Szerző |
Üzenet |
magus
|
 Re: Extrák motorra
neharagudj hülye kérdés volt. én is azt a 35 diódás kapcsolási rajzot láttam ami van pl a Jánosa Károly féle jegyzetben ugyan ez van az angol leírásban is csak furcsálltam hogy tényleg annyi kell-e. Gyárilag csak az üres van bekötve. tehát a 2-es 3-ast nem is kelle bekötnöm a gyújtáshoz. Viszont a ledkijelzőnél még mit kelle bekötni a 7 kábelen kívül? Illetve hol nézzek szét bontott jeladót keresve mert azt írták hogy a gv1400 cavalcade jeladója passzol és akkor nem is kell fúrkálni.
|
2012. április 13. 10:49 |
|
 |
Pali79
|
 Re: Extrák motorra
Linkeld be légyszíves az a leírást hol láttad, mert az enyémen valami 35 db egyenirányító dióda van, a 7 db-t nem tudom hova tenni.  Én is inkább vettem egy bontott jeladót a netről. A meglévő vezetékekből csak az üreset kell meghagyni, hogy az oldaltámasz kapcsolója működni tudjon.
|
2012. április 13. 6:36 |
|
 |
magus
|
 Re: Extrák motorra
Szia Susuki gsxf 750-re szeretném megcsinálni. ehez valószínüleg kerítek valahonnan gyári jeladót mert nem biztos hogy jó kitudom fúrni a régit... Elektronikához hülye vagyok és a kapcsolási rajzot-sem értem teljesen ami a prezentációban van pl miért nem elég csak 7 egyenirányító a jeladó 7 kimenő kábelén, miért van a 2-es 3-as a gyújtáshoz kötve illetve hogy nekem kell-e olyan? A led kijelző a b c d e f g lábain kívül melyekre és mit kell bekötni? Gondolom kell neki táp, de azon kívül kell-e még valami? Kb idáig jutottam józan paraszt ésszel és a fórum olvasgatásával. Sajnos nekem a kapcsolási rajz nemigazán mond sok mindent.
|
2012. április 12. 20:16 |
|
 |
Pali79
|
 Re: Extrák motorra
Először tisztázzuk, hogy milyen motorra szeretnéd, mert az nagyon nem mindegy.
|
2012. április 12. 19:26 |
|
 |
magus
|
 Re: Extrák motorra
Sziasztok Olvastam a fokozatkijelzőről elolvastam a Jánosa Károly féle illetve az angol leírást is de nekem még nem teljesen világos. Valaki tudna ebben segíteni egy kicsit konkrétabb leírást adni főként a vezérlésről, a jeladó és a led kijelző összekapcsolásáról?
|
2012. április 12. 18:28 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Extrák motorra
Tangerine írta: Pityi74 írta: Szegényes angolságommal azt vélem kiolvasni,hogy ennek 1000cc fölött van hatása,értelme? Nem. Ez egy plusz funció (a TRE-n felül), ami a végsebesség korlátozást is kiiktatja. Ennek a bandinál nincs jelentősége, mert nincs benne ilyen. 1000-res gixxerben, hayabusában, b-kingben, stb. van ilyesmi, hogy 300-nál ne lehessen vele többet menni. B-Kingnél asszem 260 körül van a limit. Akkor lehet, hogy nem is kéne kiiktatni. Tapasztalataim alapján olyan sebességhez olyan futómű, pálya és tudás is szükséges és ez a hármas egyszerre ritkán jön össze 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. október 3. 19:29 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Extrák motorra
zöldi írta: Kikötöttem én is, a karbisban is van. Ez esetben rosszul tippeltem 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. október 3. 19:27 |
|
 |
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
 Re: Extrák motorra
Pityi74 írta: Szegényes angolságommal azt vélem kiolvasni,hogy ennek 1000cc fölött van hatása,értelme? Nem. Ez egy plusz funció (a TRE-n felül), ami a végsebesség korlátozást is kiiktatja. Ennek a bandinál nincs jelentősége, mert nincs benne ilyen. 1000-res gixxerben, hayabusában, b-kingben, stb. van ilyesmi, hogy 300-nál ne lehessen vele többet menni. B-Kingnél asszem 260 körül van a limit.
|
2011. október 3. 18:22 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Extrák motorra
Yoss írta: A környezetvédelmi tiltás szerintem csak injektoros gépeken létezik. A karburátort nem vezérli komputer. Ha jól tudom. Kikötöttem én is, a karbisban is van.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. október 3. 18:17 |
|
 |
Tangerine
Motor: GSX 1400 K6
|
 Re: Extrák motorra
Pali79 írta: A karbit valóban nem, de 2-es, 3-as fokozatba előbb tilt a gyújtás, asszem. Nem a tiltási fordulatot buzerálja, hanem a gyújtási időzítést. Gondolom a korlátozás az előgyújtással operál (timing retard) (szerintem kisebbre veszi, mikor aktív). Ez a kütyü meg ezt meghiúsítja. (TRE = timing retard eliminator).
|
2011. október 3. 18:16 |
|
 |
Pityi74
Motor: GSF650SA
|
 Re: Extrák motorra
http://www.healtech-electronics.com/ezen az oldalon olvasható,hogy:The built-in Advanced TRE improves part-throttle response in lower gears. It will also improve low end torque at full throttle and disable the speed limiter on 1000cc+ Suzuki bikes. ATRE is a switchable, remappable and automatic TRE. Szegényes angolságommal azt vélem kiolvasni,hogy ennek 1000cc fölött van hatása,értelme? Igazából csak azért dilemmázok,mert nekem a kicsi kijelzős a szimpatikusabb(jobban,szebben fel tudnám rakni),de a limit kiiktatósnak nagyon nagy a kijelzője(1"),az áruk egyforma. (a moci 2008-as (injektoros))
|
2011. október 3. 14:54 |
|
 |
Pali79
|
 Re: Extrák motorra
Yoss írta: A környezetvédelmi tiltás szerintem csak injektoros gépeken létezik. A karburátort nem vezérli komputer. Ha jól tudom. A karbit valóban nem, de 2-es, 3-as fokozatba előbb tilt a gyújtás, asszem.
|
2011. október 3. 13:26 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Extrák motorra
Pali79 írta: Pityi74 írta: Azt szeretném megkérdezni,hogy a van e értelme olyan fokozatkijelzőt venni,ami megszünteti a környezetvédelmi tiltást?Másoktól azt hallottam,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentősége. Hát én kivettem azokat a vezetékeket, de nincs érezhető hatása.  Legalábbis én nem érzem. A környezetvédelmi tiltás szerintem csak injektoros gépeken létezik. A karburátort nem vezérli komputer. Ha jól tudom.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. október 3. 12:46 |
|
 |
Pali79
|
 Re: Extrák motorra
Pityi74 írta: Azt szeretném megkérdezni,hogy a van e értelme olyan fokozatkijelzőt venni,ami megszünteti a környezetvédelmi tiltást?Másoktól azt hallottam,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentősége. Hát én kivettem azokat a vezetékeket, de nincs érezhető hatása.  Legalábbis én nem érzem.
|
2011. október 3. 12:29 |
|
 |
Pityi74
Motor: GSF650SA
|
 Re: Extrák motorra
Hi all!
Azt szeretném megkérdezni,hogy a van e értelme olyan fokozatkijelzőt venni,ami megszünteti a környezetvédelmi tiltást?Másoktól azt hallottam,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentősége.
Köszi!
|
2011. október 3. 11:44 |
|
 |
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
 Re: Extrák motorra
Vegyétek le az idmot, kaptok érte lámpástól egy 100-ast, feldobtok egy kerek lámpát, és kész a gyönyörű dobálásmentes motorka 
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2011. szeptember 30. 9:33 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Extrák motorra
Pityi74 írta: Szia Yoss,
Igazad lehet,nekem is kilóg a lóláb.Még körüljárom a témát párszor.Neked gyári plexi van?
üdv Az. Ráadásul 187 magas vagyok, dobálja is a fejem a szél 
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 30. 7:28 |
|
 |
Pityi74
Motor: GSF650SA
|
 Re: Extrák motorra
Szia Yoss,
Igazad lehet,nekem is kilóg a lóláb.Még körüljárom a témát párszor.Neked gyári plexi van?
üdv
|
2011. szeptember 29. 19:47 |
|
 |
Yoss
Motor: R1250GS
|
 Re: Extrák motorra
Pityi74 írta: Hi, mégis verseny plexiként hírdetik.  Láttál te már superbikeot/versenygépet olyan plexivel, aminek felkunkorodik a vége? Én még nem.
_________________ If this is heaven, I'm not afraid of hell...
|
2011. szeptember 28. 20:27 |
|
 |
Pityi74
Motor: GSF650SA
|
 Re: Extrák motorra
Hi, mégis verseny plexiként hírdetik. 
|
2011. szeptember 28. 19:21 |
|
 |
|