Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szerző |
Üzenet |
icebandit
Motor: 1,2 bandit
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
olajszintet meleg motoron nézzetek, akkor kell a két nívószint közé esnie. ha már sokat áll (pl. két nap) akkor előfordul, hogy a max. fölé fog esni, főleg akkor ha a meleg motor szintje is a max. felé hajaz. a meleg motoron való nézést úgy gondoltam, hogy az üzem meleg motort leállítod és kb. 2-5 perc múlva kell megnézni. a gépkönyvek is így írják!! olajat annyit töltsetek bele amit szintén a gépkönyv ír!!
|
2009. április 8. 17:47 |
|
|
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hunter írta: T3v3 írta: ....ezért szoktam én egy kicsit jobbra balra megdönteni közben, továbbá nembiztos hogy megvan a vízszint ott ahol nézed. Ha egy picit döntesz a gépen már az sokat számít. mondjuk például valami jó kanyargós úton! Egy S kanyar pont megteszi! Jobbra-Balra. Wehehehehehehehe Középállványon vaze
|
2009. április 8. 9:51 |
|
|
Istilove
Motor: GSF 650 SA K8
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szevasztok!
Szereztem 20 ml -es fecskendot + festo pneum. csovet, pont racuppan a fecsire.... delutan jol nekiallok a betolton "kitolteni" es meglatjuk mi is tortenik.... sirok zokogok, h markaszervizben ilyen siman megtortenik, meg ra is kerdeztem.... a lenyeg: Kitartast! koszi Udv Isti
|
2009. április 8. 9:13 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
T3v3 írta: ....ezért szoktam én egy kicsit jobbra balra megdönteni közben, továbbá nembiztos hogy megvan a vízszint ott ahol nézed. Ha egy picit döntesz a gépen már az sokat számít. mondjuk például valami jó kanyargós úton! Egy S kanyar pont megteszi! Jobbra-Balra. Wehehehehehehehe
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. április 8. 8:56 |
|
|
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kolixx írta: Nem kell. A szűrő miatt pluszba kb fél litert szoktak tenni. A maradék két decit meg amúgy sem tudod leengedni, az majd elég. Szerintem a 3.8 akkor is sok. Úgy tudom a szűrőre 2 decit szoktak rászámolni, de fél litert biztos nem vesz fel. Ticu írta: Nekem alapból 3,3 van írva, szűrővel 3,5 ( a kezelésiben). Ezt követve beletoltam ennyit és a kémlelő nyíláson csak egy minimális kis lég buborékot látok, tehát majdnam csak olajat. Most akkor minek van a max jelölés ha a gyár ettől többet ír??? Bődület! Mert valószínű hogy az előző sem jött ki teljesen belőle. Ezért szoktam én egy kicsit jobbra balra megdönteni közben, továbbá nembiztos hogy megvan a vízszint ott ahol nézed. Ha egy picit döntesz a gépen már az sokat számít.
|
2009. április 8. 7:15 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nekem alapból 3,3 van írva, szűrővel 3,5 ( a kezelésiben). Ezt követve beletoltam ennyit és a kémlelő nyíláson csak egy minimális kis lég buborékot látok, tehát majdnam csak olajat. Most akkor minek van a max jelölés ha a gyár ettől többet ír??? Bődület!
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. április 8. 6:51 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nem kell. A szűrő miatt pluszba kb fél litert szoktak tenni. A maradék két decit meg amúgy sem tudod leengedni, az majd elég.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. április 8. 6:14 |
|
|
Istilove
Motor: GSF 650 SA K8
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kolixx írta: A motoron írja, hogy mennyi kell bele, az olajbetöltő nyílás környékén. Gondolom szűrőt is cserélt a szerelő, nem árt, ha kicsit többet töltött bele mint a névleges. haliho! ott 3,0 liter all, zert nem ertem...ra is kerdeztem, h nem-e lesz ez kicsit sok......? akkor jol leengedek fel lityit. koszi Udv Isti
|
2009. április 8. 5:24 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
A motoron írja, hogy mennyi kell bele, az olajbetöltő nyílás környékén. Gondolom szűrőt is cserélt a szerelő, nem árt, ha kicsit többet töltött bele mint a névleges.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. április 7. 21:47 |
|
|
Istilove
Motor: GSF 650 SA K8
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok! Voltam ma szervizbe (6ezres) es csak neztem butan, mikor 3,8 lityi olajat rakott a srac a 650-es K7 es vizes banditaba?! engedjek belole le? Tudna vki mondani nekem egy feltotesi adatot vizes bandithoz? koszi Udv Isti
|
2009. április 7. 20:37 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hunter írta: Egész pontosan túlfolyó! Hunter, az nem túlfolyó, hanem szellőző: "air vent hose", és a T idom amire megy pedig "air vent joint pipe". Szvsz, normál esetben itt nyomja ki a levegőt a karbiba befolyó benzin, különben a nyomástól nem tudna a benya bemenni. Az más kérdés, hogy szar tűszelep esetén a benya is itt tud (talán) legkönnyebben kimenni, de nem az a szerepe. Ha magasabbra van vezetve a cső vége, mint a karbi, akkor az is lehet, hogy a hengerekbe folyik a benya, vagy a légszűrőbe.
|
2009. április 7. 12:28 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ebben nem volt semmi kocsonya, vagy kifolyt szétszerelés közben. Ami kevés kosz volt, az egyben volt, és hozzá volt ragadva az úszóház aljához, úgy kellett lepattintani.
|
2009. április 7. 12:18 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Egyszer hoztak hozzám egy Babettát, az 3 évet állt, és nem akart beindulni. Szikra volt, szép, kövér. A karbiban viszont az úszóház pereméig állt a zöld kocsonya, de olyan, hogy a műszerészcsavarhúzó megállt benne. A benzinszűrő is hasonlóan nézett ki. De 3 órával később már 25-tel szaggatott. A mamika amíg használta, max annyival ment vele, annyi lett a vége is
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. április 7. 12:03 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Zöldi, köszi. Humbuk, kifelé kunkorodik. Ha belátni, akkor rosszul raktad össze, vagy szélesebb csapágyat tettél be.
|
2009. április 7. 11:20 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tangerine írta: humbuk írta: Tangerine, karbikat motor elrakása előtt nem engedted le, ugye? Nem. Kellett volna? Ja. Régen, mikor eltettem a motort télre, mindig leengedtem. Így meg elpárolog, és zselés retkes mutrát hagy maga után.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. április 7. 10:55 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
humbuk írta: Tangerine, karbikat motor elrakása előtt nem engedted le, ugye? Nem. Kellett volna? Na nem is szándékoztam 1 évig pihentetni a garázsban.
|
2009. április 7. 9:18 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ticu írta: az amolyan szellőző szerű... nem csatlakozik sehova Egész pontosan túlfolyó! Ha rákötötted a vákumra, nem csoda, hogy tele ment a légszűrő benyával! Ne kösd sehová, a másik cső nélküli csonkra is tegyél egy hasonló csövet és hátrafelé a légszűrőház mellett vezesd el, ha fennakad a tűszelep és nyitott állásban van a benzincsap, ezen távozik a drága benya a szabadba.
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. április 7. 8:43 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nem egy olyan vastagabb csőröl beszélünk mint amilyen vastag az üzemanyagtank hátsó/alsó felén lévő vastagabbik cső? (na ezt értelmezd ) Kb.: 30-40 cm-es darab és hátrafelé lóg a levegőszűrő két oldalán. Én is megijedtem, hogy az meg ott hova is megy, és az amolyan szellőző szerű... nem csatlakozik sehova
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. április 7. 8:31 |
|
|
zeph
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kösz a segitséget. amirol beszéltem az a 1-2 ill 3-4 karbi kozotti t elágazás felülről de az enyémen az egyik csonkról csüng egy cső a másik pedig szabadon van:( nem tudom hova kéne kötni így nem túl bizalomgerjesztő de megy tökéletesen.
|
2009. április 7. 8:06 |
|
|
humbuk
|
Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Francba, megint bal oldalit írtam... Jobb oldali. Bal oldalt a km-óra hajtás van:-)
|
2009. április 6. 20:50 |
|
|
|