Pontos idő: 2024. március 29. 5:56




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 147  Következő
 Segítség - műszaki kérdések [moderált] 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: 1,2 bandit
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
olajszintet meleg motoron nézzetek, akkor kell a két nívószint közé esnie. ha már sokat áll (pl. két nap) akkor előfordul, hogy a max. fölé fog esni, főleg akkor ha a meleg motor szintje is a max. felé hajaz. a meleg motoron való nézést úgy gondoltam, hogy az üzem meleg motort leállítod és kb. 2-5 perc múlva kell megnézni. a gépkönyvek is így írják!! olajat annyit töltsetek bele amit szintén a gépkönyv ír!!


2009. április 8. 17:47
Profil
Avatar

Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hunter írta:
T3v3 írta:
....ezért szoktam én egy kicsit jobbra balra megdönteni közben, továbbá nembiztos hogy megvan a vízszint ott ahol nézed. Ha egy picit döntesz a gépen már az sokat számít.


mondjuk például valami jó kanyargós úton! Egy S kanyar pont megteszi! Jobbra-Balra. Wehehehehehehehe :mrgreen:



Középállványon vaze :)


2009. április 8. 9:51
Profil

Motor: GSF 650 SA K8
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szevasztok!

Szereztem 20 ml -es fecskendot + festo pneum. csovet, pont racuppan a fecsire....
delutan jol nekiallok a betolton "kitolteni" es meglatjuk mi is tortenik....
sirok zokogok, h markaszervizben ilyen siman megtortenik, meg ra is kerdeztem....
a lenyeg:
Kitartast!
koszi
Udv
Isti


2009. április 8. 9:13
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
T3v3 írta:
....ezért szoktam én egy kicsit jobbra balra megdönteni közben, továbbá nembiztos hogy megvan a vízszint ott ahol nézed. Ha egy picit döntesz a gépen már az sokat számít.


mondjuk például valami jó kanyargós úton! Egy S kanyar pont megteszi! Jobbra-Balra. Wehehehehehehehe :mrgreen:

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. április 8. 8:56
Profil
Avatar

Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kolixx írta:
Nem kell. A szűrő miatt pluszba kb fél litert szoktak tenni. A maradék két decit meg amúgy sem tudod leengedni, az majd elég.


Szerintem a 3.8 akkor is sok. Úgy tudom a szűrőre 2 decit szoktak rászámolni, de fél litert biztos nem vesz fel.

Ticu írta:
Nekem alapból 3,3 van írva, szűrővel 3,5 ( a kezelésiben). Ezt követve beletoltam ennyit és a kémlelő nyíláson csak egy minimális kis lég buborékot látok, tehát majdnam csak olajat. Most akkor minek van a max jelölés ha a gyár ettől többet ír??? Bődület! :?


Mert valószínű hogy az előző sem jött ki teljesen belőle. Ezért szoktam én egy kicsit jobbra balra megdönteni közben, továbbá nembiztos hogy megvan a vízszint ott ahol nézed. Ha egy picit döntesz a gépen már az sokat számít.


2009. április 8. 7:15
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nekem alapból 3,3 van írva, szűrővel 3,5 ( a kezelésiben). Ezt követve beletoltam ennyit és a kémlelő nyíláson csak egy minimális kis lég buborékot látok, tehát majdnam csak olajat. Most akkor minek van a max jelölés ha a gyár ettől többet ír??? Bődület! :?

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. április 8. 6:51
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nem kell. A szűrő miatt pluszba kb fél litert szoktak tenni. A maradék két decit meg amúgy sem tudod leengedni, az majd elég.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2009. április 8. 6:14
Profil YIM

Motor: GSF 650 SA K8
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kolixx írta:
A motoron írja, hogy mennyi kell bele, az olajbetöltő nyílás környékén. Gondolom szűrőt is cserélt a szerelő, nem árt, ha kicsit többet töltött bele mint a névleges.


haliho!
ott 3,0 liter all, zert nem ertem...ra is kerdeztem, h nem-e lesz ez kicsit sok......?
akkor jol leengedek fel lityit.
koszi
Udv
Isti


2009. április 8. 5:24
Profil
Avatar

Motor: Yamaha XT 660 R '04
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
A motoron írja, hogy mennyi kell bele, az olajbetöltő nyílás környékén. Gondolom szűrőt is cserélt a szerelő, nem árt, ha kicsit többet töltött bele mint a névleges.

_________________
Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
Kép


2009. április 7. 21:47
Profil YIM

Motor: GSF 650 SA K8
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!
Voltam ma szervizbe (6ezres) es csak neztem butan, mikor 3,8 lityi olajat rakott a srac a 650-es K7 es vizes banditaba?! :shock:
engedjek belole le? Tudna vki mondani nekem egy feltotesi adatot vizes bandithoz?
koszi
Udv
Isti


2009. április 7. 20:37
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hunter írta:
Egész pontosan túlfolyó!

Hunter, az nem túlfolyó, hanem szellőző: "air vent hose", és a T idom amire megy pedig "air vent joint pipe".
Szvsz, normál esetben itt nyomja ki a levegőt a karbiba befolyó benzin, különben a nyomástól nem tudna a benya bemenni. Az más kérdés, hogy szar tűszelep esetén a benya is itt tud (talán) legkönnyebben kimenni, de nem az a szerepe. Ha magasabbra van vezetve a cső vége, mint a karbi, akkor az is lehet, hogy a hengerekbe folyik a benya, vagy a légszűrőbe.


2009. április 7. 12:28
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ebben nem volt semmi kocsonya, vagy kifolyt szétszerelés közben. Ami kevés kosz volt, az egyben volt, és hozzá volt ragadva az úszóház aljához, úgy kellett lepattintani.


2009. április 7. 12:18
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Egyszer hoztak hozzám egy Babettát, az 3 évet állt, és nem akart beindulni. Szikra volt, szép, kövér. A karbiban viszont az úszóház pereméig állt a zöld kocsonya, de olyan, hogy a műszerészcsavarhúzó megállt benne. A benzinszűrő is hasonlóan nézett ki. De 3 órával később már 25-tel szaggatott. A mamika amíg használta, max annyival ment vele, annyi lett a vége is :D

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 7. 12:03
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Zöldi, köszi.
Humbuk, kifelé kunkorodik.
Ha belátni, akkor rosszul raktad össze, vagy szélesebb csapágyat tettél be.


2009. április 7. 11:20
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tangerine írta:
humbuk írta:
Tangerine, karbikat motor elrakása előtt nem engedted le, ugye?

Nem. Kellett volna?


Ja. Régen, mikor eltettem a motort télre, mindig leengedtem. Így meg elpárolog, és zselés retkes mutrát hagy maga után.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. április 7. 10:55
Profil
Avatar

Motor: GSX 1400 K6
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
humbuk írta:
Tangerine, karbikat motor elrakása előtt nem engedted le, ugye?

Nem. Kellett volna?
Na nem is szándékoztam 1 évig pihentetni a garázsban. :(


2009. április 7. 9:18
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ticu írta:
az amolyan szellőző szerű... nem csatlakozik sehova


Egész pontosan túlfolyó!
Ha rákötötted a vákumra, nem csoda, hogy tele ment a légszűrő benyával! Ne kösd sehová, a másik cső nélküli csonkra is tegyél egy hasonló csövet és hátrafelé a légszűrőház mellett vezesd el, ha fennakad a tűszelep és nyitott állásban van a benzincsap, ezen távozik a drága benya a szabadba.

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. április 7. 8:43
Profil
Avatar

Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nem egy olyan vastagabb csőröl beszélünk mint amilyen vastag az üzemanyagtank hátsó/alsó felén lévő vastagabbik cső? (na ezt értelmezd :lol: ) Kb.: 30-40 cm-es darab és hátrafelé lóg a levegőszűrő két oldalán.
Én is megijedtem, hogy az meg ott hova is megy, és az amolyan szellőző szerű... nem csatlakozik sehova :!:

_________________
Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!


2009. április 7. 8:31
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kösz a segitséget. amirol beszéltem az a 1-2 ill 3-4 karbi kozotti t elágazás felülről
de az enyémen az egyik csonkról csüng egy cső a másik pedig szabadon van:( nem tudom hova kéne kötni így nem túl bizalomgerjesztő de megy tökéletesen.


2009. április 7. 8:06
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Francba, megint bal oldalit írtam... Jobb oldali. Bal oldalt a km-óra hajtás van:-)


2009. április 6. 20:50
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 147  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség