Szerző |
Üzenet |
csabeszz
Motor: Bandit 250
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Mikor leáll a motor és probálnám ujrainditani nem forgatja az öninditó , megse mukkan. Na most megyek és kiprobálom .
|
2009. április 7. 14:10 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Teljesen igaza van a régi gazdinak, én kérek elnézést.
Ha nincs olaj, akkor ha jól emlékszem forgatná a motort, csak gyújtás nem lenne.
Ha a kábelmozgatás segít, akkor véleményem szerint ott zárlatos az elektronika. Legközelebb mikor leállsz, figyeld meg, hogy az elektronika él-e az orrod előtt. Ha nem, akkor meg kell keresni, hogy hol zárlatos a rendszer. A lámpa egy érzékeny pont, ott szoktak hamar szétrohadni a vezetékek.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. április 7. 12:24 |
|
 |
csabeszz
Motor: Bandit 250
|
 Re: Bandit 250-400cm3
köszi kolixx !
Felhívtam az előző gazdit és azt mondta a lámpában lévő csoportkábeleket meg csatlakozókat mozgatta meg mikor neki is ugyan ezt csinálta. Az olajra töltöttem ideiglenesen, bár ugyis cserélni fogom. Na megmozgattam énis a dolgokat aztán majd este kimegyek és kiprobálom még mindig leáll e . -bár azt még most sem értem mért kell várni 1-2 percet hogy ujrainduljak.
|
2009. április 7. 11:42 |
|
 |
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
 Re: Bandit 250-400cm3
csabeszz írta: ...Vasárnaptól gazdája tellem egy 92 es 250 es banditának... Ezek szerint csak nálam áll a piac, nagyon elhallgatott minden érdeklődő... 
|
2009. április 6. 22:37 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Az olajat töltsd fel rendesen. Ez amúgy sem egy drága kísérlet.
A dekniben van egy mikrokapcsoló, ami automatikusan megszakít, ha nincs kellő mennyiségű olaj, ez könnyen lehet az ok.
Majd szólj, hogy mi lett az eredmény.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. április 6. 22:36 |
|
 |
csabeszz
Motor: Bandit 250
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok ! Vasárnaptól gazdája tellem egy 92 es 250 es banditának. Lábon lett elhozva 150 km ről . Tegnap este mikor épp kimentem vele ismerkedni kb 5 perc után leállt a gép menet közben. Olyan mintha nyomtam volna egy off ot. Benzincsap nyitva, benzin van benne bőven, nem lefulladt. Ha megprobálom közvetlen a leállás után inditani megse mukkan, mintha egy halott gombot nyomnék. azonban 1-2 perc állás után ujra elindul. -mintha valami (elektronikus) valami felmelegedne és letiltana. és aztán megint leáll és ezt igy lehet játszani. megjegyzem a motorolaj szintje a min szintet súrolja -lehet ez is a leállás oka esetleg hogy tul kevés van benne ? Amugy pöccre indul a gép , nagyon bika, szépjárású Na valakinek van ötlete ?
|
2009. április 6. 22:31 |
|
 |
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
 Re: Bandit 250-400cm3
csibra írta: ...a két belsőt ember nem szedi ki tank levétele nélkül Kivéve Zsombort! 
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. április 1. 20:03 |
|
 |
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
 Re: Bandit 250-400cm3
A két szélsőt ki lehet, de szerintem a két belsőt ember nem szedi ki tank levétele nélkül
|
2009. április 1. 15:13 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Én el sem tudom képzelni, hogy a 400-asból ki tudtam volna venni a gyertyákat a tank levétele nélkül, de ha az összes többi banditon el lehet ezt játszani, akkor biztos a 400-ason is 
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 31. 16:38 |
|
 |
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Akkoriban még nem vettem le sosem a tankot róla. MEg tele is volt éppen, ha jól emlékszem.  Megvolt így is viszonylag gyorsan, csak ügyes kezek kellettek hozzá  De nem vitatom, hogy egyszerűbb, ha lekapod a tankot.
|
2009. március 31. 16:31 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Bandit 250-400cm3
mzsombor írta: 250-esből nehezen, de ki lehetett venni őket (edit: a gyertyákat) a tank levétele nélkül. Mondjuk kellett küzdeni a gyertyapipák levételével... Az iagazság, hogy a tank levétele két csavart jelentett csak, és így teljes hozzáférést kap az ember mindehez. Időben szerinted gyorsabban végeztél így, hogy a tankot nem szedted le?
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 31. 15:47 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: szelphézagállítás
kttom írta: (mennyi van összesen) | Amúgy úgy van, hogy minden szelepnél van egy lapka, tehát 16 van összesen.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. március 30. 8:01 |
|
 |
kttom
Motor: GSF 400VC '96
|
 Re: Bandit 250-400cm3
bocsi 
|
2009. március 30. 6:43 |
|
 |
T3v3
Motor: 1.2-es Börzsönyi szürkemarha
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Elég ha egy helyre beírod.
|
2009. március 30. 1:51 |
|
 |
kttom
Motor: GSF 400VC '96
|
 szelephézag
segítsetek légyszi!
Kéne egy pesti MEGBÍZHATÓ szerelő aki ért a változó szelepvezérlésű Bandit szelephézag állításához!!! Nagyon nagy szükségem lenne rá! Ha lehet akkor normális áron dolgozzon! Köszi!
|
2009. március 29. 22:37 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Lapka annyi van amennyire szükség van. Nem feltétlenül cserélik mindegyiket. Ha sok ideje van a szerelőnek akkor lehet, hogy minden lapkát cserél, de általában nem így állnak neki. Megpróbálják átrakosgatni első körben őket úgy, hogy minél kevesebbet kelljen nekik megmunkálni. Aztán a megmaradt régi vastagabbakból csiszolnak. Ahova pedig nem lehet a régiek közül tenni, oda tesznek csak újat.
De pénzben ezt te nem veszed észre, a munkadíjhoz képest a lapka ára bagó. Itt a pepecselést kell megfizetni amit a lapkás szinkron jelent.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. március 29. 17:41 |
|
 |
kttom
Motor: GSF 400VC '96
|
 szelphézagállítás
Szevasztok! Ha szelephézagot állíttatok VC-n, akkor kicserélik mind az összes lapkát?!  (mennyi van összesen) Vagy, hogy megy ez? Nézegetem a service manualt, de nem áll össze h van ez 
|
2009. március 29. 16:44 |
|
 |
Ironed
Motor: Bandit1200 "z" naked
|
 Re: Bandit 250-400cm3
sportmotor gs 500 topic, azt venném....
|
2009. március 29. 15:24 |
|
 |
Kajt
|
 Re: Bandit 250-400cm3
Sziasztok! Később én is szeretnék egy motort és rengeteg fórumot olvastam és néztem utána... Formailag a Bandit 400, illetve a Yamaha XJR400 ami tetszik, viszont a GS500-at tartják motorikusan a legmegbízhatóbbnak. Ha elkezdek félrerakni, szerintetek melyikre érdemes?... Mindhárom motor gyönyörű és a teljesítményük is bőven elegendő, viszont szerintem elég nagy hátrány, hogy belpiacos az első kettő, míg a GS500-hoz az alkatrész és a szerelés is olcsóbb. Honda CBF500 meg ER5 korábban kiesett az ára miatt  Röviden szeretnék egy sport-túra Naked-bike-ot, ami ha hozzám kerül, nem adja fel egyhamar, vagy ha történik vele bármi, nem kell rá vagyonokat költeni... Bandit 400 megfelel erre? Illetve 400-asra kb. mennyi a kötelező és a névreírás? Előre is köszi a válaszokat... és jó utat.
|
2009. március 29. 13:07 |
|
 |
stevesky
Motor: GSF 250
|
 250 alapjárat
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok: 93-as, 250-es Bandit a téma továbbra is. Hidegen tökéletes az alapjárat, mire bemelegszik (kb 100 km után) már nagyon gyenge és fognom kell a gázt hogy ne álljon le a motor lámpánál állva.
Ötletek?
Köszi: István
_________________ Napot adj a motoros feje fölé Ó Uram!
|
2009. március 28. 10:02 |
|
 |
|