n elég nagyszámú felhasználó tötölgeti bele a Procycle olajat, aminek kb 5 rugó a 4L, és fingjuk nincs, melyik "markenhersteller" állítja elő. De többeknek elment már 100e+ -t a blokk, és újkorától azt kapta.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. május 9. 19:41
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Igen,emlékszem arra a cikkre.
Viszont ne felejtsük,olyan nincs,hogy öreg gép-ásványi olajhoz gyártották.
A szintetikusnak van mégegy előnye,a váltó fogaskerekei nem tudják elnyírni,így nem öregszik.
Nagyon kíváncsi lennék egy igazán hosszútávú tesztre,vajon mennyi különbség lehet olaj és olaj között?!


2012. május 9. 17:57
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
volt valahol a régi oldalon egy olajos cikk amit a Motorrad-ból lefordítottam.
5 db 1200-essel mentek 6000 km-t ha jól emlékszem az barkácsáruházi olajtól a jobbakig.
Gyakorlatilag semmivel sem tudtak rossz eredményt (olaj minősége a teszt után illetve kopásból eredő részecskék az olajban)mérni.
Ne feljtsük - akár szentségtörés , akár nem ilyesmit egy Banditos oldalon kijelenteni -akár Noé bárkáját is hajthatta volna, nem egy mai konstrukció.
A levegős hűtés miatt azonban tötymörgésnél hajlamos túlmelegedni , amit a szint olajok kicsit jobban elviselnek.
De ahogy előttem szólók írták ez egy örökzöld téme , és jelentős részben hit kérdése :)

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2012. május 9. 12:42
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Repsol Racing 5W-40 fullszint.Én ennél maradok! :D


2012. május 9. 11:58
Profil
Avatar

Motor: HONDA CBF 600 N 2004
Hozzászólás Re: Motor
Ahány ház annyi szokás...Egyetértek véeferrel, állandó vitatéma, így a saját tapasztalatomat írom le :lol:

Egy időben Repsol Moto Sintretico 4T 10W40 párti voltam, a (a váltók nagyon szeretik), de azt sűrűbben kellett cserélnem. Nem rég szoktam át a Motul 5100 10W40-re, amivel elégedett vagyok.


2012. május 9. 8:36
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Minimum SG :D .De bármilyet veszel ezt úgyis túlteljesíti.
Én személy szerint a Jaso MA2-es szabványt figyelném még,ez a váltó miatt jó.
Aztán a bázis...Én szintetikus párti vagyok,de biztos van aki nem.
Egy félszint olaj nagyon jó kompromisszum ár-érték arányban.És az igazság az,lehet,hogy közelről sem használjuk ki a szint olajok jó tulajdonságait.

Az olaj örök vitatéma :lol:

Ja és 50-es mehet bele,de 15W,vagy 20W-et semmiképp!Akkor 10W-50.


2012. május 8. 14:17
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
10W40 API SG

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2012. május 7. 21:39
Profil Honlap

Motor: Suzuki gsf-1200-s
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok. Most vettem egy 1200-s banditot. Az érdekelne hogy mit ajánlotok, milyen olajat tegyek bele? mert monjdják a 10w40-est is és a 20w50-est is. melyiket érdemes? köszönöm a segítséget.


2012. május 7. 21:33
Profil
Hozzászólás Re: Motor
A műszakiztatásra nem gondoltam, de a papírcserére számítottam.


2012. április 25. 20:32
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség