Pontos idő: 2022. július 7. 6:07




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Következő
 Motor 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Motor
bozsi80 írta:
Sziasztok!

Melyik a jobb választás egy 1998-as 600-as Bandit-ba?
10W40 vagy 10W50? Az áruk megegyezik. A Motul 5100-ra gondoltam.

Igen, már itt tartok (már csak durván 1 hónap és én is bandita leszek). :D

Mindig a gépkönyv előírásaihoz ragaszkodj, ebben az esetben is. Ha annak mindkettő megfelel, akkor igény szerint :shock: esetleg javaslatok alapján.
Nekem pl. Repsol jobban bejön mint a Castrol, de azzal is gond nélkül elment, csak a váltó kapcsolásán éreztem különbséget. Hidegen jobb volt a Castrol, melegen meg a Repsol. Szintetikus olaj 5let nekem nem szimpatikus, de inkább olvass:
https://docs.google.com/file/d/0B5TvkEz ... edit?hl=hu


2013. március 2. 18:54
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Ami mégjobb,az az 5W-40!!És fontos a JASO MA 2 minősítés!


2013. március 2. 18:19
Profil
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Motor
véefer írta:
Jöhet a vita! :lol:
Az én véleményem:A 10W-40 jobb választás.
A 10W-50-nél a váltó finomabban működik,de a motornak jobb a 40-es..


Köszi Véefer!

Én most kivételesen örülnék a vitának (könnyebben döntenék). :-)


2013. március 1. 23:57
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Jöhet a vita! :lol:
Az én véleményem:A 10W-40 jobb választás.
A 10W-50-nél a váltó finomabban működik,de a motornak jobb a 40-es..


2013. március 1. 17:02
Profil
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok!

Melyik a jobb választás egy 1998-as 600-as Bandit-ba?
10W40 vagy 10W50? Az áruk megegyezik. A Motul 5100-ra gondoltam.

Igen, már itt tartok (már csak durván 1 hónap és én is bandita leszek). :D


2013. március 1. 0:46
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
És akkor most??

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. január 11. 21:19
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Végül is kiderült,hogy az önindító szabadonfutója lelazult és elforgott szabadon.Ezért nem indított a gép.Ráadásul a szabadonfutó belső kúpja elkopott.. :|


2013. január 10. 17:19
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Bandit 250 (alváz szám: GJ74A) -re vonatkozó kérdéseim :
1. Vezérmű lánc csere kell, a hűn szeretett vasamba, de kellene hozzá tudnom, hogy váltózó szelepvezérlésűek a 250 esek vagy sem ?
2. Majd tavasszal mikor előveszem a nagy felújítás után a gépet, kellene olajcsere is bele,
nem mondom, hogy nem eszi kicsit az olajat mert eszi kb 1000km alatt 0,6 lityit simám befalt ennek függvényében, ki milyen olajat ajánlana bele? mik a tapasztalatok ?
3. Szelepszár szimering kompatibilis valamely motor típussal ? ,nem láttam webshop - okban,nem merek lemenni a Suzukiba, (múltkor akartam hőfokkapcsolót rendelni, azt mondták 18 000 Ft, picit drágállottam :D ezért mégse rendeltem meg, valami kocsiéval helyettesítem majd :D :P )


2012. december 28. 20:40
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Motor
N1tr0 írta:
Sziasztok! hétvégén raktuk össze a motorblokkot és vízfeltöltés után bugyborékol a víz alapjáraton. Ez gondot jelent? Motor Suzuki gsx250f tipusú.

A bugyborék sosem jó jel. Fordulaton sem.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2012. augusztus 21. 20:02
Profil ICQ
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok! hétvégén raktuk össze a motorblokkot és vízfeltöltés után bugyborékol a víz alapjáraton. Ez gondot jelent? Motor Suzuki gsx250f tipusú.


2012. augusztus 21. 16:46
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Motor
Már nagyon ráfért a csere. :lol:


2012. augusztus 18. 9:41
Profil
Avatar

Motor: GSF1250
Hozzászólás Re: Motor
Első lánckerék 54 ezer kilométer után, végig olajzóval (mellette az új).
Kép


2012. augusztus 18. 8:50
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Motor
Az olaj teljesítményszintje:minél hátrébb helyezkedik el az ABC-ben a az "S" utáni második betű,annál jobb.A motor teljesítményét nem fogja befolyásolni,és persze az olaj viszkozitását sem.Ahhoz,hogy egy olaj egy betűvel hátrébb helyezkedjen el,egy sor követelménynek kell megfelelnie.Ha jól tudom mostanság az SL-es olajok a legjobbak.Úgyhogy nyugodtan rakhatod a gépedbe a jobbat!


2012. augusztus 7. 13:27
Profil
Avatar

Motor: XJR 1200, FZ1 SA
Hozzászólás Re: Motor
Az API standardek lefele kompatibilisek, tehát SF helyett mondjuk tethetsz bele SG v. SH-t.


2012. augusztus 7. 7:55
Profil Honlap
Avatar

Motor: Suzuki GSF 250 '92
Hozzászólás Re: Motor
Na most lehet nagy hülyeséget kérdezek, ezért előre is elnézést :D

Olajnál az SE, SF, SG ... jelölések mennyire befolyásolják a motor teljesítményét, mennyi különbség van köztük viszkozitásban, stb?
pl.: Ha az ajánlott 10W40 API-SE vagy API-SF helyett 10W40 API-SG kerül a motorba az milyen várható következményekkel járna?

_________________
"úton lenni boldogság, megérkezni halál"


2012. augusztus 7. 7:05
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200 N (K5)
Hozzászólás Re: Motor
A főtengely beb@aszarintana 40k-nél, úg,y hogy 5 ujjamon meg tudom számolni hányszor volt 10ezres forulat fölött a motor... :D de azért köszi a spekulációt! :D Reményeim szerint csak a benya lesz az... Csomy nyomán elindulva direkt lökdösni kezdtem a gépet bizonyos tankszinteknél, és tele-háromnegyed tank között éreztem a legjobban, és így már szinte "láttam" a tankban lötyögő benzint... Persze így visszagondolva egyértelmű, csak valamiért nem gondoltam, hogy egy 200 kilós motort így képes belengetni (pl fater CB-jén sosem éreztem ilyet)! :D

_________________
Azért élek, hogy motorozzak-
motorozom azért, hogy éljek!


2012. augusztus 4. 21:54
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Motor
1: benzin
2: vákuum (vékonyabb, ezt az egyik karbi szívócsonkjára kell kötni. kell lenni neki egy helynek)
3: túlfolyó (ez a benzin betöltő nyílás peremére került benzint használatos elvezetni, és ki kell hogy vezessen a szabadba, valahova a motor alá)

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2012. augusztus 4. 19:07
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Sziasztok,

250.es '96os banditom tankján van 3 cső. 2 a csapból, az egyik -nyilván- a benzincső, és a másik mi? hova kell kötni(talán a vákuumvezérelt benzicsap vezérlőcsöve?)?, 1 pedig a tankból jön kövzetlenül. Na ez hova kell hogy vezessen?

előre is köszi,

üdv


2012. augusztus 4. 16:53
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
ennel megnyugatobb hirt elkepzelni sem tudok ;)

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2012. július 31. 20:57
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Főtengely támcsapágy. Elképzelhető...



Ha már a légolajnál tartunk... Egyrészt paranoiás vagyok, és képes vagyok belehallani-érezni doglokat a vasba, de azért megkérdem, hátha valaki másnak is van hasonló panasza! :)
Szóval... Szerelmem néha kopogó hangot hallat a blokkból, olan mintha szelepkopogás lenne, de nem tudom igazán, és a legborzasztóbb, hogy nem tudom összekötni sem a problémámat semmivel... néha hidegen is hallom, néha abszolut nem, legtöbbször talán akkor, ha kicsit kifüstülüm, és utána városban közlekedek, amíg még meleg! De persze olyankor sosem csinálja, ha valakinek meg akarom mutatni. Van ötlete valakinek?:)
A másik, ez mégnagyobb hülyeségnek hangzik:
Álló helyzetben, alapjáraton, pl piros lámpánál szoktam néha érezni, mintha a blokk (a motor) dülüngélne jobb-bal irányba egy adott ütemben, nagyon furcsa érzés, le sem tudom írni, olyan, mint amikor egy lendkerék kicsit kibillen az egyensúlyból, és beleng oldalra (nyolcas alakban). Ez lehetséges, hogy valami forgó alkatrész bedötögeti a motort? Vagy csak agydaganatom van? :D
Köszi előre is az idióta kérdéseimre adott használható válaszotokat! :)[/quote]


2012. július 31. 15:19
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség