Szerző |
Üzenet |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Villamosság
Briant írta: Mondta a szerelő hogy már eléggé halovány ........... Hacsak nincs agyon vissza repedve a háza , lelazulva az érintkezői vagy sérült a kábel. Szal ha nincs mechanikus baja,és kívülről látszólag rendben van és a szerelőd ezt mondta, akkor én többé nem bíznák rá elektromos javítást. Egy elektronika vagy működik vagy nem. Olyan nincs, hogy csak kicsit működik.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. március 8. 14:01 |
|
|
yvess
Motor: 650S k6
|
Re: Villamosság
Ez még a gyári akksi volt, 2 éves. Tavaly elött a szerelőnél telelt, amikor legózták a baleset után, tavaly márciusban vettem ezt a töltőt, hogy majd jó lesz...hát nekem nem vált be. Kölcsönakkuval beindult szépen, viszont a karbi annyira koszos, hogy szivató nélkül leáll, lehet kitakarítani. Éppen esedékes lenne a 12000-es szervíz, az első utam is oda vezetett volna, pont mondani akartam a szerelőnek, hogy egyúttal a karbit is pucolja ki, de a sors megelőzött.
|
2009. március 7. 14:07 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Villamosság
Pedig azzal a töltővel semmi baj nincs. CSökkenti a töltőáramot szépen, ezért jó mindenféle zárt aksihoz is. Az akuhalál ellen nics orvosság. Az utángyártottak 2-3 év után kipusztulnak, ez van.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. március 7. 10:32 |
|
|
yvess
Motor: 650S k6
|
Re: Villamosság
Kb. ugyanezt csináltam én is, kivéve a mérést(multiméter hiányában). Két-három hetente egy-egy éjszakára rátettem, mostanra se kép se hang, olyan üres az akkumlátor, mint amilyen a fejem lehetett, amikor megbíztam ebben a sz.rban.
|
2009. március 6. 21:08 |
|
|
burky
Motor: XJR 1200, FZ1 SA
|
Re: Villamosság
yvess írta: Remélem senki nem volt akkora marha mint én, hogy úgy gondolja, az 1500ft-s Lidlis akkutöltőn eltelel a motor akkumlátora... Kicsit bővebben kifejtenéd? Én már sok éve használom. Van 300mA és 600mA-s változatban is itthon. Semmi gondom nem volt vele eddig. Szezonon kívül havonta egyszer megmérem multiméterrel az akksikat és ráteszem kb. egy napra, ha szükséges. Egy full profi töltőn sem hagynám rajta egész télen.
|
2009. március 6. 20:30 |
|
|
MLAci
Motor: bandit 250
|
Re: Villamosság
én sem sokkal drágábban vettem még régebben louis-os töltőt, de az teljesen rendben van a mai napig
_________________ Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!
|
2009. március 6. 19:12 |
|
|
yvess
Motor: 650S k6
|
Re: Villamosság
Remélem senki nem volt akkora marha mint én, hogy úgy gondolja, az 1500ft-s Lidlis akkutöltőn eltelel a motor akkumlátora...
|
2009. március 6. 18:38 |
|
|
Briant
|
Re: Villamosság
Egyenlőre nem tudom a cikkszámot mert még a szerelőnél van, ő is utána jár a dolgoknak, de minél hamarabb kellene. Majd kérdezek a héten tőle cikkszámot.
|
2009. február 4. 19:11 |
|
|
yvess
Motor: 650S k6
|
Re: Villamosság
Ha az ülés alatti kis dobozra gondolsz, nekem van egy 94-es 400-asé. Nem tudom, hogy kompatibilis-e, ha dobsz PÜ-ben egy cikkszámot, megnézem, hogy az enyém jó-e neked, és elboltolhatjuk.
|
2009. február 4. 16:07 |
|
|
Briant
|
Re: Villamosság
Hello mindenkinek. Nem tudja véletlenül valaki, hogy honnan tudnék szerezni a 92-es Suzuki GSF 250-es motoromhoz gyújtáselektronikát? Mondta a szerelő hogy már eléggé halovány aztán jó lenne szétnézni mielőtt megadja magát. Rem tud valaki segíteni nekem.
|
2009. február 4. 14:24 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Villamosság
Igen... mert ha szél éri a fluxus kondenzátor is tölti az akksit így tudok az időben is utazni
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. január 27. 7:25 |
|
|
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
Re: Villamosság
Tsabyka írta: Még tavaly úgy motoroztam h szigetelőszalag, multiméter a tankon. Menetszélben máshogyan tölt ?
|
2009. január 27. 0:07 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Villamosság
ha töltést mérsz csak a feszültséget mérd , áramot felesleges. a töltőfesznek 13,8-14,5 között kell kb lennie . Ez olyan ökölszabály de jól alkalmazható. Ha a feszej ezen határokon kívül van , akkor kell elővenni a szervizkönyvet és gondolkodóba esni.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. január 26. 21:25 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Villamosság
az lesz, meg megint próbálok menet közben töltést mérni. ha más nem a jól megszokott feszszabályzó csere.....
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. január 26. 20:51 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Villamosság
Szerintem a szervízkönyvet lapozd fel. Vannak benne tesztelési eljárások, hogy a töltőrendszert hogyan kell tesztelni, hogy minden része rendben van-e.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. január 26. 20:39 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Villamosság
Feszültséget mértem, járva meg járás nélkül. Áramerősségre nem emlékszem. De azért is nem hiszem hogy ilyen probléma lenne. Mert kb 8 hónapig kifogástalanul müködik. Soha nincs olyan h nem indul. Csak egyszer rájön és onnantól.
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. január 26. 20:26 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Villamosság
Nekem bannerrel ment két évet, aztán eladás előtt kicseréltem, hogy jobban mutasson a hirdetés.
Minden gondozás nélkül volt letéve a motor télen, -20 fokokat is láttot. Tavasszal be kellett tolni, de semmi gond nem volt vele. Ez nem a márkán múlik.
Akisból olyat kell venni, amit a könyv mond, nem kisebbet, nem nagyobbat. Adott mérethez tervezték az elektronikát, úgy kell használni.
Mit mértél a multiméterrel?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. január 26. 19:59 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Villamosság
Még tavaly úgy motoroztam h szigetelőszalag, multiméter a tankon . Okésnak tünt minden. Januárban veszek akksit (mgm, banner) és kb szeptemberre vége. Addig tökéletes. Megfelelőt vettem sőt, 9ah, 120A indítóárammal, tehát nagyobbat, de azis halál. Azért írtam a poziciót mert ugye ezek savas akksik, nem zselés mégha annak is mondják (üvegszálas anyaggal van megkötve az elektrolit) és gondoltam hátha ezek sem szeretik ha nem egyenesen állnak. De senkinek nem sz*rik be csak nekem... Azért gondoltam hogyha a Yuasa a gyári akkor veszek azt hátha az bírja.
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. január 26. 19:47 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Villamosság
Nem csak neked nem áll függőlegesen az aksi. Ennek biztosan nincs köze ahoz, hogy mikor megy tönkre.
Ha a megfelelő típusu akumulátort veszed, és tényleg évente behal, akkor a töltés környékén lehet valami gond. Ha mindig indítja rendesen a motort az, akkor én túltöltésre gyanakodnék. Erre mértetek rá?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. január 26. 19:11 |
|
|
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
Re: Villamosság
Üdv, 400asnak mi a gyári akkumulátor márkája? Yuasa? Másik kérdés (dühöngő rovatba illene): Miért kell nekem minden évben vennem egy akksit? Töltés/túltöltés ok. csak az enyémben ugye nem pont függőlegesen áll az akksi, kivéve stoppiekor
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. január 26. 18:59 |
|
|
|