Szerző |
Üzenet |
B1200
Motor: R1250GS
|
 Re: Motor
Karbiszinkron. Ha az se, akkor ertelmes szerelo aki ert is a porlasztohoz 
|
2019. június 7. 18:46 |
|
 |
Coffos
|
 Re: Motor
SZIASZTOK uj vagyok az oldalon eloszor is udv mindenkinek. Volna nekem is egy kesdesem ha valaki tudna segiteni. Van egy 1200 banditom 2001es es az alapjarat arcatlankodik egyenletlenul megy 1500as fordulat folott viszont semmi baja. Voltam szakinal kipucolta a karbit gyertyat csereltem de nem hasznalt.Valami otlet? Elore is koszi.
|
2019. június 7. 17:01 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Motor
Úgy úgy, Taschner szervíz, fészbuk kidobja.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. december 27. 19:24 |
|
 |
tapsiHun
Motor: Bandit 1200N
|
 Re: Motor
Köszi! A gyertyakat megnezem majd mindenkeppen, de ha megint el van tomodve az egyik karbi kinyirom magam. Szezon elejen elvileg voltak szilikon gyuru cserek.
|
2015. december 27. 17:06 |
|
 |
B1200
Motor: R1250GS
|
 Re: Motor
zöldi írta: Tippeim: ... van még néhány ötletem  ..... Írjuk csak le: falsot szív a szivató kitöredezett gumiharangj(ai)ánál. Vagy máshol. stb... Viszont zöldinek van egy roppant profi karbis embere Mányban....
|
2015. december 27. 16:30 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Motor
Tippeim: Kimúlt egy gyertyád. Lelőtt egy szinkronkupakot. Ha egyik sem, van még néhány ötletem 
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. december 27. 15:30 |
|
 |
tapsiHun
Motor: Bandit 1200N
|
 Re: Motor
Sziasztok,
A tavaly téli leállás után sajnos nem ment az egyik henger, ezért a szezont karbi tisztítás és karbi szinkronnal kezdtük. Ma indítom a banditát és ismét hasonló rángatózás, durrogás, egyenetlen járás...kb 2 hete volt elindítva és meg is járattam sőt öntöttem adalékot a benzinhez (LM). Ez egy 2006-os 1200-es. (Az előző banditám - 2000-es soha nem csinált ilyet) Van tippetek mit nézzek meg, mit próbáljak? Köszi előre is!
Tapsi
|
2015. december 27. 12:35 |
|
 |
Kopibálint
|
 Re: Motor
Köszi a tanácsokat. Nálam is inkább "anyát" zavarja.  Marad a bizsergés! 
|
2015. május 31. 9:56 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Motor
Majd ha svéd leszek, depi ellen  :D:D
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. május 28. 14:37 |
|
 |
mikir
Motor: 1200 S
|
 Re: Motor
zöldi írta: ... mert egyszerűen nem tudom eldönteni, K1600-ra váltsak, vagy GS-re... Segítek, vedd meg mindkettőt és páros napokon K1600, páratlanon GS 
|
2015. május 28. 12:54 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Motor
Kopibálint írta: Sziasztok! 1,2es Banditom 3500 és 4500 közötti fordulaton nagyon rezonál. Klasszikust idézve: nagy motor, nagy rezgés Kicsit szűkebb keretek közé szorítható rezgés egy szinkronnal, enyém most be lett állítva egy proptechessel, de 120-nál ugyanúgy rezeg, viszont nekem nem zavaró, Anyának inkább, főleg a kémény oldali lábtartónál. De így marad, mert egyszerűen nem tudom eldönteni, K1600-ra váltsak, vagy GS-re...
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. május 28. 6:42 |
|
 |
B1200
Motor: R1250GS
|
 Re: Motor
Sokat fizetsz semmiért. Ez ilyen. És ilyen is marad. Ja és így jó 
|
2015. május 23. 20:09 |
|
 |
Kopibálint
|
 Re: Motor
Sziasztok! 1,2es Banditom 3500 és 4500 közötti fordulaton nagyon rezonál. Főleg az ülés alatt érezhető. 3 szerelőnél jártam tanácsért. Az első azt mondta, hogy a generátorom rossz hamarosan beáll attól van. Kicseréltem egy másikra, nem változott semmi. A másik azt mondta gyertya probléma is lehet. (azt mondta le kell venni a tankot gyertyacseréhez-hozzáértő???) Kicseréltem a gyertyákat persze a tank levétele nélkül. Jobb hangja van a gépnek ,de a rezgés maradt. A 3. szerelő meg se nézte a motort rögtön a géphez ment és kereste a motortartó szilenteket. Kinek mi a véleménye?
|
2015. május 23. 11:58 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Motor
Köszi a tippet! Először gyertya csere jön, mert azt már megvettem. (12000 Km- nél ajánlott) Aztán megnézem az csavart is!
|
2015. május 21. 20:00 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Motor
Enyem multkor azert csinalta, mert hibas volt a frissen berakott gyertya.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2015. május 20. 20:17 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Motor
Valószínű szegény az alapjárati keverék. Fogj egy rövid szárú kb fázisceruza méretű csavarhúzót és tekerj ki az alapjárati keverékszabályzó csavaron egy negyed fordulatot. Ha ez nem segít tekerhetsz még egy negyeded de többet nem. Ha ez sem segít akkor állítsd vissza mert máshol van a kutya elhantolva.
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2015. május 20. 17:22 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Motor
Van ötletetek, hogy az 1.2-es Bandit alapjárat közeli fordulaton miért puffog? Néha be-bebüffent. Egyébként szépen jár a motort és menet közben sem tapasztalok semmi rendellenességet.
|
2015. május 18. 7:03 |
|
 |
borz_alom
Motor: Pegaso Trail
|
 Re: Motor
Szerintem simán kihúzható felfelé a hengerfej levétele nélkül.
|
2014. július 18. 16:50 |
|
 |
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
 Vezérműláncs csere
Üdv Urak! Vezérmű láncot cserélünk a banditán, de nem szeretném hozzá a blokkot széthúzatni, ezért szétszedjük a végtelenített láncot és patentszemmel rakjuk össze újra. Az a kérdés, hogy ha csak a karter és a szelepfedél kerül leszedésre, a feszítőövet, amit a feszítőpatron nyom, ki lehet-e venni, vagy csak a hengerfej leszerelésével válik hozzáférhetővé? Köszi.
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2014. július 17. 11:41 |
|
 |
csik85
Motor: 400 as bandika
|
 Re: Motor
zöldi írta: Jól emlékszem, Te nem kecskeméti vagy? Vidd be Babarékhoz a rodeóba, mondd, hogy én küldtelek  Igen az vagyok  De ma hoztam haza mert kéééésssz  gurultam egy jó kis 200-as kört 
|
2014. április 6. 15:54 |
|
 |
|