Pontos idő: 2020. július 12. 23:31




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 970 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Következő
 Tuning, extrák 
Szerző Üzenet

Motor: Honda XL650V Transalp
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
zöldi írta:
borz_alom írta:
Tegnap kész lettem a Husáng fék update-jével.

Megnézhető az oldalamon. Motor/Hyosung fék átalakítás

Most már fog is :oops:


:leborul: Ez igen!

Beszéltem egy gsx1.4-es arccal, azt mondta, miután radiális Magurára cserélte a főfékhengert, jobb lett a fékje, mint a 2004-es R1én. :o Ez a 25 rugó a nissinért meg egészen kitermelhető összegnek tűnik...


Elgondolkodtál rajta? Mondjuk tényleg nem volt túl meggyőző a féked, valamivel illene segíteni rajta kicsit...


2009. április 10. 12:16
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Szerintem sem vészes. A banditákon meg a nyergeket úgysem kell piszkálni. Tény hogy a hyo féke nem egy tuti szerkezet, de normál használatra bőven megtette volna. Csak a bogaraim miatt csináltam :fejre:


2009. április 10. 11:42
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
borz_alom írta:
Tegnap kész lettem a Husáng fék update-jével.

Megnézhető az oldalamon. Motor/Hyosung fék átalakítás

Most már fog is :oops:


:leborul: Ez igen!

Beszéltem egy gsx1.4-es arccal, azt mondta, miután radiális Magurára cserélte a főfékhengert, jobb lett a fékje, mint a 2004-es R1én. :o Ez a 25 rugó a nissinért meg egészen kitermelhető összegnek tűnik...

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 10. 11:10
Profil

Motor: Gsf 600 Bandit
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
borz_alom írta:
Tegnap kész lettem a Husáng fék update-jével.

Megnézhető az oldalamon. Motor/Hyosung fék átalakítás

Most már fog is :oops:


Megnéztem nekem nagyon tetszik.


2009. április 10. 10:15
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Tegnap kész lettem a Husáng fék update-jével.

Megnézhető az oldalamon. Motor/Hyosung fék átalakítás

Most már fog is :oops:


2009. április 10. 8:20
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Egyenlőre lefújtam matt feketére. Sürgetett az idő! :lol:
Részlet
Felültem hátra és tök kényelmes hátradölni, neki a doboznak.

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. április 9. 20:06
Profil
Avatar

Motor: Pegaso Trail
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Énis állandóan lerúgom. Ha még az oldaldobozok is fent vannak akkor meg pláne. Egyszer felülök aztán le sem lehet szállni. :)


2009. április 9. 9:50
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Amúgy mint kiderült, jobb, hogy elfeledtem. Hétvégén motoroztunk először, mióta givi fent van, és párom közölte, hogy kesztyűben ezt sem tudja megfogni :o :o
A festéssel az a baj, hogy a mechanikai igénybevételnek egyáltalán nem áll úgy ellen, mint a szinter, nem véletlen vannak eze gyárilag is szinterezve. kb 1500-ért lenyomják.
Ja, és vigyázz a dobozzal. Mikor először feltettem, nem voltam hozzászokva, hogy ott van, és belerúgtam felszálláskor. Majd utána még hetekig, egyfolytában :lol:

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 9. 9:24
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Semmi gond! :cry: :lol:
Hunter (köszi!!) küldött pár jó képet, az alapján indultunk neki a dolognak.
Ne fessem? Mi a baj azzal? Illetve miért jó a szinterezés?

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. április 9. 7:45
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Szép munka! Baáázz adós maradtam a mérettel, delátom megoldottad, bocs :oops:
Egyet mondok, legyen olyan, amilyen tetszik, de semmiképp se fessed, csakis szinter!!

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 9. 7:39
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Túl vagyok a nehezén a topcase ügyben. Azt, hogy milyen tartós lesz még nem tudom, de hasznáható a kapaszkodó is, neki is lehet dőlni és kb. 1 ezresbe került a felfogatás. :D
Ilyen lett Még be kell szereznem valami szép csavarokat hozzá, lesorjázni, csiszolni az egészet, aztán kap egy szép dukkót. A nagy kérdés, hogy hagyományos matt fekete vagy snassz szürke (mint a moci) legyen?

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. április 9. 7:28
Profil
Avatar

Motor: K 1300 GT
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Fénycső: http://www.freeweb.hu/hmika/Lexikon/Html/Fenycso.htm
Xenon: http://ribizsarautohifi.hu/xenontechFrame.html


2009. március 23. 16:56
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Hát én még gázt izzani nem láttam, égni igen ;) Na de jó, hívjuk fejnek és kész! :mrgreen:

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. március 22. 21:00
Profil
Avatar

Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Mert gondolom az a helyes. Az "égő" semmikép . Egyik sem ég. Világít . Vagy az izzószál, vagy gáztöltet .
Szóval az a gáztöltet is inkább izzik mint ég :)
Vagy nem ?


2009. március 22. 17:53
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Jellemzően még mindig xenon izzónak hívják a xenon égőt, fejet. :? Ugy is szét kell kapnom a moci elejét, lehet, hogy bedühödök és teszek bele egy keszont. :P

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. március 22. 17:47
Profil
Avatar

Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Köszi az eddigi válaszokat.
Egy kis info.


2009. március 22. 17:32
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Szintén autóban használok. Thunder 4300K. és szintén kínai mint a többi. Ezt a színhőmérségletűt teszik a gyári xenonos járművekbe, ugyanis ennek áll a legközelebb a színe a napéhoz, valamint a legerősebb Lument biztosítja. Nálunk elég sokat van használatban (minimum napi átlag: 3-4 óra), sok ki/be kapcsolással. Elvileg a trafó élettartamát ez rövidíti meg nagymértékban. 2 év garit adtak rá. Sajnos ezt már ki is kellett használni. Mind a két oldali trafó volt már cserélve gariban. Olyan 13-14 hónapot bírtak azthiszem. Ha ezt a teljesítményt motorban is teljesíti, bőven túlél még 1 gazdit. Az égők viszont nagyon jól bírják. Még semmi romlást nem érzékelek a színein.
Vakítás: a vakítás azért lehetséges mert a foncsor a gyári típusú izzóhoz van tervezve. Mihelyst eltér a gyújtópont (és ugye 100%, hogy egy xenon égőnek nem ott lesz, ahol egy izzónak) akár néhány mm-t az szórással, vakítással fog jelentkezni. Hát ez van.
Sokkal jobb az eredmény egy lencsés fényszóró esetében. Tehát a Te esetedben is!
Van egy ismerősöm akinek távolságiba és még a ködlámpába is xenon lett szerelve. Azonnal gyújt fénykürtnél is, de sajna ez nem tesz a legjobbat a trafónak!
Műszakin vissza kell cserélni, mert nem megy át és állítólag rá fognak szállni a KPM-esek is (bár a lencsésnél sokkal nehezebb kiszúrni), ugyhogy... :cry:
(Én tennék bele) ;)

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. március 22. 16:34
Profil
Avatar

Motor: Bandit 400VC
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Nekem 2 autoba meg 1 motorba van. Van drágább is olcsóbb is közte, de teljesen tökmind1 hogy milyet veszel mert mindegyik egyforma kinai. Vettem elvileg németet is, de mint kiderült azis kinai.(nincs olyan hogy hellahid meg siemenshid az csak kamu). Szóval ha rám halgatsz megveszed a legolcsóbbat. 2 éve nem volt vele semmi baj és remélem nem is lesz. Ja és: nemtudom hány izzós a nagybandit de ha kétizzós akkor sztem semmikép ne vegyél, mert mikor rárakod a távfényt kell neki egy 4másodperc mire teljes erelyéből világít, addig semmit nem ér. Ha csak tompitottnak akarod, vagy ha kétszállas akkor a bixenont tudom ajánlani.

_________________
Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.


2009. március 21. 22:39
Profil
Avatar

Motor: XJR 1200
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Amennyire én tudom, elvileg csak automatikus fényszóró állítással szabadna beépíteni... Akinek mezei HX sincs normálisan beállítva, az uúgy sz@rik erre is. :shock: - sajnos vannak jó néhányan...

_________________
Loud pipes save lives


2009. március 20. 22:05
Profil Honlap
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Tuning, extrák
Én csak egyet tudok. Inkább refizzen pofán 4 izzó a sötétben, mint hogy szembejöjjön egy kendácsxenon. De sajna egyre több van. A gyáriak éredekes mód nem vakítanak.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. március 20. 21:52
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 970 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség