Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szerző |
Üzenet |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
kissa írta: Egyebkent en se cserelnem, ha a szelesebb kormany miatt nem lenne ra szukseg...  Milyen kormány? Én is fémre fogom, de akkor az összeset.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. február 9. 19:26 |
|
 |
yvess
Motor: 650S k6
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Én elöl fémhálósra cseréltem, ég és föld. Ajánlom, nagyon.
|
2009. február 9. 18:13 |
|
 |
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Nekem most jár le a 4 év, ha cserélem, akkor fémhálósra cserélem és egy örökéletre De valószínű, hogy nem cserélem : )
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. február 9. 16:59 |
|
 |
kissa
Motor: 1200N K5
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Lehet, h akkor meg masmilyen gumit gyartottak!  Egyebkent en se cserelnem, ha a szelesebb kormany miatt nem lenne ra szukseg... 
|
2009. február 9. 16:57 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Múltkor forgattam a Haynest, ami azt írja, 4 évente cseréljük a gumi fékvezetékeket, meg a kuplungvezetéket. Egy ismerősöm a napokban cseréli a gyárit, az Ő motorja 1977-es. Asszem nem fogok kapkodni a cserével
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zöldi 2009. február 9. 19:25-kor.
|
2009. február 9. 13:45 |
|
 |
kisbandur
Motor: GSF 400
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Kivánok!
ismeri valaki a PENNZOIL amerikai olajat?! azon kívül hogy hallot róla,valami egyéb?!
Zotya
|
2009. január 24. 20:32 |
|
 |
band
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Köszi mindenkinek aki hozzászólt a vezérműlánc cseréhez! Mihamarabbi motoros időt mindenkinek!
|
2009. január 14. 17:44 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Szakit megkérdem. Én 40-50 közötti összegre tippelnék.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. január 14. 12:08 |
|
 |
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Most újítottad föl, és már betegeskedik is? 
|
2009. január 14. 11:48 |
|
 |
Bagelo
Motor: Suzuki GSF 1200 S K1
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Honnan lehetne bontott váltót beszerezni, és milyen árban szoktak mozogni az ilyen cuccok? Csak, hogy felkészüljek a jövő eseményeire, 2 hét múlva szétszedjük a motort... 
|
2009. január 14. 11:38 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tsabyka írta: Elfokolni nem tudod, max elfogolni, Erre gondoltam 
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. január 12. 8:27 |
|
 |
Tsabyka
Motor: Bandit 400VC
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Elfokolni nem tudod, max elfogolni, mivel gyárilag nem fokolható a vezérkerék rajta. Foggakkal lehet arrébb tenni ami elég feltünő szokott lenni. Főleg azért mert én már tettem arrébb egy foggal és már annyitól is összeakad. Szóval, a feszítőt két csavar fogja a blokkra a karbik alatt (nem kell kivenni), annak a közepén van egy elvileg imbusz gyakorlatilag nekem csavarhúzós csavar amivel vissza lehet húzatni a spanolót. Teljesen tekerd lazítás fele a legvégén magától beakad. Generátor fedél alatt van a főtengely álló forgó jel, a szívó tengelyen a 3as nyíl a kipufon a 2es nyíl között a láncon 24 csapnak kell lenni a távnak. Aztán feszítő visszaenged. Ha mégis kicseréled, mielőtt összerakod forgasd körbe hogy nem e összeakad
_________________ Soha ne hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud.
|
2009. január 12. 7:50 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
csibra írta: áthajtani a láncot addig amíg megtalálod az összekötést, ott megbontod, hozzáfűzöd az új láncot, áthajtod amíg megjelenik az új lánc a másik oldalon, majd összekötöd. Láncfeszítőre kell odafigyelni még, hogy jó legyen. Aha, és mivel bontod meg illetve mivel kötöd össze célszerszám nélkül, horgászcsomóval? Nittelőszerszám és gyári leírás hiányában én neki nem állnék ilyennek. Ha csak egy pár fokkal elfokolod a tengelyeket, akkor az első indítás után meglepően gyorsan meglátod milyen az, mikor a dugó és a szelep szoros barátságba lép.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. január 12. 7:30 |
|
 |
csibra
Motor: vizes bandit ;)
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
band írta: Valaki cserélt már vezérműláncot 400-as változóvezérlésűnél? Ha igen leírná a folyamatot és hogy milyen célszerszám kell hozzá? Köszi Én ugyan nem cseréltem még, de érzésre semmilyen célszerszám nem kell hozzá. Szelepfedél le (először ki kell kötni a hűtőcsöveket és egyebeket persze), áthajtani a láncot addig amíg megtalálod az összekötést, ott megbontod, hozzáfűzöd az új láncot, áthajtod amíg megjelenik az új lánc a másik oldalon, majd összekötöd. Láncfeszítőre kell odafigyelni még, hogy jó legyen.
|
2009. január 11. 22:27 |
|
 |
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Értem. Az a helyzet, hogy egy volt Banditos tulajtól kapnám a tatyót és azt mondta neki karcolta a tankot. Ő javasolta ezt a fóliáztatá dolgot. Ez a Lidlis tényleg jó, ugy hallom. Örülnék ha lenne még valamikor náluk.
Köszi a hozzászólásokat!
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. január 11. 12:19 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ticu írta: Tanktáskásokhoz intézett kérdés. Mindegyik tanktáska összekarcolja a tankot? A bandit előtt egyik gépemen sem volt doboz, így mindenhova tanktáskáztam. Egy louisos emeletes tatyóm van, 8 éve szolgál rendületlenül. Arra figyelj, hogy tiszta, pormentes tankra tedd fel és az alját soha ne tedd a földre. Még egy fontos dolog van, hogy ne csúszkáljon(ne terheld túl, kötözd a kormányhoz stb...), akkor nem lehet gond.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. január 11. 10:09 |
|
 |
MLAci
Motor: bandit 250
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Ticu írta: Mindegyik tanktáska összekarcolja a tankot? Szerintem ez attól függ mennyit használod. Nekem a már sokat emlegetett lidl-bol szarmazo van, és még nem karistolta őssze, de nem is használom napi szinten. Szezononként kb 15-20 alkalommal...ha messzebb megyek, vagy ha valamit el kell vinnem valahova 
_________________ Ismeretlen okból soha ne térj át a szemközti sávba!
|
2009. január 10. 23:00 |
|
 |
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Tanktáskásokhoz intézett kérdés. Mindegyik tanktáska összekarcolja a tankot? Fóliáztatta már le valaki ez ügyből kifolyólag? Tartós dolog az?
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. január 10. 22:48 |
|
 |
band
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
Hali mindenkinek!
Valaki cserélt már vezérműláncot 400-as változóvezérlésűnél? Ha igen leírná a folyamatot és hogy milyen célszerszám kell hozzá? Köszi
|
2009. január 10. 20:54 |
|
 |
dodesz
|
 Re: Segítség - műszaki kérdések [moderált]
|
2008. december 16. 17:30 |
|
 |
|