Szerző |
Üzenet |
Bandita20
Motor: 1991 Suzuki GSF-250 Bandit
|
Re: Motor
Igen, valójában a hézagolás miatt került előtérbe a kérdés! Az enyém sztem nem változó szelepvezérléses!Ha a VC azt jelenti akkor tuti h nem mert ilyen jelzés nincs rajta! Ez egy 91-es évjáratú 250es 45LE-s változat. Akkor a kérdés ugy látom még nyitott, vagyis ez a típus ami nekem van akkor lapkás vagy csavaros?
|
2009. február 20. 13:02 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Motor
Na majd megnézem otthon este , igaz az emlékeimre hagyatkoztam , de pont azért maradt meg bennem mert csodálkoztam is azon hogy lehet a 250-es csavaros ha a 400-as lapkás. Bár lehet hogy örexem
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. február 20. 10:56 |
|
|
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
Re: Motor
a VC400-as is lapkás, sőt mi több, asszem az alaphelyzet csavaros a váltott helyzet lapkás vagy valami hasonló értelmes megoldású
|
2009. február 20. 10:42 |
|
|
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
Re: Motor
Csak megerősíteni tudom, 250-es nem változó szelepvezérléses lapkás!
|
2009. február 20. 10:34 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Motor
karesz írta: Ha jól emlékszem a 250es csavaros szelphézagállítású. Ha a szelepvezérlés kategóriáját is kérded akkor az meg DOHC Szerintem a 400/250 lapkás.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. február 20. 10:05 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Motor
Ha a kérdésed a hézagállításra vonatkozott: A hidrotőke a hidraulikus szelephézegkiegyenlítést jelenti. Én a nagyobb Banditokban vagyok otthon de legjobb tudomásom szerint ilyen a kicsiknél sincs. Ha jól emlékszem a 250es csavaros szelphézagállítású. Ha a szelepvezérlés kategóriáját is kérded akkor az meg DOHC
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. február 20. 7:07 |
|
|
Bandita20
Motor: 1991 Suzuki GSF-250 Bandit
|
Re: Motor
Ha már motor a téma, érdekelne, hogy az én 250es Banditomon a szelepvezérlés milyen megoldással müködik? Hallottam vmi hidrotökés akármit, de nem vagyok tisztában az egésszel így gondoltam megkérdem h tudjam milyen megoldás van benne!
|
2009. február 19. 21:08 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Motor
Durva közelítéssel : amíg nem tapasztasz lépcsőt a bütyök szélén vagy pittingesedést a felöleten addig az nem kopás. Ha igen, akkor viszont kezdhetsz aggódni.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. február 17. 20:54 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Motor
T3v3 írta: Az elég meleg lenne ha a körmöd is elakadna benne. Tényleg! Ezt meg sem próbáltam! De le is fotózom majd! Pont ott nem fényes, hanem matt. Fura kicsit, de nem gondolom, hogy problémát jelentene komolyabban.
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. február 17. 17:05 |
|
|
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
Re: Motor
Hát én csak az anyag színében. Ugye "azokon" a helyeken fényes, ez pedig természetes. Az elég meleg lenne ha a körmöd is elakadna benne.
|
2009. február 16. 19:52 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Szelephézag
Na ma végre meglett a szelephézagolás a vason!
Minden kipufogószelepen és egy henger szívószelepein kellett állítani. Nem volt túl nagy meló, de az állítócsavar 3mm-es négylap fejéhez legyártottam egy finom kis szerszámot. Ezzel és egy 8-as csillagvillás kulccsal tökéletesen be lehet állítani a hézagot. Érdekes, hogy a vezérmű tengelyein látszik némi kopás. Ez mondjuk kissé aggaszt, mert a tojásdad forma eldeformálódása megváltoztatja a vezérlés karakterisztikáját. Persze csak kicsit kopottak a bütykök, és főleg oldalt egy kis foltban látszik szinte mindegyiken!
Aki állította a szelepeket rajtam kívül, tapasztalt ilyen kopást?
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. február 16. 19:17 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Motor
Csavaros
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. február 3. 5:09 |
|
|
zeph
|
Re: Motor
császtok 97 es 600 as banditoknál lapkás vagy csavaros megoldás van szelephézagnál??
|
2009. február 2. 22:08 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Szelephézag
zöldi írta: [És ha "érzésre" meghúzod annyira, hogy már ne kelljen ellentartni, aztán rámész a nyomatékkulccsal? Hát igen, lehet, hogy beválik, de általában, ha így próbáltam valamit meghúzni, mindig továbbhúzódott kicsit az ellentartandó rész is. De asszem ez Murphy nem? Asszem eljátszom vele néhány órácskát, bekapcsolok valami jó zenét, mondjuk az AC/DC új lemezét, és úgy állok hozzá, hogy ha lassan is lesz kész, de profi beállításra van szüksége a motornak!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. január 29. 16:15 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Szelephézag
Hunter írta: amivel nyomatékra tudsz húzni és a közepe lyukas az ellentartás miatt nem hiszem, hogy fellelhető a szerszámaim között. És ha "érzésre" meghúzod annyira, hogy már ne kelljen ellentartni, aztán rámész a nyomatékkulccsal? Mikor csináltam, még nekem sem volt spéci kulcsom, azóta agyaltam, hogy hogyan is kéne...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. január 29. 14:45 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Szelephézag
Karesz, kissa: Köszi! Ezeket én is pont így gondoltam. Azért is merült fel a kérdés, mert olyan kulcs, amivel nyomatékra tudsz húzni és a közepe lyukas az ellentartás miatt nem hiszem, hogy fellelhető a szerszámaim között. Asszem bízom a kezemben, mint nyomatékkulcsban ebben az esetben!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. január 29. 13:40 |
|
|
kissa
Motor: 1200N K5
|
Re: Motor
Hunter írta: ..A szelephézag állításakor az állítószerkezet kontra anyáját... Ha nagyon profi akarsz lenni ennek is van lehuzasi nyomateka: 10Nm ... bar szerintem eleg korulmenyes ott nyomatekkulcsal operalni.
|
2009. január 29. 13:29 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Motor
Hunter írta: az állítószerkezet kontra anyáját hogyan célszerű lehúzni. .. Semmi extra csak azt tudom mondani, hogy érzésre. Legjobb ha csillagkulcsot használsz, elkerülendő a hatszög sarkainak lenyalását.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2009. január 29. 13:03 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Motor
Bocs-Hunter
_________________ SZOTYI
|
2009. január 28. 22:50 |
|
|
szotyi
Motor: Versys 650
|
Re: Motor
hunter érdeklődve várjuk a folytatást,jó a képsorozat!
_________________ SZOTYI
|
2009. január 28. 22:49 |
|
|
|