Pontos idő: 2020. szeptember 29. 22:10




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 256 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
 Futómű 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Futómű
Találtam egy jó írást fékekről!

Gondoltam megosztom:
Totalbike

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2010. március 23. 13:48
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Emberek!
A jövő hét végéig goodridge akció van az x-bike nál. a bevonatos cső 16 ezerre jön ki a k1-k5 banditokra előre. bevonat nélkül meg 12800

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2010. március 13. 13:26
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Futómű
Nos végre sikerült teljesen megpucolnom a szétszedett hátsó lengőkar minden darabkáját. A tűgörgős csapágyazásokban a gyári zsír még teljesen jól látható volt és kente is a csuklópontokat, mert kopás nem nagyon látszik. Csináltam pár fotót a váz és a villa találkozásánál lévő bemaródásokról és a lengőkar felső részén lévő tengely "kopásocskájáról".

1 2 3

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2010. március 13. 13:06
Profil
Avatar

Motor: 1200S K2
Hozzászólás Re: Futómű
zöldi írta:
pisti írta:
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy '02 1200 s Banditba mennyi olaj kell az első telóba száranként?


507 ccm, 96mm a szint telót összenyomva távtartó és rugó nélkül a tetejétől mérve.
szóval ezért ne vegyél 2L-t :D


Köszönöm! ;)


2010. március 5. 18:13
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
pisti írta:
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy '02 1200 s Banditba mennyi olaj kell az első telóba száranként?


507 ccm, 96mm a szint telót összenyomva távtartó és rugó nélkül a tetejétől mérve.
szóval ezért ne vegyél 2L-t :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2010. március 5. 11:00
Profil
Avatar

Motor: 1200S K2
Hozzászólás Re: Futómű
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy '02 1200 s Banditba mennyi olaj kell az első telóba száranként?


2010. március 5. 10:57
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Futómű
Elsőteló csúszószárainak a javitása,kavics -karist-felverődés hogy lehet javitani,hol és ki???
1 kollégának kellene az infó,Bp környéke is jó.

_________________
SZOTYI


2009. október 7. 18:36
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Futómű
..szóval ma szétszedtem az összes féket a banditon,kipucolás,vizes papírral finoman megcsiszoltam a fékdugattyúkat,felkerültek a fém fékcsövek,friss fékolaj,kb 15-20%-ot javult a fékhatás+érezhetőbb lett,dolgoztam rajta vagy 5-6 órát de megérte!
1 negatívum,hogy most meg nyikorog a hátsó fékem,lehet,hogy túl tiszta lett! :?:

_________________
SZOTYI


2009. október 6. 19:51
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Kazam írta:
A manuálban 1. teleszkóp olajnál az szerepel hogy: Fork Oil SS-08. Ez milyen olajnak felel meg? Melyikkel helyettesíthető?


A levegősbe 10w-s kell, szerintem a Tiédbe is.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. szeptember 30. 8:00
Profil

Motor: K7 GSF 1250SA
Hozzászólás Re: Futómű
A manuálban 1. teleszkóp olajnál az szerepel hogy: Fork Oil SS-08. Ez milyen olajnak felel meg? Melyikkel helyettesíthető?


2009. szeptember 29. 14:25
Profil
Avatar

Motor: 1200N K5
Hozzászólás Re: Futómű
Talan nem haszontalan a link....
http://www.mt01.hu/index.php?page=archiv_hirek&id=374


2009. augusztus 14. 12:18
Profil
Avatar

Motor: GSF600S
Hozzászólás Re: Futómű
Nos,ma reggel vittem a szerelőhöz a mocit,délután mentem érte 12500-ba fájt a szimeringcsere.Lényeg hogy király lett!


2009. augusztus 10. 21:01
Profil
Avatar

Motor: GSF600S
Hozzászólás Re: Futómű
Köszönöm a válaszokat,jövőhét közepén viszem szerelőhöz,most már legalább van fogalmam kb.mennyit kérhet.Ha meglesz megírom mennyibe került.


2009. augusztus 1. 5:33
Profil
Avatar

Motor: 2002 Suzuki GSF1200S
Hozzászólás Re: Futómű
zöldi írta:
Atis írta:
mzsombor írta:
Ja, egy tizes volt a két villára, anyaggal, munkadíjjal.

Az még barátian hangzik számomra,bár mint említettem fogalmam sincs a szervízdíjakról.


Maszek szerelők 2000-2500 között vállalnak, márkaszervizek 4500-6000 óránként.


Bicske Interat 4000Ft+ áfa!
de nem ajánlom!!


2009. július 31. 13:01
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
Atis írta:
mzsombor írta:
Ja, egy tizes volt a két villára, anyaggal, munkadíjjal.

Az még barátian hangzik számomra,bár mint említettem fogalmam sincs a szervízdíjakról.


Maszek szerelők 2000-2500 között vállalnak, márkaszervizek 4500-6000 óránként.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. július 30. 18:22
Profil
Avatar

Motor: GSF600S
Hozzászólás Re: Futómű
mzsombor írta:
Ja, egy tizes volt a két villára, anyaggal, munkadíjjal.

Az még barátian hangzik számomra,bár mint említettem fogalmam sincs a szervízdíjakról.


2009. július 30. 15:52
Profil

Motor: Honda XL650V Transalp
Hozzászólás Re: Futómű
Ja, egy tizes volt a két villára, anyaggal, munkadíjjal.


2009. július 30. 14:07
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
mzsombor írta:
Akkor nekem van jó szerelőm, meg is becsülöm. :) Mondjuk nálam nem kell lebontani a komplett fejidomot, anélkül is ki lehet vennni a két villát.


És 5 rongyért megcsinál egy szimeringcserét olajjal együtt?

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. július 30. 14:01
Profil

Motor: Honda XL650V Transalp
Hozzászólás Re: Futómű
Akkor nekem van jó szerelőm, meg is becsülöm. :) Mondjuk nálam nem kell lebontani a komplett fejidomot, anélkül is ki lehet vennni a két villát.


2009. július 30. 10:45
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Futómű
mzsombor írta:
Annyiba már az anyagot is bele lehet alkudni jobb helyeken. ;) Másrészt meg párban illik cserélni.


Napersze. A szimering 2100-2500, az olaj 2000-akármennyi, jobb helyeken :D . A maradékot meg oszd el minimum 3 órára. Mert az idomos bandin le kell venni a plekót meg az ezercsavaros fejidomot bolhástól mindenestől, mert különben nem férsz hozzá a villahídcsavarokhoz. Meg a szétszedés- rendes kimosás, szárítgatás is elvisz egy csomó időt. Szóval érted...ne dolgozzunk már kínai órabérben
;)

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. július 30. 8:22
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 256 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség