Pontos idő: 2024. május 1. 23:00




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 807 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41  Következő
 Általános 
Szerző Üzenet

Motor: Suzuki GSF 250
Hozzászólás Re: Kormány
Csőkormány.


2014. április 8. 19:58
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Kormány
tomasekbobo írta:
Hali!
Egy '96-os kis Banditra keresek kormányt. Az előző egy zakó során hajlott. Valami olcsó, kényelmes érdekelne. Valakinek valamilyen tapasztalat milyet érdemes venni?

Cső vagy csutka volt az az eredeti?

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2014. április 6. 13:18
Profil

Motor: Suzuki GSF 250
Hozzászólás Kormány
Hali!
Egy '96-os kis Banditra keresek kormányt. Az előző egy zakó során hajlott. Valami olcsó, kényelmes érdekelne. Valakinek valamilyen tapasztalat milyet érdemes venni?


2014. április 5. 15:31
Profil
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok!

A lánckereket még mindig nem néztem meg. :oops:
Tudom, tudom... de nekem még egy csavarhúzóm sincs és különben sem mernék egyedül nekiállni,
haverral pedig még nem találtunk, mindkettőnknek megfelelő időpontot.
Viszont múltkor voltunk egy ~200km-es karikán, egyszer álltunk meg kb. félúton és különös,
hogy odafele szinte egyfolytában, visszafele pedig egyszer sem hallottam a kattogást.
Azóta mentem egyedül is itt a város körül,
és most is csak a motort balra döntve észleltem a jelenséget. Érdekes...

Sajnos, más problémám is van... :(
eddig is alacsony volt az alapjárat, de most már egyáltalán nincs.
Minden kereszteződésnél, lámpánál játszanom kell a gázzal, különben lefullad.
Állítottunk a karburátoron lévő "csavarral",
de mikor lenne alapjárat, akkor már nagyon lassan esik vissza a fordulat.
Néhány ismerős szerint, egy karbi tisztítás megoldaná a problémát.

Légyszi nyugtassatok meg, hogy így van! Köszi ;)


2013. szeptember 24. 21:04
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Általános
Nezd meg, lehet hogy nem az, 5 csavar fogja a lanckerek fedelet. Lehet h azonnal kuka.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. július 31. 18:40
Profil
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Általános
zöldi írta:
Első lánckerék kihegyesedett/cápafogas.
szerintem


Köszi Zöldi!

Akkor, ezek szerint köv. szezonra csere lánccal együtt?


2013. július 30. 11:07
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Általános
bozsi80 írta:
Sziasztok!

Van egy rejtélyes kattogó hang, amit általában lassú tempónál
(:


Első lánckerék kihegyesedett/cápafogas.
szerintem

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. július 29. 13:27
Profil
Avatar

Motor: 1200 S
Hozzászólás Re: Általános
karesz írta:
finoman szólva: azért ez meglehetősen perverz ötlet. Habár manapság a perverziónak és a más jellegű kapcsolatok divatját éljük. Szinte szégyenlem magam hogy táboron kívüli vagyok :(


Ha semmiféle szégyenérzetem nincs emiatt, az már önmagában is perverzió? :?: :roll: :oops: :cry:


2013. július 25. 11:33
Profil
Avatar

Motor: Ducati MTS V4 PP
Hozzászólás Re: Általános
karesz írta:
véefer írta:
Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart,akkor ki tudod szűrni,hogy a lánchajtás,vagy valami más..


finoman szólva: azért ez meglehetősen perverz ötlet. Habár manapság a perverziónak és a más jellegű kapcsolatok divatját éljük. Szinte szégyenlem magam hogy táboron kívüli vagyok :(


:D

_________________
-------------------------------------------------------------------
- = Üdv Bagi = -


2013. július 25. 10:58
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Általános
véefer írta:
Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart,akkor ki tudod szűrni,hogy a lánchajtás,vagy valami más..


finoman szólva: azért ez meglehetősen perverz ötlet. Habár manapság a perverziónak és a más jellegű kapcsolatok divatját éljük. Szinte szégyenlem magam hogy táboron kívüli vagyok :(

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2013. július 24. 21:09
Profil Honlap
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Általános
véefer írta:
Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart...


Köszi, majd megpróbálom... :leborul:


2013. július 23. 9:08
Profil
Avatar

Motor: GSF1200S
Hozzászólás Re: Általános
Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart,akkor ki tudod szűrni,hogy a lánchajtás,vagy valami más..


2013. július 22. 14:02
Profil
Avatar

Motor: 98' GSF 600S
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok!

Van egy rejtélyes kattogó hang, amit általában lassú tempónál
(kereszteződéshez, lámpához közeledve) hallok.
Nem mindig jelentkezik és üresben járatva vagy tolva nem észleltem.
Mondjuk, sokat nem tologattam (garázsból ki-be).
Lehet, hogy nagyobb tempónál is van kattogás,
csak akkor már nem hallom az egyéb (szél, motor) zajoktól. Nem tudom.
Az viszont feltűnt (elég fura), hogy körforgalomban,
amikor ugye balra döntöm a vasat, akkor szinte mindig hallom.
Az előző tulaj sem tudja mi lehet, de anno Ő is hallotta néha.
A láncot megnéztük, feszességét beállítottuk.

Szerintetek? Köszi :leborul:


2013. július 21. 0:09
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 N
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok!

Köszi, hogy megosztottátok a tapasztalataitokat :D

Üdv:
Poz'

_________________
„Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.”


2013. június 13. 18:52
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Általános
Yoss írta:
Ez a két személy dolog fura. :lol:

Egyedül néha több fogy nekem, mintha ketten mennénk - talán nem húzok akkorát előzéskor vagy induláskor, pedig a szokott úton időben pár perc lehet csak az eltérés az utak között.
2 nap munkába menet után, asszonnyal kb. 400 km-es kör után ( megvolt a tankoló cetli és kiszámoltam) 4,18volt, de öreguras dumálós tempó volt. Pécsről haza 240 km egyedül ( indulás tele tankkal), és Fehérváron tankoltam, mert nem voltam biztos benne, hogy hazaérek - közben meg nincs kút. Pedig a max seb. messze nem volt vészes, csak siettem a kocsik között. Amikor ritkán kiszámolom, 5.2 és 5.9 között szokott lenni.


2013. június 13. 11:50
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Általános
zöldi írta:
Nem tudom, nekem magától áll be minden motorom 100-110-re, mióta az elsőt megvettem.
CSak halkan mondom, mentünk egy ezreskét a pünkösdi hétvégén, full load, 3 doboz, tanktáska, 2 személy. Kétszer tankoltam, egyszer 5.13, utána hazafele volt egy kis tempózás, 5.18 lett :D Ja, előzgettem a hegyen szorgalmasan. :D

Ez a két személy dolog fura. A mostani hétvégén rá tudtam venni az asszonyt, hogy eljöjjön velem Egom-ba, árvizet nézni. Így aztán ketten a dobogókői szerpentinen oda nagyon visszafogottan, vissza már bátrabban nyomulva az tűnt fel, hogy kevésbé fogy a nyál, mint szokott. Nálam az első indikáció tank jelző első pucukájának eltűnése. Ha 65+km-nél tűnik el, akkor már 6-6,5 körül jár a fogyasztás. De itt már a 70 is elmúlt mire eltűnt. Pedig nálam ilyen ritkán van, akkor is, ha stabil sebességgel krúzolok, semmi gyorsítgatás, semmi.. Mindenesetre gyanítom, nálam a PC is közrejáccik. Bár amikor Csomyval és Bagelo-val BMW turnéztunk, akkor együtt haladva, 1-2 decin belül volt a szórás, amikor tankolni kellett, pedig Bagelo-é még karbis volt, Csomyéban sem volt PC, szóval nem tök egyforma volt a három gép. A fene se érti, de igazából le is sz*rom. Ha plusz egy literbe fáj, hogy jól érezzem magam, akkor isten neki. Ha meg nem fussa rá, akkor otthonról osztom az észt és gyűjtök nyálra :lol:

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2013. június 12. 23:05
Profil ICQ
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Általános
Ez a fogyasztás abszolút csuklófüggő,nekem volt már 4,6 és 8,5 liter is.Igazából a kigyorsítások száma befolyásolja legnagyobb mértékben,meg a 140+-os tempónál emelkedik drasztikusabban.Már többen is beszélgettünk arról,hogy külföldön bármit csinálsz,mindig 0,5 literrel kevesebb mint itthon,ugyanolyan használat mellett.

_________________
SZOTYI


2013. június 12. 19:27
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Általános
Nem tudom, nekem magától áll be minden motorom 100-110-re, mióta az elsőt megvettem.
CSak halkan mondom, mentünk egy ezreskét a pünkösdi hétvégén, full load, 3 doboz, tanktáska, 2 személy. Kétszer tankoltam, egyszer 5.13, utána hazafele volt egy kis tempózás, 5.18 lett :D Ja, előzgettem a hegyen szorgalmasan. :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. június 12. 18:36
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Általános
Yoss írta:
Akinek az őrült tempó, az minek vesz nagy motort :o

Egyetértek. 100 alatt nem is szabad egy ilyen vassal közlekedni, csak városban.


2013. június 12. 17:33
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Általános
csomy írta:
Hidd el, a 110-130 van akinek az őrült rohanó tempó.
Ha kimotorozol egy tank benzint 80-al (amit tudom, hogy nem fogsz tudni megcsinálni), akkor kijön a 4,5ből még a nagybandit is. Az persze más kérdés, hogy ez nem a reális fogyasztása a gépnek, de jól hangzik.

Akinek az őrült tempó, az minek vesz nagy motort :o

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2013. június 12. 13:09
Profil ICQ
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 807 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség