|
Pontos idő: 2024. december 8. 20:41
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
B1200
Motor: R1250GS
|
Re: Bandit 250-400cm3
Valszeg kikerült a jelszava.... törlöm a szemetet és írtam neki pü-t.
|
2022. május 27. 13:07 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Bandit 250-400cm3
Nem kéne a kollégát kibaszni esetleg?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2022. május 27. 6:06 |
|
|
NobleRider
|
Re: Bandit 250-400cm3
Helo Mindenki! Az a helyzet, hogy van '97-es 250V Bandim, de km számláló megadta magát. A "fogas tengely",amit a bowden meghjat /nem tudom ez e a neve xd/ fogait megette az idő, és így csak a km óra megy, a számláló meg se moccan... Tud valaki segíteni,hogy honnan tudok hozzá ilyet rendelni, vagy keressek bontott órát kompletten? Új vagyok itt, nem tudom van-e erre külön fórum. Ha van irányítsatok oda kérlek. Köszönöm előre is
|
2017. április 9. 17:33 |
|
|
tassika
|
Re: Bandit 250-400cm3
Szerk: Zöldi, közben olvasom a másik topic-ban, hogy felhagytál az alkatrész eladással. Hali! Zöldi, termosztátot tudsz nekem beszerezni? Egy elvileg 1990-es vagy 1991-es belpiacos 400-asba, GK75A106 kellene. Mennyibe fájna? Köszi! Üdv!
|
2015. szeptember 9. 18:33 |
|
|
fadani
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok!
Nem tudja valaki az úszószint előírt értékét 250ccm-es 1992-es (45 lóerős) Banditon? Illetve azt, hogy pontosan hol kell mérni?
Üdv: Dani
|
2015. augusztus 18. 14:48 |
|
|
Kas87
|
Re: Bandit 250-400cm3
Goblinfatyu írta: Sziasztok! Ha valakinek Falsot szív a motorja a pillangó tengelyek mentén és emiatt az alapjárat ingadozik nem ejti lefullad, van egy szett pillangó tengely tömítésem 5000 Ft ért vihető Üdv, Balázs Hali, tudnál konkrétabb elérhetőséget adni? Üdv, Kas
|
2015. július 29. 11:41 |
|
|
Goblinfatyu
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! Ha valakinek Falsot szív a motorja a pillangó tengelyek mentén és emiatt az alapjárat ingadozik nem ejti lefullad, van egy szett pillangó tengely tömítésem 5000 Ft ért vihető Üdv, Balázs
|
2015. május 18. 20:54 |
|
|
vigyor96
|
Re: Bandit 250-400cm3
Még amit ugy nézegetek az az rf 400 az is jönak tűnik
|
2015. május 15. 14:23 |
|
|
Fehér
Motor: Suzuki GSF 250 '92
|
Re: Bandit 250-400cm3
Úgy néz ki én leszek az egyetlen itt a fórumon aki szereti a kisbanditot. Ez nagy valószínűséggel azért lehet mert épp azt hajtok. Nagyrészt igazat adok én is a többieknek. Fiatal tulajok, széthajtott motorral. Nehéz alkatrészbeszerzés és drága is. Vagy végigjárod az összes eladót és talán találsz megkíméltet, vagy vársz, félreteszel és veszel nagyobbat. A sajátomra is rá lett költve már majdnem a teljes vételára. Szerencsére jó szerelőnél lett "műttetve". Szívott vele,de azóta semmi baja. És még mindíg elvállal ha bármiért hozzá kellene menni Alkatrészekről számla van, munkalapot ad, a motorhoz ért. Egy jobb állapotút jó szerelővel és kellőképpen mély pénztárcával és lelkesedéssel be lehet vállalni. Persze ezt ne várd, hogy bárki más mondja Amióta rendbe lett rakva, nekem a kopó alkatrészeken kívül semmi baja és cserben sem hagyott. 4 éve hajtom, mostanra kezdem érezni, hogy valami nagyobb jöhetne
_________________ "úton lenni boldogság, megérkezni halál"
|
2015. május 6. 16:13 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Bandit 250-400cm3
Nekem a dr650 nagy kedvencem. Mikor a mostani XT660R-t vettem, eredetileg az volt célkeresztben, csak egy ideje nem forgalmazzák Európában az újakat (csak amcsiban, itt Freewind néven futtat valami hasonlót a Suzuki). A dr-ből a 90 körüliek kifejezetten jók és egyszerű a konstrukció, van szerelő is bőven hozzá. A drz újabb/drágább választás, ráadásul kisebb is. A dr-el hosszabb kényelmesebb vonulásokat tudok inkább elképzelni, a drz rövidebb (1-200 km) kiruccanásokhoz jó, meg élménykedni. Bármelyik típust nyugodtabban megveheted mint a 400-as banditot (mint az egyik nagyon szerencsés volt 400-as tulajok egyike mondom ezt), persze az egyedek rácáfolhatnak erre, de átlagban ez az igazság.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2015. április 15. 8:39 |
|
|
vigyor96
|
Re: Bandit 250-400cm3
köszönöm a tanácsokat szerintem akkor inkább egy dr650 supermoto lesz ebből vagy drz mert az A2-be nagyobb nem fér bele. Azokról tudtok valamit?
|
2015. április 8. 15:34 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Bandit 250-400cm3
vigyor96 írta: 400as banditát szeretnék venni, mire érdemes odafigyelni? Miket kérdezzek az eladótól? És hasonló tanácsokat szeretnék kérni Igaza van Jedinek. A fő szabály, hogy nem menj a közelébe se! Olvass vissza akár itt a fórumon, akár a sportmotoron. A 250/400 tulajok folyamatosan szívnak, nincs alkatrész, ha van, az aranynál kicsit drágábban, ha valamit megcsinálsz, beszarik más, a szerelők vagy nem értenek hozzá, vagy messze elkerülik, folyamatos szopóroller.. Nagyon drága tud lenni a végén és még akkor is szar.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. április 8. 7:48 |
|
|
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
Re: Bandit 250-400cm3
Ott a pont Jedi ahogy egy osztrák motoros társam mondá , mikor megemlítettem neki hogy mit akarok venni: " Hubraum ist mit nichts zu ersetzen" szabad fordításban : a lökettérfogatot semmivel nem lehet pótolni. Most számolok, a 250-esben picit több mint négy Simson dolgozik . Emlékszem mikor Csibra után mentünk a Bakonyban , derekasan helytállt de hátulról csak a jobb csuklójának meg a bal lábának a folyamatos küzdését lehetett látni. Persze aki mazochista (mint egyesek az öreg Jawákkal:) ) az nyugodtan vegyen kisbandit, aki viszont TÉNYLEG motorozni akar az ne álljon meg 600-asig
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2015. április 7. 21:49 |
|
|
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
Re: Bandit 250-400cm3
vigyor96 írta: 400as banditát szeretnék venni, mire érdemes odafigyelni? Miket kérdezzek az eladótól? És hasonló tanácsokat szeretnék kérni Elmondom neked a legfontosabb banditos aranyszabályt, hogy mit kell figyelned 400-as bandit vásárlásakor ! Ha ezt megfogadod, nem érhet meglepetés ! Első soron, a legfontosabb, hogy minimum 100 köbcentivel ( GS500 , ha nagyon nincs pénz ), vagy 200 köbcentivel ( GSF600=középbandit ) több legyen, mint 400 !!!!!!!! Ha nem akarsz szívni, felejtsd el a 400-as, és 250-es japán belpiacos kitaposott lelkü, veszett láncfűrészeket ! Mint a fehér holló, olyan a "megkímélt" darabok száma Magyarországon ! Van egy olyan érzésem, mindenkitől ezt fogod hallani közülünk ! Ha csak nem valami ismerősi körből származó, több éve gondos gazdi alatt zümmögő darabról van szó !
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2015. április 7. 19:53 |
|
|
vigyor96
|
Re: Bandit 250-400cm3
400as banditát szeretnék venni, mire érdemes odafigyelni? Miket kérdezzek az eladótól? És hasonló tanácsokat szeretnék kérni
|
2015. április 7. 19:30 |
|
|
Corporal
Motor: Suzuki GSF 400 V
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.Van egy 94 es évjáratú 400 as Banditám és egy gyönyörűszép délután úgy gondolta hogy ő többet nem indul be.Szikra egyik gyertyakábelen se jön (gyertgyák ellenőrizve és jók, kábelek cserélve,pipák jók) én két dologra gyanakszom,trafók vagy jeladó.trafót már intéztem az érkezik de jeladót eddig nem tudom honnan szerzek.valakinek ötlet?Válaszokat előre is köszönöm!
|
2014. október 2. 19:49 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Bandit 250-400cm3
Ha osszerakod és tényleg faszán, akkor beleszeretsz. Értelme nincs, de szeretni fogod.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2014. szeptember 17. 18:04 |
|
|
Sida103
|
Re: Bandit 250-400cm3
csomy írta: Szerelőként... ha szereted a kihívásokat, akkor vegyél 3-at, és akkor lesz miből dolgozni. Röviden: -drága alkatrészek -leharcolt motorok -ellenőrizhetetlen múlt -fiatal tulajdonosok
Kerüld el ha motorozni akarsz. Ha van hozzá türelmed és nem sajnálod a pénzt az alkatrészre akkor jó hobbi lehet.
Olvass lejjebb. 1-2 oldalon belül megtalálod a srácok véleményét. az sejtettem hogy olcsósága és kora miatt már kihalófélben vannak! de maga a konstrukció érdekelne! hogy ha találok egy jobb állapotút és mondjuk rendbe is rakom, akkor is minden nap motorozást 3 nap szerelés fog megelőzni? vagy ha jól összerakja az ember akkor hű társ lesz belőle?
|
2014. szeptember 17. 15:22 |
|
|
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
Re: Bandit 250-400cm3
Szerelőként... ha szereted a kihívásokat, akkor vegyél 3-at, és akkor lesz miből dolgozni. Röviden: -drága alkatrészek -leharcolt motorok -ellenőrizhetetlen múlt -fiatal tulajdonosok
Kerüld el ha motorozni akarsz. Ha van hozzá türelmed és nem sajnálod a pénzt az alkatrészre akkor jó hobbi lehet.
Olvass lejjebb. 1-2 oldalon belül megtalálod a srácok véleményét.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2014. szeptember 17. 15:14 |
|
|
Sida103
|
Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Jövőre motort szeretnék venni és tapasztalat hijján csak érzésre tudtam választani! Kiszemeltem a GSF 250 bandit lett! Azonban több féle változattal is találkoztam! Korai 90-95-ös évjáratokról lenne szó! Árban ezek férnének bele! Nézegetem a hírdetéseket és 20-tól 45LE-ig van minden! Ráadásul valamelyikre 5 másikra 6 sebességes váltót írnak! Továbbá ami nekem nagyon megtetszett hogy akár 18.000-et is forognak! De ez sem mindre igaz! Tudom nem egy erőgépek,de ha már veszek akkor a pörgősebb, erősebb verziót szeretném! Milyen változatok voltak, miről lehet felismerni őket? Sokan riogatnak hogy 500köbcenti alatt soros4 hengerest nem szabad venni, mert hamar össze akadnak a dugattyúk! Mennyire kell ettől tartani? Alapjában túrázni szeretnék, de autóban is szeretek időnként sportosan lendületesen haladni! Meg elképzelhető hogy mint az autómmal motorral is ellátogatnék pályanapokra ahol azért kapná a terhelést! Nagyon tetszik a motor megjelenése és biztos nagy élményt adhat egy ilyen nagy fordulatú motor! Autószerelő vagyok, tehát nem vagyok műszaki analfabéta, de a motorokról nincs tapasztalatom! Minden segítséget megköszönnék!
|
2014. szeptember 17. 14:56 |
|
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|