Pontos idő: 2018. június 23. 5:35




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 169 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
 Extrák motorra 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Apropó szinkron: újra van lelkes hallgatóm, aki a szinkronteszter projektet tovább viszi. Az előző kör tanulságait levonva, készül a Bandit-BME szinkronteszter 2.0 :D

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2013. február 28. 11:20
Profil YIM
Avatar

Motor: R 1200 R
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Ja-ja, drága a gyógyszer :D nem tudtam kiváltani a napi adagot, gondoltam kicsit felpörgetem a fórumot. Végül is én nyugszom le, vagy a csapat pörög fel... lényeg a szinkron. :twisted: :D


2013. február 26. 8:54
Profil
Avatar

Motor: R 1200GS
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Zoli írta:
Az ember mióta lejött a fáról, a fejét magasabban hordja, mint a seggét. :moci: ;)
Ja, és nem a füle fölött kapaszkodik. :D Csak, hogy a másik szegmensből is szerezzek haragosokat. ;) ;) ;)


:shock:
kicsit stresszesek a napjaid?
:lol:

_________________
-------------------------------------------------------------------
- = Üdv Bagi = -


2013. február 24. 22:03
Profil
Avatar

Motor: Kawasaki versys 650
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Örulök neki hogy eljutottam az evulucio azon szakaszába melyben rendesen tudok ulni a motoron :D


2013. február 24. 14:06
Profil
Avatar

Motor: R 1200 R
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Átmeneti ideig történő elhajlások tolerálhatók, főleg, ha elég hosszú az illető karja, ahhoz hogy a normál vérkeringés fenntartásához szükséges magasságban pozicionálja a biker fejét. :motor2:
Ja, és a Fogarasoktól a Stelvioig karistolt ebben az aszkéta pozícióban. :szaguld:


2013. február 23. 19:25
Profil
Avatar

Motor: Kawasaki versys 650
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Zoli írta:
Az ember mióta lejött a fáról, a fejét magasabban hordja, mint a seggét.


:shock:


2013. február 23. 18:52
Profil
Avatar

Motor: R 1200 R
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Az ember mióta lejött a fáról, a fejét magasabban hordja, mint a seggét. :moci: ;)
Ja, és nem a füle fölött kapaszkodik. :D Csak, hogy a másik szegmensből is szerezzek haragosokat. ;) ;) ;)


2013. február 23. 17:35
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Zoli írta:
Sportgépem lenne ... Rendes motorra ...

Nem vagy te egy kicsit motor-rasszista ? :D

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2013. február 23. 14:09
Profil YIM
Avatar

Motor: R 1200 R
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Sportgépem lenne, és utassal akarnám használni, kipróbálnám. Rendes motorra sztem fölösleges, valszeg el sem érné az utas.


2013. február 22. 10:58
Profil
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Sziasztok! Mi a véleményetek a tankra szerelhető utaskapaszkodókról? Használ valaki ilyet? Feltennétek a motorotokra? Találtam egy videót: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... orra-55402 -ez egy drágább fajta. Van egyszerűbb is 35 ezerért. Várom a véleményeteket!


2013. február 22. 10:50
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250N ( black )
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Kérdezd Kareszt, ő a nagy szakértő ebben a kérdésben :D :)



Tommyqa írta:
Sziasztok!
R
Tamás vagyok Budapestről, és egy 1,2-es Bandika nyergében találtam magamat idén nyár végétől kezdve. Egyenlőre ismerkedünk egymással, amíg jó idő volt néha elvitt engem levegőzni. Friss hús vagyok a motoros társadalomban, de ez nem zárja ki, hogy lelki ismeretesen gondozzam a paripát. Igyekszem sokat olvasni és előbb megkeresni a felmerülő kérdéseimre a választ itt a fórumon, de lehet hogy néha átsiklom a lényeg felett, ezért sorry ha mégis olyan dolog után érdeklődöm amit ezerszer megrágtatok!
A fokozatkijelzővel kapcsolatban volna is pár dolog, ami számomra nem tiszta:
1. Nekem nem 3 vezeték van(piros, zöld kék), hanem plusz még 1 szál fekete színű, ami a jeladó közepén lévő érintkezőbe van beforrasztva (2002 évjárat GSF 1200S k2). Ez a szál miért felelős?
2. Jól gondolom, hogy amelyik érintkezőn eredetileg is volt vezeték (Pl: üres és 1. fokozat) oda ugyan abba az érintkezőbe beforrasztom a fokozat kijelző üres és 1. fokozathoz tartozó szálát a már meglévő gyári mellé? Tehát akkor marad a gyári vezetékezés az adott érintkezőkön, és melléjük beforrasztom az új szálalak is, amik mennek a 7 szegmenses kijelzőhöz?
3. Esetleg nincs valakinek egy robbantott ábrája a fordulatszám mérőbe való fokozatkijelző beépítéséről?

Válaszotokat előre is megköszönöm!

Üdv: Tommyqa

Kívánok mindenkinek széles utat és gumi fákat!

Üdv: Tommyqa

_________________
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !


2012. december 23. 16:42
Profil
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Tommyqa írta:
Sziasztok!

Tamás vagyok Budapestről, és egy 1,2-es Bandika nyergében találtam magamat idén nyár végétől kezdve. Egyenlőre ismerkedünk egymással, amíg jó idő volt néha elvitt engem levegőzni. Friss hús vagyok a motoros társadalomban, de ez nem zárja ki, hogy lelki ismeretesen gondozzam a paripát. Igyekszem sokat olvasni és előbb megkeresni a felmerülő kérdéseimre a választ itt a fórumon, de lehet hogy néha átsiklom a lényeg felett, ezért sorry ha mégis olyan dolog után érdeklődöm amit ezerszer megrágtatok!
A fokozatkijelzővel kapcsolatban volna is pár dolog, ami számomra nem tiszta:
1. Nekem nem 3 vezeték van(piros, zöld kék), hanem plusz még 1 szál fekete színű, ami a jeladó közepén lévő érintkezőbe van beforrasztva (2002 évjárat GSF 1200S k2). Ez a szál miért felelős?
2. Jól gondolom, hogy amelyik érintkezőn eredetileg is volt vezeték (Pl: üres és 1. fokozat) oda ugyan abba az érintkezőbe beforrasztom a fokozat kijelző üres és 1. fokozathoz tartozó szálát a már meglévő gyári mellé? Tehát akkor marad a gyári vezetékezés az adott érintkezőkön, és melléjük beforrasztom az új szálalak is, amik mennek a 7 szegmenses kijelzőhöz?
3. Esetleg nincs valakinek egy robbantott ábrája a fordulatszám mérőbe való fokozatkijelző beépítéséről?

Válaszotokat előre is megköszönöm!

Üdv: Tommyqa

Kívánok mindenkinek széles utat és gumi fákat!

Üdv: Tommyqa

Szerintem ilyenre gondoltál:https://plus.google.com/photos/106899212849394141007/albums/5691197903486847873?banner=pwa


2012. december 23. 10:39
Profil

Motor: 1,2-es Bandika S 2002
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Sziasztok!

Tamás vagyok Budapestről, és egy 1,2-es Bandika nyergében találtam magamat idén nyár végétől kezdve. Egyenlőre ismerkedünk egymással, amíg jó idő volt néha elvitt engem levegőzni. Friss hús vagyok a motoros társadalomban, de ez nem zárja ki, hogy lelki ismeretesen gondozzam a paripát. Igyekszem sokat olvasni és előbb megkeresni a felmerülő kérdéseimre a választ itt a fórumon, de lehet hogy néha átsiklom a lényeg felett, ezért sorry ha mégis olyan dolog után érdeklődöm amit ezerszer megrágtatok!
A fokozatkijelzővel kapcsolatban volna is pár dolog, ami számomra nem tiszta:
1. Nekem nem 3 vezeték van(piros, zöld kék), hanem plusz még 1 szál fekete színű, ami a jeladó közepén lévő érintkezőbe van beforrasztva (2002 évjárat GSF 1200S k2). Ez a szál miért felelős?
2. Jól gondolom, hogy amelyik érintkezőn eredetileg is volt vezeték (Pl: üres és 1. fokozat) oda ugyan abba az érintkezőbe beforrasztom a fokozat kijelző üres és 1. fokozathoz tartozó szálát a már meglévő gyári mellé? Tehát akkor marad a gyári vezetékezés az adott érintkezőkön, és melléjük beforrasztom az új szálalak is, amik mennek a 7 szegmenses kijelzőhöz?
3. Esetleg nincs valakinek egy robbantott ábrája a fordulatszám mérőbe való fokozatkijelző beépítéséről?

Válaszotokat előre is megköszönöm!

Üdv: Tommyqa

Kívánok mindenkinek széles utat és gumi fákat!

Üdv: Tommyqa


2012. november 8. 23:40
Profil
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Van egy eladó vadiúj selyemfényű fekete Fehling bukócső..Bandit 1200N/S, 1996-2006 közöttiekhez. Ár megegyezés szerint. 30-3572549


2012. október 23. 12:32
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Megtisztelő, de ha őszinte vagyok ennyi elismerést az úttörő munkáért - amit a fokozatkijelző népszerűsítése terén megtettem - csak megérdemeltem :))))

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2012. április 22. 21:51
Profil Honlap
Avatar

Motor: R 1200GS
Hozzászólás Re: Extrák motorra
karesz írta:
Most kutyául nem értem a problémátokat, de felfedem az inkognitómat: az állam ugyan nem , de a Jánosa Károly én vagyok


...nekünk azért te vagy XIV. Karesz! :) :)

_________________
-------------------------------------------------------------------
- = Üdv Bagi = -


2012. április 20. 8:14
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Most kutyául nem értem a problémátokat, de felfedem az inkognitómat: az állam ugyan nem , de a Jánosa Károly én vagyok

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2012. április 19. 21:33
Profil Honlap
Avatar
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Mondtam már: neten keresgélj! De nem csak az általad említett típusé jó, az enyém egy régi gsx-r ből származik, minden régebbi suzukié jó bele.


2012. április 13. 13:40
Profil Honlap
Hozzászólás Re: Extrák motorra
ferenczattila90@freemail.hu az email címem, még egy kérdés jeladó után hol érdemes szétnézni?


2012. április 13. 13:05
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Extrák motorra
A kijelzőn a 7 szegmensnek egy közös pontja van ami általában az anód és minden szegmensnek külön van a katódja. Nem mindegy, hogy a közös anódoshoz van a leírás vagy közös katódhoz mert fordítva kell a diódákat betenni.

Nekem van normális leírásom, ha adsz egy email címet elküldöm este.

Én ha jól emlékszem a google-ba írtam be, hogy "sebességváltó jeladó suzuki" vagy ilyesmi.


2012. április 13. 13:01
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 169 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség