Pontos idő: 2022. július 7. 4:40




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Következő
 Motor 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
enyém nem ing...

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. április 1. 19:17
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Az alapjárat a nagy banditán is ingadozik.Állítólag nem igazán lehet mit kezdeni vele.(Lehet,hogy nem mindegyik..)
Ha gázfröccs után a fordulatszám alapjárat alá esik,akkor valószinűleg sok benyát kap alapjáraton.Otthoni módszernek talán az a legjobb az alapjárati keverék beállítására,ha megnézed,hogy gázfröccs után hogy ejti a fordulatot a gép.Amíg szegény a keverék,addig lassan ejti a fordulatot,amikor pedig dús,akkor alapjárat alá esik.A jól beállítot keveréknél szépen ejti a fordulatot a gép,és stabilan megáll alapjáraton a mutató.


2013. április 1. 17:27
Profil
Avatar

Motor: GSF600N 1996
Hozzászólás Re: Motor
Üdv! GSF600N 96'-os!
Kicsit (minimálisan) ingadozott az alapjáratom. Gondoltam kipucolom a karbikat. Előtte szelephézag ellenőrzés és minimális utánállítás volt 3 szelepnél. A karbikban az 1-es (motoron ülve a bal szélső) volt egy kicsit lekoszolódva a fúvóka. Darabokra szedtem az összeset és kipucoltam. Az alapjárati keverékszabályzó csavarok össze-vissza álltak, ezért a gyári 1 és 7/8-ad fordulatra tekertem őket (volt amelyik 2 és 1/2 ,volt amelyik 3 és 1/4-re volt csavarva).
Összeszerelés után beállítottam a bowdeneket, alapjáratot (1100-ra) és bemelegedett állapotban leellenőriztem szív-e fals levegőt. Az úszószint, szelepek, membránok ellenőrizve.Levegőszűrő kifujatva.
Az alapjáratom továbbra is ingadozik. 1100-1200 közt mozog. Gyorsításnál már nem érzem azt , amit a pucolás és állítások előtt, miszerint meghúzva a gázt egy darabig gyorsult, majd egy adott pontnál megindult a gép. Most egyenletes a gyorsulás. Visszaengedve a gázt szépen visszaesik a fordulat, nem hallok ledurrogást ( a kipuf az gyári)
Nagy fordulatról visszaengedve viszont néha 1000 alá esik a fordulat, majd lassan visszaáll 1100-1200-ra.

Karbi szinkron még hátravan.

Kérdésem:
Az alapjárati rendszernél normális-e, hogy minimálisan ingadozik az alapjárat? Okozhatja-e ezt a jelenséget gyűrűkopás, gyújtás (74 000 km van a gépben) ?
A nagy fordulatról való visszaesés 1000 rpm alá, majd visszaáll 1100-1200-ra okozhatja-e, hogy a keverékszabályzó csavarok a gyári értékekre lettek visszaállítva és esetleg ilyenkor kevés a keverék mennyisége a rendszerben?

Ha jól tudom akkor az alapjárati rendszer az alsó negyedes fordulatszámtartományban eggyütt működik a fő rendszerrel, majd ha a pillangószelepek jobban kinyitnak, akkor a vákum hatása a fő fuvókán fogja csak kifejteni a hatását és az alapjárati rendszertől már nem jön keverék.
Üveggyertya nélkül, hogyan tudom beállítani az alapjárati rendszert?

Ez jó hosszú lett :) !


2013. március 31. 17:43
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Egyet értek az előttem szólóval.Minden neves márka,tökéletesen meg kell,hogy feleljen!!!Nyugodtan veheted bármelyiket!


2013. március 28. 11:18
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
Az autómba használom az 5w30-es fullsyntet.
Mit mondhatnék róla....
sárgásfehér, a 10 ezres preriódus végén meg fekete :D
Ez az olaj olyan vallásféle, mindenki másra esküszik.
Ettől még a motul marad a legjobb :D :D :D
Egyben biztos vagyok, se a repcétől, se a castroltól nem lesz baja.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. március 27. 6:30
Profil
Avatar

Motor: Suzuki Bandit 400 VC
Hozzászólás Re: Motor
Elf motorolajról tudtok valami mondani?
Repsolt akartam venni de mondta a szaki hogy ő azt javasolná utoljára a motoromba. :( mint ahogy a Castrol-t is! (csendben megjegyezem Castrollal semmi bajom nem volt)
Értem én hogy ebből van lóvé meg azt forgalmazzák de tényleg ennyire rossz lenne a 2 emlitett márkájú olaj?
Nekik Elf van készleten de akár Motult is be tud szerezni,de Repsolt és a Castrol-t az felejtős.
Köszi az infót!!! :)


2013. március 26. 21:09
Profil
Avatar

Motor: Suzuki Bandit 400 VC
Hozzászólás Re: Motor
borz_alom írta:
steve1982 írta:
Sziasztok!

Kérdésem a következő mi a különbség a lég-olaj és a víz hűtéses bandit 650 eknél,maga a szót értem de miért mutatkozik meg ez a teljesítményben?
Hosszú távon melyik a jobb a kettő között?
Most csak a műszaki adatokat néztem kb 10 le különbség van a kettő között...
Bocsi az amatőr kérdésért de mivel az én kisbanditom vízhütéses így analfabéta vagyok a lég-olaj hűtéssel kapcsolatban.


A lég-olajos még karbis és az egyenetlenebb üzemi hőmérséklet miatt nem lehetett annyira kihegyezni a teljesítményre a környezetvédelmi normák miatt.
A vizes már injektoros, illetve a külső generátor helyett belső, olajban fürdő van rajra.
A régi olajos biztosan, de valószínűleg az új vizes is elnyűhetetlen konstrukció.


Nagyon köszönöm a hasznos információt.:)


2013. március 22. 4:29
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Motor
steve1982 írta:
Sziasztok!

Kérdésem a következő mi a különbség a lég-olaj és a víz hűtéses bandit 650 eknél,maga a szót értem de miért mutatkozik meg ez a teljesítményben?
Hosszú távon melyik a jobb a kettő között?
Most csak a műszaki adatokat néztem kb 10 le különbség van a kettő között...
Bocsi az amatőr kérdésért de mivel az én kisbanditom vízhütéses így analfabéta vagyok a lég-olaj hűtéssel kapcsolatban.


A lég-olajos még karbis és az egyenetlenebb üzemi hőmérséklet miatt nem lehetett annyira kihegyezni a teljesítményre a környezetvédelmi normák miatt.
A vizes már injektoros, illetve a külső generátor helyett belső, olajban fürdő van rajra.
A régi olajos biztosan, de valószínűleg az új vizes is elnyűhetetlen konstrukció.


2013. március 19. 10:18
Profil Honlap
Avatar

Motor: Suzuki Bandit 400 VC
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok!

Kérdésem a következő mi a különbség a lég-olaj és a víz hűtéses bandit 650 eknél,maga a szót értem de miért mutatkozik meg ez a teljesítményben?
Hosszú távon melyik a jobb a kettő között?
Most csak a műszaki adatokat néztem kb 10 le különbség van a kettő között...
Bocsi az amatőr kérdésért de mivel az én kisbanditom vízhütéses így analfabéta vagyok a lég-olaj hűtéssel kapcsolatban.


2013. március 19. 10:08
Profil
Avatar

Motor: Suzuki Bandit 400 VC
Hozzászólás Re: Motor
Köszi Zöldi kereslek majd a mocival kapcsolatban ha aktuális lesz.:D
Még el kell adnom a mocimat és majd csak utána esedékes a vásárlás.
Köszönöm a srácoknak is az infot.Er6 tetszik külsőleg de valahogy a sor 4 esek hangját szeretem :D


2013. március 16. 22:19
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Esetleg Kawasaki ER6. Igaz ez két hengeres, de kb. 40kg-mal könnyebb, mint a másik kettő. Nekem ez a kedvencem, és már ki is próbáltam :idea: :idea: :idea: .


2013. március 15. 19:35
Profil

Motor: GSF 650
Hozzászólás Re: Motor
Szia

Nekem 2006 óta van 650-em és 40000 km et tettem bele, a szokásos kopó alkatrészek és gumi cserén kívül csak egyszer kellet hozzányúlni, de az az én baromságom miatt volt. Gagyi helyen tankoltam és ez bosszulta meg magát, de ez is csak üzemanyagszűrő problémát okozott. Azóta nem megyek kis forgalmú, olcsó kutakra. Nem az a 10 Ft különbség tesz tönkre. Z750-em viszont még nem volt de mentem már vele nekem nagyon bejön az is, sőt a kedvencem a Z1000-es de azon még nem ültem ha váltok valószínű az lesz a következő. A vízhűtéses 650-ről nem tudok véleményt mondani mert nincs tapasztalatom vele kapcsolatba. Csak ajánlani tudom a 650-est én nem csalódtam benne.

üdv.:Bottyi


2013. március 15. 7:51
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
Ket tok mas motor,probald ki oket.
Ha a bandit 650 a nyero, tudok egy nagyon penge elado nakedet.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. március 15. 7:48
Profil
Avatar

Motor: Suzuki Bandit 400 VC
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok!!!

Kinek milyen személyes tapasztalata van a Bandit 650 ről?
Mert tervezem a nagyobbra váltást.
Bandit 650 n vs Kawasaki z750 között hezitálok.

Köszi az infot!!!


2013. március 15. 4:41
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
A 40-es olajból,mivel hígabb,mint az ötvenes,jobb a kúszóképessége,ezért több jut belőle a kenendő helyekre,ahol a súrlódó fémalkatrészeket szét kell választania.A jobb kúszóképesség miatt jobban is hűt,mint az 50-es. (Lég-olaj!!! ;) )
A váltónak szüksége van a súrlódásra,ezért finomabb a vastagabb,50-es olajjal.


A szintetikus olaj,minden tulajdonságában felülmúlja az ásványi ,vagy a félszint olajat!Az más kérdés,hogy egy hétköznaoi tulaj,nem használja ki a fullos olaj biztonsági tartalékait.


2013. március 6. 18:35
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Félszintetikus vagy full szintetikust szereti jobban a kis bandit ? :D


2013. március 6. 16:25
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
Hozzászólás Re: Motor
zöldi írta:
Motul 5100 10w50. Szerintem
Postával megúszod 11e-ből.


10W50 nem lesz nagyon viszkózus normál használat mellett? Úgy is kérdezhetném, hogy mennyiben tér el a 40-estől? Mert nemigen szoktam tekerni (persze azt is néha), de leginkább csak túrázom 120-140-es utazóval...
Köszi mindenesetre!

A netben bízhatok? Márkaboltból, vagy tudsz valami korrekt webshopot esetleg?

Mégegyszer köszi! :D

_________________
Azért élek, hogy motorozzak-
motorozom azért, hogy éljek!


2013. március 5. 16:06
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
Motul 5100 10w50. Szerintem
Postával megúszod 11e-ből.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. március 5. 14:34
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok!
Ha minden jól megy, hétvégén bekövetkezik a szezonra felkészítő olajcsere a Banditon, és érdeklődnék, hogy tudtok-e ajánlani jó kenőanyagot a picikémbe (1200 k5).
Ezelőtt Castrol volt benne, de nemigazán tetszett, sokszor elkeményedett a váltó, és olyan "száraznak" éreztem a seggem alatt a vasat.
Persze mivel skót vagyok, ezért nem lenne rossz, ha a cserét megúsznám 2-3-ezer Ft/l áron...
Emellett milyen viszkozitást javasoltok? 10w40 elég lesz nyáron? 10w50 elég lesz hűvösben?
Köszi a pro-és kontrákat! :)

_________________
Azért élek, hogy motorozzak-
motorozom azért, hogy éljek!


2013. március 5. 10:38
Profil
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Motor
B1200 írta:
Mindig a gépkönyv előírásaihoz ragaszkodj, ebben az esetben is. Ha annak mindkettő megfelel, akkor igény szerint :shock: esetleg javaslatok alapján.
Nekem pl. Repsol jobban bejön mint a Castrol, de azzal is gond nélkül elment, csak a váltó kapcsolásán éreztem különbséget. Hidegen jobb volt a Castrol, melegen meg a Repsol. Szintetikus olaj 5let nekem nem szimpatikus, de inkább olvass:
https://docs.google.com/file/d/0B5TvkEz ... edit?hl=hu


Köszönöm szépen a hasznos infókat! :leborul:


2013. március 3. 0:33
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség