Pontos idő: 2024. március 28. 9:21




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 147  Következő
 Segítség - műszaki kérdések [moderált] 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
karesz írta:
Szia
Próbáld meg kicserélni a légszűrőt nekem hasonló torpanast és fogyasztást produkált amikor egyszer megfeledkeztem a légszűrő ről :oops:


Köszi a választ mindenkinek!

A karbi gondot kizárnám, a légszűrő nem volt rettenet állapotban, de kerül bele egy új. A Bandit már téli álmot alszik, így próbakörre csak tavasszal kerül sor, meglátjuk hoz-e pozitív eredményt.

Plexit csinálok egyedit rá, jó nagyot...

A motorvezérlő meg egyelőre marad, ha találok évjáratazonosat ésszerű áron, kicserélem.

B


2018. október 19. 17:14
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szia
Próbáld meg kicserélni a légszűrőt nekem hasonló torpanast és fogyasztást produkált amikor egyszer megfeledkeztem a légszűrő ről :oops:

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2018. október 14. 4:04
Profil Honlap
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szia!
Nekem 1-el ujabb Banditom volt (K3), azon GIVI plexivel az en 172cm-es meretemmel 170-ig kenyelmes volt a menetszel.
A fogyasztasod egyertemuen sok, es ilyen megtorpanasnak sem kellene lennie. Gyanitom egy karbis embert meg kell latogassal. A 10l-t nekem tartos 250-el kajalta meg. 110-es turatempot 5-5,5 korul teljesitette.


2018. október 11. 17:35
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és a banditok világában is. Júliusban vettem egy első szériás 1200 s-t (1999-es).

Mivel japán belpiacosként kezdte az életét (1156 cm3, red baron kulcstartó, 180-as tiltás), elgondolkodtam, hogy kicserélem a motorvezérlőt (27E30).
Nincs véletlenül egy lista, hogy mik a "csereszabatos" motorvezérlők? Későbbi modellét (2002-es pl. 31F40) beletéve vajon sok probléma merülhet fel?

Van egy érdekes jelenség, ami teljesen ad-hoc lép fel, ez az alacsony fordulaton tartott gáznál illetve enyhe tempóvisszavételnél (pl.140-ről 110-re engedés) jelentkező megtorpanás, dadogás, mintha sokat vagy keveset kapna a motor. Alapjárati csavarokon állítgattak szervízben, szerintük jó. Javult is, de nem tűnt el teljesen a jelenség, csak ritkább és kevésbé drasztikus lett. Volt valakinek hasonló problémája?

Másik nagy gondom a szélvédelem, gyári plexi van rajta. Ahogy olvastam, a túraplexi csak pár centivel magasabb. A másik motoromon viszont kb. 35 cm-el jön magasabbra a plexi, az tényleg kényelmes autópályán is. Szóval elérhető-e nagyságrendi javulás túraplexi alkalmazásával? Ha a tapasztalatok szerint nem, inkább csinálok egyet saját sablon alapján...

Harmadik tanácskérő témám a fogyasztás: karbik felújítva, légszűrő elvileg ok (én nem néztem bele, de a régi tulaj alaposnak tűnik a karbikat elnézve), 160-as utazóval viszont szépen beveri a 10 litert (a legalacsonyabb amit mértem a 2000 közös km-en 7,5 liter országúton 80-120-130 között haladva). Mi lehet még jellemző "elállítódás", amire nem gondolok? Vagy csak állítsak a csuklómon? Nem elsősorban a költségek miatt zavar, hanem a 200 km alatti hatótáv azért nem a túrák barátja.

Bocsánat, hogy így rátok zúdítom a kérdéseket, de lassan szerelek, a télen pedig igyekszek karbantartani/fejlszteni, hogy szezonban csak tankolni kelljen.

Köszöntettel,
B


2018. október 10. 20:55
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hát volt pár órányi szívás autón, motoron, és egy város telefonközpontján kb-3-4 hónapig minden nap. :x
Érdekes, hogy majd mindenki nitro higítóval áll neki mindennek mert az mindent visz (én is így kezdtem),
és nem értettem, miért ragadt a szigetelés utána :roll:


2018. szeptember 7. 7:38
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
STom írta:
Sok sikert.

Nem akarom tudni, mennyi szopás kellett ahhoz, hogy ezeket az apró trükköket felszedd.. :)

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2018. szeptember 6. 20:44
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Lehet koszolódás, vagy kosz felrakodás elektromos csatlakozóknál, vagy esetleg régebbi, egymás mellett a test közelében futó (pl. rákötegelt kábelköteg) vezetékeknél. Esetleg a csatlakozókon belül is ( vékony rétegben szemmel nem is látható, csak akkor látszik, ha letörlöd újjal, ronggyal) Az víztől, vagy vízpárától esetleg gőztől (pl.. kipufogóról felszálló gőz,vagy a levegő páratartalma /álló motornál is előjön/) a kosz vezetővé válik, és már nem is működik úgy ahogy szeretnéd. Ha a motor felmelegszik, a környezeti melegtől elkezd kiszáradni és minden jó lesz. Próbáld meg a csatikat esetleg kitörölni finoman, és rendes kontakt sprayvel befújni. Ha tudod a sprayből annyit fújj bele, hogy látszódjon, és levegővel fújd ki rögtön, hogy a kijövő cseppek kihozzák az esetlegesen ott lévő és leoldott koszt is.
Ha a csati alá teszel egy fehér rongyot és új fújatod ki, látni fogod a nyomon, hogy tiszta volt-e a csati vagy volt mit kioldani a spraynek (összerakás előtt várd meg amíg teljesen kiszárad!). Az összefüggésbe hozható vezetékeket próbáld meg benzines folttisztítós (lehet kapni minden festékboltban) ronggyal áttörölni. Hígítót nem használj semmilyet, mert kárt tehetsz a vezeték szigetelő anyagában, a kevert hígítók esetleg meg be is olajozzák amihez hozzáérnek. Sok sikert.


2018. szeptember 6. 14:33
Profil

Motor: GSF 1200S, KTM 640 Duke II
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Locsoltam a cdi-t is, semmi, ülés alatt száraznak tűnik, de azért csekkolom még egyszer, thx

_________________
Nem értek hozzá, de elszánt vagyok!


2018. szeptember 5. 13:35
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
A hátsó kerék nem veri fel a dzsuvát és nem megy be valahogy a víz az ülés alá?
Ott van ugyanis a motor vezérlő és oda megy be minden tyúkbél. Ha az elejét locsolva nem jön elő a hiba, akkor nézd meg hátul.
Nyilván ne locsold teli a motorvezerlőt csőről, de amikor jön a hiba, érdmes lehet benézni az ülés alá.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2018. szeptember 4. 20:09
Profil

Motor: GSF 1200S, KTM 640 Duke II
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok,
Segitseget szeretnek kerni mert elakadtam. Nagyon. 1200 K4. 98.000km
Alaphiba: ha esik az eso akkor 1 vagy/es 2 henger nem megy. Szaraz idoben minden ok.
Ami eddig volt javitva: gyertya, gyertyakabel, gyertyapipa gumikkal. Karbi tisztitas minden tomitesenek csereje, szinkron, legszuro, tank tisztitas. Kipufogo csonk alatti gyertya luk vizkifolyo tisztitas, szelepallitas.

Amennyire meg tudom allapitani nem trafo mert amikor nem megy akkor inkabb a 2 kozepso henger kipuf hideg de ez nem biztos
Relative kis esotol is elojon, foleg az utcan folyo felvert viztol, de elofordult mar h parkolt a motor esett es utana rogton jelentkezett.

5-25 km utan akar esoben is menve megszunik/majd visszajon.
Cdi, csatlakozok, biztihaz csont szaraz.
Spricceltem viraglocsoloval kozvetlenul a gyertyakat, cdit kabeleket nem jott elo a hiba

Trafot nem csereltem meg mert draga, de ranezesre szaraz amikor a motor dadog

Szarazon semm baja. A hiba elojovetele nem kotheto semmihez iden tavasszal tapasztaltam eloszor. Addig nem volt gond esoben.

Otlet, tipp, tapasztalat, barmi extrem johet mert kifogytam.

Orok hala, elore is koszi

_________________
Nem értek hozzá, de elszánt vagyok!


2018. szeptember 4. 19:15
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
www.limitless.hu
Már ha ér az Neked ennyit. De már több ismerős csinálta.
HA nem ér ennyit, akkor vegyél oxálsavat, oldd fel vízben, és áztasd benne egy napig.
Csak a rozsdát támadja meg.

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2018. augusztus 22. 9:40
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!

Ötlet kellene, hogy Simson tankját hogyan - mivel érdemes kifesteni (belül).
Tavasszal bent maradt a benzin, most nem benzin, hanem erős lenolaj szagú,
a motor természetesen nem indult vele. A tank tele van rozsdával és levált festékdarabokkal.
Dolgozott a bioetanol rendesen.


2018. augusztus 21. 19:58
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
B1200 írta:
Alapjárati léptetőmotor csere jó eséllyel.
:o


Már gondoltam az alapjáratra azon belül is a motorjára, hogy az nem tartja amikor kell. Magas fordulaton sose szaggat a motor és nem áll le csak akkor, amikor kuplungot húzok és alapjáratra kéne vissza állnia. Ezt nem tudtam hogy létezik ilyen, hogy léptető motor. Köszönöm a tippet!!


2018. június 30. 5:45
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Alapjárati léptetőmotor csere jó eséllyel.
:o


2018. június 29. 19:56
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
STom írta:
Én kontakt hibára gyanakodnék, vagy vezérlőre.
Ha minden jó amit megnéztél és megcsináltál, akkor inkább a vezérlőre gyanakodnék, esetleg elektromos csatlakozásban maradhatott vagy lett új kontakt hiba. Próbálj meg szerezni egy vezélőt pár órára bontóból vagy másik motorból kölcsönbe (akkor keresztben is ki lehetne próbálni, ha átmegy a hiba akkor tuti, ha nem jelentkezik, akkor még kétes az ok). Esetleg gázállás jeladó is szóba jöhet, de annak kisebb esélyt adnék.
Esetleg vedd ki a vezérlőt( űlés alatt van viszonylag gyorsan kijön), és nézd meg a csatlakozókat mindkét oldalon, nincs-e benne oxid valamelyik szálnál.


Köszönöm a tippet. Az vezérlő a fekete "számítógép" re gondolsz az ülés alatt? Csak hogy pontosítsunk...
Van e itt az oldalon akinek van 2005-2008 közötti gsf 650 S/A banditja ? Örülnék a egy találkozásnak meg egy ilyen vezérlő cserlének.. Gyorsan kitudnám zárni a hibát ha ott megszűnne. kb. 30 alatt kiderül. Addig is tovább keresgélek még csatlakozó hibát vagy hasonlót.. A fő vezérlő azért érdekes lehet csak nem adja meg magát 80 ezernél. Az a lelke mindennek.


2018. június 29. 7:58
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Én kontakt hibára gyanakodnék, vagy vezérlőre.
Ha minden jó amit megnéztél és megcsináltál, akkor inkább a vezérlőre gyanakodnék, esetleg elektromos csatlakozásban maradhatott vagy lett új kontakt hiba. Próbálj meg szerezni egy vezélőt pár órára bontóból vagy másik motorból kölcsönbe (akkor keresztben is ki lehetne próbálni, ha átmegy a hiba akkor tuti, ha nem jelentkezik, akkor még kétes az ok). Esetleg gázállás jeladó is szóba jöhet, de annak kisebb esélyt adnék.
Esetleg vedd ki a vezérlőt( űlés alatt van viszonylag gyorsan kijön), és nézd meg a csatlakozókat mindkét oldalon, nincs-e benne oxid valamelyik szálnál.


2018. június 29. 7:44
Profil
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Sziasztok!

Ötletekre, tippekre, ügyes hozzá értő emberre lenne szükségem. Van egy 2007-es 650 es banditom 80 ezernél jár.
Jó 2 éve van vele egy probléma, amit nem tudunk kitalálni mi az.
KÖzepes, vagy magas fordulatnál húzok egy kuplungot és a motor azonnal leáll menet közben. Nem, tartja az alapjáratot.
10 ből 6 szor biztosan. Tehát nem minden esetben, de nagyon gyakran. Úgy tudom elkerülni ha kuplunk húzás előtt adok neki egy kis motor féket, vagy gázfröccsöt. Ez se mindig segít de kevésbé áll le a motor.
Ami még érdekes, ha ilyenkor leáll csak gáz adásra indul (ha megálltam persze, mert ha nem, csak vissza engedem a kuplungot és mivel gurulok így belöki magát) és nincs alapjárat.
Kulcs elfordít , gyújtás vissza és akkor jó.
2 éve összetörtem.
Fő részek nem sérültek, csak műanyag és oldal dekni, fejkonzol és stb. Nem tudom van e köze hozzá, sajnos nem emlékszem pontosan már, hogy azóta csinálja, vagy már előtte is. Ott elég sáros szántásba raktam be és a stekkereket is kellett tisztitani a bal oldalán.

Elvittem diagnosztikára. Ott adott hibakódot a sérül deki alatt van a forgó főtengely jeladó amit mondtak cserélni kell ez miatt lehetnek a leállások.

Azóta cseréltük :

- forgó fötengely jeladót (ezt mutatta a laptop mást nem)
- oldaltámasz jeladót (hátha úgy érzékeli hogy lemegy menet közbe és leállítja sérült oldalon van ez is)
- tps szenzort (ami miatt hasonló jelenségek lehetnek)
- jó pár stekker széthúznuk és tisztítottuk (az esés miatt bekoszolódtak)
- üzemanyaghoz raktam többszőr injektor tisztítót

és még mindig ugyan azt csinálja......

HELP!
Köszönöm ha elolvasod és reagálsz rá valamit. Értünk a motorhoz és sok dolgot csináltuk már rajta pl a szelephézag korongolást is, de most már kifogytunk az ötletekből.

Ami még "hibát" csinál, hogy a nullavisszajelző nem jó és nem mindig világít, ha üresbe vagyok.
Már sokadik 15-20 ezres alkatrész lenne , de nem tudom lehet e hozzá köze.
Szerintem nem, de már tényleg passz....
Ez valami elektronika ami letilt, vagy adagolás gond......

Zsolt


2018. június 29. 6:48
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Elméletileg igen - 16900 volt a szett (3 csapágy 4 szimmering - a verziók miatt volt +1 szimmering benne)
Most rendeltem külön hozzá koyo-t, de ezt már a csapágyas boltos kapcsolatomon keresztül. Az a gyári - remélem ez bírja majd. A látszat és a toló mérő szerint minden más jó.
A rossz csapágy annyira szétment, hogy mire kinyomtam, majdnem kiesett a belső gyűrű a golyókkal együtt.


2018. május 24. 21:07
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
STom írta:
Kicseréltem mindhármat,


Minőségi 2RS-t tettél bele? (gondolom azt :D )

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2018. május 23. 13:59
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Srácok !
Mi eheti meg a hátsó kerék lánckerék felöli belső csapágyat (ami a kerékben van)?
Megvettem a motort és 3-4000 km után megszólalt. A szimmering meg volt ütve - gondolom a gumis műve volt -
és tele ment vízzel. A másik 2-nek nem volt baja. Kicseréltem mindhármat, 10000 után megint behalt - ugyan az.
A másik kettő megint teljesen jó, semmi hiba nem látszik máshol. A csapágy meg majdnem darabjaira hullott.


2018. május 22. 20:13
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2926 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 147  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség