Pontos idő: 2018. november 18. 11:03




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 807 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Következő
 Általános 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok!
Eladó sorba került egy 1990-es 250-es Bandita,
Érdeklődés szinten megnézném.
Mire kell figyelni?Mik lehetnek a buktatók?
Van még rajta vizsga jövő év közepéig,de valami Ducati dob van rajta,
és úgy hallottam,hogy a vizsgán nem mindegy,hogy milyen van rajta.
Ebből mi igaz?
Ott miket fontos szem elött tartani?
Illetve egy első gumi kellene rá.Mennyiért lehet beújitani egyre?
Vannak használt,jó állapotúak esetleg?
Köszi a válaszokat előre is!!:)


2014. augusztus 29. 23:12
Profil
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Általános
Tegnap műszakiztattam egy Gixert. És biza trükközni kellett erősen, mert fotózni kell a kéményt, úgy, hogy látszódjon az E jel.
Ez új gumikacsa (igen helyesen) de presze megoldás erre is van.
Személyesen menj oda, kérdezd meg, mit lehet tenni.
Vannak parasztos módszerek, pl belegravírozni ez E-t, de valahol kérnek ABE papírt is hozzá.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2014. augusztus 26. 11:41
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Általános
Fehér írta:
Sziasztok,

Nem vagyok egy nagy paragrafus böngésző, így inkább kérdezek, hátha van aki jártasabb a témában mint én.
A kérdés maga:
Törvényben előírt, hogy a bizonyos "E" jelzés szerepeljen egy kipufogó dobon, vagy csupán decibel korlát van érvényben :?:

A neten keresgélve cikkekben azt említik, hogy csupán decibel korlát van.
A műszaki állomásokon viszont mindenhol szóltak, hogy "E" jelzés nélkül nem fog átmenni.

Nézzétek el a tudatlanságom, de az említett jelzés pontosan mit is takar? Károsanyag kibocsájtás, stb.?

Mivel a kisbandit előző tulajától sosem érkezett meg a gyári kipufogó, így nem tudom, hogy azon egyáltalán szerepel e a jelzés.
Esetleg valami ötlet, hogy ne egy egész, gyári kipufogót kelljen beszereznem? (jelenleg Slip-on sportdob van)

Köszi köszi ha valaki tud segíteni ;) :leborul:

Az E jelölés annyit jelent, hogy az EU-ban forgalomba hozható, az EU szabályozásnak megfelel. Kb. Bővebben itt: http://www.rs-shop.hu/Auto-Lampa-Jogsza ... irasa.html
Azért nem engedik át a vizsgán enélkül.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2014. augusztus 26. 7:15
Profil ICQ
Avatar

Motor: Suzuki GSF 250 '92
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok,

Nem vagyok egy nagy paragrafus böngésző, így inkább kérdezek, hátha van aki jártasabb a témában mint én.
A kérdés maga:
Törvényben előírt, hogy a bizonyos "E" jelzés szerepeljen egy kipufogó dobon, vagy csupán decibel korlát van érvényben :?:

A neten keresgélve cikkekben azt említik, hogy csupán decibel korlát van.
A műszaki állomásokon viszont mindenhol szóltak, hogy "E" jelzés nélkül nem fog átmenni.

Nézzétek el a tudatlanságom, de az említett jelzés pontosan mit is takar? Károsanyag kibocsájtás, stb.?

Mivel a kisbandit előző tulajától sosem érkezett meg a gyári kipufogó, így nem tudom, hogy azon egyáltalán szerepel e a jelzés.
Esetleg valami ötlet, hogy ne egy egész, gyári kipufogót kelljen beszereznem? (jelenleg Slip-on sportdob van)

Köszi köszi ha valaki tud segíteni ;) :leborul:

_________________
"úton lenni boldogság, megérkezni halál"


2014. augusztus 25. 20:39
Profil

Motor: Suzuki Bandit 600
Hozzászólás Re: Általános
Olyan problémàm van,h a kb 10-15km utàn nem megy a 4 henger,ezt többször megcsinàlta!trafót, kàbeleket,pipàt,gyergyàkat cseréltem!utàna mikor megàllok pàr percre,utàna megint pàr km-ig megy rendesen,majd megint ugyan ez!gyújtàs elektronikàval/alaplappal lenne a probléma? Valaki jàrt màr így,vagy tapasztalt ilyet?


2014. augusztus 2. 17:21
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Általános
Lehet -erre nem gondoltam volna.
Valami összetettebb okot kerestem.


2014. július 20. 19:54
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Általános
STom írta:
Az egyenletlen koszolódás okát nem találtam, mert a benzin a 2-3 között megy be, és T elosztóba,
ami a 2 irányba egyenletesen engedi elfolyni a benzint.


Oldalsztender?


2014. július 17. 8:06
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Általános
Érdekes jelenség ütötte fel a fejét a vason.
Lámpánál leállt, gyorsításkor , előzéskor fulladt és lassult. Egyértelmű karbi kosz jelenség.
Karbisor ki, és jött a csoda. 4-es karbi kristály tiszta, 3-as alján kis folt, főfúvókában nagyon pici kosz.
2-es karbi alján határozott összefüggő koszréteg, főfúvóka koszos, a kicsi még átlátszott.
1-es alja mocskos, még a furatok sem látszottak. Gyakorlatilag 2 hengerrel jöttem haza, de a motor így is egyenletesen járt,
csak az erő tűnt el belőle. Az egyenletlen koszolódás okát nem találtam, mert a benzin a 2-3 között megy be, és T elosztóba,
ami a 2 irányba egyenletesen engedi elfolyni a benzint.


2014. július 14. 20:05
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Általános
kolixx írta:
Ha nem a szervízkönyvet nézem, hanem a Haynes könyvet, akkor az 1200-as bandin elől, hátul 2,5 bar. A 600-ason elől 2,25, hátul pedig 2,5 bar kell.

Ennél az levegő hőmérséklet és a kompresszor órájának a szórása is több. A lényeg, hogy a 3 baromi sok. Valahol ebben a tartományban kell járni.

Bocs, elfelejtettem jelezni, hogy az 1250-es nagybandiról beszélek :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2014. június 30. 22:04
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Általános
650-nél a szervizkönyve és a villára ragasztott matrica szerint mindig 2,5 elől és hátul is.
Szerintem dekára egyezik a 2 típus, úgyhogy valahol ott.


2014. június 30. 17:25
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Általános
Ha nem a szervízkönyvet nézem, hanem a Haynes könyvet, akkor az 1200-as bandin elől, hátul 2,5 bar. A 600-ason elől 2,25, hátul pedig 2,5 bar kell.

Ennél az levegő hőmérséklet és a kompresszor órájának a szórása is több. A lényeg, hogy a 3 baromi sok. Valahol ebben a tartományban kell járni.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2014. június 30. 17:10
Profil YIM
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Általános
kolixx írta:
3.5 bar még teherautó kerekbe is ritkán kell, nemhogy motorba. A banditba előre 2,34, hátulra 2,48 bárt javasol a gépkönyv. Ez psi mértékegységben 34 és 36 nak felel meg. Nem lehet, hogy ezzel keverted össze?

NAgybandi: elöl 2.5 hátul 2.9 fél és teljes terheléssel is. A 600-at nem tudom, de a 650-re ua a gumi méret, a gép súlya is majdnem ua, akkor feltételezhetően a guminyomás is hasonló, nem?

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2014. június 30. 11:02
Profil ICQ
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Általános
3.5 bar még teherautó kerekbe is ritkán kell, nemhogy motorba. A banditba előre 2,34, hátulra 2,48 bárt javasol a gépkönyv. Ez psi mértékegységben 34 és 36 nak felel meg. Nem lehet, hogy ezzel keverted össze?

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2014. június 30. 9:39
Profil YIM

Motor: Suzuki Bandit 600
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 600-as Banditnak mi a optimális guminyomàsa? Mert eddig 2.4 körül volt benne, gépkönyve olyan 3-3.5 bar nyomàst ír! Előre is köszönöm!


2014. június 30. 8:59
Profil
Avatar

Motor: K 1300 GT
Hozzászólás Re: Általános
Szerintem 2001-2002 lehetett a váltás éve. Fura lenne, ha a semmiért tettek volna bele szintjelzőt.....
Itt többeknek 2002 év végi motorja volt, és az már mind szintjelzős volt.


2014. június 3. 19:37
Profil

Motor: Suzuki Bandit 600
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok! Hanyas évjárattól volt 600-as Banditon üzemanyag szint jelző? Enyém 2002-es és nincs rajta, de láttam már 2002- es szintjelzős órával!
Szeretnék szintjelzős órát de a tankba is kell szintjelző, vagy az benne van?
Előre is köszönöm!


2014. június 3. 13:37
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Általános
Létezik bármilyen évjáratból kisebb (600, 650) lég-olajos blokk 6 sebességes váltóval?

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2014. június 3. 9:14
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Általános
Nézz körül az ebay/on

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2014. május 19. 20:11
Profil Honlap

Motor: Suzuki Bandit 250 (1998)
Hozzászólás Re: Általános
Sziasztok nem tudvalaki elado hengerfejet 2001 -es 600-as banditához?vagy hogy, hol van ilyen bonto? köszi.


2014. május 19. 18:29
Profil

Motor: Suzuki GSF 250
Hozzászólás Re: Általános
3000Ft-ért vettem egy ETZ kormányt, ami tökéletesen helyettesíti a gyárit. Kb. 3cm-rel szélesebb és valamivel magasabb is, de talán kényelmesebb is lett az ülés pozíció. Csupán két lyukat kellett rá fúrnom.


2014. április 30. 7:27
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 807 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség