Pali79 írta:
Engem érdekel! A kereket is cserélted?
Nem cseréltem a kereket...
még a szakadt gumival van.. mert le se eresztett azóta sem...
Volt pár
apró trükk... de majd ha kell segitség akkor már tudok adni tanácsot hogy mit/hogy...
Amit a másik külföldi oldalakon olvasgattam az első rossz döntés az a villán múlt... a
GSX-R 750 es villája nem jó beleAmit én vettem bele az egy 92-es GSX-R1100 villa használt bontott. (majd szimeringezni kell (6000ft/pár).
A villa kb 1cm el rövidebb mint a "nagy" Bandit telói.
Apró malőr viszont a kifliknél volt mivel a GSX-R aluvázas a nyak résznél vékonyabb...
A GSX-R rúdja nem ért ki a nyakból... Így a rúd cserés lett...
a trükk a kivételében van
A kifliben zsugorkötéssel van benne a rúd. ki kellett préselni belöle, a célszerszámok már meg lettek csinálva.
Az összerakás is zsugorkötéssel történt 0,3-0,4mm-t kellett zsugorodniuk hogy össze menjenek.
Végül sikerült be préselni a rúdat.
A fejidom felrakár még trükkös lesz de megoldjuk vhogy elvileg elfér.
Ahogy Mikir írta 22-22mm van gyárilag oldalt a villa és a műanyagok között. a GSX-R villája 10-10mm-el szélesebb mint a Bandit-é.
A műanyagot oda próbáltam elvileg elfordul hozzáérés nélkül... De majd később kiderül... fejidom egyelőre nem lesz rajta... majd folyt köv.
A kerék és a nyergek stimmelnek annyi, hogy ha villát veszel vedd meg a hozzávaló tengelyt a kerékhez.
A nyergeket 1-1 alátéttel kellett bentebb rakni a csavaroknál a villa és a nyereg felfogatásánál kellett hézagolni, belül a pofák kicsit fogták a tárcsákat.
(Jha meg a villához nem jó lesz majd a Bandit sárvédője, majd vennem kell egy GSX-R sárvédőt.)