|
Pontos idő: 2024. április 18. 16:55
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
Muki78
|
Re: Általános
Sziasztok! Eladó sorba került egy 1990-es 250-es Bandita, Érdeklődés szinten megnézném. Mire kell figyelni?Mik lehetnek a buktatók? Van még rajta vizsga jövő év közepéig,de valami Ducati dob van rajta, és úgy hallottam,hogy a vizsgán nem mindegy,hogy milyen van rajta. Ebből mi igaz? Ott miket fontos szem elött tartani? Illetve egy első gumi kellene rá.Mennyiért lehet beújitani egyre? Vannak használt,jó állapotúak esetleg? Köszi a válaszokat előre is!!:)
|
2014. augusztus 29. 23:12 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Általános
Tegnap műszakiztattam egy Gixert. És biza trükközni kellett erősen, mert fotózni kell a kéményt, úgy, hogy látszódjon az E jel. Ez új gumikacsa (igen helyesen) de presze megoldás erre is van. Személyesen menj oda, kérdezd meg, mit lehet tenni. Vannak parasztos módszerek, pl belegravírozni ez E-t, de valahol kérnek ABE papírt is hozzá.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. augusztus 26. 11:41 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Általános
Fehér írta: Sziasztok, Nem vagyok egy nagy paragrafus böngésző, így inkább kérdezek, hátha van aki jártasabb a témában mint én. A kérdés maga: Törvényben előírt, hogy a bizonyos "E" jelzés szerepeljen egy kipufogó dobon, vagy csupán decibel korlát van érvényben A neten keresgélve cikkekben azt említik, hogy csupán decibel korlát van. A műszaki állomásokon viszont mindenhol szóltak, hogy "E" jelzés nélkül nem fog átmenni. Nézzétek el a tudatlanságom, de az említett jelzés pontosan mit is takar? Károsanyag kibocsájtás, stb.? Mivel a kisbandit előző tulajától sosem érkezett meg a gyári kipufogó, így nem tudom, hogy azon egyáltalán szerepel e a jelzés. Esetleg valami ötlet, hogy ne egy egész, gyári kipufogót kelljen beszereznem? (jelenleg Slip-on sportdob van) Köszi köszi ha valaki tud segíteni Az E jelölés annyit jelent, hogy az EU-ban forgalomba hozható, az EU szabályozásnak megfelel. Kb. Bővebben itt: http://www.rs-shop.hu/Auto-Lampa-Jogsza ... irasa.htmlAzért nem engedik át a vizsgán enélkül.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2014. augusztus 26. 7:15 |
|
|
Fehér
Motor: Suzuki GSF 250 '92
|
Re: Általános
Sziasztok, Nem vagyok egy nagy paragrafus böngésző, így inkább kérdezek, hátha van aki jártasabb a témában mint én. A kérdés maga: Törvényben előírt, hogy a bizonyos "E" jelzés szerepeljen egy kipufogó dobon, vagy csupán decibel korlát van érvényben A neten keresgélve cikkekben azt említik, hogy csupán decibel korlát van. A műszaki állomásokon viszont mindenhol szóltak, hogy "E" jelzés nélkül nem fog átmenni. Nézzétek el a tudatlanságom, de az említett jelzés pontosan mit is takar? Károsanyag kibocsájtás, stb.? Mivel a kisbandit előző tulajától sosem érkezett meg a gyári kipufogó, így nem tudom, hogy azon egyáltalán szerepel e a jelzés. Esetleg valami ötlet, hogy ne egy egész, gyári kipufogót kelljen beszereznem? (jelenleg Slip-on sportdob van) Köszi köszi ha valaki tud segíteni
_________________ "úton lenni boldogság, megérkezni halál"
|
2014. augusztus 25. 20:39 |
|
|
janigy
Motor: Suzuki Bandit 600
|
Re: Általános
Olyan problémàm van,h a kb 10-15km utàn nem megy a 4 henger,ezt többször megcsinàlta!trafót, kàbeleket,pipàt,gyergyàkat cseréltem!utàna mikor megàllok pàr percre,utàna megint pàr km-ig megy rendesen,majd megint ugyan ez!gyújtàs elektronikàval/alaplappal lenne a probléma? Valaki jàrt màr így,vagy tapasztalt ilyet?
|
2014. augusztus 2. 17:21 |
|
|
STom
Motor: GSF 1250S
|
Re: Általános
Lehet -erre nem gondoltam volna. Valami összetettebb okot kerestem.
|
2014. július 20. 19:54 |
|
|
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
Re: Általános
STom írta: Az egyenletlen koszolódás okát nem találtam, mert a benzin a 2-3 között megy be, és T elosztóba, ami a 2 irányba egyenletesen engedi elfolyni a benzint. Oldalsztender?
|
2014. július 17. 8:06 |
|
|
STom
Motor: GSF 1250S
|
Re: Általános
Érdekes jelenség ütötte fel a fejét a vason. Lámpánál leállt, gyorsításkor , előzéskor fulladt és lassult. Egyértelmű karbi kosz jelenség. Karbisor ki, és jött a csoda. 4-es karbi kristály tiszta, 3-as alján kis folt, főfúvókában nagyon pici kosz. 2-es karbi alján határozott összefüggő koszréteg, főfúvóka koszos, a kicsi még átlátszott. 1-es alja mocskos, még a furatok sem látszottak. Gyakorlatilag 2 hengerrel jöttem haza, de a motor így is egyenletesen járt, csak az erő tűnt el belőle. Az egyenletlen koszolódás okát nem találtam, mert a benzin a 2-3 között megy be, és T elosztóba, ami a 2 irányba egyenletesen engedi elfolyni a benzint.
|
2014. július 14. 20:05 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Általános
kolixx írta: Ha nem a szervízkönyvet nézem, hanem a Haynes könyvet, akkor az 1200-as bandin elől, hátul 2,5 bar. A 600-ason elől 2,25, hátul pedig 2,5 bar kell.
Ennél az levegő hőmérséklet és a kompresszor órájának a szórása is több. A lényeg, hogy a 3 baromi sok. Valahol ebben a tartományban kell járni. Bocs, elfelejtettem jelezni, hogy az 1250-es nagybandiról beszélek
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2014. június 30. 22:04 |
|
|
STom
Motor: GSF 1250S
|
Re: Általános
650-nél a szervizkönyve és a villára ragasztott matrica szerint mindig 2,5 elől és hátul is. Szerintem dekára egyezik a 2 típus, úgyhogy valahol ott.
|
2014. június 30. 17:25 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Általános
Ha nem a szervízkönyvet nézem, hanem a Haynes könyvet, akkor az 1200-as bandin elől, hátul 2,5 bar. A 600-ason elől 2,25, hátul pedig 2,5 bar kell.
Ennél az levegő hőmérséklet és a kompresszor órájának a szórása is több. A lényeg, hogy a 3 baromi sok. Valahol ebben a tartományban kell járni.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2014. június 30. 17:10 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Általános
kolixx írta: 3.5 bar még teherautó kerekbe is ritkán kell, nemhogy motorba. A banditba előre 2,34, hátulra 2,48 bárt javasol a gépkönyv. Ez psi mértékegységben 34 és 36 nak felel meg. Nem lehet, hogy ezzel keverted össze? NAgybandi: elöl 2.5 hátul 2.9 fél és teljes terheléssel is. A 600-at nem tudom, de a 650-re ua a gumi méret, a gép súlya is majdnem ua, akkor feltételezhetően a guminyomás is hasonló, nem?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2014. június 30. 11:02 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Általános
3.5 bar még teherautó kerekbe is ritkán kell, nemhogy motorba. A banditba előre 2,34, hátulra 2,48 bárt javasol a gépkönyv. Ez psi mértékegységben 34 és 36 nak felel meg. Nem lehet, hogy ezzel keverted össze?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2014. június 30. 9:39 |
|
|
janigy
Motor: Suzuki Bandit 600
|
Re: Általános
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 600-as Banditnak mi a optimális guminyomàsa? Mert eddig 2.4 körül volt benne, gépkönyve olyan 3-3.5 bar nyomàst ír! Előre is köszönöm!
|
2014. június 30. 8:59 |
|
|
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Általános
Szerintem 2001-2002 lehetett a váltás éve. Fura lenne, ha a semmiért tettek volna bele szintjelzőt..... Itt többeknek 2002 év végi motorja volt, és az már mind szintjelzős volt.
|
2014. június 3. 19:37 |
|
|
janigy
Motor: Suzuki Bandit 600
|
Re: Általános
Sziasztok! Hanyas évjárattól volt 600-as Banditon üzemanyag szint jelző? Enyém 2002-es és nincs rajta, de láttam már 2002- es szintjelzős órával! Szeretnék szintjelzős órát de a tankba is kell szintjelző, vagy az benne van? Előre is köszönöm!
|
2014. június 3. 13:37 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Általános
Létezik bármilyen évjáratból kisebb (600, 650) lég-olajos blokk 6 sebességes váltóval?
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2014. június 3. 9:14 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Általános
Nézz körül az ebay/on
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2014. május 19. 20:11 |
|
|
spon
Motor: Suzuki Bandit 250 (1998)
|
Re: Általános
Sziasztok nem tudvalaki elado hengerfejet 2001 -es 600-as banditához?vagy hogy, hol van ilyen bonto? köszi.
|
2014. május 19. 18:29 |
|
|
tomasekbobo
Motor: Suzuki GSF 250
|
Re: Általános
3000Ft-ért vettem egy ETZ kormányt, ami tökéletesen helyettesíti a gyárit. Kb. 3cm-rel szélesebb és valamivel magasabb is, de talán kényelmesebb is lett az ülés pozíció. Csupán két lyukat kellett rá fúrnom.
|
2014. április 30. 7:27 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|