Szerző |
Üzenet |
STom
Motor: GSF 1250S
|
 Re: Általános
szotyi írta: Tomi,gázautóval foglalkozó cégeknél érdeklődj! Köszi - erre nem gondoltam. Minden vezérlésekkel foglalkozó cégnél körbenéztem, pedig gázos cuccok vannak a közelemben is.
|
2016. június 4. 19:09 |
|
 |
szotyi
Motor: Versys 650
|
 Re: Általános
Tomi,gázautóval foglalkozó cégeknél érdeklődj!
_________________ SZOTYI
|
2016. május 30. 20:41 |
|
 |
STom
Motor: GSF 1250S
|
 Re: Általános
Láncolajozóhoz keresnék 12V-os mágnesszelepet. Valaki tud olyan helyet ahonnét lehetne venni? Festo- SMC stb kilőve, mert az ottani szelep áron komplett olajozó szettet lehet kapni. Karesz mondott egy jó ötlete a megvalósításra, de mivel más minden megvan a szelepeshez egyenlőre azt próbálnám meg, ha lenne szelepem.
|
2016. május 29. 18:14 |
|
 |
STom
Motor: GSF 1250S
|
 Re: Általános
Tudja valaki, hogy melyik benzinnek mennyi a bioetanol tartalma? 95-ös, és prémium kategóriásokra gondolok (shell racing stb.)
|
2015. október 22. 7:50 |
|
 |
brukyf
Motor: SUZUKI GSF 600 s 2004
|
 Re: Általános
Nagyon köszönöm a segítséget!
|
2015. április 27. 14:13 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Általános
Az alábbi tárhelyről bárki letöltheti a szerelési útmutatókat. (Sajnos csak angol nyelven) http://data.hu/get/8703160/Service_manual.zip
|
2015. április 27. 7:23 |
|
 |
brukyf
Motor: SUZUKI GSF 600 s 2004
|
 Re: Általános
talloli írta: brukyf írta: Sziasztok kedves fórumtársak!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es 600-as Banditnak. Tud-e valaki abban segíteni, hogy honnét lehet szerezni hozzá felhasználói kézikönyvet? Esetleg valakinek van-e elektronikus formában? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui: elfelejtettem, hogy magyar nyelvű kellene..... Ha adsz egy e-mail címet, küldök egy linket ahová feltöltöm azt ami van. (szerelési útmutatók, leírás, stb) bruknerferenc73@gmail.com Előre is köszönöm!
|
2015. április 24. 14:48 |
|
 |
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
 Re: Általános
brukyf írta: Sziasztok kedves fórumtársak!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es 600-as Banditnak. Tud-e valaki abban segíteni, hogy honnét lehet szerezni hozzá felhasználói kézikönyvet? Esetleg valakinek van-e elektronikus formában? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui: elfelejtettem, hogy magyar nyelvű kellene..... Ha adsz egy e-mail címet, küldök egy linket ahová feltöltöm azt ami van. (szerelési útmutatók, leírás, stb)
|
2015. április 23. 7:50 |
|
 |
brukyf
Motor: SUZUKI GSF 600 s 2004
|
 Re: Általános
Yoss írta: brukyf írta: Sziasztok kedves fórumtársak!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es 600-as Banditnak. Tud-e valaki abban segíteni, hogy honnét lehet szerezni hozzá felhasználói kézikönyvet? Esetleg valakinek van-e elektronikus formában? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui: elfelejtettem, hogy magyar nyelvű kellene..... Szerintem jobban jársz, ha konkrétan a kérdést teszed ide, amire a választ keresed a manuálban  Egyelőre hál istennek nincs problémám, csak általánosságban szerettem volna ha meg van. Azért köszi, ha felmerül valami akkor kérdezek.
|
2015. április 22. 22:24 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Általános
brukyf írta: Sziasztok kedves fórumtársak!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es 600-as Banditnak. Tud-e valaki abban segíteni, hogy honnét lehet szerezni hozzá felhasználói kézikönyvet? Esetleg valakinek van-e elektronikus formában? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui: elfelejtettem, hogy magyar nyelvű kellene..... Szerintem jobban jársz, ha konkrétan a kérdést teszed ide, amire a választ keresed a manuálban 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2015. április 22. 21:20 |
|
 |
brukyf
Motor: SUZUKI GSF 600 s 2004
|
 Re: Általános
Sziasztok kedves fórumtársak!
Boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es 600-as Banditnak. Tud-e valaki abban segíteni, hogy honnét lehet szerezni hozzá felhasználói kézikönyvet? Esetleg valakinek van-e elektronikus formában? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui: elfelejtettem, hogy magyar nyelvű kellene.....
|
2015. április 22. 20:16 |
|
 |
Muki78
|
 Re: Általános
Ja inkább szimulátoron nyomjam mi?:) Hát egyenlőre 300 körül tudok nézelődni utcai,gyorsasági vagy supermoto kategóriában. Elég nagy a szórás,de nem könnyű a választás:) A bandit nagyon tetszett "pofára",de hát sajna ő kiesett a kosárból. Gs500...utána nézek... Köszi:)
|
2014. szeptember 7. 9:09 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Általános
300 körül, leginkább számítógépet tudnék  Viccet félretéve, ebben az árkategóriában kb a gs500 az egyetlen szóbajöhető értelmes utcai motor, nem hisztis, de vigyél magaddal hozzáértőt mindenképp!
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zöldi 2014. szeptember 7. 19:45-kor.
|
2014. szeptember 6. 18:39 |
|
 |
Muki78
|
 Re: Általános
Köszi szépen mindenkinek a leírtakat,jótanácsokat. Meg is fogadom,lebeszéltetek róla:) 300 körül milyen gépeket ajánlanátok még?
|
2014. szeptember 3. 22:15 |
|
 |
karesz
Motor: R 1200 GS Jawák
|
 Re: Általános
jedi írta: Attól félek srác, itt mindenkitől ezt fogod kapni  ! Felejtsd el a kis " belpiacos veszett láncfűrészeket" ! Ha nagyon nincsen pénz, akkor inkább egy jó GS500 1-2 évig, de ha van 500-600+ , onnantól már ki lehet fogni, egy jó 600-ast ! Ott a pont
_________________ Mielőtt kerékpárra ülsz, mindig húzd meg a dinamó csavarjait
|
2014. szeptember 1. 21:56 |
|
 |
csomy
Motor: GSF-1250SA
|
 Re: Általános
Amikor 2óra motorozás után vettük észre, hogy a két sárga kisbandit rendszáma csak 2-vel különbözik? Felbecsülhetetlen .  Sajnos igazuk van a srácoknak. Nem nagyon éri meg kisbandit venni, ha az a cél, hogy megszeresd a motorozást. Vegyél egy gondtalan megfizethető gépet.
_________________ CSapatkivonásra Oktatott Mesterséges Yodamásolat
|
2014. szeptember 1. 15:04 |
|
 |
burky
Motor: XJR 1200, FZ1 SA
|
 Re: Általános
Én is csatlakozom a kisbandiról lebeszélősek táborához! Elkapott egy kis nosztalgia, még "kisbanditos tali is volt", emlékszel Csomy és még néhányan? 10 év távlatából is emlékszem, hogy már akkor is fehér hollónak számított az én vasam, mert tényleg semmi problémám nem volt vele. Csak az általános kopó alkatrészeket cseréltem. Gondos gazdától vettem, vigyáztam rá, és jó helyre adtam tovább, de az új tulajnál sajnos már esedékes volt a komolyabb motorfelújítás stb....kész anyagi csőd. Szerettem, de eljárt felettük az idő és az utánpótlás is megszűnt. Személyes ismerősöm a 2 legnagyobb importőr (Bajnok, Litosz), már bontott cuccaik sincsenek. A leírtak nagyjából illenek a többi belpiacos 250-400-ra is. Inkább a gs500/er-5 vonalon nézelődnék.
|
2014. szeptember 1. 13:14 |
|
 |
jedi
Motor: GSF 1250N ( black )
|
 Re: Általános
Muki78 írta: Sziasztok! Eladó sorba került egy 1990-es 250-es Bandita, Érdeklődés szinten megnézném. Mire kell figyelni?Mik lehetnek a buktatók? Van még rajta vizsga jövő év közepéig,de valami Ducati dob van rajta, és úgy hallottam,hogy a vizsgán nem mindegy,hogy milyen van rajta. Ebből mi igaz? Ott miket fontos szem elött tartani? Illetve egy első gumi kellene rá.Mennyiért lehet beújitani egyre? Vannak használt,jó állapotúak esetleg? Köszi a válaszokat előre is!!:) Attól félek srác, itt mindenkitől ezt fogod kapni  ! Felejtsd el a kis " belpiacos veszett láncfűrészeket" ! Ha nagyon nincsen pénz, akkor inkább egy jó GS500 1-2 évig, de ha van 500-600+ , onnantól már ki lehet fogni, egy jó 600-ast !
_________________ Ha az autópályán haladván, egyszer csak vésztjósló menydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hid azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
|
2014. augusztus 31. 20:23 |
|
 |
Fehér
Motor: Suzuki GSF 250 '92
|
 Re: Általános
zöldi írta: Muki78 írta: Köszi a válaszokat előre is!!:)
Gyorsan dobjál be egy felest, és felejtsd el. Részben egyet kell hogy értsek Zöldivel. Pedig nekem is kisbanditom van. Alkatrészt szerezni (hacsak nincs egy nagyon jó, elkötelezett szerelőd, kapcsolatokkal) egy rémálom tud lenni. Bontott ha van, drága. Gyári árak inkább poénosak mint reálisak. No meg normális állapotút szinte lehetetlen kifogni. Mind fiatal tulajtól van, aki bármit is állít, fix hogy széthajtotta rendesen. Én is így szereztem 3 éve. A vételár felét már bőven ráköltöttem, hogy motorikusan és egyéb módon is rendben legyen. A sportdobbal elhajtanak műszakiról. Én is ezzel szívok most. Ha nincs gyári kéménye a tulajnak akkor csak plusz szívást veszel, még ezzel is. Én imádom a motorom, de ami igaz az igaz, időt, pénzt és energiát sokat kell belefektetni. Röviden: Jól gondold meg.
_________________ "úton lenni boldogság, megérkezni halál"
|
2014. augusztus 31. 13:25 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Általános
Muki78 írta: Köszi a válaszokat előre is!!:)
Gyorsan dobjál be egy felest, és felejtsd el. Ne vegyél 250-es banditot, se 400-ast, semmilyet. Csak szívni fogsz vele, bontott cucc alig van, a gyári meg katasztrófálisan drága. A kéményes dolog igaz, alig tudtam áttolni egy gsxr-t én is a múlt héten.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2014. augusztus 30. 21:14 |
|
 |
|