Szervizekkel kapcsolatos infók
Szerző |
Üzenet |
véefer
Motor: GSF1200S
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Én kiiktattam a tiltást,de nem veszek észre különbséget.
|
2011. március 29. 20:14 |
|
|
Bandita20
Motor: 1991 Suzuki GSF-250 Bandit
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Akit érdekel találtam Suzuki Bandit 400 1991-1998 Service Manualt: Suzuki Bandit 400 1991-1998 letöltése
|
2011. március 29. 19:46 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
4
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. március 23. 6:52 |
|
|
Yoss
Motor: R1250GS
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Pali79 írta: A másik kettőt kell kivenni és leszigetelni. Azért nem vadul meg tőle csak (ha jól emlékszem) 2-3-asban van valami tiltása, azt oldaj fel Az csak a környezetvédelmi tiltás. Alacsonyabb fokozatokban be tud rángatni tőle, de igazi teljesítményt nem vesz el.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. március 22. 22:03 |
|
|
Pali79
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Lowrider írta: Pali: Gondoltam, hogy valaki így fog reagálni De sebaj.... Egyébként sok értelme nem volt, hogy szétszedtem viszont rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem. Ja de mégis volt értelme: az olajpumpa alatt van egy szűrő, na az tele volt rendesen szutyokkal
|
2011. március 22. 20:11 |
|
|
Pali79
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
talloli írta: Apropó! Hallottatok a korlátozás feloldásának mikéntjéről? Még nem volt alkalmam kipróbálni. Állítólag csak két vezetéket kell széthúzni az ülés alatt és megvadul a gép! Persze valakinek az oldalán fenn is van, de meg lehet keresni: a blokk kuplung felöli részéből jön ki 3 db kábel amiből az egyik biztosan kék. A másik kettőt kell kivenni és leszigetelni. Azért nem vadul meg tőle csak (ha jól emlékszem) 2-3-asban van valami tiltása, azt oldaj fel
|
2011. március 22. 20:05 |
|
|
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Idézet: De nem hinném, hogy sok olyan ember van itt mint én aki szétkapja a blokkot Hmmm... A szétszereléssel nem lenne gond! Ellenben egy működőképes összeszereléssel.... Hát, ha azt mondjátok, hogy nincs sok különbség a 2001 és 2002-es Banditák között, én elfogadom. A specifikációk azonban eltérnek. A régebbi blokk nem volt úgy korlátozva mint a későbbiek. Apropó! Hallottatok a korlátozás feloldásának mikéntjéről? Még nem volt alkalmam kipróbálni. Állítólag csak két vezetéket kell széthúzni az ülés alatt és megvadul a gép!
|
2011. március 22. 19:53 |
|
|
Lowrider
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Pali:
|
2011. március 22. 19:51 |
|
|
Pali79
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Túl sok eltérés nincs, de van azért pl elektromos rendszerben meg a vázban, kicsit más a porlasztó stb. De az egyébként is inkább ahhoz kell, ha nagyobb szerelést akar csinálni az ember. De nem hinném, hogy sok olyan ember van itt mint én aki szétkapja a blokkot A legtöbb szerelést, többek közt a blokk szétszedést is én a gyáriból csináltam Az biztos, hogy több helyen fenn van.
|
2011. március 22. 19:39 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Nem tudom pontosan mennyi az eltérés a 2001 előtti és 01-06 közötti gépek között, de érzésre nagyon minimális (műszaki adatokat tekintve kb semmi). Már abból is kiindulva, hogy nem kaptak külön könyvet.
Ha nem kapsz újabbat, ebből is dolgozhatsz.
Ha nagyon férebeszélnék, majd rámszólnak, de elég biztos vagyok a dolgomban.
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2011. március 22. 18:24 |
|
|
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Konkrétan ezt keresem elektronikus formában. [img] http://www.google.hu/imgres?imgurl=http ... 66&bih=614[/img] Tud-e valaki segíteni? Tudom! "Meg lehetne keresni a Google-val." Ha találnám, nem kérném!
|
2011. március 22. 17:25 |
|
|
Rudi
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Nekem csak a gyári van meg...
A HAYNES szervízkönyve 1200-es Bandithoz nincs meg valakinek elektronikus formában?[/quote]
|
2011. március 22. 13:06 |
|
|
Pali79
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
talloli írta: Köszi a segítséget és a kioktatást is. Lehet, hogy nekem nem jól működik a keresőm, mert erre még nem akadtam rá. Sok minden mást találtam ehhez a géphez, de a Heynes könyvét még nem. De erre van ez a fórum és erre vannak a márkatársak: Hogy segítsünk egymásnak. Ugye? Nem akartalak kioktatni, de ha a google keresőjébe beírod: HAYNES GSF, a második találatot linketem neked. Ha más keresőt használsz akkor lehet más az eredmény.....
|
2011. március 22. 8:33 |
|
|
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Idézet: Igaz guglival kb 1 perc alatt megtalálható! Néha használd Köszi a segítséget és a kioktatást is. Lehet, hogy nekem nem jól működik a keresőm, mert erre még nem akadtam rá. Sok minden mást találtam ehhez a géphez, de a Heynes könyvét még nem. De erre van ez a fórum és erre vannak a márkatársak: Hogy segítsünk egymásnak. Ugye?
|
2011. március 22. 8:28 |
|
|
talloli
Motor: Suzuki GSF1200S
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
A HAYNES szervízkönyve 1200-es Bandithoz nincs meg valakinek elektronikus formában?
|
2011. március 22. 7:57 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
bandita írta: Heló segítségeteket kérném hol találok 250-es bandithoz szervízkönyvet . vagy ha valaki tudna segíteni milyen értékekre kell a szelep hézagokat állítani ?? Előre is köszi ! Üdv Imi Az egyetlen használható irodalom a kicsihez: ez
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2010. szeptember 17. 14:30 |
|
|
bandita
Motor: Suzuki gsf 250
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Heló segítségeteket kérném hol találok 250-es bandithoz szervízkönyvet . vagy ha valaki tudna segíteni milyen értékekre kell a szelep hézagokat állítani ?? Előre is köszi ! Üdv Imi
|
2010. szeptember 15. 14:26 |
|
|
csabeszz
Motor: Bandit 250
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Sziasztok!
SZERVÍZ INFÓ A nyékládházán található Gabike nevű kereskedés/szerizbe nem ajánlom hogy vigyétek a motort. A szervizes 26000ft ot lenyúlt rólam és a motor csak addig volt jó amíg hazahoztam másnap már alig, rá 3. napon pedig már besem indul a gép mint előtte. Számlát kaptam, nagyképűen beszélt velem és nem vállalta garanciába a motort újra megnézni. Anyagköltsége nem volt csak munkaóra. A motor nemjó a pénzem meg elúszott.
MÁS: Esetleg valakinek ötlete mit lehetne most csinálni ?
|
2010. július 21. 19:06 |
|
|
janika46
Motor: Suzuki GSF-250 Bandit '96
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
Sziasztok... Azt szeretném tőletek kérdezni,hogy merre találok szerelőt,Szombathely-Kőszeg-Sárvár vonalon? Olyan érdekelne aki 250-es bandittal is foglalkozik.. Ha lehet pontos címet is kérnék
thx
|
2009. június 3. 18:53 |
|
|
Drz
Motor: BMW R 120s GS Rally Edition
|
Re: Szervizekkel kapcsolatos infók
zöldi írta: Drz írta:
Látod, ebben teljesen igazad van. Van infód ogy hol lehetne légszűrőt, olajszűrőt, és szervizleírást szerezni?
Szevízleírás itt. Free manuals, és ott az r1200-es család leírása. Olajszűrőt biztosan találni, abból csak típus kéne, légszűrőt szerintem csak a BMW-nél kapsz. köszi az infót.
_________________ Ha motorozok, akkor motorozok
|
2009. május 28. 20:39 |
|
|
|