|
Pontos idő: 2025. május 9. 6:40
|
Megválaszolatlan hozzászólások
| Aktív témák
Szerző |
Üzenet |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Villamosság
zöldi írta: Másodjára is Yuasát tettem be, a japáni fajtát, aztán jól megpusztult. Úgy kinyúlt, hogy a műszer le sem tesztelte magát, 5 nap állás után. Aztán mikor a hirtelen felidulásból nagyon olcsón megvett Varta is ezt csinálta egy hónappal később, akkor jöttem rá, h f**z voltam, ki kellett volna méretnem a motort, akkor 9 rugóval gazdagabban tudtam volna meg, hogy zárlatos a Mccoi.... Ha a mccoi zárlatos lenne, akkor leégne, vagy leverné a biztit. De más baja még lehet 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2016. március 16. 9:51 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Villamosság
Másodjára is Yuasát tettem be, a japáni fajtát, aztán jól megpusztult. Úgy kinyúlt, hogy a műszer le sem tesztelte magát, 5 nap állás után. Aztán mikor a hirtelen felidulásból nagyon olcsón megvett Varta is ezt csinálta egy hónappal később, akkor jöttem rá, h f**z voltam, ki kellett volna méretnem a motort, akkor 9 rugóval gazdagabban tudtam volna meg, hogy zárlatos a Mccoi....
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2016. március 15. 22:29 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Villamosság
Én másodjára is Yuasa-t tettem bele most lesz hatodik éves , igaz télen most már rajthagytam a töltőn mert még új korában egyszer sikerült odaverni neki egy direktben bekötött USB töltővel , ami 30 mA-el szépen leszívta 
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2016. március 13. 8:49 |
|
 |
STom
Motor: GSF 1250S
|
 Re: Villamosság
A Yuasa volt eddig nekem is, és afelé kacsingatok most is. Az Unibat az MZ-ben nem birt 4 évet, bár nagyon keveset volt használva, és nem is igen volt töltögetve, csak télen.
|
2016. március 12. 21:55 |
|
 |
szotyi
Motor: Versys 650
|
 Re: Villamosság
Nekem Unibatt volt,bírt 8 evet,de ebbol az ujabb szeriaval sok a garancialis gond.Most vmi Mzone markajut vettem,meglatjuk....
_________________ SZOTYI
|
2016. március 11. 17:32 |
|
 |
Bagi
Motor: Ducati MTS V4 PP
|
 Re: Villamosság
nekem Yuasa volt, semmi gondom nem volt vele! (gyári 7 évet ment)
_________________ ------------------------------------------------------------------- - = Üdv Bagi = -
|
2016. március 11. 17:15 |
|
 |
STom
Motor: GSF 1250S
|
 Re: Villamosság
Milyen típusú akkuval volt gondotok ? (most már cserés az eredetim, de nem akarok belefutni megbízhatatlanba)
|
2016. március 10. 20:15 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Villamosság
karesz írta: Tanár úr kérem , puskáztam  Manapság már nem az a lényeg, hogy fejből tudjunk valamit, hanem hogy tudjuk, hol tudjuk fellelni a megfelelő információt 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. augusztus 11. 17:27 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Villamosság
Tanár úr kérem , puskáztam 
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2015. augusztus 11. 10:19 |
|
 |
Anthony
Motor: gsf 400
|
 Re: Villamosság
na oké akkor megnézem ez alapján, köszönöm
|
2015. augusztus 11. 5:54 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Villamosság
karesz írta: Sziasztok. GSF 400 töltés ügyben: 5000 fordulaton 13,5-15,5 V-ot kell mérni , szóval amit mérsz az azt jelenti nincs töltésed. Húzd le a feszültségszabályzót a generátorról, 5000 fordulatnál minimum 70 voltot kell mérni minden tekercs között, Ha ez megvan akkor a generátorod nem hibás . Utána álló motornál mérj: Ellenállásmérővel mérd a testhez a generátor végeit , itt szakadást kell mérned (ha nem akkor testzárlatos a generátor) A szabályzót ha méred tedd mindkét polaritással rá az ellenállásmérőt az Y1, Y2,Y3 kivezetésekhez (ez a háromkontaktos csatlakozó) itt szakadást kell mérned Utána mérj úgy hogy az ellenállásmérő pozitív vezetékét az Y1,2,3 hoz teszed egyenként és mérsz a Fekete/fehér vezetékhez , itt 3,5 Ohmot kell kb mérni . Ha a polaritást felcseréled akkor szakadást kell mérned. Ezután tedd a piros vezetékre a pozitív véget itt az y,1,2,3 hoz szintén kb 3,5 ohm a jó, a fekete/fehérhez mérve pedig kb 6 ohm . Ha a minuszt teszed a pirosra forditva szakadást kell mérni minden esetben. KB ennyi . Üdv Karesz 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. augusztus 10. 22:38 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Villamosság
Sziasztok. GSF 400 töltés ügyben: 5000 fordulaton 13,5-15,5 V-ot kell mérni , szóval amit mérsz az azt jelenti nincs töltésed. Húzd le a feszültségszabályzót a generátorról, 5000 fordulatnál minimum 70 voltot kell mérni minden tekercs között, Ha ez megvan akkor a generátorod nem hibás . Utána álló motornál mérj: Ellenállásmérővel mérd a testhez a generátor végeit , itt szakadást kell mérned (ha nem akkor testzárlatos a generátor) A szabályzót ha méred tedd mindkét polaritással rá az ellenállásmérőt az Y1, Y2,Y3 kivezetésekhez (ez a háromkontaktos csatlakozó) itt szakadást kell mérned Utána mérj úgy hogy az ellenállásmérő pozitív vezetékét az Y1,2,3 hoz teszed egyenként és mérsz a Fekete/fehér vezetékhez , itt 3,5 Ohmot kell kb mérni . Ha a polaritást felcseréled akkor szakadást kell mérned. Ezután tedd a piros vezetékre a pozitív véget itt az y,1,2,3 hoz szintén kb 3,5 ohm a jó, a fekete/fehérhez mérve pedig kb 6 ohm . Ha a minuszt teszed a pirosra forditva szakadást kell mérni minden esetben. KB ennyi . Üdv Karesz
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2015. augusztus 10. 20:49 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Villamosság
B1200 írta: Anthony írta: köszi megmértem már csak azt kéne tudni mennyi lenne az ideális, alapjáraton 13v-ot , 2-3-4-5 ezres fordulaton 12,5v-ot mértem, lesz baja hogy ha amig nem jövök rá mi a baja addig tolással indítok? Az alapjárati nem rossz, de fordulaton olyan 13,8V körülit kéne mérjél, de semmiképpen se lefelé kéne menjen az érték alapjárathoz képest. OK? Feszültség szabályzó/ generátor a valószínű, de lehet valamelyik fogyasztód rajta marad kikapcsolt állapotban is. Olxyan fogyasztónak nem szabadna léteznie, ami más fogyasztók kikapcsolása mellett ennyire lehúzza töltőfeszt. Gyakorlatilag nem tölt.. Ha a generátor/feszszab jó, akkor hova lesz a generált energia?
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. augusztus 10. 15:50 |
|
 |
B1200
Motor: R1250GS
|
 Re: Villamosság
Anthony írta: köszi megmértem már csak azt kéne tudni mennyi lenne az ideális, alapjáraton 13v-ot , 2-3-4-5 ezres fordulaton 12,5v-ot mértem, lesz baja hogy ha amig nem jövök rá mi a baja addig tolással indítok? Az alapjárati nem rossz, de fordulaton olyan 13,8V körülit kéne mérjél, de semmiképpen se lefelé kéne menjen az érték alapjárathoz képest. OK? Feszültség szabályzó/ generátor a valószínű, de lehet valamelyik fogyasztód rajta marad kikapcsolt állapotban is.
|
2015. augusztus 10. 12:46 |
|
 |
Anthony
Motor: gsf 400
|
 Re: Villamosság
oké köszi addig is
|
2015. augusztus 10. 11:17 |
|
 |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
 Re: Villamosság
Szerintem ez kevés, főleg, hogy beesik fordulatra. Lesznek itt akik megmondják a tutit, de kell 1-2 nap mire a szemük elé kerül a post.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2015. augusztus 10. 10:46 |
|
 |
Anthony
Motor: gsf 400
|
 Re: Villamosság
köszi megmértem már csak azt kéne tudni mennyi lenne az ideális, alapjáraton 13v-ot , 2-3-4-5 ezres fordulaton 12,5v-ot mértem, lesz baja hogy ha amig nem jövök rá mi a baja addig tolással indítok?
|
2015. augusztus 10. 10:22 |
|
 |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
 Re: Villamosság
Az akkunál. Akkuval természetesen. Adj neki 2-3000es fordulatot, akkor lesz reális a mérés.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2015. augusztus 10. 9:46 |
|
 |
Anthony
Motor: gsf 400
|
 Re: Villamosság
Sziasztok!
400 as banditom van és rövid idő alatt a második akksim lett oda, esetleg van valakinek valami tippja miért lehet ez? Töltőfeszültséget hol tudok mérni?
köszi előre is Anti
|
2015. augusztus 10. 9:00 |
|
 |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
 Re: Villamosság
Való igaz. Egy komolyabb töltő is max 2A, vagy még annyi sem. A világítás csúszó sarujánál könnyű lenne forrasztási pontot találni. Én anno azért reléztem, mert a markolat fűtés is arról ment és egy füst alatt lehoztam a szivargyújtót is. (Azóta a relé megkukult és a fűtés az akkuról megy, a gyújtót meg kivettem :S )
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2015. május 28. 9:28 |
|
 |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|