Bandit.hu
http://bandit.hu/phpBB3/

Általános
http://bandit.hu/phpBB3/viewtopic.php?f=14&t=75
Oldal: 39 / 41

Szerző:  Ticu [ 2009. február 17. 21:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Köszönöm! Ezt szórol szóra bemagolom és kész tényekkel folytatom a vitát. :jeah:

Szerző:  karesz [ 2009. február 17. 21:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Na ha pontosan tudni akarjátok :
Az alternáló és forgó mozgást végző alkatrészek gyorsulásából adódó tömegerők csak a fordulatszámtól függenek. Az effektív középnyomásból származó csapterhelés és dugattyúpalástterthelés is hasonló az üresben és terhelten tiltásig forgó motornál, noha ha terhelten pörgeted nehezebben éri el a tiltási fordulatszámot viszont a gyújtás ki-be kapcsolásából eredő terhelésváltás komolyabb ütésszerű terhelést mér az egész hajtásláncra. Nem beszélve arról hogy porlasztós motornál a gyújtás visszakapcsolásakor lángfront éri a kipufogószelepeket/ülékeket. Szal egyik sem haszon. Ha nem akarjátok gyilkolni a kedvenceteket ne csináljátok. Ezt a szórakozást hagyjátok meg a choppereseknek.
Ellentétben a chopperekkel, a mi motorjainknak nem hangja van, hanem menni tudnak. ;)

Szerző:  Hunter [ 2009. február 16. 19:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

borz_alom írta:
Szerintem semmivel sem károsabb, mint mondjuk gyorsulás közben szabályzásig tépni.


Vitatkoznék! Biztosan károsabb, mert nem csillapítja a váltó, a lánc és a hátsó kerék ellenállása a főtengelyre, hajtókarokra és dugókra eső hatalmas terhelést. Szerintem!

Szerző:  borz_alom [ 2009. február 16. 16:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Szerintem semmivel sem károsabb, mint mondjuk gyorsulás közben szabályzásig tépni.
De ettől még nem tesz jót a motornak az tuti.

Szerző:  zöldi [ 2009. február 16. 12:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Gépész létemre sosem terveztem még motort(mást sem nagyon), nem tudom megindokolni korrekt módon, miért káros, csak két példát tudok. A motorhoz kapott kezelési útmutató azt írja: Don't race the engine in neutral. A Ternai motorosbiblia meg az azt, hogy ha maximális élettartamot várunk, akkor a maximális fordulatszámnak legfeljebb a felével terheljük a motort (4T)

Szerző:  Ticu [ 2009. február 16. 12:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

A napokban vitatkoztam valakivel arról, hogy sztem nem jó ha egy motort üresben, terhelés nélkül pörgetünk tiltás közelében több másodpercen keresztül.
A kérdésem az, hogy van ennek valami mechanikailag rossz hatása? Vagy csak a melegedés miatt lehetséges károsodás?

Szerző:  zöldi [ 2009. február 11. 23:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

mzsombor írta:
Van még valami infó a gépről? ?ikori, mennyi km, fényezve le lesz-e, az benne van-e az árban, ilyesmi. Hol található meg a szerelőd?


A mikorit meg a km-t megmondom holnap, a műanyagok kihegesztése, fényezés, friss szervíz mindig benne van nála az árban, mindent megcsinál helyben sk. Én ezért járok hozzá, alapos csávó. Kunadacson van, innen 80 km.

Szerző:  mzsombor [ 2009. február 11. 19:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Van még valami infó a gépről? ?ikori, mennyi km, fényezve le lesz-e, az benne van-e az árban, ilyesmi. Hol található meg a szerelőd?

Szerző:  zöldi [ 2009. február 11. 13:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Törött az eleje, az kompletten cserélve lesz, azért ennyi.

Szerző:  mzsombor [ 2009. február 11. 13:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Inkább még csak játszadozom a gondolattal, előbb a banditnak kellene elmennie. Kicsi Varán egyszer ültem, még vmelyik motorkiállításon, de az emlékem az, hogy nagymotor feelingje van, széles, meg nehezebb is, mint a többi 125-ös. Fogyasztás nem tudom hogy alakul, ez alapvetően városi rohangászásra kellene, élménymotornak ott a viffer. Mondjuk a varával meg földútra is le lehetne menni... hmm. Meg két henger, karbantartásigénye nemtom milyen. Hogyhogy ilyen olcsó a gép? Nem nagyon láttam belőle használt eladó példányokat, de azok se voltak ennyire olcsók, inkább kétszer ennyi.

Mindenesetre bogarat tettél a fülembe.

Szerző:  zöldi [ 2009. február 11. 12:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

mzsombor írta:
Olajcsere 2500-anként ezekben a kis gépekben?? Pedig már örültem, hogy csak 1l kell bele...



Tegnap láttam szakinál egy készülő Varadero 125-öt. asszem 4 kiló körüli ára mondott rá. Érdekel?

Szerző:  zöldi [ 2009. február 11. 9:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

kolixx írta:
Teszkóba is csak azért mész a nagymotorral, hogy a csajoknak villoghass :fejre:


Neeeem, arra ott a Dákó!

Szerző:  szotyi [ 2009. február 11. 0:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

kolixx írta:
Teszkóba is csak azért mész a nagymotorral, hogy a csajoknak villoghass :fejre:

:lol: :lol: :lol: =D>

Szerző:  kolixx [ 2009. február 10. 19:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Teszkóba is csak azért mész a nagymotorral, hogy a csajoknak villoghass :fejre:

Szerző:  zöldi [ 2009. február 10. 14:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Igen, mert nincs olajszűrőjük, meg az olajtér is minike, van amelyiknak csak 0.8dl. De nem halsz bele, én pl évente megyek 3000-et a Simsonnal, pedig ha csak nem kell teszkózni, azzal megyek télen nyáron.

Szerző:  mzsombor [ 2009. február 10. 14:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Olajcsere 2500-anként ezekben a kis gépekben?? Pedig már örültem, hogy csak 1l kell bele...

Szerző:  zöldi [ 2009. február 10. 11:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Akkor venni kell egy olyat, meg kereni egy alkuképes honda kereskedőt, aki megdob mellé sisakkal, dzsekivel/dobozzal/ akármivel. Tényleg röhejes áraik vannak használtan. (Bezzeg a nagy banditok 4 évesen az új áruk feléért mennek el.) Ha meg nem cseréltek olajat 2500-ként, akkor hamar meglátni a főtengelyt ezekben is.

Szerző:  mzsombor [ 2009. február 10. 10:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Najah, bandit fenntartására ráment mégegyszer a benzinköltségem. Pedig nem eszik keveset... Viszont ezek a 125-ösök se olcsók. 550 újonnan ez az új CBF125-ös, de nem kerülnek sokkal kevesebbe a használt CB-k sem sajnos.

Szerző:  zöldi [ 2009. február 10. 10:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

Mint napi szinten Simsonnal büntető, szerintem elég a 1254T. Az már elmegy 80-at tartósan. Yam SR/Trailway,Suzuki GN/TU, Honda CG, esetleg egy Ybrahim, mind nyerő Meg a Kisbandit akkor lesz mocskos drága, mikor láncot+gumit+ fékbetétet kell rá venni, mert a városban minden 3szoros sebességgel amortizálódik.
Mondjuk ha minden mindegy lenne, én 125-250-es 4T robogót vennék fejtetőig érő plekóval :D

Szerző:  csomy [ 2009. február 10. 10:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Általános

A banditban legalább van egy kis tartalék, ha szükség lenne rá.
Egy kis 125ben semmi nincs, max lendület.

Oldal: 39 / 41 Időzóna: UTC [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/