Szerző |
Üzenet |
Ats
Motor: GSF 1200S
|
 Re: Futómű
Üdv Urak! Nos, le lett cserélve a láncszett. (JT + DID) A kattogás és érdekes lánchang megszűnt!  A lánckerekeken egyiken sem volt extrém kopás, sem a láncon. Az enduromon ez még csak félidős lenne  Viszont az első lánckerék a gyári volt, a hátsón JT! és a lánc is DID volt, tehát ezt már cserélték. Köszönöm a hozzáoszlásokat és a tanácsokat! Üdv, Ats
|
2015. október 21. 15:37 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Futómű
44.000 az elég sok (kivéve az én motoromat melyben 40.000 van de az még nem sok  de ennek más oka van ) Szóval konkrétan az álmoskönyv szerint (Haynes) teljesen megfeszitett láncnál az első és a 21.csap közepén mérve 319.4 mm a kopáshatár. A többit Jedi lovag leírta . Egyébként az én láncom DID amiben a fenti km van.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2015. szeptember 4. 16:47 |
|
 |
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
 Re: Futómű
Ats írta: Sziasztok! Lassú kapatón felfelé vettem észre erős kattogó hangot, amely a lánc ill. első lánckerék környékéről jött. 44.000km-körül járok. A láncon még lehetne feszíteni, tehát még gondolom nincs extrémen megnyúlva. A hátsó lánc-kereken sem látok "cápauszony" szerű kopást, vagy nagyon elvékonyodott fogakat. Amennyiben cserélem a láncot itt is "kötelező" a lánckerekek és láncvezető cseréje? Ha igen érdemes-e nem gyárit feltenni, mert egy horror összeg 67e szett ár+10e láncvezető! Várnám megtisztelő válaszotok. Attila Hát ha 44000 van a láncba, akkor már igen csak cserés, akár milyen lájktos volt a csuklód . A láncnál nem a nyúlás a veszélyes, hanem a szakaszos nyúlás , mivel állt. nem arányosan nyűlik mindenütt, hanem elkezd egy helyen. A hátsó lánckerék töredékét forogja az elsőnek, úgy hogy azon nem is fogsz látni semmit. Csak egyszerre szabad cserélni mindent, mivel ezek egyszerre kopnak ! Vannak jó minőségű utángyártott alkatrészek, nem kell gyárit venni.ó, csak mindent egyszerre cserélj !
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2015. szeptember 3. 17:41 |
|
 |
Ats
Motor: GSF 1200S
|
 Re: Futómű
Sziasztok! Lassú kapatón felfelé vettem észre erős kattogó hangot, amely a lánc ill. első lánckerék környékéről jött. 44.000km-körül járok. A láncon még lehetne feszíteni, tehát még gondolom nincs extrémen megnyúlva. A hátsó lánc-kereken sem látok "cápauszony" szerű kopást, vagy nagyon elvékonyodott fogakat. Amennyiben cserélem a láncot itt is "kötelező" a lánckerekek és láncvezető cseréje? Ha igen érdemes-e nem gyárit feltenni, mert egy horror összeg 67e szett ár+10e láncvezető! Várnám megtisztelő válaszotok. Attila
|
2015. szeptember 3. 13:42 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Futómű
Agyonhasznált motor lehet. Én 40 ezernél vettem ki őket (a szalonban kellett volna elhajítani, jó messzire, de hülyes sprórolós vagyok).
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. június 21. 12:40 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Futómű
zöldi írta: talloli írta: Idézet: Ezt miből vetted le, hogy eléggé súrlódnak? Kékül a tárcsa? Annyira még nem  De eléggé hangosan súrlódik menet közben. Átmozgattam a dugattyúkat és azt tapasztaltam, hogy egyik-másik nehezen mozog..... Szinter betét van benne? Mert az hangosabb sokkal. Ha hiszed, ha nem, még az eredeti, réz színű gyári Tocico betétek vannak benne 2001-ből!
|
2015. június 19. 11:58 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Futómű
talloli írta: Idézet: Ezt miből vetted le, hogy eléggé súrlódnak? Kékül a tárcsa? Annyira még nem  De eléggé hangosan súrlódik menet közben. Átmozgattam a dugattyúkat és azt tapasztaltam, hogy egyik-másik nehezen mozog..... Szinter betét van benne? Mert az hangosabb sokkal.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. június 19. 6:44 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Futómű
talloli írta: Idézet: Ezt miből vetted le, hogy eléggé súrlódnak? Kékül a tárcsa? Annyira még nem  De eléggé hangosan súrlódik menet közben. Átmozgattam a dugattyúkat és azt tapasztaltam, hogy egyik-másik nehezen mozog..... Hát ha hallod menet közben, hogy súrlódik, bukóban, járó motor mellett... Akkor a tárcsának is kékülnie kéne sztem. Ha csak tologatáskor hallod, az sztem normális, ha nem érzed, hogy fékeződik is..
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. június 16. 8:20 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Futómű
Idézet: Ezt miből vetted le, hogy eléggé súrlódnak? Kékül a tárcsa? Annyira még nem  De eléggé hangosan súrlódik menet közben. Átmozgattam a dugattyúkat és azt tapasztaltam, hogy egyik-másik nehezen mozog.....
|
2015. június 16. 6:11 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Futómű
talloli írta: Tanácsot szeretnék kérni fék ügyben. Azt tapasztaltam, hogy az első fékek eléggé súrlódnak menet közben. Kivettem a fékpofákat és megpróbáltam tisztítani, átmozgatni a dugattyúkat. Elég nehezen járnak. Ez nem hozott eredményt. Mi a teendő ilyenkor? Bonyolult dolog szétszedni a féknyergeket és kitisztítani? Vagy inkább szakműhelybe vigyem? Kelle-e hozzá különös szerszám, alkatrész? Köszönöm a segítséget előre is! Ezt miből vetted le, hogy eléggé súrlódnak? Kékül a tárcsa?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. június 15. 9:31 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Futómű
Tanácsot szeretnék kérni fék ügyben. Azt tapasztaltam, hogy az első fékek eléggé súrlódnak menet közben. Kivettem a fékpofákat és megpróbáltam tisztítani, átmozgatni a dugattyúkat. Elég nehezen járnak. Ez nem hozott eredményt. Mi a teendő ilyenkor? Bonyolult dolog szétszedni a féknyergeket és kitisztítani? Vagy inkább szakműhelybe vigyem? Kelle-e hozzá különös szerszám, alkatrész? Köszönöm a segítséget előre is!
|
2015. június 15. 6:14 |
|
 |
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
 Hátsó fék!
Urak! Cseréssé válik úgy tűnik a hátsó féknyergem a nagybanditán! Az elmúlt két évben kétszer újítottam fel, ám a dugattyúk igen nehezen tolhatók vissza. Kézzel egyáltalán nem. Ennek következtében folyton megég és sípol a hátsó fékem. 1. Van-e esetleg valakinek jó hátsó nyerge a polcon, amitől megválna? 2. Milyen más motor - sportmotor - nyerge tehető fel a banditra átalakítás nélkül, vagy csak is tuninggal? Esetleg lecserélem valami jobbra! 3. fémfékcső is érdekel hátra! 4. Hátsó féktárcsa jó állapotban ha van valakinél az is jöhet!
Egyenlőre ennyi! Köszi
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2014. augusztus 20. 13:34 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Futómű
Micsoda marketing "A Wilbers progresszív villarugói megszüntetik teleszkópok felütését"  Maradjunk annyiban, hogy mérsékli. Van annyira rossz terep, amin a Wilbers is felüt 
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2014. július 11. 19:18 |
|
 |
kovipepe69
Motor: GSF 1200 S
|
 Re: Futómű
Update: belevágtam, kipróbáltam a kínai tárcsát, Stelvio, Grossglockner, egyéb hágókon fel-le összesen kb. 2000kmt tettünk meg, és meg kellett dolgoznia a Bandit lassításáért.... Hibátlanul, hatékonyan lassít, pedig egyszer sikerült a Stelvion kiforralni a hátsó féket (nem nekem egyedül ) és nem történt semmi baja a minimális elliluláson kívül. A két másik moci gyári tárcsája is meglilult, tehát ez sem csak erre jellemző. Szóval, nem bántam meg, a 7000Ft amibe kerül, bőven megéri!
|
2014. július 10. 20:05 |
|
 |
Zoli
Motor: R Ninet Pure
|
 Re: Futómű
|
2014. május 25. 20:40 |
|
 |
renderman
Motor: suzuki bandit 250
|
 Re: Futómű
'97-hes banditba szeretnék, tenni előre progressziv rugót. Van valaki aki tud nekem tanácsot adni? Hol tudok ilyen rugópárt beszerezni illetve milyen olajbol mennyi? Érdemes szétszedni a telot teljesen, vagy elég ha régi rugó régi olaj kiszedés után új olaj majd új rugó?
|
2014. május 25. 12:01 |
|
 |
Fehér
Motor: Suzuki GSF 250 '92
|
 Re: Futómű
Gold Fren tárcsákkal kapcsoaltban van valakinek tapasztalata?
_________________ "úton lenni boldogság, megérkezni halál"
|
2014. május 20. 13:48 |
|
 |
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
 Re: Futómű
Biztos hogy nem normális. Szerintem hiányzik valamelyik csatlakozásnál a tűgörgő!
|
2014. április 29. 14:24 |
|
 |
Gengi87
|
 Re: Futómű
Sziasztok! Érdekelne a véleményetek normális e, hogy a komplett hátsó futóműnek van egy kb 1,5-2cm-es holtjátéka fel le irányba középsztenderen?? nem rég tűnt fel a lötyögés ki is cseréltük azt a kis alu öntvényt ami összeköti a telót meg a kutyacsontot, azóta ekkora a holtjáték, előtte volt 3centi is 
|
2014. április 29. 11:31 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Futómű
Én nem vennék ilyen kínait. EBC, TRW, Lucas, ezek ből csemegézz. Vagy bontottat. Igaz, egy ebc 33, az a legolcsóbb
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. április 13. 18:54 |
|
 |
|