Pontos idő: 2022. július 7. 5:38




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Következő
 Motor 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
Jól emlékszem, Te nem kecskeméti vagy?
Vidd be Babarékhoz a rodeóba, mondd, hogy én küldtelek :)

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2014. április 6. 13:00
Profil
Avatar

Motor: 400 as bandika
Hozzászólás Re: Motor
Yoss írta:
csik85 írta:
Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel :)

ez mit jelent? :)


Hogy ne engedd, hogy szétszedje! Mert az qrva sokba lesz :!:[/quote]


ja az nem gond :)
már azt hittem hogy ha szétszedik akkor nem lehet összerakni/nem lesz már a régi.
majdcsak kinyögöm valahogy, a lényeg hogy kész legyen mááááárrrr.
fájó szívvel megyek ki minden nap az utcára :(
ráülnék már a :motor: -ra :)


2014. április 4. 14:33
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Motor
csik85 írta:
Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel :)

ez mit jelent? :)[/quote]

Hogy ne engedd, hogy szétszedje! Mert az qrva sokba lesz :!:

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2014. április 3. 20:07
Profil ICQ
Avatar

Motor: 400 as bandika
Hozzászólás Re: Motor
Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel :)[/quote]




ez mit jelent? :)


2014. április 3. 19:23
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
csik85 írta:
Köszi a választ :)
Csak mert ugye nemrégiben vettem egyet Zölditől (még februárban) és a szerelőm azóta rajta ül, hívtam és ő kérdezte hogyan kell megcsinálni :)
De majd rájön akkor. De ezek szerint nem lehet befűzni?



Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel :)

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2014. április 3. 6:24
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
mikir írta:
Az enyémben nittelte anno a szerelőm, arra nem emlékszem, hogy nittelőszemmel vettem vagy gyári végtelenített volt-e.


Én emlékszem :)
Az itthoni forgalmazóktól kapható láncok mindig végtelenítve jönnek, és melléjük egy nittelőszem, ha kérsz.
Újabban már az SCR-es láncokhoz is kapni, régebben nem volt.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2014. április 3. 6:22
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Motor
Kisbanditnál a vezérműlánc középen, a belső két henger között van, nem pedig az egyik szélén a blokknak. Ha végtelenített a lánc, akkor csak úgy tudod befűzni, ha kint van a főtengely. Ezért kellene nittelni, mert akkor fentről be lehet fűzni szétbontás nélkül. Csak jó legyen a nittelés!


2014. április 2. 20:49
Profil Honlap
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Motor
Valahogy be lehet fűzni. Nekem volt vezérműlánc szakadásom kisbandin, és a blokk teljes bontása nélkül meg tudta oldani a szerelő. A hogyanról nincs infóm, ahhoz nem értek.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2014. április 2. 18:15
Profil YIM
Avatar

Motor: 400 as bandika
Hozzászólás Re: Motor
Köszi a választ :)
Csak mert ugye nemrégiben vettem egyet Zölditől (még februárban) és a szerelőm azóta rajta ül, hívtam és ő kérdezte hogyan kell megcsinálni :)
De majd rájön akkor. De ezek szerint nem lehet befűzni?


2014. április 2. 14:23
Profil
Avatar

Motor: 1200 S
Hozzászólás Re: Motor
Az enyémben nittelte anno a szerelőm, arra nem emlékszem, hogy nittelőszemmel vettem vagy gyári végtelenített volt-e.


2014. április 2. 14:07
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Motor
Passz! Csak mikor a hutyutyuhoz rendeltem vezláncokat, tudtak volna adni didből nittelőset. De hogy hogyan, mivel kell nittelni arról lövésem sincs.


2014. április 2. 13:48
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
Borz, bárki
láttatok már direkt vezlánc nittelő célszerszámot? Meg azok alapból zártan jönnek, a szmkiütés még megy, de nekem lövésem nincs, hogy nittelném össze.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2014. április 2. 13:40
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Motor
Ha nittelőszemes láncot veszel, akkor "csak" a szelepfedelet kell lebontani. Ha végtelenített a lánc, akkor bizony az egész blokkot szét kell kapni. A vezérlést persze mindkét esetben a helyére kell állítani a gépkönyv szerint. Jó esetben úgy ahogy most is áll.


2014. április 2. 13:12
Profil Honlap
Avatar

Motor: 400 as bandika
Hozzászólás Re: Motor
Üdv,

Lenne egy kérdésem kisbandi hozzáértőknek :)
Vezláncot hogyan kell cserélni rajta?
pár lépésben le tudná írni valaki?
nagyon köszi :)


2014. március 31. 14:43
Profil
Avatar

Motor: fehér, kék vérrel
Hozzászólás Re: Motor
Vidd vissza, és mondd el nekik, hogy ez történet igen rosszul néz ki a neten! Ha korrekt módon visszaveszik, azt is közzéteszed, ami javítja az RB-imázst.


2014. március 29. 10:38
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Zoli írta:
...65 e Km-es nagy Bandi tulaj nem kell, hogy tudjon arról, hogy a dugón gyűrűk is vannak!!!


Milyen gyűrűk ????? és hol ??? :shock: :shock: :shock: :shock: :lol:

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2014. március 28. 19:10
Profil Honlap
Avatar

Motor: F900XR
Hozzászólás Re: Motor
65 e Km 1,2-es Banditnál a "végrebevanjáratva" kategória. Motor problémák nem merülhetnek föl!!! (Ahogy más nagy köbös korszerű motorkerékpároknál sem)
A váltó búgás valóban Bandika betegség, szinte új korától előfordulhat, bizonyos keretek között együtt kell vele éni.
A motor miatt viszont vissza kell vinni. Vagy a Kilóméter nem igaz, vagy a füst, vagy a szervíz...
65 e Km-es nagy Bandi tulaj nem kell, hogy tudjon arról, hogy a dugón gyűrűk is vannak!!!


2014. március 27. 22:28
Profil
Avatar

Motor: 1200 S
Hozzászólás Re: Motor
Fviktor írta:
Mit gondoltok, eléggé véres a torka a gépnek?


A leírtak szerint igen, én visszavinném. Főleg, ha jól tudom a RB garival adja a "beminősített" vasakat.
A váltó sajnos bandit betegség, ha 1200-esről beszélünk, de ha tényleg kibírhatatlanul sír az már végstádium lehet. A füst olajzabálásból ered? Ha igen, az nagy gáz. Ráznia se kellene, kerék centrírozva van?


2014. március 27. 20:44
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon, Banditom sem régóta van nálam. Sajnos vannak gondjaim a vassal, az első talán az hogy RB-ban vettem :(.
Nem igazán hallottam olvastam még olyat, hogy 65E nél gyűrűzni kell (mert füstölt mint állat), meg a váltó úgy sír, hogy kibírhatatlan.
Arról már nem is beszélve, hogy bizonyos fordulatokon, a motornak egy nagyon furcsa rezgése van, kigyorsítasz visszaengeded a gázt és hát leráz a mociról.
Nem tudom legszívesebben visszavinném oda ahonnan jött, de lehet hogy az lesz!!

Mit gondoltok, eléggé véres a torka a gépnek?

Üdv: F.Viktor


2014. március 27. 19:16
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 250 '92
Hozzászólás Re: Motor
borz_alom írta:
Gondolom nem lehet olcsó mulatság


30 ezer szép magyar forintot mondott a bontó. Nem olcsó.
Megnézetem egy hozzáértővel (a büdzsé kimerülése miatt csak Októberben) aztán elválik mi lesz a folytatás.

_________________
"úton lenni boldogság, megérkezni halál"


2013. szeptember 8. 19:30
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség