Szerző |
Üzenet |
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
véefer írta: Érdekes megoldás. Szerintem a blokkon belüli, olajban fürdő generátorok mind ilyen megoldásúak.
|
2013. szeptember 6. 9:07 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
A mágnesek a forgó részen vannak! A tekercsek az állórész, hogy ne kelljen szénkefe. Amúgy én sem biztos hogy cserélném, ha van rendes töltés. Persze csak az ára miatt! Gondolom nem lehet olcsó mulatság, főleg a motor értékéhez képest.
|
2013. szeptember 6. 9:05 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Motor
Nekem úgy tűnik,itt az állórész a forgórész.. Érdekes megoldás.
|
2013. szeptember 5. 10:24 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Motor
zöldi írta: No offense, de az az állórész, nem? Szóval semmi forgó tömeget nem észlelek a mágnesekben. Én így hagynám. Ha nem tölt rendesen, akkor persze nem... Ja, hogy állórész Akkor kb. mindegy ha egyébként tölt.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. szeptember 4. 14:35 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
No offense, de az az állórész, nem? Szóval semmi forgó tömeget nem észlelek a mágnesekben. Én így hagynám. Ha nem tölt rendesen, akkor persze nem...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. szeptember 4. 13:55 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Motor
Fehér írta: Be lestem a generátor dekni alá, hogy sérült e odabent valami. Amig fogadott, hogy az egyik mágnesből egy kb. kisujjnyi vastag rész letörött. Plusz egy másikon vékony repedés fut végig.. Mennyire kezdjek el aggódni? Javítható vagy cserélni kell? Szerintem cseréld, de a hiányzó tömeget mindenképpen pótolni kellene, mert különben nem lesz kiegyensúlyozva és rázni fogja a tengelyt, ami nem a hosszú élet biztosítéka.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. szeptember 4. 10:41 |
|
|
Fehér
Motor: Suzuki GSF 250 '92
|
Re: Motor
Be lestem a generátor dekni alá, hogy sérült e odabent valami. Amig fogadott, hogy az egyik mágnesből egy kb. kisujjnyi vastag rész letörött. Plusz egy másikon vékony repedés fut végig.. Mennyire kezdjek el aggódni? Javítható vagy cserélni kell?
_________________ "úton lenni boldogság, megérkezni halál"
|
2013. szeptember 4. 7:30 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
Gyari biztosan van,de Te azt nem akarod tudni mennyiert. Ha mutatsz egy kepet, beazonositom, letezik-e tourmaxbol
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2013. augusztus 10. 7:26 |
|
|
Norbor
|
Re: Motor
Sziasztok 250-es Bandithoz hol lehet tűszelepeket venni? Előre is köszi a választ
|
2013. augusztus 9. 9:15 |
|
|
emmettlbrwn
|
Re: Motor
Yoss írta: emmettlbrwn írta: Sziasztok! Mivel új vagyok itt és ha véletlen rossz helyre írtam akkor bocsi érte! Tudnátok tanácsot adni motorvásárlással kapcsolatban? Most szerzem meg éppen a teljes A kategóriát és régóta szemezek a Banditokkal, de tanácstalan vagyok mivel akit eddig megkérdeztem mind lebeszéltek róla azzal az indokkal, hogy csak szívni fogok velük mert japán belpiacosak. Most akkor inkább benneteket kérdezlek akik nap mint nap használjátok! Milyen félét érdemes vásárolni? Mindenféleképp 250-től nagyobbat szeretnék, de kb. 300 ezer környékén milyen állapotút fogok szerintetek találni? Vagy esetleg jobban járok a GS500-al? Előre is köszi! Üdv! A belpiacosok a 250-es és a 400-as modellek, ha jól tudom. 600-asok már nem és nagyon jó gépek, de ennyi pénztért nem biztos, hogy találsz, ha igen, akkor meg nem érdemes megvenni. Szerintem gyűjts még, de ha nem akarsz, a GS500 jó választás lehet. Köszi a választ! Mindig is dilemmában voltam, hogy 400-ast vagy 600-ast de most már tisztábban látom! Köszönöm még egyszer a tanácsot!
|
2013. június 19. 10:04 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Motor
emmettlbrwn írta: Sziasztok! Mivel új vagyok itt és ha véletlen rossz helyre írtam akkor bocsi érte! Tudnátok tanácsot adni motorvásárlással kapcsolatban? Most szerzem meg éppen a teljes A kategóriát és régóta szemezek a Banditokkal, de tanácstalan vagyok mivel akit eddig megkérdeztem mind lebeszéltek róla azzal az indokkal, hogy csak szívni fogok velük mert japán belpiacosak. Most akkor inkább benneteket kérdezlek akik nap mint nap használjátok! Milyen félét érdemes vásárolni? Mindenféleképp 250-től nagyobbat szeretnék, de kb. 300 ezer környékén milyen állapotút fogok szerintetek találni? Vagy esetleg jobban járok a GS500-al? Előre is köszi! Üdv! A belpiacosok a 250-es és a 400-as modellek, ha jól tudom. 600-asok már nem és nagyon jó gépek, de ennyi pénztért nem biztos, hogy találsz, ha igen, akkor meg nem érdemes megvenni. Szerintem gyűjts még, de ha nem akarsz, a GS500 jó választás lehet.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2013. június 18. 14:28 |
|
|
emmettlbrwn
|
Re: Motor
Sziasztok! Mivel új vagyok itt és ha véletlen rossz helyre írtam akkor bocsi érte! Tudnátok tanácsot adni motorvásárlással kapcsolatban? Most szerzem meg éppen a teljes A kategóriát és régóta szemezek a Banditokkal, de tanácstalan vagyok mivel akit eddig megkérdeztem mind lebeszéltek róla azzal az indokkal, hogy csak szívni fogok velük mert japán belpiacosak. Most akkor inkább benneteket kérdezlek akik nap mint nap használjátok! Milyen félét érdemes vásárolni? Mindenféleképp 250-től nagyobbat szeretnék, de kb. 300 ezer környékén milyen állapotút fogok szerintetek találni? Vagy esetleg jobban járok a GS500-al? Előre is köszi! Üdv!
|
2013. június 18. 12:22 |
|
|
ocsi-y3
Motor: suzuki bandit 1200S
|
Re: Motor
Hello!Kösz a reagálást.Kipróbáltam ráállítottam,3 ra aztán 3,5re de az lett hogy amikor ráhuztam a gázra és elengedtem azonnal megállt a motor.Viszont amikor kitekertem akkor egyenletesebben ment olyan 2000 alatt egy picivel az alapjárat csak a gázadás után volt a baj mert megállt.
|
2013. május 19. 22:38 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
A kettő és negyed kicsit kevésnek tűnik nekem. Én 3 - 3,5-et mondanék emlékeim szerint. Fülre is be lehet állítani elég jól.
|
2013. május 13. 10:45 |
|
|
ocsi-y3
Motor: suzuki bandit 1200S
|
Re: Motor
Üdv!Segítséget szeretnék kérni,hogy kisbanditon van olyan gondom,hogy amikor megyek vele és nagyobb fordulatról elengedem a gázt mondjuk kereszteződés felé vagy piros lámpa akkor leáll a motor.Ha alapjáraton megy és ráhutok akkor leesik szinte megállásig aztán visszaemelkedik szép lassan alapjáratra.most raktam bele új gyertyákat cr8E-t.Szelephézagoknak mennyi kell legyen?A keverék csavaroknak mi a gyári állásuk?ezek 2 és negyedre vannak állítva.Karbi ki volt tisztítva.Javaslatok?Kösz előre is a segítséget.
|
2013. május 12. 22:44 |
|
|
Goblinfatyu
|
Re: Motor
sziasztok ! http://www.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/p_data3/secair-09.jpg ilyen kis pici légszűrőt hol lehet kapni ? A környék autós, motoros boltjaiban sose láttak még ilyet
|
2013. április 23. 10:34 |
|
|
MMariann
Motor: Suzuki GS 500 E
|
Re: Motor
zöldi írta: Az autómba használom az 5w30-es fullsyntet. Mit mondhatnék róla.... sárgásfehér, a 10 ezres preriódus végén meg fekete Ez az olaj olyan vallásféle, mindenki másra esküszik. Ettől még a motul marad a legjobb Egyben biztos vagyok, se a repcétől, se a castroltól nem lesz baja. Olvasgattam a neten, erre a linkre találtam, hátha érdekel v.kit. http://totalbike.hu/hirek/2013/04/03/uj ... orosoknak/
|
2013. április 3. 19:34 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Motor
Atos!
Mivel a pillangószelep mellett igen kis mennyiségű levegő jön át,ezért az alapjárati csavar állításával,határozottan lehet állítani az alapjárati minőséget. Ezért lehet üveggyertyával precízen belőni az alapjáratot. Nagyon zavaró az ingadozás?Gondolom a fals levegő szívást már ellenőrizted..?
|
2013. április 2. 12:53 |
|
|
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Motor
zöldi írta: enyém nem ing... Mákos! Akinek nem ing,ne vegye magára!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára véefer 2013. április 2. 12:55-kor.
|
2013. április 2. 12:45 |
|
|
atos30
Motor: GSF600N 1996
|
Re: Motor
Ez vajon helyes lenne-e? :
1.- Karbiszinkron a gyár által javasolt 1750rpm-en. 2.- Alapjárat ingadozás ellenőrzése, gázfröccsök ellenőrzése, menetpróba. 3.- Ha továbbra is ingadozik az alapjárat, akkor 3000rpm-en szinkron( itt elvileg már nem szol bele az alapjárati rendszer) 4.- Ismét ellenőrzések.
5.- Ha még mindig ingadozik az alapjárat, akkor elkezdem csavargatni 1/4 fordulatonként kifele(vagy befele) az 1.-es karbi keverékcsavarját és figyelem, hogy növekszik-e a fordulat. A legnagyobb fordulatig növelem a csavargatást, majd az alapjárati csavarral visszaállítom a gyári alapjáratot. 6.- Az 5.-ik lépést megismétlem a 3.4.5.-ös karbinál is.
7.- Újabb szinkron és ellenőrzések/menetpróba.
Elvileg így be lehetne állítani rendesen. A kérdés, hogy egy(azaz 1 db) karburátoros gépnél valószínűleg hallanám a fordulatszám különbségét, de itt négy henger dolgozik. A servicemanual-ban meg mintha olyat írnának, hogy a pillangószelepek zárt állapotban is résnyire nyitva maradnak. Gondolom ez a résnyire nyitott állapot az alapjárat beállítását teszi lehetővé mert a szelep alatt az alapjárati után szintén van egy apró lukacska ,amin keverék jön.(nagyobb rés-több vácuum-több keverék-nagyobb alapjárat).
Üveggyertyával, -ha jól értelmezem a leírásokat-, akkor azzal a keverék benzin/levegő arányára lehet következtetni? Mert akkor azzal nem mennék sokra a CVK karbinál, ha jól sejtem.Legalábbis mintha ezek a karbik állandó keverékarányú keveréket adnának és mivel nincs rajta levegőcsavar/benzincsavar, így nem látom értelmét.
Megint jó hosszú lett!
|
2013. április 2. 3:44 |
|
|
|