Szerző |
Üzenet |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
Jól emlékszem, Te nem kecskeméti vagy? Vidd be Babarékhoz a rodeóba, mondd, hogy én küldtelek
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. április 6. 13:00 |
|
|
csik85
Motor: 400 as bandika
|
Re: Motor
Yoss írta: csik85 írta: Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel ez mit jelent? Hogy ne engedd, hogy szétszedje! Mert az qrva sokba lesz [/quote] ja az nem gond már azt hittem hogy ha szétszedik akkor nem lehet összerakni/nem lesz már a régi. majdcsak kinyögöm valahogy, a lényeg hogy kész legyen mááááárrrr. fájó szívvel megyek ki minden nap az utcára ráülnék már a -ra
|
2014. április 4. 14:33 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Motor
csik85 írta: Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel ez mit jelent? [/quote] Hogy ne engedd, hogy szétszedje! Mert az qrva sokba lesz
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2014. április 3. 20:07 |
|
|
csik85
Motor: 400 as bandika
|
Re: Motor
Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel [/quote] ez mit jelent?
|
2014. április 3. 19:23 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
csik85 írta: Köszi a választ Csak mert ugye nemrégiben vettem egyet Zölditől (még februárban) és a szerelőm azóta rajta ül, hívtam és ő kérdezte hogyan kell megcsinálni De majd rájön akkor. De ezek szerint nem lehet befűzni? Egy a lényeg, ne engedd, hogy széthúzza a blokkot, mert akkor a legdrágább kisbandi tulaj leszel
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. április 3. 6:24 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
mikir írta: Az enyémben nittelte anno a szerelőm, arra nem emlékszem, hogy nittelőszemmel vettem vagy gyári végtelenített volt-e. Én emlékszem Az itthoni forgalmazóktól kapható láncok mindig végtelenítve jönnek, és melléjük egy nittelőszem, ha kérsz. Újabban már az SCR-es láncokhoz is kapni, régebben nem volt.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. április 3. 6:22 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
Kisbanditnál a vezérműlánc középen, a belső két henger között van, nem pedig az egyik szélén a blokknak. Ha végtelenített a lánc, akkor csak úgy tudod befűzni, ha kint van a főtengely. Ezért kellene nittelni, mert akkor fentről be lehet fűzni szétbontás nélkül. Csak jó legyen a nittelés!
|
2014. április 2. 20:49 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Motor
Valahogy be lehet fűzni. Nekem volt vezérműlánc szakadásom kisbandin, és a blokk teljes bontása nélkül meg tudta oldani a szerelő. A hogyanról nincs infóm, ahhoz nem értek.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2014. április 2. 18:15 |
|
|
csik85
Motor: 400 as bandika
|
Re: Motor
Köszi a választ Csak mert ugye nemrégiben vettem egyet Zölditől (még februárban) és a szerelőm azóta rajta ül, hívtam és ő kérdezte hogyan kell megcsinálni De majd rájön akkor. De ezek szerint nem lehet befűzni?
|
2014. április 2. 14:23 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Motor
Az enyémben nittelte anno a szerelőm, arra nem emlékszem, hogy nittelőszemmel vettem vagy gyári végtelenített volt-e.
|
2014. április 2. 14:07 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
Passz! Csak mikor a hutyutyuhoz rendeltem vezláncokat, tudtak volna adni didből nittelőset. De hogy hogyan, mivel kell nittelni arról lövésem sincs.
|
2014. április 2. 13:48 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
Borz, bárki láttatok már direkt vezlánc nittelő célszerszámot? Meg azok alapból zártan jönnek, a szmkiütés még megy, de nekem lövésem nincs, hogy nittelném össze.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. április 2. 13:40 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Motor
Ha nittelőszemes láncot veszel, akkor "csak" a szelepfedelet kell lebontani. Ha végtelenített a lánc, akkor bizony az egész blokkot szét kell kapni. A vezérlést persze mindkét esetben a helyére kell állítani a gépkönyv szerint. Jó esetben úgy ahogy most is áll.
|
2014. április 2. 13:12 |
|
|
csik85
Motor: 400 as bandika
|
Re: Motor
Üdv, Lenne egy kérdésem kisbandi hozzáértőknek Vezláncot hogyan kell cserélni rajta? pár lépésben le tudná írni valaki? nagyon köszi
|
2014. március 31. 14:43 |
|
|
tono
Motor: fehér, kék vérrel
|
Re: Motor
Vidd vissza, és mondd el nekik, hogy ez történet igen rosszul néz ki a neten! Ha korrekt módon visszaveszik, azt is közzéteszed, ami javítja az RB-imázst.
|
2014. március 29. 10:38 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Motor
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2014. március 28. 19:10 |
|
|
Zoli
Motor: F900XR
|
Re: Motor
65 e Km 1,2-es Banditnál a "végrebevanjáratva" kategória. Motor problémák nem merülhetnek föl!!! (Ahogy más nagy köbös korszerű motorkerékpároknál sem) A váltó búgás valóban Bandika betegség, szinte új korától előfordulhat, bizonyos keretek között együtt kell vele éni. A motor miatt viszont vissza kell vinni. Vagy a Kilóméter nem igaz, vagy a füst, vagy a szervíz... 65 e Km-es nagy Bandi tulaj nem kell, hogy tudjon arról, hogy a dugón gyűrűk is vannak!!!
|
2014. március 27. 22:28 |
|
|
mikir
Motor: 1200 S
|
Re: Motor
Fviktor írta: Mit gondoltok, eléggé véres a torka a gépnek?
A leírtak szerint igen, én visszavinném. Főleg, ha jól tudom a RB garival adja a "beminősített" vasakat. A váltó sajnos bandit betegség, ha 1200-esről beszélünk, de ha tényleg kibírhatatlanul sír az már végstádium lehet. A füst olajzabálásból ered? Ha igen, az nagy gáz. Ráznia se kellene, kerék centrírozva van?
|
2014. március 27. 20:44 |
|
|
Fviktor
|
Re: Motor
Üdv Mindenkinek! Új vagyok a fórumon, Banditom sem régóta van nálam. Sajnos vannak gondjaim a vassal, az első talán az hogy RB-ban vettem . Nem igazán hallottam olvastam még olyat, hogy 65E nél gyűrűzni kell (mert füstölt mint állat), meg a váltó úgy sír, hogy kibírhatatlan. Arról már nem is beszélve, hogy bizonyos fordulatokon, a motornak egy nagyon furcsa rezgése van, kigyorsítasz visszaengeded a gázt és hát leráz a mociról. Nem tudom legszívesebben visszavinném oda ahonnan jött, de lehet hogy az lesz!! Mit gondoltok, eléggé véres a torka a gépnek? Üdv: F.Viktor
|
2014. március 27. 19:16 |
|
|
Fehér
Motor: Suzuki GSF 250 '92
|
Re: Motor
borz_alom írta: Gondolom nem lehet olcsó mulatság 30 ezer szép magyar forintot mondott a bontó. Nem olcsó. Megnézetem egy hozzáértővel (a büdzsé kimerülése miatt csak Októberben) aztán elválik mi lesz a folytatás.
_________________ "úton lenni boldogság, megérkezni halál"
|
2013. szeptember 8. 19:30 |
|
|
|