|
Pontos idő: 2024. április 23. 7:25
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Extrák motorra
Apropó szinkron: újra van lelkes hallgatóm, aki a szinkronteszter projektet tovább viszi. Az előző kör tanulságait levonva, készül a Bandit-BME szinkronteszter 2.0
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2013. február 28. 11:20 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Extrák motorra
Ja-ja, drága a gyógyszer nem tudtam kiváltani a napi adagot, gondoltam kicsit felpörgetem a fórumot. Végül is én nyugszom le, vagy a csapat pörög fel... lényeg a szinkron.
|
2013. február 26. 8:54 |
|
|
Bagi
Motor: Ducati MTS V4 PP
|
Re: Extrák motorra
kicsit stresszesek a napjaid?
_________________ ------------------------------------------------------------------- - = Üdv Bagi = -
|
2013. február 24. 22:03 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Extrák motorra
Örulök neki hogy eljutottam az evulucio azon szakaszába melyben rendesen tudok ulni a motoron
|
2013. február 24. 14:06 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Extrák motorra
Átmeneti ideig történő elhajlások tolerálhatók, főleg, ha elég hosszú az illető karja, ahhoz hogy a normál vérkeringés fenntartásához szükséges magasságban pozicionálja a biker fejét. Ja, és a Fogarasoktól a Stelvioig karistolt ebben az aszkéta pozícióban.
|
2013. február 23. 19:25 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Extrák motorra
Zoli írta: Az ember mióta lejött a fáról, a fejét magasabban hordja, mint a seggét.
|
2013. február 23. 18:52 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Extrák motorra
|
2013. február 23. 17:35 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Extrák motorra
Zoli írta: Sportgépem lenne ... Rendes motorra ... Nem vagy te egy kicsit motor-rasszista ?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2013. február 23. 14:09 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Extrák motorra
Sportgépem lenne, és utassal akarnám használni, kipróbálnám. Rendes motorra sztem fölösleges, valszeg el sem érné az utas.
|
2013. február 22. 10:58 |
|
|
Kopibálint
|
Re: Extrák motorra
Sziasztok! Mi a véleményetek a tankra szerelhető utaskapaszkodókról? Használ valaki ilyet? Feltennétek a motorotokra? Találtam egy videót: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... orra-55402 -ez egy drágább fajta. Van egyszerűbb is 35 ezerért. Várom a véleményeteket!
|
2013. február 22. 10:50 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Extrák motorra
Kérdezd Kareszt, ő a nagy szakértő ebben a kérdésben Tommyqa írta: Sziasztok! R Tamás vagyok Budapestről, és egy 1,2-es Bandika nyergében találtam magamat idén nyár végétől kezdve. Egyenlőre ismerkedünk egymással, amíg jó idő volt néha elvitt engem levegőzni. Friss hús vagyok a motoros társadalomban, de ez nem zárja ki, hogy lelki ismeretesen gondozzam a paripát. Igyekszem sokat olvasni és előbb megkeresni a felmerülő kérdéseimre a választ itt a fórumon, de lehet hogy néha átsiklom a lényeg felett, ezért sorry ha mégis olyan dolog után érdeklődöm amit ezerszer megrágtatok! A fokozatkijelzővel kapcsolatban volna is pár dolog, ami számomra nem tiszta: 1. Nekem nem 3 vezeték van(piros, zöld kék), hanem plusz még 1 szál fekete színű, ami a jeladó közepén lévő érintkezőbe van beforrasztva (2002 évjárat GSF 1200S k2). Ez a szál miért felelős? 2. Jól gondolom, hogy amelyik érintkezőn eredetileg is volt vezeték (Pl: üres és 1. fokozat) oda ugyan abba az érintkezőbe beforrasztom a fokozat kijelző üres és 1. fokozathoz tartozó szálát a már meglévő gyári mellé? Tehát akkor marad a gyári vezetékezés az adott érintkezőkön, és melléjük beforrasztom az új szálalak is, amik mennek a 7 szegmenses kijelzőhöz? 3. Esetleg nincs valakinek egy robbantott ábrája a fordulatszám mérőbe való fokozatkijelző beépítéséről?
Válaszotokat előre is megköszönöm!
Üdv: Tommyqa
Kívánok mindenkinek széles utat és gumi fákat!
Üdv: Tommyqa
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2012. december 23. 16:42 |
|
|
Goblinfatyu
|
Re: Extrák motorra
Tommyqa írta: Sziasztok!
Tamás vagyok Budapestről, és egy 1,2-es Bandika nyergében találtam magamat idén nyár végétől kezdve. Egyenlőre ismerkedünk egymással, amíg jó idő volt néha elvitt engem levegőzni. Friss hús vagyok a motoros társadalomban, de ez nem zárja ki, hogy lelki ismeretesen gondozzam a paripát. Igyekszem sokat olvasni és előbb megkeresni a felmerülő kérdéseimre a választ itt a fórumon, de lehet hogy néha átsiklom a lényeg felett, ezért sorry ha mégis olyan dolog után érdeklődöm amit ezerszer megrágtatok! A fokozatkijelzővel kapcsolatban volna is pár dolog, ami számomra nem tiszta: 1. Nekem nem 3 vezeték van(piros, zöld kék), hanem plusz még 1 szál fekete színű, ami a jeladó közepén lévő érintkezőbe van beforrasztva (2002 évjárat GSF 1200S k2). Ez a szál miért felelős? 2. Jól gondolom, hogy amelyik érintkezőn eredetileg is volt vezeték (Pl: üres és 1. fokozat) oda ugyan abba az érintkezőbe beforrasztom a fokozat kijelző üres és 1. fokozathoz tartozó szálát a már meglévő gyári mellé? Tehát akkor marad a gyári vezetékezés az adott érintkezőkön, és melléjük beforrasztom az új szálalak is, amik mennek a 7 szegmenses kijelzőhöz? 3. Esetleg nincs valakinek egy robbantott ábrája a fordulatszám mérőbe való fokozatkijelző beépítéséről?
Válaszotokat előre is megköszönöm!
Üdv: Tommyqa
Kívánok mindenkinek széles utat és gumi fákat!
Üdv: Tommyqa Szerintem ilyenre gondoltál: https://plus.google.com/photos/106899212849394141007/albums/5691197903486847873?banner=pwa
|
2012. december 23. 10:39 |
|
|
Tommyqa
Motor: 1,2-es Bandika S 2002
|
Re: Extrák motorra
Sziasztok!
Tamás vagyok Budapestről, és egy 1,2-es Bandika nyergében találtam magamat idén nyár végétől kezdve. Egyenlőre ismerkedünk egymással, amíg jó idő volt néha elvitt engem levegőzni. Friss hús vagyok a motoros társadalomban, de ez nem zárja ki, hogy lelki ismeretesen gondozzam a paripát. Igyekszem sokat olvasni és előbb megkeresni a felmerülő kérdéseimre a választ itt a fórumon, de lehet hogy néha átsiklom a lényeg felett, ezért sorry ha mégis olyan dolog után érdeklődöm amit ezerszer megrágtatok! A fokozatkijelzővel kapcsolatban volna is pár dolog, ami számomra nem tiszta: 1. Nekem nem 3 vezeték van(piros, zöld kék), hanem plusz még 1 szál fekete színű, ami a jeladó közepén lévő érintkezőbe van beforrasztva (2002 évjárat GSF 1200S k2). Ez a szál miért felelős? 2. Jól gondolom, hogy amelyik érintkezőn eredetileg is volt vezeték (Pl: üres és 1. fokozat) oda ugyan abba az érintkezőbe beforrasztom a fokozat kijelző üres és 1. fokozathoz tartozó szálát a már meglévő gyári mellé? Tehát akkor marad a gyári vezetékezés az adott érintkezőkön, és melléjük beforrasztom az új szálalak is, amik mennek a 7 szegmenses kijelzőhöz? 3. Esetleg nincs valakinek egy robbantott ábrája a fordulatszám mérőbe való fokozatkijelző beépítéséről?
Válaszotokat előre is megköszönöm!
Üdv: Tommyqa
Kívánok mindenkinek széles utat és gumi fákat!
Üdv: Tommyqa
|
2012. november 8. 23:40 |
|
|
Rudi
|
Re: Extrák motorra
Van egy eladó vadiúj selyemfényű fekete Fehling bukócső..Bandit 1200N/S, 1996-2006 közöttiekhez. Ár megegyezés szerint. 30-3572549
|
2012. október 23. 12:32 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Extrák motorra
Megtisztelő, de ha őszinte vagyok ennyi elismerést az úttörő munkáért - amit a fokozatkijelző népszerűsítése terén megtettem - csak megérdemeltem )))
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2012. április 22. 21:51 |
|
|
Bagi
Motor: Ducati MTS V4 PP
|
Re: Extrák motorra
karesz írta: Most kutyául nem értem a problémátokat, de felfedem az inkognitómat: az állam ugyan nem , de a Jánosa Károly én vagyok ...nekünk azért te vagy XIV. Karesz!
_________________ ------------------------------------------------------------------- - = Üdv Bagi = -
|
2012. április 20. 8:14 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Extrák motorra
Most kutyául nem értem a problémátokat, de felfedem az inkognitómat: az állam ugyan nem , de a Jánosa Károly én vagyok
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2012. április 19. 21:33 |
|
|
Pali79
|
Re: Extrák motorra
Mondtam már: neten keresgélj! De nem csak az általad említett típusé jó, az enyém egy régi gsx-r ből származik, minden régebbi suzukié jó bele.
|
2012. április 13. 13:40 |
|
|
magus
|
Re: Extrák motorra
ferenczattila90@freemail.hu az email címem, még egy kérdés jeladó után hol érdemes szétnézni?
|
2012. április 13. 13:05 |
|
|
Pali79
|
Re: Extrák motorra
A kijelzőn a 7 szegmensnek egy közös pontja van ami általában az anód és minden szegmensnek külön van a katódja. Nem mindegy, hogy a közös anódoshoz van a leírás vagy közös katódhoz mert fordítva kell a diódákat betenni.
Nekem van normális leírásom, ha adsz egy email címet elküldöm este.
Én ha jól emlékszem a google-ba írtam be, hogy "sebességváltó jeladó suzuki" vagy ilyesmi.
|
2012. április 13. 13:01 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|