Bandit.hu http://bandit.hu/phpBB3/ |
|
Általános http://bandit.hu/phpBB3/viewtopic.php?f=14&t=75 |
Oldal: 39 / 41 |
Szerző: | Ticu [ 2009. február 17. 21:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Köszönöm! Ezt szórol szóra bemagolom és kész tényekkel folytatom a vitát. |
Szerző: | karesz [ 2009. február 17. 21:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Na ha pontosan tudni akarjátok : Az alternáló és forgó mozgást végző alkatrészek gyorsulásából adódó tömegerők csak a fordulatszámtól függenek. Az effektív középnyomásból származó csapterhelés és dugattyúpalástterthelés is hasonló az üresben és terhelten tiltásig forgó motornál, noha ha terhelten pörgeted nehezebben éri el a tiltási fordulatszámot viszont a gyújtás ki-be kapcsolásából eredő terhelésváltás komolyabb ütésszerű terhelést mér az egész hajtásláncra. Nem beszélve arról hogy porlasztós motornál a gyújtás visszakapcsolásakor lángfront éri a kipufogószelepeket/ülékeket. Szal egyik sem haszon. Ha nem akarjátok gyilkolni a kedvenceteket ne csináljátok. Ezt a szórakozást hagyjátok meg a choppereseknek. Ellentétben a chopperekkel, a mi motorjainknak nem hangja van, hanem menni tudnak. |
Szerző: | Hunter [ 2009. február 16. 19:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
borz_alom írta: Szerintem semmivel sem károsabb, mint mondjuk gyorsulás közben szabályzásig tépni. Vitatkoznék! Biztosan károsabb, mert nem csillapítja a váltó, a lánc és a hátsó kerék ellenállása a főtengelyre, hajtókarokra és dugókra eső hatalmas terhelést. Szerintem! |
Szerző: | borz_alom [ 2009. február 16. 16:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Szerintem semmivel sem károsabb, mint mondjuk gyorsulás közben szabályzásig tépni. De ettől még nem tesz jót a motornak az tuti. |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 16. 12:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Gépész létemre sosem terveztem még motort(mást sem nagyon), nem tudom megindokolni korrekt módon, miért káros, csak két példát tudok. A motorhoz kapott kezelési útmutató azt írja: Don't race the engine in neutral. A Ternai motorosbiblia meg az azt, hogy ha maximális élettartamot várunk, akkor a maximális fordulatszámnak legfeljebb a felével terheljük a motort (4T) |
Szerző: | Ticu [ 2009. február 16. 12:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
A napokban vitatkoztam valakivel arról, hogy sztem nem jó ha egy motort üresben, terhelés nélkül pörgetünk tiltás közelében több másodpercen keresztül. A kérdésem az, hogy van ennek valami mechanikailag rossz hatása? Vagy csak a melegedés miatt lehetséges károsodás? |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 11. 23:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
mzsombor írta: Van még valami infó a gépről? ?ikori, mennyi km, fényezve le lesz-e, az benne van-e az árban, ilyesmi. Hol található meg a szerelőd? A mikorit meg a km-t megmondom holnap, a műanyagok kihegesztése, fényezés, friss szervíz mindig benne van nála az árban, mindent megcsinál helyben sk. Én ezért járok hozzá, alapos csávó. Kunadacson van, innen 80 km. |
Szerző: | mzsombor [ 2009. február 11. 19:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Van még valami infó a gépről? ?ikori, mennyi km, fényezve le lesz-e, az benne van-e az árban, ilyesmi. Hol található meg a szerelőd? |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 11. 13:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Törött az eleje, az kompletten cserélve lesz, azért ennyi. |
Szerző: | mzsombor [ 2009. február 11. 13:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Inkább még csak játszadozom a gondolattal, előbb a banditnak kellene elmennie. Kicsi Varán egyszer ültem, még vmelyik motorkiállításon, de az emlékem az, hogy nagymotor feelingje van, széles, meg nehezebb is, mint a többi 125-ös. Fogyasztás nem tudom hogy alakul, ez alapvetően városi rohangászásra kellene, élménymotornak ott a viffer. Mondjuk a varával meg földútra is le lehetne menni... hmm. Meg két henger, karbantartásigénye nemtom milyen. Hogyhogy ilyen olcsó a gép? Nem nagyon láttam belőle használt eladó példányokat, de azok se voltak ennyire olcsók, inkább kétszer ennyi. Mindenesetre bogarat tettél a fülembe. |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 11. 12:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
mzsombor írta: Olajcsere 2500-anként ezekben a kis gépekben?? Pedig már örültem, hogy csak 1l kell bele... Tegnap láttam szakinál egy készülő Varadero 125-öt. asszem 4 kiló körüli ára mondott rá. Érdekel? |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 11. 9:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
kolixx írta: Teszkóba is csak azért mész a nagymotorral, hogy a csajoknak villoghass Neeeem, arra ott a Dákó! |
Szerző: | szotyi [ 2009. február 11. 0:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
kolixx írta: Teszkóba is csak azért mész a nagymotorral, hogy a csajoknak villoghass |
Szerző: | kolixx [ 2009. február 10. 19:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Teszkóba is csak azért mész a nagymotorral, hogy a csajoknak villoghass |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 10. 14:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Igen, mert nincs olajszűrőjük, meg az olajtér is minike, van amelyiknak csak 0.8dl. De nem halsz bele, én pl évente megyek 3000-et a Simsonnal, pedig ha csak nem kell teszkózni, azzal megyek télen nyáron. |
Szerző: | mzsombor [ 2009. február 10. 14:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Olajcsere 2500-anként ezekben a kis gépekben?? Pedig már örültem, hogy csak 1l kell bele... |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 10. 11:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Akkor venni kell egy olyat, meg kereni egy alkuképes honda kereskedőt, aki megdob mellé sisakkal, dzsekivel/dobozzal/ akármivel. Tényleg röhejes áraik vannak használtan. (Bezzeg a nagy banditok 4 évesen az új áruk feléért mennek el.) Ha meg nem cseréltek olajat 2500-ként, akkor hamar meglátni a főtengelyt ezekben is. |
Szerző: | mzsombor [ 2009. február 10. 10:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Najah, bandit fenntartására ráment mégegyszer a benzinköltségem. Pedig nem eszik keveset... Viszont ezek a 125-ösök se olcsók. 550 újonnan ez az új CBF125-ös, de nem kerülnek sokkal kevesebbe a használt CB-k sem sajnos. |
Szerző: | zöldi [ 2009. február 10. 10:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
Mint napi szinten Simsonnal büntető, szerintem elég a 1254T. Az már elmegy 80-at tartósan. Yam SR/Trailway,Suzuki GN/TU, Honda CG, esetleg egy Ybrahim, mind nyerő Meg a Kisbandit akkor lesz mocskos drága, mikor láncot+gumit+ fékbetétet kell rá venni, mert a városban minden 3szoros sebességgel amortizálódik. Mondjuk ha minden mindegy lenne, én 125-250-es 4T robogót vennék fejtetőig érő plekóval |
Szerző: | csomy [ 2009. február 10. 10:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Általános |
A banditban legalább van egy kis tartalék, ha szükség lenne rá. Egy kis 125ben semmi nincs, max lendület. |
Oldal: 39 / 41 | Időzóna: UTC [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |