|
Pontos idő: 2024. május 1. 23:00
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
tomasekbobo
Motor: Suzuki GSF 250
|
Re: Kormány
Csőkormány.
|
2014. április 8. 19:58 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Kormány
tomasekbobo írta: Hali! Egy '96-os kis Banditra keresek kormányt. Az előző egy zakó során hajlott. Valami olcsó, kényelmes érdekelne. Valakinek valamilyen tapasztalat milyet érdemes venni? Cső vagy csutka volt az az eredeti?
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2014. április 6. 13:18 |
|
|
tomasekbobo
Motor: Suzuki GSF 250
|
Kormány
Hali! Egy '96-os kis Banditra keresek kormányt. Az előző egy zakó során hajlott. Valami olcsó, kényelmes érdekelne. Valakinek valamilyen tapasztalat milyet érdemes venni?
|
2014. április 5. 15:31 |
|
|
bozsi80
Motor: 98' GSF 600S
|
Re: Általános
Sziasztok! A lánckereket még mindig nem néztem meg. Tudom, tudom... de nekem még egy csavarhúzóm sincs és különben sem mernék egyedül nekiállni, haverral pedig még nem találtunk, mindkettőnknek megfelelő időpontot. Viszont múltkor voltunk egy ~200km-es karikán, egyszer álltunk meg kb. félúton és különös, hogy odafele szinte egyfolytában, visszafele pedig egyszer sem hallottam a kattogást. Azóta mentem egyedül is itt a város körül, és most is csak a motort balra döntve észleltem a jelenséget. Érdekes... Sajnos, más problémám is van... eddig is alacsony volt az alapjárat, de most már egyáltalán nincs. Minden kereszteződésnél, lámpánál játszanom kell a gázzal, különben lefullad. Állítottunk a karburátoron lévő "csavarral", de mikor lenne alapjárat, akkor már nagyon lassan esik vissza a fordulat. Néhány ismerős szerint, egy karbi tisztítás megoldaná a problémát. Légyszi nyugtassatok meg, hogy így van! Köszi
|
2013. szeptember 24. 21:04 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Általános
Nezd meg, lehet hogy nem az, 5 csavar fogja a lanckerek fedelet. Lehet h azonnal kuka.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. július 31. 18:40 |
|
|
bozsi80
Motor: 98' GSF 600S
|
Re: Általános
zöldi írta: Első lánckerék kihegyesedett/cápafogas. szerintem Köszi Zöldi! Akkor, ezek szerint köv. szezonra csere lánccal együtt?
|
2013. július 30. 11:07 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Általános
bozsi80 írta: Sziasztok!
Van egy rejtélyes kattogó hang, amit általában lassú tempónál (: Első lánckerék kihegyesedett/cápafogas. szerintem
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. július 29. 13:27 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Általános
|
2013. július 25. 11:33 |
|
|
Bagi
Motor: Ducati MTS V4 PP
|
Re: Általános
karesz írta: véefer írta: Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart,akkor ki tudod szűrni,hogy a lánchajtás,vagy valami más.. finoman szólva: azért ez meglehetősen perverz ötlet. Habár manapság a perverziónak és a más jellegű kapcsolatok divatját éljük. Szinte szégyenlem magam hogy táboron kívüli vagyok
_________________ ------------------------------------------------------------------- - = Üdv Bagi = -
|
2013. július 25. 10:58 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Általános
véefer írta: Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart,akkor ki tudod szűrni,hogy a lánchajtás,vagy valami más.. finoman szólva: azért ez meglehetősen perverz ötlet. Habár manapság a perverziónak és a más jellegű kapcsolatok divatját éljük. Szinte szégyenlem magam hogy táboron kívüli vagyok
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2013. július 24. 21:09 |
|
|
bozsi80
Motor: 98' GSF 600S
|
Re: Általános
véefer írta: Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart... Köszi, majd megpróbálom...
|
2013. július 23. 9:08 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Általános
Ez így elég nehéz,de ha csinálsz leállított motorral egy döntött bal kanyart,akkor ki tudod szűrni,hogy a lánchajtás,vagy valami más..
|
2013. július 22. 14:02 |
|
|
bozsi80
Motor: 98' GSF 600S
|
Re: Általános
Sziasztok! Van egy rejtélyes kattogó hang, amit általában lassú tempónál (kereszteződéshez, lámpához közeledve) hallok. Nem mindig jelentkezik és üresben járatva vagy tolva nem észleltem. Mondjuk, sokat nem tologattam (garázsból ki-be). Lehet, hogy nagyobb tempónál is van kattogás, csak akkor már nem hallom az egyéb (szél, motor) zajoktól. Nem tudom. Az viszont feltűnt (elég fura), hogy körforgalomban, amikor ugye balra döntöm a vasat, akkor szinte mindig hallom. Az előző tulaj sem tudja mi lehet, de anno Ő is hallotta néha. A láncot megnéztük, feszességét beállítottuk. Szerintetek? Köszi
|
2013. július 21. 0:09 |
|
|
Pozor
Motor: GSF 600 N
|
Re: Általános
Sziasztok! Köszi, hogy megosztottátok a tapasztalataitokat Üdv: Poz'
_________________ „Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.”
|
2013. június 13. 18:52 |
|
|
STom
Motor: GSF 1250S
|
Re: Általános
Yoss írta: Ez a két személy dolog fura. Egyedül néha több fogy nekem, mintha ketten mennénk - talán nem húzok akkorát előzéskor vagy induláskor, pedig a szokott úton időben pár perc lehet csak az eltérés az utak között. 2 nap munkába menet után, asszonnyal kb. 400 km-es kör után ( megvolt a tankoló cetli és kiszámoltam) 4,18volt, de öreguras dumálós tempó volt. Pécsről haza 240 km egyedül ( indulás tele tankkal), és Fehérváron tankoltam, mert nem voltam biztos benne, hogy hazaérek - közben meg nincs kút. Pedig a max seb. messze nem volt vészes, csak siettem a kocsik között. Amikor ritkán kiszámolom, 5.2 és 5.9 között szokott lenni.
|
2013. június 13. 11:50 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Általános
zöldi írta: Nem tudom, nekem magától áll be minden motorom 100-110-re, mióta az elsőt megvettem. CSak halkan mondom, mentünk egy ezreskét a pünkösdi hétvégén, full load, 3 doboz, tanktáska, 2 személy. Kétszer tankoltam, egyszer 5.13, utána hazafele volt egy kis tempózás, 5.18 lett Ja, előzgettem a hegyen szorgalmasan. Ez a két személy dolog fura. A mostani hétvégén rá tudtam venni az asszonyt, hogy eljöjjön velem Egom-ba, árvizet nézni. Így aztán ketten a dobogókői szerpentinen oda nagyon visszafogottan, vissza már bátrabban nyomulva az tűnt fel, hogy kevésbé fogy a nyál, mint szokott. Nálam az első indikáció tank jelző első pucukájának eltűnése. Ha 65+km-nél tűnik el, akkor már 6-6,5 körül jár a fogyasztás. De itt már a 70 is elmúlt mire eltűnt. Pedig nálam ilyen ritkán van, akkor is, ha stabil sebességgel krúzolok, semmi gyorsítgatás, semmi.. Mindenesetre gyanítom, nálam a PC is közrejáccik. Bár amikor Csomyval és Bagelo-val BMW turnéztunk, akkor együtt haladva, 1-2 decin belül volt a szórás, amikor tankolni kellett, pedig Bagelo-é még karbis volt, Csomyéban sem volt PC, szóval nem tök egyforma volt a három gép. A fene se érti, de igazából le is sz*rom. Ha plusz egy literbe fáj, hogy jól érezzem magam, akkor isten neki. Ha meg nem fussa rá, akkor otthonról osztom az észt és gyűjtök nyálra
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. június 12. 23:05 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Általános
Ez a fogyasztás abszolút csuklófüggő,nekem volt már 4,6 és 8,5 liter is.Igazából a kigyorsítások száma befolyásolja legnagyobb mértékben,meg a 140+-os tempónál emelkedik drasztikusabban.Már többen is beszélgettünk arról,hogy külföldön bármit csinálsz,mindig 0,5 literrel kevesebb mint itthon,ugyanolyan használat mellett.
_________________ SZOTYI
|
2013. június 12. 19:27 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Általános
Nem tudom, nekem magától áll be minden motorom 100-110-re, mióta az elsőt megvettem. CSak halkan mondom, mentünk egy ezreskét a pünkösdi hétvégén, full load, 3 doboz, tanktáska, 2 személy. Kétszer tankoltam, egyszer 5.13, utána hazafele volt egy kis tempózás, 5.18 lett Ja, előzgettem a hegyen szorgalmasan.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. június 12. 18:36 |
|
|
ajonas74
|
Re: Általános
Yoss írta: Akinek az őrült tempó, az minek vesz nagy motort Egyetértek. 100 alatt nem is szabad egy ilyen vassal közlekedni, csak városban.
|
2013. június 12. 17:33 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Általános
csomy írta: Hidd el, a 110-130 van akinek az őrült rohanó tempó. Ha kimotorozol egy tank benzint 80-al (amit tudom, hogy nem fogsz tudni megcsinálni), akkor kijön a 4,5ből még a nagybandit is. Az persze más kérdés, hogy ez nem a reális fogyasztása a gépnek, de jól hangzik. Akinek az őrült tempó, az minek vesz nagy motort
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. június 12. 13:09 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|