Szerző |
Üzenet |
Miki
|
Re: Futómű
kolixx írta: ...Balaton oda-visszá-t megbírjon ... ÁÁÁ nem megyünk olyan messzire, csak ide a szomszédba.
|
2010. július 21. 8:15 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Futómű
Annyi már nincs a mostani gumimban, hogy egy Balaton oda-visszá-t megbírjon a lapos és egyenes magyarországi utakon. Itthon csak a szélét kell használni, az megbírja őszig
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2010. július 20. 16:21 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Futómű
Gyere el velünk fürödni a jövőhetén
|
2010. július 20. 15:34 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Futómű
Éppen azon gondolkodok, hogy drága pénz az olajcsere megint. Az ősszel ha minden a terv szerint halad valami ausztriai guriga lesz, meg egyéb aszfaltozások. Ott lehet, hogy jobban viselkedik majd a vastagabb olajjal.
A hétvégén elmegyek egyet szerpentinezni aszfalton. Ha ott is félni fogok a motoron, akkor mindenképp visszacserélem az olajat. Ha nem, akkor még filózok egy kicsit.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2010. július 20. 8:40 |
|
|
Csöngö
Motor: Ktm 790 Adv r + Ktm-ek
|
Re: Futómű
Tedd vissza bele a 10-es olajat és ujra jo lesz.A surübb olajnak ugyanazon a lukon kell atpréselnie magát mint a vékonyabnak tehát mind a huzo mint a nyomo fokozati csillapitásod megnöt. Viszont most menj ki pályázni ott jol jön hogy kicsit feszesebb.
|
2010. július 20. 8:21 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Futómű
Utángyártott villaszár!!!!
Egy ismerős lezúzta a motorját és villaszárakat kellett cseréljen. Gyári helyett utángyártottat vett. 130 euró volt darabja plusz 25 euró szállítás. Ha valakinek ilyen problémája lenne, írjon pü-t és odairányítom a szerelőhöz, aki lebonyolítja a tranzakciót és be is szereli a szárakat.
A cég adatait sajnos nem adja ki, annyit ígér, hogy felár nélkül elkészítteti és elhozatja a szárakat mindenkinek aki nála szerelteti be őket.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2010. július 19. 16:36 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Futómű
A légréses tipp nem jött be. 125 mm kéne legyen a légrés, és 123 volt mikor megmértük. Egyéb ötlet?
Még egyet megyek vele a hétvégén, hátha csak szokni kell.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2010. július 19. 9:51 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Futómű
Igen, biztosan az okozza. Én is megszívtam elsőre, csak én még a garázsban észrevettem.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2010. július 17. 19:02 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Futómű
Akkor ezek szerint a túl sok olaj okozhat ilyen jelenséget?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2010. július 17. 17:33 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Futómű
Hát, ez sajna el lett pancsolva szerintem.Ha kiöntöd a villából az olajat, ki is pumpálod, és beöntöd az előírt mennyiséget, azzal túl lesz töltve. NEm köbcentire kell rátölteni, hanem meg van adva egy szint, kiszedett rugónál, teljesen összenyomott teleszópoknál a szár tetejétől. Az az irányadó.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2010. július 17. 17:29 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Futómű
A minap olajat cseréltettem az első villámban. 10W helyett 15W ment bele. Ettől én annyira számítottam, hogy a húzó csillapítás kicsit keményebb lesz. Másra nem nagyon.
Amit tapasztalok az az, hogy a régi állapotokhoz képest iszonyatosan felkeményedett a villa. Rendesen pattog a kezemben a kormány. Olyan utakon, ahol máskor 90-el úgy mentem el, hogy a kormány meg se rezdült, most majd kiverte a kezemből magát.
Lehet ezt a dolgot a vastagabb olaj számlájára írni, vagy az lehet, hogy több olaj került a villaszárakba mint az előírt mennyiség (nem tudom, hogy a szerelő mennyit rakott bele)?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2010. július 17. 16:58 |
|
|
Bagi
Motor: Ducati MTS V4 PP
|
Re: Futómű
zöldi írta: Ha megmarad legalább 2 évig, én vennék bele porgresszív rugót, és azzal párosítanám a 15w-s olajat. A 15w-s olaj szerintem elrontja az egész futóművet (tapasztalat) A jó megoldás a progresszív rugó és a teleszkópban megfelelően beállított levegőoszlop mennyiség együttesében rejlik. Ezeket az adatokat gyári sűrűségű olajhoz adott rugóhoz és motortípushoz a rugó gyártója adja meg. (én is okosabb akartam lenni a gyártóknál.....ezért újra szét kellett szedni az egészet )
_________________ ------------------------------------------------------------------- - = Üdv Bagi = -
|
2010. június 1. 12:25 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Futómű
Ha megmarad legalább 2 évig, én vennék bele porgresszív rugót, és azzal párosítanám a 15w-s olajat.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2010. április 26. 8:14 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Futómű
zöldi írta: Ha csillapítást érzed puhának, akkor a 15w-s olaj jó megoldás lesz, ha a rugó a puha, akkor csak ront rajta. Ha váltok, akkorát bólint az eleje mint egy Cadillacnek.
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2010. április 26. 7:13 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Futómű
Ha csillapítást érzed puhának, akkor a 15w-s olaj jó megoldás lesz, ha a rugó a puha, akkor csak ront rajta.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2010. április 23. 11:56 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Futómű
Kicsit túl puhának tartom a gépem első futóművét. Létezik, hogy ha a gyárinál sűrűbbre cserélném a szárakban az olajat, akkor ez javítana a dologon?
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2010. április 23. 9:45 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Futómű
Vedd ki a betéteket és a tárcsa útját ellenőrizd a féknyeregben. Így akár mérhető is hogy üt-e!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2010. április 19. 21:02 |
|
|
winy
Motor: GSF250 Bandit
|
Re: Futómű
Hali Na megnéztem az első tárcsámat, megemeltem az elejét, megpörgettem de a fékbetétek folyamatosan súrlódnak a tárcsához, deformációt szemmel nem vettem észre, a tárcsa vastagságában 0,15 eltérést mértem, de az elvileg benne van a tűrésben (Front 4.5 mm(0.2 mm of plus or minus)). Tipp?
|
2010. április 18. 21:50 |
|
|
winy
Motor: GSF250 Bandit
|
Re: Futómű
Mindenképpen meg fogom nézni, kíváncsi vagyok milyen mértékben van eldeformálódva, ha egyáltalán az a baja. Majd megírom. Köszi az infókat!
|
2010. április 12. 18:44 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Futómű
Ha a fékbetéteket kiveszed, egy tolómérővel akár meg is mérhető, hogy mennyi az eltérése a tárcsáknak az egyenesfutástól. Érdekes adat lehet, hogy hány tized "számít", és okoz ilyen jelenséget.
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2010. április 12. 17:23 |
|
|
|