Pontos idő: 2025. május 9. 6:40




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő
 Villamosság 
Szerző Üzenet
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Villamosság
zöldi írta:
Másodjára is Yuasát tettem be, a japáni fajtát, aztán jól megpusztult. Úgy kinyúlt, hogy a műszer le sem tesztelte magát, 5 nap állás után. Aztán mikor a hirtelen felidulásból nagyon olcsón megvett Varta is ezt csinálta egy hónappal később, akkor jöttem rá, h f**z voltam, ki kellett volna méretnem a motort, akkor 9 rugóval gazdagabban tudtam volna meg, hogy zárlatos a Mccoi....

Ha a mccoi zárlatos lenne, akkor leégne, vagy leverné a biztit. De más baja még lehet :)

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2016. március 16. 9:51
Profil ICQ
Avatar

Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
Hozzászólás Re: Villamosság
Másodjára is Yuasát tettem be, a japáni fajtát, aztán jól megpusztult. Úgy kinyúlt, hogy a műszer le sem tesztelte magát, 5 nap állás után. Aztán mikor a hirtelen felidulásból nagyon olcsón megvett Varta is ezt csinálta egy hónappal később, akkor jöttem rá, h f**z voltam, ki kellett volna méretnem a motort, akkor 9 rugóval gazdagabban tudtam volna meg, hogy zárlatos a Mccoi....

_________________
Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.


2016. március 15. 22:29
Profil
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Villamosság
Én másodjára is Yuasa-t tettem bele most lesz hatodik éves , igaz télen most már rajthagytam a töltőn mert még új korában egyszer sikerült odaverni neki egy direktben bekötött USB töltővel , ami 30 mA-el szépen leszívta :(

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2016. március 13. 8:49
Profil Honlap
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Villamosság
A Yuasa volt eddig nekem is, és afelé kacsingatok most is. Az Unibat az MZ-ben nem birt 4 évet, bár nagyon keveset volt használva, és nem is igen volt töltögetve, csak télen.


2016. március 12. 21:55
Profil
Avatar

Motor: Versys 650
Hozzászólás Re: Villamosság
Nekem Unibatt volt,bírt 8 evet,de ebbol az ujabb szeriaval sok a garancialis gond.Most vmi Mzone markajut vettem,meglatjuk....

_________________
SZOTYI


2016. március 11. 17:32
Profil
Avatar

Motor: Ducati MTS V4 PP
Hozzászólás Re: Villamosság
nekem Yuasa volt, semmi gondom nem volt vele! (gyári 7 évet ment)

_________________
-------------------------------------------------------------------
- = Üdv Bagi = -


2016. március 11. 17:15
Profil
Avatar

Motor: GSF 1250S
Hozzászólás Re: Villamosság
Milyen típusú akkuval volt gondotok ? (most már cserés az eredetim, de nem akarok belefutni megbízhatatlanba)


2016. március 10. 20:15
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Villamosság
karesz írta:
Yoss írta:
:leborul:

Tanár úr kérem , puskáztam :)


Manapság már nem az a lényeg, hogy fejből tudjunk valamit, hanem hogy tudjuk, hol tudjuk fellelni a megfelelő információt :D

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. augusztus 11. 17:27
Profil ICQ
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Villamosság
Yoss írta:
:leborul:


Tanár úr kérem , puskáztam :)

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2015. augusztus 11. 10:19
Profil Honlap
Avatar

Motor: gsf 400
Hozzászólás Re: Villamosság
na oké akkor megnézem ez alapján, köszönöm


2015. augusztus 11. 5:54
Profil
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Villamosság
karesz írta:
Sziasztok. GSF 400 töltés ügyben:
5000 fordulaton 13,5-15,5 V-ot kell mérni , szóval amit mérsz az azt jelenti nincs töltésed.
Húzd le a feszültségszabályzót a generátorról, 5000 fordulatnál minimum 70 voltot kell mérni minden tekercs között, Ha ez megvan akkor a generátorod nem hibás .
Utána álló motornál mérj:
Ellenállásmérővel mérd a testhez a generátor végeit , itt szakadást kell mérned (ha nem akkor testzárlatos a generátor)
A szabályzót ha méred tedd mindkét polaritással rá az ellenállásmérőt az Y1, Y2,Y3 kivezetésekhez (ez a háromkontaktos csatlakozó) itt szakadást kell mérned
Utána mérj úgy hogy az ellenállásmérő pozitív vezetékét az Y1,2,3 hoz teszed egyenként és mérsz a Fekete/fehér vezetékhez , itt 3,5 Ohmot kell kb mérni . Ha a polaritást felcseréled akkor szakadást kell mérned.
Ezután tedd a piros vezetékre a pozitív véget itt az y,1,2,3 hoz szintén kb 3,5 ohm a jó, a fekete/fehérhez mérve pedig kb 6 ohm . Ha a minuszt teszed a pirosra forditva szakadást kell mérni minden esetben.
KB ennyi . Üdv
Karesz

:leborul:

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. augusztus 10. 22:38
Profil ICQ
Avatar

Motor: R 1200 GS Jawák
Hozzászólás Re: Villamosság
Sziasztok. GSF 400 töltés ügyben:
5000 fordulaton 13,5-15,5 V-ot kell mérni , szóval amit mérsz az azt jelenti nincs töltésed.
Húzd le a feszültségszabályzót a generátorról, 5000 fordulatnál minimum 70 voltot kell mérni minden tekercs között, Ha ez megvan akkor a generátorod nem hibás .
Utána álló motornál mérj:
Ellenállásmérővel mérd a testhez a generátor végeit , itt szakadást kell mérned (ha nem akkor testzárlatos a generátor)
A szabályzót ha méred tedd mindkét polaritással rá az ellenállásmérőt az Y1, Y2,Y3 kivezetésekhez (ez a háromkontaktos csatlakozó) itt szakadást kell mérned
Utána mérj úgy hogy az ellenállásmérő pozitív vezetékét az Y1,2,3 hoz teszed egyenként és mérsz a Fekete/fehér vezetékhez , itt 3,5 Ohmot kell kb mérni . Ha a polaritást felcseréled akkor szakadást kell mérned.
Ezután tedd a piros vezetékre a pozitív véget itt az y,1,2,3 hoz szintén kb 3,5 ohm a jó, a fekete/fehérhez mérve pedig kb 6 ohm . Ha a minuszt teszed a pirosra forditva szakadást kell mérni minden esetben.
KB ennyi . Üdv
Karesz

_________________
Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait


2015. augusztus 10. 20:49
Profil Honlap
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Villamosság
B1200 írta:
Anthony írta:
köszi megmértem már csak azt kéne tudni mennyi lenne az ideális, alapjáraton 13v-ot , 2-3-4-5 ezres fordulaton 12,5v-ot mértem, lesz baja hogy ha amig nem jövök rá mi a baja addig tolással indítok?


Az alapjárati nem rossz, de fordulaton olyan 13,8V körülit kéne mérjél, de semmiképpen se lefelé kéne menjen az érték alapjárathoz képest.
OK? Feszültség szabályzó/ generátor a valószínű, de lehet valamelyik fogyasztód rajta marad kikapcsolt állapotban is.

Olxyan fogyasztónak nem szabadna léteznie, ami más fogyasztók kikapcsolása mellett ennyire lehúzza töltőfeszt. Gyakorlatilag nem tölt.. Ha a generátor/feszszab jó, akkor hova lesz a generált energia?

_________________
If this is heaven, I'm not afraid of hell...


2015. augusztus 10. 15:50
Profil ICQ
Avatar

Motor: R1250GS
Hozzászólás Re: Villamosság
Anthony írta:
köszi megmértem már csak azt kéne tudni mennyi lenne az ideális, alapjáraton 13v-ot , 2-3-4-5 ezres fordulaton 12,5v-ot mértem, lesz baja hogy ha amig nem jövök rá mi a baja addig tolással indítok?


Az alapjárati nem rossz, de fordulaton olyan 13,8V körülit kéne mérjél, de semmiképpen se lefelé kéne menjen az érték alapjárathoz képest.
OK? Feszültség szabályzó/ generátor a valószínű, de lehet valamelyik fogyasztód rajta marad kikapcsolt állapotban is.


2015. augusztus 10. 12:46
Profil
Avatar

Motor: gsf 400
Hozzászólás Re: Villamosság
oké köszi addig is


2015. augusztus 10. 11:17
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Villamosság
Szerintem ez kevés, főleg, hogy beesik fordulatra.
Lesznek itt akik megmondják a tutit, de kell 1-2 nap mire a szemük elé kerül a post.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2015. augusztus 10. 10:46
Profil
Avatar

Motor: gsf 400
Hozzászólás Re: Villamosság
köszi megmértem már csak azt kéne tudni mennyi lenne az ideális, alapjáraton 13v-ot , 2-3-4-5 ezres fordulaton 12,5v-ot mértem, lesz baja hogy ha amig nem jövök rá mi a baja addig tolással indítok?


2015. augusztus 10. 10:22
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Villamosság
Az akkunál.
Akkuval természetesen. Adj neki 2-3000es fordulatot, akkor lesz reális a mérés.

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2015. augusztus 10. 9:46
Profil
Avatar

Motor: gsf 400
Hozzászólás Re: Villamosság
Sziasztok!

400 as banditom van és rövid idő alatt a második akksim lett oda, esetleg van valakinek valami tippja miért lehet ez?
Töltőfeszültséget hol tudok mérni?

köszi előre is
Anti


2015. augusztus 10. 9:00
Profil
Avatar

Motor: GSF-1250SA
Hozzászólás Re: Villamosság
Való igaz. Egy komolyabb töltő is max 2A, vagy még annyi sem.
A világítás csúszó sarujánál könnyű lenne forrasztási pontot találni.
Én anno azért reléztem, mert a markolat fűtés is arról ment és egy füst alatt lehoztam a szivargyújtót is.
(Azóta a relé megkukult és a fűtés az akkuról megy, a gyújtót meg kivettem :S )

_________________
CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat


2015. május 28. 9:28
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség