Szerző |
Üzenet |
winy
Motor: GSF250 Bandit
|
Re: Értelmetlen esések
úúú ember...nagyon sajnálom Ez a közlekedési helyzet ami miatt baleseted volt velem is előfordult már 1x-2x, csakhát én szerencsésebb voltam, (semmi esés, csúszás, csak simán satufék, na meg a duda és integetés) és ilyenkor mikor olvasom az ilyen eseteket, sík ideg vagyok, hogy hogy lehet egy autós ennyire figyelmetlen, vagy szimplán köcsög, mert ugye te csak egy motoros vagy, nehogymá'... Sose fogom megérteni! Mikor én autóval közlekedek akkor is próbálok elsőbbséget adni a motorosnak, nemhogy még kifordulni/befordulni elé!!! Írtad h utassal voltál, neki lett valami komolyabb baja?
|
2009. szeptember 23. 20:06 |
|
|
MLAci
Motor: bandit 250
|
Re: Értelmetlen esések
ilyenkor szokott ugy kezdodni a mondat, hogy reméltem nem kell majd ide irnom komolyabb sajat esetet. Hat kell. Nah szóval elcsaptak (mult pénteken), es nem tul szepen a végeredmény: kul, es bel boka törés, szalagszakadás, ficam, és bal kar törés. Műtét, plusz 5 nap korház, de már itthon vagyok. Jovő héten varratszedés, aztán 5 hét fekvés, utána 2 hónap fizikoterápia, majd kb fél év múlva még egy műtét, akkor mrg kiszedik a vasakat, amiket most beletettek a bokámba.Az asszony megűszta 1-2 varrattal, neki bent sem kellett maradni a kórházban A motor alig serult (elsó féknyereg, sarvédő, 1 index, plusz pár karc) a lassu tempó miatt a helyzet: egyenes, beláthaó út (Bornemissza tér), 40-50 km/h-s tempó utassal, szemből böhöm nagy pickup lassit, megál, majd mikor kb 6-8m-re voltam, egyszerűen befordult elém. Nem vett észre tanulság: max annyi, hagy 40-50-es tempónál, felkapcsolt reflektorral is csunyan ra lehet faragni...jah és korházba ne kerüljetek, mert egy brutal lepratelep az egész, a nővérek meg már akkor sík idegek, amikor beérnek a 12 órás műszak elején Egyébként meg fekvőgipszben, fél kézzel se gépeljetek, mert az is szívás
_________________ Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!
|
2009. szeptember 23. 19:39 |
|
|
MLAci
Motor: bandit 250
|
Re: Értelmetlen esések
hát ezt szerencsésen megúsztad. Viszont a bukót mennyire csaptad oda? Azzal vigyázni kell, mert van, hogy külső sérülés nem látszik, de az a belső réteg ami felfogja az ütést roncsolódott, és ha legközelebb (ne adj Isten) megint ugyanott vered be, akkor nem fog rendesen védeni.
_________________ Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!
|
2009. szeptember 16. 14:26 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Értelmetlen esések
Hunter írta: Tapasztalat: Nem minden motor nagybandit!!!!!!
UI: Vigyázzatok a terménybetakarítások miatt kiszóródott kukoricára az utakon. És persze a kavics és homokfelhordásokra, melyekből igen sok van az autópálya építés miatt Nagy test, nagy élvezet Jól megúsztad. Én még a traktorok által felhordott sarat utálom.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. szeptember 16. 9:21 |
|
|
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
Re: Értelmetlen esések
Ez elég kínos! Főleg más motorjával. Jobbulást a sebekhez!
|
2009. szeptember 16. 8:55 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Értelmetlen esések
Hétfő este!
Kicsit összeporoztam a ruhámat!
Hárman motoroztunk hétfő este, elöl egy SV650, aztán én, mögöttem egy ER6-os Kawa. Adott egy falusi utcáról nyíló aszfaltozott kocsmaparkoló. Gondoltuk, mielőtt hazamegyünk iszunk egy bambit a szomszéd falu nívós kocsmájában. Az előttem bekanyarodó SV a poros behajtón úgy megcsúszott, hogy a srác alig tudta elkerülni az esést. Az 1200-esem (gondolom tömegénél fogva és a hibátlan gumigarnitúra miatt) észre sem vette a kanyarban felhordott száraz homokot. Egyszerűen átsuhantam rajta minden visszajelzés nélkül. Mintha ott sem lett volna. Meg is álltunk a parkolóban, mire a Kawa tulajdonosa odaadta a motorjának kulcsát, hogy próbáljam ki.
Mentem is egy jó nagy kört vele. Utólag visszagondolva fel is tűnt, hogy pattog az úton és az útegyenletlenségek miatt "libeg" alattam a gép. (Talán a 180 kg-os tömeg bizonyul kevésnek?) Vissza is értem a kocsma behajtóhoz, ahol sajnos az általam a saját motoromon megszokott módon kanyarodtam be balra. Itt történt a baj. Mintha valaki a hátsó kereket enyhén döntött állapotban jobbra kihúzta volna alólam. Nem volt megcsúszás-érzés, amit korrigálni lehet, nem volt futómű-visszajelzés, semmi. A motor elcsúszott, bal lábam alatta maradt, vállammal és az oldalammal érkeztem a földre, majd a fejem a lendületét elveszítette a talajon. A motor - lévén sebességben volt - még 4 métert csúszott a bal oldalán mielőtt megállt és lefulladt.
Károk: a bukógomba mindent felfogott. A bal tükör kitört. A bal oldalidomon van egy kisebb karc. A hátsó lábtartókonzol karcos, ugyanis ez ért le még a gombán kívül. Gyakorlatilag igen olcsón megúsztam.
Sérülések: sajgó bal váll és bordák, lila bal vádli és fájó térd (ugyanis ezen landol a gép).
Tapasztalat: Nem minden motor nagybandit!!!!!!
UI: Vigyázzatok a terménybetakarítások miatt kiszóródott kukoricára az utakon. És persze a kavics és homokfelhordásokra, melyekből igen sok van az autópálya építés miatt
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. szeptember 16. 7:30 |
|
|
Pittyke
Motor: 400 Bandita 95'
|
Re: Értelmetlen esések
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pittyke 2011. június 30. 22:54-kor.
|
2009. augusztus 16. 17:56 |
|
|
Skandi
|
Re: Értelmetlen esések
ez kb. 1 órával azelőtt történhetett, hogy arra jártam motorral, mikor odaértem még ott voltak a rendőrök, a teljesen kiégett motor és a srác az út közepén letakarva mindenki vigyázzon magára... http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3488.shtml
|
2009. július 15. 10:31 |
|
|
Bagelo
Motor: Suzuki GSF 1200 S K1
|
Re: Értelmetlen esések
Így van
|
2009. június 9. 21:28 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Értelmetlen esések
Jah értem. Ez akkor olyan mint amikor festem a szobát. A teddyvel pikk-pakk végszaladok a nagy felületeken, ami bíbelődős, kis ecsetes munka azt meg az asszonyra hagyom!
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. június 9. 21:22 |
|
|
Bagelo
Motor: Suzuki GSF 1200 S K1
|
Re: Értelmetlen esések
Nem csak a felület nagysága a számottevő az ár alakulásában, a fényező egy autó ajtót lefúj 20 ezerért mondjuk ~ 10 perc alatt, ha már elő van készítve, a motoridomok kicsit bonyolultabbak, nehezebb is előkészíteni a festéshez. Hogyha pedig választani kell egy nehezen előkészíthető motorfejidom, vagy egy autó ajtó fényezése között, akkor hidd el, hogy minden fényező az autó ajtót választaná, mert azért szemrebbenés nélkül elkérhet egy 20ast, még a fejidomért nem.
|
2009. június 9. 21:08 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Értelmetlen esések
Nem tudom, hogy a motor idomzat az valami különleges festést kíván e, de 7végére viszem a kocsimat én is fényeztetni. 15/lökhárító telibe, metál, szereléssel együtt rendes kamrában. És sztem egy lökösre való anyagból lefúj vagy 3 motor idomot.
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. június 9. 20:32 |
|
|
Bagelo
Motor: Suzuki GSF 1200 S K1
|
Re: Értelmetlen esések
Nekem a teljes motor (k1-es gsf1200s) vázzal együtt 65 ezer volt. Ebből 40 volt az idomzat. Remélem segítettem, jah ez miskolci ár, hátha fontos, és szerintem olcsó volt. Remélem így már tudsz valamennyire viszonyítani. Üdv
|
2009. június 9. 20:14 |
|
|
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
Re: Értelmetlen esések
10000 Ft/idom szerintetek milyen ár fényezésért? Most ilyen állapotban vannak:
|
2009. június 9. 15:57 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Értelmetlen esések
jedi írta: Nohh zsombi , tudod két féle motoros van 1. Aki már esett 2. Aki még nem Jedi: Helyesbítenék: Kétféle motoros van! Aki már esett és aki esni fog!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. május 27. 7:09 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Értelmetlen esések
együttérzek, sose legyen nagyobb bajod
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. május 25. 22:58 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Értelmetlen esések
Részvétem Zsombi! Azért nem olyan tragikus ám a sztori,kicsit összekapod magad és elkészül a nyaralásra! Lényeg,hogy te jól vagy,a technikát mindig lehet pótolni.
_________________ SZOTYI
|
2009. május 25. 20:31 |
|
|
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
Re: Értelmetlen esések
Maximálisan egyetértek, én ennél könnyebben nem úszhattam volna meg "rendes" esést. (Kb 50-60 volt a tempó). Csak a motor összelegózásához van most nagyon kevés energiám.
|
2009. május 25. 19:45 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Értelmetlen esések
Nohh zsombi , tudod két féle motoros van 1. Aki már esett 2. Aki még nem Én is azt hittem sokáig hogy ez hülyeség, de a saját bőrömön tapasztaltam meg. Mindeggy, ha már meg kell lenni az első perecnek, akkor ennél nagyobb ne legyen.
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2009. május 25. 19:41 |
|
|
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Értelmetlen esések
Remélhetőleg a következő 10 évre letudtad a taknyolásokat. Egy idomos embert tudok Szigetszentmiklósról: 0670-3576142
|
2009. május 25. 17:10 |
|
|
|