Pontos idő: 2018. október 22. 17:33




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 169 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő
 Extrák motorra 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: Extrák motorra
neharagudj hülye kérdés volt. én is azt a 35 diódás kapcsolási rajzot láttam ami van pl a Jánosa Károly féle jegyzetben ugyan ez van az angol leírásban is csak furcsálltam hogy tényleg annyi kell-e. Gyárilag csak az üres van bekötve. tehát a 2-es 3-ast nem is kelle bekötnöm a gyújtáshoz.
Viszont a ledkijelzőnél még mit kelle bekötni a 7 kábelen kívül?
Illetve hol nézzek szét bontott jeladót keresve mert azt írták hogy a gv1400 cavalcade jeladója passzol és akkor nem is kell fúrkálni.


2012. április 13. 10:49
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Linkeld be légyszíves az a leírást hol láttad, mert az enyémen valami 35 db egyenirányító dióda van, a 7 db-t nem tudom hova tenni. :roll: Én is inkább vettem egy bontott jeladót a netről. A meglévő vezetékekből csak az üreset kell meghagyni, hogy az oldaltámasz kapcsolója működni tudjon.


2012. április 13. 6:36
Profil Honlap
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Szia
Susuki gsxf 750-re szeretném megcsinálni. ehez valószínüleg kerítek valahonnan gyári jeladót mert nem biztos hogy jó kitudom fúrni a régit...
Elektronikához hülye vagyok és a kapcsolási rajzot-sem értem teljesen ami a prezentációban van pl miért nem elég csak 7 egyenirányító a jeladó 7 kimenő kábelén, miért van a 2-es 3-as a gyújtáshoz kötve illetve hogy nekem kell-e olyan? A led kijelző a b c d e f g lábain kívül melyekre és mit kell bekötni? Gondolom kell neki táp, de azon kívül kell-e még valami?
Kb idáig jutottam józan paraszt ésszel és a fórum olvasgatásával. Sajnos nekem a kapcsolási rajz nemigazán mond sok mindent.


2012. április 12. 20:16
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Először tisztázzuk, hogy milyen motorra szeretnéd, mert az nagyon nem mindegy.


2012. április 12. 19:26
Profil Honlap
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Sziasztok
Olvastam a fokozatkijelzőről elolvastam a Jánosa Károly féle illetve az angol leírást is de nekem még nem teljesen világos. Valaki tudna ebben segíteni egy kicsit konkrétabb leírást adni főként a vezérlésről, a jeladó és a led kijelző összekapcsolásáról?


2012. április 12. 18:28
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Tangerine írta:
Pityi74 írta:
Szegényes angolságommal azt vélem kiolvasni,hogy ennek 1000cc fölött van hatása,értelme?

Nem. Ez egy plusz funció (a TRE-n felül), ami a végsebesség korlátozást is kiiktatja. Ennek a bandinál nincs jelentősége, mert nincs benne ilyen. 1000-res gixxerben, hayabusában, b-kingben, stb. van ilyesmi, hogy 300-nál ne lehessen vele többet menni. B-Kingnél asszem 260 körül van a limit.

Akkor lehet, hogy nem is kéne kiiktatni. Tapasztalataim alapján olyan sebességhez olyan futómű, pálya és tudás is szükséges és ez a hármas egyszerre ritkán jön össze :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. október 3. 19:29
Profil ICQ
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Extrák motorra
zöldi írta:
Kikötöttem én is, a karbisban is van.

Ez esetben rosszul tippeltem :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. október 3. 19:27
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Pityi74 írta:
Szegényes angolságommal azt vélem kiolvasni,hogy ennek 1000cc fölött van hatása,értelme?

Nem. Ez egy plusz funció (a TRE-n felül), ami a végsebesség korlátozást is kiiktatja. Ennek a bandinál nincs jelentősége, mert nincs benne ilyen. 1000-res gixxerben, hayabusában, b-kingben, stb. van ilyesmi, hogy 300-nál ne lehessen vele többet menni. B-Kingnél asszem 260 körül van a limit.


2011. október 3. 18:22
Profil
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Yoss írta:
A környezetvédelmi tiltás szerintem csak injektoros gépeken létezik. A karburátort nem vezérli komputer. Ha jól tudom.



Kikötöttem én is, a karbisban is van.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. október 3. 18:17
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Pali79 írta:
A karbit valóban nem, de 2-es, 3-as fokozatba előbb tilt a gyújtás, asszem.

Nem a tiltási fordulatot buzerálja, hanem a gyújtási időzítést. Gondolom a korlátozás az előgyújtással operál (timing retard) (szerintem kisebbre veszi, mikor aktív). Ez a kütyü meg ezt meghiúsítja. (TRE = timing retard eliminator).


2011. október 3. 18:16
Profil
Avatar

Motor: GSF650SA
Hozzászólás Re: Extrák motorra
http://www.healtech-electronics.com/

ezen az oldalon olvasható,hogy:The built-in Advanced TRE improves part-throttle response in lower gears. It will also improve low end torque at full throttle and disable the speed limiter on 1000cc+ Suzuki bikes. ATRE is a switchable, remappable and automatic TRE.

Szegényes angolságommal azt vélem kiolvasni,hogy ennek 1000cc fölött van hatása,értelme?

Igazából csak azért dilemmázok,mert nekem a kicsi kijelzős a szimpatikusabb(jobban,szebben fel tudnám rakni),de a limit kiiktatósnak nagyon nagy a kijelzője(1"),az áruk egyforma.

(a moci 2008-as (injektoros))


2011. október 3. 14:54
Profil
Avatar
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Yoss írta:
A környezetvédelmi tiltás szerintem csak injektoros gépeken létezik. A karburátort nem vezérli komputer. Ha jól tudom.

A karbit valóban nem, de 2-es, 3-as fokozatba előbb tilt a gyújtás, asszem.


2011. október 3. 13:26
Profil Honlap
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Pali79 írta:
Pityi74 írta:
Azt szeretném megkérdezni,hogy a van e értelme olyan fokozatkijelzőt venni,ami megszünteti a környezetvédelmi tiltást?Másoktól azt hallottam,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentősége.

Hát én kivettem azokat a vezetékeket, de nincs érezhető hatása. :roll: Legalábbis én nem érzem.

A környezetvédelmi tiltás szerintem csak injektoros gépeken létezik. A karburátort nem vezérli komputer. Ha jól tudom.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. október 3. 12:46
Profil ICQ
Avatar
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Pityi74 írta:
Azt szeretném megkérdezni,hogy a van e értelme olyan fokozatkijelzőt venni,ami megszünteti a környezetvédelmi tiltást?Másoktól azt hallottam,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentősége.

Hát én kivettem azokat a vezetékeket, de nincs érezhető hatása. :roll: Legalábbis én nem érzem.


2011. október 3. 12:29
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF650SA
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Hi all!

Azt szeretném megkérdezni,hogy a van e értelme olyan fokozatkijelzőt venni,ami megszünteti a környezetvédelmi tiltást?Másoktól azt hallottam,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentősége.

Köszi!


2011. október 3. 11:44
Profil
Avatar

Motor: Suzuki, Yamahák, Mini Riga
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Vegyétek le az idmot, kaptok érte lámpástól egy 100-ast, feldobtok egy kerek lámpát, és kész a gyönyörű dobálásmentes motorka :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2011. szeptember 30. 9:33
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Pityi74 írta:
Szia Yoss,

Igazad lehet,nekem is kilóg a lóláb.Még körüljárom a témát párszor.Neked gyári plexi van?

üdv

Az. Ráadásul 187 magas vagyok, dobálja is a fejem a szél :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 30. 7:28
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSF650SA
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Szia Yoss,

Igazad lehet,nekem is kilóg a lóláb.Még körüljárom a témát párszor.Neked gyári plexi van?

üdv


2011. szeptember 29. 19:47
Profil
Avatar

Motor: R1200GS LC
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Pityi74 írta:
Hi,
mégis verseny plexiként hírdetik. :!: :?:

Láttál te már superbikeot/versenygépet olyan plexivel, aminek felkunkorodik a vége?
Én még nem.

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2011. szeptember 28. 20:27
Profil ICQ
Avatar

Motor: GSF650SA
Hozzászólás Re: Extrák motorra
Hi,

mégis verseny plexiként hírdetik. :!: :?:


2011. szeptember 28. 19:21
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 169 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség