Pontos idő: 2020. július 12. 23:27




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Következő
 Motor 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: kuplunglamella csere
kttom írta:
Szevasztok!

Bocsi nem off akar lenni csak kérdésem lenne :oops:
96'-os 400-ason a kuplunglamella cseréhez kell valami spéci szerszám vagy menni fog az itthoni szerszámkészlettel is? Valamint szelephézagállítás (esetleg szelepszárszimering cserénél)és hasonlókhoz maradhat az olaj a vasban vagy leengedik?
Köszi!


Hali! :D
Lamellacseréhez nem kell spéci szerszám,kuplung bowden kiakaszt,olaj le-dekni le,8-as vagy10-es kulcs kell hozzá,5 csavar fogja,leveszed a külső fém tárcsát ,nemtud szétugorni,vigyázz a közepén belülről van egy csapágy ne tedd vissza fordítva,Motoroázisban vagy az NVmotornál kapsz olcsón lamellát 10ezer alatt,visszatételnél használj hő és olajálló tömítőpasztát ahová az előírásban kell,kuplung állítást 3 helyen is tudod állítani ,finomítani.
Szelepállítást szerintem bízd hozzáértő szerelőre mert nem egyszerű elsőre a vc-nél, nem egy helyen kell figyelni a hézagot.Olaj marad a mociban.
Burmi motor-csömörön van a szerelő Ő profi, nála lehet bontott alkatrészeket is kapni. :juhij:http://kepfeltoltes.hu/view/090306/667_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090306/667_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090306/667_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090306/667_ ... es.hu_.jpg
Ezeket nézd meg, képek a lamella csere alkalmával.


2009. március 6. 21:03
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: kuplunglamella csere
kttom írta:
maradhat az olaj a vasban vagy leengedik?
Köszi!

Az olaj maradhat, az úgyis visszafolyik a karterba.


2009. március 4. 7:55
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF 400VC '96
Hozzászólás kuplunglamella csere
Szevasztok!

Bocsi nem off akar lenni csak kérdésem lenne :oops:
96'-os 400-ason a kuplunglamella cseréhez kell valami spéci szerszám vagy menni fog az itthoni szerszámkészlettel is? Valamint szelephézagállítás (esetleg szelepszárszimering cserénél)és hasonlókhoz maradhat az olaj a vasban vagy leengedik?
Köszi!


2009. március 3. 23:46
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
mzsombor írta:
Betévedtem a weblap simsonos részlegébe, és leesett az állam az alkatrészek olcsóságán akár a kisbandithoz mérve is. Lehet hogy kéne egy ilyen bütykölni, tanulni, esetleg szaladgálni vele városon belül (mondjuk 70-es hengerrel talán inkább...) Zöldi, tapasztalatok? :)


tömören: igen, erre nagyon jó. De nem akarom itt szétoffolni a dolgokat, mindjárt kapsz PÜ-t.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. február 26. 20:05
Profil

Motor: Honda XL650V Transalp
Hozzászólás Re: Motor
gkadam írta:
Hallott valaki valamit a HEIDENAU gumiabroncsról?
http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00526 :?:


Betévedtem a weblap simsonos részlegébe, és leesett az állam az alkatrészek olcsóságán akár a kisbandithoz mérve is. Lehet hogy kéne egy ilyen bütykölni, tanulni, esetleg szaladgálni vele városon belül (mondjuk 70-es hengerrel talán inkább...) Zöldi, tapasztalatok? :)


2009. február 26. 19:43
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
humbuk írta:
Kormány végsúly még nincs benne. Ha azt is rakok, akkor már nagyon idétlenül fog kinézni és szélesítenem kell a kiskapunkat is :-).


Amúgy a gyári végsúlyt bele lehet tenni, csak gumiból vágni kell rá kisebb átmérőjű hurkákat, pontos infóért Tangerine-t kérdezd

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. február 26. 19:39
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Karbipucolás
borz_alom írta:
A fedél alatti membrán külső pereme egyben tömítőgyűrű is, az felveszi azt a pár tized mm-es torzulást.


Na ja! Én is így gondoltam, de szétszedés után látszott, hogy azért a pornak is van egy-két szava ehhez! Bizony poros volt a membrán külső pereme, és itt-ott látszott, hogy picit át is húzott a belső rész felé! Nekem nem szimpi így! A régi XJ 650 Yamahámon fém volt a fedél és 4 csavar fogta körbe. Na az huszonévesen is patyolat volt belül. Legalább a négy csavart megtarthatta volna a suzuki gyár!

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. február 26. 19:30
Profil
Hozzászólás Re: Motor
kormány: alig férek ki vele a kiskapun, ide-oda kell kormányoznom és úgy kirakni. Először nagyon furcsa volt, első kör után úgy éreztem túl hosszú de vártam vele, mert szokik az ember. Városban kicsit kényelmetlen, mert tenyér külső éle kapja a terhelést. Kanyarokban viszont lényegesen jobb, nem kell bírkóznom a motorral. Letolom a kormány végét és már dől is. Kormány végsúly még nincs benne. Ha azt is rakok, akkor már nagyon idétlenül fog kinézni és szélesítenem kell a kiskapunkat is :-).


2009. február 26. 19:27
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Motor
humbuk írta:
Miért van ott fűtőelem?

A fűtőbetét felmelegíti a benyát és a karbit, karbitorkot annyira, hogy ne csapódjon ki a benzin a hideg felületeken. Ezáltal csökkenthető a dúsítás mértéke és ideje. Magyarul nem kell annyira szivatni.


2009. február 26. 10:16
Profil Honlap
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Karbipucolás
Hunter írta:
Ez mondjuk csupán azért zavar, mert nem szeretném ha fars levegőt, esetleg port szippantana be a rés miatt a motor. Vélemény?

A fedél alatti membrán külső pereme egyben tömítőgyűrű is, az felveszi azt a pár tized mm-es torzulást.


2009. február 26. 10:10
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
humbuk írta:
Miért van ott fűtőelem? Enyémen nincs.


az egyensvázas kapott pár "fejlesztést", amiknek nem sok gyakorlati haszna van: Folytószelepszenzor, karbifűtés, nyomatékmax eltolása 6000-re.
Off: Kormány milyen?

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. február 26. 6:51
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Karbipucolás
Hunter írta:

(


Tűszelepeid hogy állnak? Az enyémeken 2.5 évesen ott volt a csík, hogy hol feküdt fel. A membránfedelet én nagyon óvatosan, negyed fordulatonként húznám le.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. február 26. 6:49
Profil
Hozzászólás Re: Motor
Hővezető pasztát bármelyik számtech. vagy elektronikai alkatrész boltban kapsz. Az lenne a legjobb, ha vennél és újrakennél.
Miért van ott fűtőelem? Enyémen nincs.


2009. február 25. 22:05
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Hunter :
1. pont: azok nem érzékelők hanem fűtőbetétek. Az a fehér paszta hővezetőpaszta. Ne töröld le.
2. pont : passz. csak tippem van azt meg megtanultam, hogy ne írjam ide. ;)

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. február 25. 21:31
Profil Honlap
Avatar

Motor: Bandit 250, simsom s51
Hozzászólás Re: Motor
Szerintem a csavar végét kis szilárdságú masszával kenték be, Az könnyen letörölhető rongyal, viszont a kilazulást megakadályozza.


2009. február 25. 20:49
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Karbipucolás
Hali!

Ma szétszedtük és kipucoltuk a karburátorsort a banditán. Nem volt különösebben mocskos, de azért nem ártott megtisztogatni így 5 évesen. Két dolog van, ami aggaszt, illetve amire figyelmes lettem a szerelés során.

1, A karbisor alján lévő, elektromos csatlakozóban végződő érzékelők, amik egy zsákfuratba vannak betekerve érdekes fehér masszával voltak bekenve. Mind a menet, mind az érzékelő egyenes vége vastagon át volt kenve egy fehér nagyjából szagtalan, engem leginkább szilikonpasztára emlékeztető kicsit ragacsos kenőccsel. Van ötlet, hogy mi a szösz ez, és van-e szerepe? Egyszerűen letörölhetem, és vissza a csavart, vagy kell neki egy fura fehér massza a megfelelő működéshez? Egyébként mit is csinálnak ezek az érzékelők pontosan?
Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/090225/_rz_kel__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2, A karburátorok tetején lévő fekete műanyag kupakok 2-2 csavarral vannak rögzítve. Ha lehúzzuk a 2 csavart, a kupak kicsit megfeszül és a le nem rögzített 2 ellentétes oldalon elnyílik kissé az alumínium karbitesttől. Ez mondjuk csupán azért zavar, mert nem szeretném ha fars levegőt, esetleg port szippantana be a rés miatt a motor. Vélemény?
Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/090225/karbi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sajnos a képek nem túl jól sikerültek, mert a telefonommal csináltam és ez mint tudjuk nem fényképezőgép! :(

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. február 25. 20:09
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Akkor má nem keresem a manualt

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. február 20. 19:01
Profil Honlap

Motor: 1991 Suzuki GSF-250 Bandit
Hozzászólás Re: Motor
Akkor most már tiszta, kösz mindenkinek! :leborul:


2009. február 20. 17:34
Profil Honlap

Motor: bandit 250
Hozzászólás Re: Motor
Bandita20 írta:
Ez egy 91-es évjáratú 250es 45LE-s változat.


az enyém is ilyen 45 lóerős 91-92-es, és egész biztos lapkás (tavaly tavasszal állíttattam ;) )

_________________
Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!


2009. február 20. 14:18
Profil Honlap

Motor: Honda XL650V Transalp
Hozzászólás Re: Motor
Három posttal ezelőtt írtam, lapkás!


2009. február 20. 13:27
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség