Pontos idő: 2024. március 29. 5:55




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Következő
 Motor 
Szerző Üzenet

Motor: 1991 Suzuki GSF-250 Bandit
Hozzászólás Re: Motor
Igen, valójában a hézagolás miatt került előtérbe a kérdés! :)
Az enyém sztem nem változó szelepvezérléses!Ha a VC azt jelenti akkor tuti h nem mert ilyen jelzés nincs rajta!
Ez egy 91-es évjáratú 250es 45LE-s változat.

Akkor a kérdés ugy látom még nyitott, vagyis ez a típus ami nekem van akkor lapkás vagy csavaros? :roll:


2009. február 20. 13:02
Profil Honlap
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Na majd megnézem otthon este , igaz az emlékeimre hagyatkoztam , de pont azért maradt meg bennem mert csodálkoztam is azon hogy lehet a 250-es csavaros ha a 400-as lapkás.
Bár lehet hogy örexem

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. február 20. 10:56
Profil Honlap
Avatar

Motor: vizes bandit ;)
Hozzászólás Re: Motor
a VC400-as is lapkás, sőt mi több, asszem az alaphelyzet csavaros a váltott helyzet lapkás vagy valami hasonló értelmes megoldású


2009. február 20. 10:42
Profil

Motor: Honda XL650V Transalp
Hozzászólás Re: Motor
Csak megerősíteni tudom, 250-es nem változó szelepvezérléses lapkás!


2009. február 20. 10:34
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Motor
karesz írta:
Ha jól emlékszem a 250es csavaros szelphézagállítású.
Ha a szelepvezérlés kategóriáját is kérded akkor az meg DOHC


Szerintem a 400/250 lapkás. :roll:

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. február 20. 10:05
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Ha a kérdésed a hézagállításra vonatkozott:
A hidrotőke a hidraulikus szelephézegkiegyenlítést jelenti. Én a nagyobb Banditokban vagyok otthon de legjobb tudomásom szerint ilyen a kicsiknél sincs. Ha jól emlékszem a 250es csavaros szelphézagállítású.
Ha a szelepvezérlés kategóriáját is kérded akkor az meg DOHC

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. február 20. 7:07
Profil Honlap

Motor: 1991 Suzuki GSF-250 Bandit
Hozzászólás Re: Motor
Ha már motor a téma, érdekelne, hogy az én 250es Banditomon a szelepvezérlés milyen megoldással müködik? Hallottam vmi hidrotökés akármit, de nem vagyok tisztában az egésszel így gondoltam megkérdem h tudjam milyen megoldás van benne!


2009. február 19. 21:08
Profil Honlap
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Durva közelítéssel :
amíg nem tapasztasz lépcsőt a bütyök szélén vagy pittingesedést a felöleten addig az nem kopás.
Ha igen, akkor viszont kezdhetsz aggódni.

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. február 17. 20:54
Profil Honlap
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Motor
T3v3 írta:
Az elég meleg lenne ha a körmöd is elakadna benne.


Tényleg! Ezt meg sem próbáltam! De le is fotózom majd! Pont ott nem fényes, hanem matt. Fura kicsit, de nem gondolom, hogy problémát jelentene komolyabban.

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. február 17. 17:05
Profil
Avatar

Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
Hozzászólás Re: Motor
Hát én csak az anyag színében. Ugye "azokon" a helyeken fényes, ez pedig természetes. Az elég meleg lenne ha a körmöd is elakadna benne.


2009. február 16. 19:52
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Szelephézag
Na ma végre meglett a szelephézagolás a vason!

Minden kipufogószelepen és egy henger szívószelepein kellett állítani. Nem volt túl nagy meló, de az állítócsavar 3mm-es négylap fejéhez legyártottam egy finom kis szerszámot. Ezzel és egy 8-as csillagvillás kulccsal tökéletesen be lehet állítani a hézagot. Érdekes, hogy a vezérmű tengelyein látszik némi kopás. Ez mondjuk kissé aggaszt, mert a tojásdad forma eldeformálódása megváltoztatja a vezérlés karakterisztikáját. Persze csak kicsit kopottak a bütykök, és főleg oldalt egy kis foltban látszik szinte mindegyiken!

Aki állította a szelepeket rajtam kívül, tapasztalt ilyen kopást?

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. február 16. 19:17
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Csavaros

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. február 3. 5:09
Profil Honlap
Hozzászólás Re: Motor
császtok 97 es 600 as banditoknál lapkás vagy csavaros megoldás van szelephézagnál??


2009. február 2. 22:08
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Re: Szelephézag
zöldi írta:
[És ha "érzésre" meghúzod annyira, hogy már ne kelljen ellentartni, aztán rámész a nyomatékkulccsal?


Hát igen, lehet, hogy beválik, de általában, ha így próbáltam valamit meghúzni, mindig továbbhúzódott kicsit az ellentartandó rész is. De asszem ez Murphy nem?

Asszem eljátszom vele néhány órácskát, bekapcsolok valami jó zenét, mondjuk az AC/DC új lemezét, és úgy állok hozzá, hogy ha lassan is lesz kész, de profi beállításra van szüksége a motornak!

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. január 29. 16:15
Profil
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Szelephézag
Hunter írta:
amivel nyomatékra tudsz húzni és a közepe lyukas az ellentartás miatt nem hiszem, hogy fellelhető a szerszámaim között. :lol: :lol:



És ha "érzésre" meghúzod annyira, hogy már ne kelljen ellentartni, aztán rámész a nyomatékkulccsal? Mikor csináltam, még nekem sem volt spéci kulcsom, azóta agyaltam, hogy hogyan is kéne...

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2009. január 29. 14:45
Profil
Avatar

Motor: Suzuki GSF 1200S K3
Hozzászólás Szelephézag
Karesz, kissa:

Köszi! Ezeket én is pont így gondoltam. Azért is merült fel a kérdés, mert olyan kulcs, amivel nyomatékra tudsz húzni és a közepe lyukas az ellentartás miatt nem hiszem, hogy fellelhető a szerszámaim között. :lol: :lol:

Asszem bízom a kezemben, mint nyomatékkulcsban ebben az esetben!

_________________
________________________________________________________________________________
Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban: Kép :D


2009. január 29. 13:40
Profil
Avatar

Motor: 1200N K5
Hozzászólás Re: Motor
Hunter írta:
..A szelephézag állításakor az állítószerkezet kontra anyáját...

Ha nagyon profi akarsz lenni ennek is van lehuzasi nyomateka: 10Nm ... bar szerintem eleg korulmenyes ott nyomatekkulcsal operalni. :ugeek:


2009. január 29. 13:29
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Motor
Hunter írta:
az állítószerkezet kontra anyáját hogyan célszerű lehúzni. ..


Semmi extra csak azt tudom mondani, hogy érzésre. Legjobb ha csillagkulcsot használsz, elkerülendő a hatszög sarkainak lenyalását.

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2009. január 29. 13:03
Profil Honlap
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Motor
Bocs-Hunter

_________________
SZOTYI


2009. január 28. 22:50
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Motor
hunter érdeklődve várjuk a folytatást,jó a képsorozat! =D>

_________________
SZOTYI


2009. január 28. 22:49
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 678 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség