Szerző |
Üzenet |
kisember
Motor: Suzuki GSF650S
|
Re: Extrák motorra
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,tud e valaki egy manuált küldeni a 650S bandit,hátsó doboztartójáról.Kicsit sokallom a 20000ft-ot két vasdarabra.Inkább megcsinálnám magam. Előre is köszönöm.
|
2009. július 2. 12:22 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Extrák motorra
kolixx írta: Már csak egy jó pilóta kéne hozzá Minden nem lehet vazz
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. június 15. 9:55 |
|
|
kolixx
Motor: Yamaha XT 660 R '04
|
Re: Extrák motorra
Már csak egy jó pilóta kéne hozzá
_________________ Kutatásra és Orgyilkosságra Létrehozott Ikerhorizontális Xenonmeghajtású eXkavátor
|
2009. június 15. 9:32 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Extrák motorra
A jövőben nem teszek ilyet, most vált a motor újra fullextrássá
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. június 15. 9:17 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Extrák motorra
Nem is tudtam, hogy itt mindenféle "gyorsreagálásúhadcsoport" van.
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. június 15. 9:11 |
|
|
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
Re: Extrák motorra
Zöldi már meg is vette, tőlem volt a füles.
|
2009. június 15. 8:17 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Extrák motorra
Valaki keresett dobozt. Most találtam.
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. június 15. 8:12 |
|
|
cdandras
Motor: 2000es 600as koromfeketeBandit
|
Givi Wingrack - wingrack 2
Valaki nem tudja véletlenül mi a különbség a régi és az új Wingrack között? Mert vettem egy régit és nem tudom hogy az Y522 kit, ami a banditra való rögzitést szolgálja, az talál-e rá (azaz merjem-e megvenni)... (tulajdonképpen a lényeg az lenne, h a kettőn a furatok legyenek ugyanazon a helyen)
Ha valakinek van valami felhasználható információja, azt szívesen fogadom
|
2009. június 4. 9:11 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Extrák motorra
zöldi, köszi, várom az adatokat! Nusi & Hunter, hát ha Ti mondjátok, hogy ott kényelmes akkor már Én sem ragaszkodom a hátsóhoz. Na már csak azért mert ami készül, pont ugyan olyan lesz mint a tiétek. (nincs levédetve remélem ) Valami dugozást még ki kellene találnom a cső végeire.
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. március 31. 7:55 |
|
|
zöldi
Motor: 1150 GS, Ty250, CB500 RR
|
Re: Extrák motorra
Ticu írta: Hunter, asszony hátul akar "majrézni", kell hagynom némi helyet az ujjainak, nincs mese. Jut eszembe, az egyik ismerős vett egy új 1250-est gyári Suzuki dobozokkal, rögzítőkkel, és neki meg túl közel van az utasához a doboz. Gyárilag! Azt mondta tök kényelmetlen volt az utasának, ezért legyártatott egy toldást a platnihoz. Köszi azért! Hehe, a gyári topcase tartó az 1250-en a majrévas helyére megy. Ez ám az innováció Ha türelmes leszel, fél négyre otthon vagyok, lemérem hogy az én monorackem mennyire van a majrétől. A shad kb 1 centire volt, és nagyon elol ráadásul, azt nem lehetett megfogni.
_________________ Bikes are living proof that God loves us and wants us to be happy.
|
2009. március 31. 6:14 |
|
|
Nusi
Motor: Suzuki GSF 600S K3 (álom-kék)
|
Re: Extrák motorra
Ticu! Hunternak igaza van még így is messze volt a doboz, de egy közepesen megpakolt hátizsákkal pont kényelmesen hátra tudtam dőlni, és gyönyörködni a tájakban! Kapaszkodni meg tökéletes volt a doboztartó csőváza, még kesztyűvel is kényelmesen tudtam fogni!
|
2009. március 31. 5:48 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Extrák motorra
tolok fel egy képet az enyémnek a pozíciójáról! Tavaly Korcula felé Nusin még egy hátizsák is volt!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. március 30. 21:23 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Extrák motorra
Hunter, asszony hátul akar "majrézni", kell hagynom némi helyet az ujjainak, nincs mese. Jut eszembe, az egyik ismerős vett egy új 1250-est gyári Suzuki dobozokkal, rögzítőkkel, és neki meg túl közel van az utasához a doboz. Gyárilag! Azt mondta tök kényelmetlen volt az utasának, ezért legyártatott egy toldást a platnihoz. Köszi azért!
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. március 30. 20:27 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Extrák motorra
Ticu írta: de a távolság??? 3-4 centi elég? Az én topcase-em 1-2 mm-re van a kapaszkodótól, de az utas így sem tudja használni, ahhoz egy ráerősített háttámasz kellene (Egyszerűen messze van!) Ha azt akarod, hogy az utas simán neki tudjon dőlni, akkor a kapaszkodó fölé, előrébb kell hozni. Egyébként a kapaszkodó szerepét könnyedén átveheti a topcase tartó kar, mit kapaszkodó, ha megfelelő a kialakítása!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. március 30. 15:35 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Extrák motorra
Aki topcase-t használ közületek, tudna nekem segíteni? Épp gyártósoron van a monorack karom, de nem tudom, hogy milyen távol legyen a platni a kapaszkodótól. Szeretném, ha az utas tudná használni azt, a doboznak neki tudjon dőlni, de azt is, hogy ne legyen túl hátul a történet. A gyári felfogatás mennyi helyet hagy még a kapaszkodó és a platni közt? Magasságot nagyjából megállapítottam, hogy a kapaszkodó (többször már nem írom le, ígérem! ) felső pontja körül lesz, de a távolság??? 3-4 centi elég?
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. március 30. 14:56 |
|
|
yvess
Motor: 650S k6
|
Re: Extrák motorra
Asszem kinyitva 26 literes.
|
2009. március 30. 9:58 |
|
|
mzsombor
Motor: Honda XL650V Transalp
|
Re: Extrák motorra
Van valaki, akinek megvan még a Lidl-ös tanktáska csomagolása tavalyról? Érdekelne hogy hány literes is az a táska, nem nagyon emlékszem már. Köszi!
|
2009. március 29. 19:01 |
|
|
Ticu
Motor: GSF 600 S K4 (snassz szürke)
|
Re: Extrák motorra
Köszi a címet! Szoktam járni a környéken, megnézek egyet.
_________________ Attól még, hogy indexelek, nem biztos, hogy egyenesen megyek tovább!
|
2009. február 3. 8:34 |
|
|
83tamas
Motor: GSF 1200S K3
|
Re: Extrák motorra
Sziasztok ugyan ez van nekem is Futár motoros boltban vettem a Zichy Jenő utcában szept. környékén Ha jól emlékszem 11600Ft volt! 2sisak belefér gond nélkül, de én úgy tudom 46L-es. Túl sok Km nincs még benne, de nagyon sokszor jött már jól. Minőségre én meg vagyok elégedve ezért a pénzért mit várjak. Azért 160km/h óránál sem esett le. Kinézet az más, de szerintem 70e Givi doboz annyival nem szebb amennyivel drágább.
|
2009. február 3. 0:24 |
|
|
Hunter
Motor: Suzuki GSF 1200S K3
|
Re: Extrák motorra
Úgy-úgy zöldi, az enyém is ilyen! Kicsi fúrás, faragás, és kész is a túraszett!
_________________ ________________________________________________________________________________ Nagyfőnök nem túl kíméletes üzemmódban:
|
2009. február 2. 19:39 |
|
|
|