Pontos idő: 2024. április 18. 20:03




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 256 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
 Futómű 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: Futómű
kolixx írta:
...Balaton oda-visszá-t megbírjon ...

ÁÁÁ nem megyünk olyan messzire, csak ide a szomszédba.


2010. július 21. 8:15
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Futómű
Annyi már nincs a mostani gumimban, hogy egy Balaton oda-visszá-t megbírjon a lapos és egyenes magyarországi utakon. Itthon csak a szélét kell használni, az megbírja őszig :D

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2010. július 20. 16:21
Profil YIM
Avatar

Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
Hozzászólás Re: Futómű
Gyere el velünk fürödni a jövőhetén :D


2010. július 20. 15:34
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Futómű
Éppen azon gondolkodok, hogy drága pénz az olajcsere megint. Az ősszel ha minden a terv szerint halad valami ausztriai guriga lesz, meg egyéb aszfaltozások. Ott lehet, hogy jobban viselkedik majd a vastagabb olajjal.

A hétvégén elmegyek egyet szerpentinezni aszfalton. Ha ott is félni fogok a motoron, akkor mindenképp visszacserélem az olajat. Ha nem, akkor még filózok egy kicsit.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2010. július 20. 8:40
Profil YIM
Avatar

Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
Hozzászólás Re: Futómű
Tedd vissza bele a 10-es olajat és ujra jo lesz.A surübb olajnak ugyanazon a lukon kell atpréselnie magát mint a vékonyabnak tehát mind a huzo mint a nyomo fokozati csillapitásod megnöt. Viszont most menj ki pályázni ott jol jön hogy kicsit feszesebb. ;)


2010. július 20. 8:21
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Futómű
Utángyártott villaszár!!!!

Egy ismerős lezúzta a motorját és villaszárakat kellett cseréljen. Gyári helyett utángyártottat vett. 130 euró volt darabja plusz 25 euró szállítás. Ha valakinek ilyen problémája lenne, írjon pü-t és odairányítom a szerelőhöz, aki lebonyolítja a tranzakciót és be is szereli a szárakat.

A cég adatait sajnos nem adja ki, annyit ígér, hogy felár nélkül elkészítteti és elhozatja a szárakat mindenkinek aki nála szerelteti be őket.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2010. július 19. 16:36
Profil YIM
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Futómű
A légréses tipp nem jött be. 125 mm kéne legyen a légrés, és 123 volt mikor megmértük. Egyéb ötlet?

Még egyet megyek vele a hétvégén, hátha csak szokni kell.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2010. július 19. 9:51
Profil YIM
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Igen, biztosan az okozza. Én is megszívtam elsőre, csak én még a garázsban észrevettem.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2010. július 17. 19:02
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Futómű
Akkor ezek szerint a túl sok olaj okozhat ilyen jelenséget?

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2010. július 17. 17:33
Profil YIM
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Hát, ez sajna el lett pancsolva szerintem.Ha kiöntöd a villából az olajat, ki is pumpálod, és beöntöd az előírt mennyiséget, azzal túl lesz töltve. NEm köbcentire kell rátölteni, hanem meg van adva egy szint, kiszedett rugónál, teljesen összenyomott teleszópoknál a szár tetejétől. Az az irányadó.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2010. július 17. 17:29
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Futómű
A minap olajat cseréltettem az első villámban. 10W helyett 15W ment bele. Ettől én annyira számítottam, hogy a húzó csillapítás kicsit keményebb lesz. Másra nem nagyon.

Amit tapasztalok az az, hogy a régi állapotokhoz képest iszonyatosan felkeményedett a villa. Rendesen pattog a kezemben a kormány. Olyan utakon, ahol máskor 90-el úgy mentem el, hogy a kormány meg se rezdült, most majd kiverte a kezemből magát.

Lehet ezt a dolgot a vastagabb olaj számlájára írni, vagy az lehet, hogy több olaj került a villaszárakba mint az előírt mennyiség (nem tudom, hogy a szerelő mennyit rakott bele)?

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2010. július 17. 16:58
Profil YIM
Avatar

Motor: Ducati MTS V4 PP
Hozzászólás Re: Futómű
zöldi írta:
Ha megmarad legalább 2 évig, én vennék bele porgresszív rugót, és azzal párosítanám a 15w-s olajat.


A 15w-s olaj szerintem elrontja az egész futóművet (tapasztalat)
A jó megoldás a progresszív rugó és a teleszkópban megfelelően beállított levegőoszlop mennyiség együttesében rejlik. Ezeket az adatokat gyári sűrűségű olajhoz adott rugóhoz és motortípushoz a rugó gyártója adja meg. (én is okosabb akartam lenni a gyártóknál.....ezért újra szét kellett szedni az egészet :) :) )

_________________
-------------------------------------------------------------------
- = Üdv Bagi = -


2010. június 1. 12:25
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Ha megmarad legalább 2 évig, én vennék bele porgresszív rugót, és azzal párosítanám a 15w-s olajat.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2010. április 26. 8:14
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Futómű
zöldi írta:
Ha csillapítást érzed puhának, akkor a 15w-s olaj jó megoldás lesz, ha a rugó a puha, akkor csak ront rajta.

Ha váltok, akkorát bólint az eleje mint egy Cadillacnek.

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2010. április 26. 7:13
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Ha csillapítást érzed puhának, akkor a 15w-s olaj jó megoldás lesz, ha a rugó a puha, akkor csak ront rajta.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2010. április 23. 11:56
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Futómű
Kicsit túl puhának tartom a gépem első futóművét. Létezik, hogy ha a gyárinál sűrűbbre cserélném a szárakban az olajat, akkor ez javítana a dologon?

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2010. április 23. 9:45
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Futómű
winy írta:
...Tipp?


Vedd ki a betéteket és a tárcsa útját ellenőrizd a féknyeregben. Így akár mérhető is hogy üt-e!

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2010. április 19. 21:02
Profil
Avatar

Motor: GSF250 Bandit
Hozzászólás Re: Futómű
Hali
Na megnéztem az első tárcsámat, megemeltem az elejét, megpörgettem de a fékbetétek folyamatosan súrlódnak a tárcsához, deformációt szemmel nem vettem észre, a tárcsa vastagságában 0,15 eltérést mértem, de az elvileg benne van a tűrésben (Front 4.5 mm(0.2 mm of plus or minus)).
Tipp?


2010. április 18. 21:50
Profil
Avatar

Motor: GSF250 Bandit
Hozzászólás Re: Futómű
Mindenképpen meg fogom nézni, kíváncsi vagyok milyen mértékben van eldeformálódva, ha egyáltalán az a baja. :-k
Majd megírom.

Köszi az infókat!


2010. április 12. 18:44
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Futómű
Ha a fékbetéteket kiveszed, egy tolómérővel akár meg is mérhető, hogy mennyi az eltérése a tárcsáknak az egyenesfutástól.
Érdekes adat lehet, hogy hány tized "számít", és okoz ilyen jelenséget.

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2010. április 12. 17:23
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 256 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség