Pontos idő: 2024. április 18. 1:32




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 807 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 41  Következő
 Általános 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Általános
Hidd el, a 110-130 van akinek az őrült rohanó tempó.
Ha kimotorozol egy tank benzint 80-al (amit tudom, hogy nem fogsz tudni megcsinálni), akkor kijön a 4,5ből még a nagybandit is. Az persze más kérdés, hogy ez nem a reális fogyasztása a gépnek, de jól hangzik.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2013. június 12. 12:17
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Általános
zöldi írta:
Sok itt a hypermiler, ilyen 4.2-4.8 100 körüli országúti tempónál a normális.

Hát én hallok sokszor olyan értékeket, hogy el sem tudom képzelni hogy érik el. Mostanában sokat megyek munka ügyben vidékre, ilyenkor elég szolid krúzolás van - gps szerint 110-130 között - de 6 alá nagyon ritkán, akkor is talán ha egy decivel tud lemenni. Ha élmény motorozás van, akkor a 6,5-7,5 közötti értékek vannak. Oké, ez nagy bandit.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2013. június 12. 12:12
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Általános
Sok itt a hypermiler, ilyen 4.2-4.8 100 körüli országúti tempónál a normális.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2013. június 12. 8:56
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 N
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok!

95 körüli N-es 600-as Banditnál milyen fogyasztást mértetek?

Előre is köszi

Poz'

_________________
„Ez az egyéniségem, és a személyes szabadságba vetett hitem szimbóluma.”


2013. június 12. 6:18
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Általános
BandMan írta:
elfelejtettem:
karesz: és a tiéd milyen fajta? :D


az igazat megvallva gőzöm nincs , egy itteni ex klubtag gyártotta le , de hogy mi alapján, azt nem tudom. Képet teszek fel holnap

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2013. május 27. 20:43
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
elfelejtettem:
karesz: és a tiéd milyen fajta? :D


2013. május 27. 14:43
Profil
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
jedi, a tiéd milyen fajta?


2013. május 27. 14:39
Profil
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
Azt hiszem bukócsőre esik végül is a választás. Bizony én is félek tőle, hogy leérhet, de remélem a gyárival nem lehet melléfogni. Esetleg valakinek van jobb tippje, mint a gyári?
Karesz: a képtárban csak svájci túráról találtam képeket...


2013. május 27. 14:39
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250N ( black )
Hozzászólás Re: Általános
Bukócsőből nagyon sok fajta van. Vannak olyanok, melyek nagyon elállnak az oldaldeknitől, no azoktól kell félni ! :D Nekem olyan hárompontos van, mely szépen rásimul az oldaldeknire, és a cső belső fala, és a dekni közt, kb 10-15mm van. Ez szerintem pont jó, és még jól is néz ki ! Kanyarban meg 100-szor előbb fog leérni a lábtartóm , mint a bukócsövem !

_________________
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !


2013. május 25. 16:06
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Általános
Nekem kis bukócső van fenn. Szerencsés az alakja , a lábtartóm már ért le kanyarban párszor, de a bukócső még nem . Valahol a képtárban van róla fotó. Ha nem találod teszek fel.

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2013. május 25. 6:01
Profil Honlap
Hozzászólás Re: Általános
Egy villanymotor tengelyét meg tudod tervezni, de azt, hogy mi lesz a legjobb egy boruláshoz azt már nem. Nem valószínű, de az is előfordulhat, hogy a védelemre szánt eszköz okoz majd kárt. Én a Bandira bukócsövet raknék, és ha fenyegetne a veszély, hogy lekaristolom, akkor átalakítanám olyanra, hogy normál körülmények között ne érhessen le. És otthonról messze nem az számít, hogy szép maradjon a motor, hanem járóképes. Meg a motoros is. Vannak rossz példák :mrgreen: :oops:


2013. május 23. 14:45
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Általános
BandMan írta:
Apropó, tudna valaki küldeni egy képet, amin látszik, hogy hol van a bukógomba felfogatási pontja? Illetve lemérné, hogy attól milyen távolságban "áll ki"?

Kétoldalt az oldaldekli csavarjai tartják a gomba konzolját, arra kerül a gomba. Legalábbis az LSL gyártmánynál. A weben találsz róla rajzot.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2013. május 23. 9:37
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
Apropó, tudna valaki küldeni egy képet, amin látszik, hogy hol van a bukógomba felfogatási pontja? Illetve lemérné, hogy attól milyen távolságban "áll ki"?


2013. május 23. 9:25
Profil
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
Nem kell félteni, fogok még kérdezni...
Féltem a bandikát ezért agyalok a lehető legjobb megoldáson. Eddig egy cruiser stílusú koreai gépem volt (Hyosung), egy elég nagy bukócsővel. Kétszer dőlt el a gép (azt hittem kinn az oldalsztender, de nem volt), de egyszer sem lett semmi baja, a kormány sem ért le. Mondjuk az a bukócső tényleg nem illene Bandihoz, de tanulva az eddigiekből, valami kelleni fog...


2013. május 22. 16:58
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Általános
csomy írta:
A bukós cuccok általában a váz, és a motorblokk védelmét szolgálják. Egy kuplungkart, kormánycsövet vagy tükröt könnyebben pótolsz, mint az oldaldeknit, vagy az elgörbült vázat.
Csodaszer nincs. Saját tapasztalatomból mondva többször borultam mind helyben, mind menet közben a bukócsövemmel, és hibátlanul tette a dolgát. A döntés a cső és a gomba közt szerintem inkább szubjektív döntés kérdése.

Most gondolkodom a felvetéseden.. A bukócső is van annyira felül, hogy ne tudd átfordítani rajta a motort, még ha akarod sem. Elég nehéz a blokk, meg kerekek, hogy a tank pl ne tudjon leérni. A kormány vége az más téma, az eléri a földet, de a tankot ne féltsd.

Leér az a tank ne aggódj....


2013. május 21. 22:51
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Általános
Nincs baj, kérdezz nyugodtan, sőt, csak magadat ne túráztasd rajta, mert felesleges energia.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2013. május 21. 22:33
Profil
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
Vettem az adást! :geek:
Visszavonultam :)


2013. május 21. 20:12
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Általános
Túlragoztad.
Egyrészt ennyire nem rakétatudomány a dolog, másrészt nem fogsz rögzítési pontot találni az optimális helyen.
Olyan cucc nincs, ami megvédi a motor minden alkatrészét. Vagyis de. Láttam már, vezetéstechnikai oktatáson, de olyan felszereléssel én nem mennék ki az utcára.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2013. május 21. 15:55
Profil
Avatar

Motor: GSF 650 SA, Hyosung 250Gv
Hozzászólás Re: Általános
Voltaképpenn arra gondoltam, hogy mivel a gomba feljebb van, mint a bukócső alsó része, ezért egyrészről bedöntésnél semmiképpen sem érhet le (mások írták, hogy gagyi bukócső leéréséből voltak már gondok...), másrészről nem is kell kilógnia a kormányvégek síkjába ahhoz, hogy eldőlésnél akár még a kormány is megússza. A motort egyik oldalát derékszögű háromszögként elképzelve (a derékszög a kormány közepénél, az átfogó a kerék alja és a kormányvég között) a legjobb megoldásnak az átfogó közepe tájékán (a súlypont miatt akár lejjebb is) az átfogóból éppen kinyúló pont lenne az az ideális pont, amely a teljes motort megóvja, hiszen ekkor csak a kerék és a gomba érintkezik a földdel. Mivel az átfogó szöget zár be a motor függőleges síkjával, ezért a gombának nyilván nem kell annyira kinyúlnia, mint a kormánynak (igazából minél lejjebb van, annál beljebb lehet, csak ne legyen túl lent, nehogy átforduljon a motor). Szerintem... Bocs, ha túlragoztam.


2013. május 21. 13:06
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Általános
A bukós cuccok általában a váz, és a motorblokk védelmét szolgálják. Egy kuplungkart, kormánycsövet vagy tükröt könnyebben pótolsz, mint az oldaldeknit, vagy az elgörbült vázat.
Csodaszer nincs. Saját tapasztalatomból mondva többször borultam mind helyben, mind menet közben a bukócsövemmel, és hibátlanul tette a dolgát. A döntés a cső és a gomba közt szerintem inkább szubjektív döntés kérdése.

Most gondolkodom a felvetéseden.. A bukócső is van annyira felül, hogy ne tudd átfordítani rajta a motort, még ha akarod sem. Elég nehéz a blokk, meg kerekek, hogy a tank pl ne tudjon leérni. A kormány vége az más téma, az eléri a földet, de a tankot ne féltsd.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2013. május 21. 10:55
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 807 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 41  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség